Zpět

Studie možností návratu osob pečujících na trh práce, včetně výzkumu postojů zaměstnavatelů

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10329

Název zakázky: Studie možností návratu osob pečujících na trh práce, včetně výzkumu postojů zaměstnavatelů

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 4. 12. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Fond dalšího vzdělávání

Sídlo zadavatele: Na Maninách 20, 170 00 Praha 7

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: RNDr. Miroslav Procházka, CSc., pověřen řízením

IČ zadavatele: 004 05 698

DIČ zadavatele: Zadavatel není plátc

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Jan Vodička
  • Telefon: +420 775 779 683
  • E-mail: jan.vodicka@fdv.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 26. 1. 2015 13:00

Místo pro podání nabídek:
Sídlo zadavatele

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je studie, jež se zaměří na možnosti podpory zaměstnanosti pečujících osob (např. zkrácený úvazek) a jejich návratu na trh práce. Studie bude vycházet ze zmapování postoje zaměstnavatelů pomocí kvalitativního výzkumu u zaměstnavatelů.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2000000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaným termínem zahájení plnění veřejné zakázky je den podpisu smlouvy s vybraným uchazečem, přičemž předpokládané datum uzavření smlouvy je bez zbytečného odkladu po ukončení tohoto zadávacího řízení. Předmět veřejné zakázky bude vykonáván na základě smlouvy uzavřené mezi zadavatelem a vybraným uchazečem tak, že vybraný uchazeč splní předmět plnění dle harmonogramu, tedy jeho poslední fázi do 22 týdnů od podpisu smlouvy. Harmonogram plnění je uveden v Návrhu smlouvy.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění je Česká republika, zejména pak sídlo Objednatele a sídlo Poskytovatele. Veškeré písemné výstupy se zavazuje Poskytovatel předávat v sídle Objednatele, nebude-li v konkrétním případě sjednáno jinak.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnoticím kritériem pro zadání této veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky dle ustanovení § 78 odst. 1 písm. a) zákona.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Prokázání splnění kvalifikace je předpokladem účasti dodavatele v zadávacím řízení. Prokázáním kvalifikace se rozumí: - splnění základních kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 53 odst. 1 zákona, - splnění profesních kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 54 zákona, - splnění technických kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 56 zákona. Zadavatel dále požaduje čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat za uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.

Další podmínky:
Bližší požadavky jsou stanoveny v samotné zadávací dokumentaci, která je spolu se všemi přílohami zveřejněna na profilu zadavatele http://fdv.profilzadavatele.cz/.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Sociotrendy, s. r. o. 
    IČ: 28630319
    DIČ: CZ28630319
    Sídlo: Rooseveltova 95, 779 00  Olomouc
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Doc. RNDr. Ivana Loučková, CSc.
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: Asistenční centrum, a. s. 
    IČ: 63144883
    DIČ: CZ63144883
    Sídlo: Sportovní 3302, 434 01  Most

  • 3. uchazeč
    Název: BDO Advisory, s. r. o. 
    IČ: 27244784
    DIČ: CZ27244784
    Sídlo: Karolinská 661/4, 186 00  Praha 8

Datum ukončení: 7. 4. 2015


 
Uveřejněno: 4. 12. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016