Studie nástrojů APZ
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9446
Název zakázky: Studie nástrojů APZ
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 12. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/4.1.00/59.00064 Posilování efektivnosti výkonu veřejné správy a veřejných služeb v oblasti připravovaných reforem MPSV příjemce: Ministerstvo práce a sociálních věcí
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Ministerstvo práce a sociálních věcí
Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2
- Jméno: Ing. Radek Rinn, ředitel odboru řízení projektů, tel: +420 602 298 240, e-mail: radek.rinn@mpsv.cz
IČ zadavatele: 00551023
DIČ zadavatele: 00000000
- Jméno: Ing. Alena Najmanová, oddělení veřejných zakázek
- Telefon: +420 221 922 540
- E-mail: alena.najmanova@mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 6. 1. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: MPSV, Na Poříčním právu 1/376, 128 00 Praha 2 (podatelna)
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou služby spočívající v realizaci činností, zaměřených
na evaluaci nástrojů Aktivní politiky zaměstnanosti (dále jen „APZ“), popř. dalších opatření APZ a
na návrhy na jejich inovaci za účelem získání podkladů pro zlepšení politiky v oblasti APZ.
Předmět zakázky spočívá zejména ve vyhodnocení realizace APZ ze strany zaměstnavatelů a osob využívajících v současné době některý z nástrojů APZ. Zejména se zaměří na zodpovězení základních otázek: zda a do jaké míry jsou zaměstnavateli využívány nástroje APZ a zda jejich nastavení z pohledu zaměstnavatelů, jakožto rozhodujících subjektů na trhu práce, přispívá k odstraňování bariér vstupu znevýhodněných osob na trh práce. Za tímto účelem provede uchazeč šetření, které bude obsahovat minimálně činnosti, popsané v čl. 2.2. Bližší specifikace předmětu plnění.
Bližší specifikace předmětu plnění - viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3000000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh
Místo dodání / převzetí plnění: Místo plnění veřejné zakázky není omezeno. Uchazeč je oprávněn provádět vyhodnocování informací získaných při studii, formulovat závěry a navrhovat doporučení i v rámci svého sídla. Zadavatel si pouze vyhradil, že výstupy předmětu plnění budou předávány v sídle zadavatele (Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2).
Pravidla pro hodnocení nabídek: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh
Požadovaný jazyk nabídky: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8
Další podmínky: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh
Soubory ke stažení:
- 01-vyzva-k-podani-nabidky-v-2-2.pdf (2. 5. 2016 11:13)
- 02-zadavaci-dokumentace_3.pdf (2. 5. 2016 11:13)
- priloha-1-kd-cestne-prohlaseni-62-v-2-2.doc (2. 5. 2016 11:13)
- priloha-1-zd-kvalifikacni-dokumentace_1.pdf (2. 5. 2016 11:13)
- priloha-2-kd-cestne-prohlaseni-50-1c-v-2-2.doc (2. 5. 2016 11:13)
- priloha-2-zd-navrh-smlouvy-v-2-2.doc (2. 5. 2016 11:13)
- priloha-3-zd-kryci-list-nabidky-v-2-2.xls (2. 5. 2016 11:13)
- priloha-4-zd-seznam-subdodavatelu-v-2-2.xls (2. 5. 2016 11:13)
- priloha-5-zd-polozkovy-rozpocet-v-2-2.docx (2. 5. 2016 11:13)
- priloha-6-zd-cestne-prohlaseni-68-obsah-nabidek.doc (2. 5. 2016 11:13)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: RegioPartner, s.r.o.
IČ: 25133161
DIČ: CZ25133161
Sídlo: Prosecká 412/74, 190 00 Praha 9
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Lucie Bučinová, jednatelka
- 2. uchazeč
Název: KPMG Česká republika, s.r.o.
IČ: 00553115
DIČ: CZ00553115
Sídlo: Pobřežní 648/1a, 18600 Praha 8 - 3. uchazeč
Název: EDUKOL vzdělávací a poradenské sdružení s.r.o.
IČ: 26840570
DIČ: CZ 26840570
Sídlo: Křemelná 443/30, 78336 Křelov - Břuchotín - Křelov
Dle zprávy o posouzení a hodnocení nabídek byla jako hodnotící komise doporučila uzavřít smlouvu s uchzečem AQE advisors, a.s., IČ 26954770, jehož nabídka se v rámci výsledného pořadí nabídek umístila na prvním místě. Tento uchazeč však z důvodu nedostatečné kapacity odmítl uzavřít smlouvu.
Datum ukončení: 11. 3. 2014