Studie možností návratu osob pečujících na trh práce, včetně výzkumu postojů zaměstnavatelů
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10329
Název zakázky: Studie možností návratu osob pečujících na trh práce, včetně výzkumu postojů zaměstnavatelů
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 4. 12. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.00/C6.00002 Podpora neformálních pečovatelů příjemce: Fond dalšího vzdělávání
Název/obchodní firma zadavatele: Fond dalšího vzdělávání
Sídlo zadavatele: Na Maninách 20, 170 00 Praha 7
- Jméno: RNDr. Miroslav Procházka, CSc., pověřen řízením
IČ zadavatele: 004 05 698
DIČ zadavatele: Zadavatel není plátc
- Jméno: Mgr. Jan Vodička
- Telefon: +420 775 779 683
- E-mail: jan.vodicka@fdv.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 26. 1. 2015 13:00
Místo pro podání nabídek: Sídlo zadavatele
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je studie, jež se zaměří na možnosti podpory zaměstnanosti pečujících osob (např. zkrácený úvazek) a jejich návratu na trh práce. Studie bude vycházet ze zmapování postoje zaměstnavatelů pomocí kvalitativního výzkumu u zaměstnavatelů.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2000000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaným termínem zahájení plnění veřejné zakázky je den podpisu smlouvy s vybraným uchazečem, přičemž předpokládané datum uzavření smlouvy je bez zbytečného odkladu po ukončení tohoto zadávacího řízení. Předmět veřejné zakázky bude vykonáván na základě smlouvy uzavřené mezi zadavatelem a vybraným uchazečem tak, že vybraný uchazeč splní předmět plnění dle harmonogramu, tedy jeho poslední fázi do 22 týdnů od podpisu smlouvy. Harmonogram plnění je uveden v Návrhu smlouvy.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění je Česká republika, zejména pak sídlo Objednatele a sídlo Poskytovatele. Veškeré písemné výstupy se zavazuje Poskytovatel předávat v sídle Objednatele, nebude-li v konkrétním případě sjednáno jinak.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním hodnoticím kritériem pro zadání této veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky dle ustanovení § 78 odst. 1 písm. a) zákona.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Prokázání splnění kvalifikace je předpokladem účasti dodavatele v zadávacím řízení. Prokázáním kvalifikace se rozumí: - splnění základních kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 53 odst. 1 zákona, - splnění profesních kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 54 zákona, - splnění technických kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 56 zákona. Zadavatel dále požaduje čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat za uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.
Další podmínky: Bližší požadavky jsou stanoveny v samotné zadávací dokumentaci, která je spolu se všemi přílohami zveřejněna na profilu zadavatele http://fdv.profilzadavatele.cz/.
Soubory ke stažení:
- kd-priloha-c.-1-prohlaseni-o-splneni-zakladnich-kvallifikacnich-predpokladu.docx (3. 5. 2016 11:28)
- kd-priloha-c-2-prohlaseni-o-ekonomicke-a-financni-zpusobilosti-vzor-.docx (3. 5. 2016 11:28)
- priloha-c-1-smlouvy-specifikace-predmetu-plneni_1.docx (3. 5. 2016 11:28)
- priloha-c.-2-smlouvy-casovy-harmonogram.docx (3. 5. 2016 11:28)
- zadavaci-dokumentace-signed_4.pdf (3. 5. 2016 11:28)
- zd-priloha-c-2-kryci-list-nabidky_2.doc (3. 5. 2016 11:28)
- zd-priloha-c-1-navrh-smlouvy_2.docx (3. 5. 2016 11:28)
- zd-priloha-c-3-vzor-seznamu-a-prohlaseni-dle-68-odst-3-zakona_2.docx (3. 5. 2016 11:28)
- zd-priloha-c-4-kvalifikacni-dokumentace_2.docx (3. 5. 2016 11:28)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Sociotrendy, s. r. o.
IČ: 28630319
DIČ: CZ28630319
Sídlo: Rooseveltova 95, 779 00 Olomouc
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Doc. RNDr. Ivana Loučková, CSc.
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: Asistenční centrum, a. s.
IČ: 63144883
DIČ: CZ63144883
Sídlo: Sportovní 3302, 434 01 Most - 3. uchazeč
Název: BDO Advisory, s. r. o.
IČ: 27244784
DIČ: CZ27244784
Sídlo: Karolinská 661/4, 186 00 Praha 8
Datum ukončení: 7. 4. 2015