Odborné dovednosti pro obchod v logistice a pro vrcholové vedoucí pracovníky/pracovnice, vzdělávání v oblasti rovných příležitostí
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9306
Název zakázky: Odborné dovednosti pro obchod v logistice a pro vrcholové vedoucí pracovníky/pracovnice, vzdělávání v oblasti rovných příležitostí
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 11. 2013
Název/obchodní firma zadavatele: DHL Express (Czech Republic) s.r.o.
Sídlo zadavatele: Nádražní 93, 702 00 Ostrava
- Jméno: Ing. Luděk Drnec Email: ludek.drnec@dhl.com Tel.: 220 300 266
IČ zadavatele: 25683446
DIČ zadavatele: CZ25683446
- Jméno: Eva Fišerová
- Telefon: 220 300 238
- E-mail: eva.fiserova@dhl.com
Lhůta pro podání nabídek: 2. 12. 2013 09:00
Místo pro podání nabídek: DHL Express (Czech Republic) s.r.o. Bucharova 2641/14 Praha 5 158 00
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Odborné dovednosti pro obchod v logistice a pro vrcholové vedoucí pracovníky/pracovnice, vzdělávání v oblasti rovných příležitostí žen a mužů
Poptávány jsou následující kurzy:
- Psychologie dodavatelsko – odběratelských vztahů v oblasti logistiky
- Smluvní vztahy a reklamace mezi objednatelem a dodavatelem přepravy
- Nejčastější chyby a omyly v obchodních smlouvách
- Risk management
- Cash-flow management
- Rovné příležitosti žen a mužů v kontextu dnešní doby
- Optimalizace pracovních postupů zaměstnanců/kyň s ohledem na tender mainstreaming
- Rozvoj zaměstnanců/kyň s ohledem na tender mainstreaming
- Zajištění školicích prostor
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 219900,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Leden 2014 - únor 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Ostrava, Brno, vybrané město ve středočeském kraji. Konkrétní místa budou dohodnuta s dodavatelem. Po dohodě zadavatele a dodavatele může dojít ke změně místa realizace.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Celková cena bez DPH – váha 40 % Flexibilita dodavatele – váha 10 % Komplexní zpracování požadovaných kurzů – váha 40 % Zpětná vazba – váha 10 %
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: • prostá kopie výpisu z obchodního rejstříku pokud je v něm zapsán, • prostá kopie dokladu o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku), • čestné prohlášení o tom, že dodavatel nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku nezaměstnanosti, • životopisy lektorů vč. jejich zkušeností s poptávanými kurzy, případně profesní certifikáty, • seznam významných služeb vč. osvědčení či referenčních dopisů o realizaci referenčních zakázek,
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8., na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- dotaz-c.-1-a-2_1.pdf (2. 5. 2016 10:23)
- dotaz-c.-3_3.pdf (2. 5. 2016 10:23)
- dotazy-c.-4-a-5.pdf (2. 5. 2016 10:23)
- oznameni-o-prodlouzeni-lhuty-pro-podani-nabidek_1.pdf (2. 5. 2016 10:23)
- priloha-c-1-vymezeni-predmetu-zakazky_1.xlsx (2. 5. 2016 10:23)
- priloha-c-2-tabulka-pro-cenovou-kalkulaci_1.xls (2. 5. 2016 10:23)
- priloha-c-3-zakladni-informace.xls (2. 5. 2016 10:23)
- priloha-c-4-eticky-kodex_1.docx (2. 5. 2016 10:23)
- priloha-c-5-navrh-smlouvy-s-dodavatelem-oprava.docx (2. 5. 2016 10:23)
- priloha-c-5-navrh-smlouvy-s-dodavatelem.docx (2. 5. 2016 10:23)
- vyzva-k-podani-nabidek-d9-verze-1-6-a-1-7_1.pdf (2. 5. 2016 10:23)
- zadavaci-dokumentace_72.pdf (2. 5. 2016 10:23)