VZ37 - "Sociální rehabilitace - nácvik pracovních dovedností, bydlení - mentální postižení - Hradecko"
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10307
Název zakázky: VZ37 - "Sociální rehabilitace - nácvik pracovních dovedností, bydlení - mentální postižení - Hradecko"
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 11. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.00/05.00087 Služby sociální prevence v Královéhradeckém kraji III příjemce: Královéhradecký kraj
Název/obchodní firma zadavatele: Královéhradecký kraj
Sídlo zadavatele: Pivovarské náměstí 1245/2, 500 03 Hradec Králové
- Jméno: Bc. Lubomír Franc, hejtman Královéhradeckého kraje telefon: 495 817 222 e-mail: franc@kr-kralovehradecky.cz
IČ zadavatele: 70889546
DIČ zadavatele: CZ70889546
- Jméno: Mgr. Zdeněk Tomáš
- Telefon: +420 734 393 898
- E-mail: zakazky@advokatijelinek.cz
Lhůta pro podání nabídek: 10. 12. 2014 14:15
Místo pro podání nabídek: Podatelna zadavatele na adrese Královéhradecký kraj, Pivovarské náměstí 1245/2, 500 03 Hradec Králové, k rukám Mgr. Roberta Černého
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky bude závazek veřejné služby spočívající v poskytování služby sociální prevence sociální rehabilitace zaměřena na nácvik pracovních dovedností, bydlení pro osoby s mentálním postižením terénní a ambulantní formou v Hradci Králové pro region Hradecko s požadovanou minimální kapacitou pro ambulantní formu 15 klientů a pro terénní formu 5 klientů.
Závazek dodavatele provozovat službu sociální rehabilitace představuje komplexní zajištění služeb k dosažení samostatnosti, nezávislosti a soběstačnosti osob cílové skupiny zaměřené na rozvoj dovedností v péči o samostatnou domácnost, sebeobslužných činností, pracovních a sociálních kompetencí. Hlavní cíle služby směřují k podpoře integrace osob cílové skupiny do společnosti - na trh práce a trh bydlení, k udržení a rozvoji spolupráce s dalšími subjekty za tímto účelem (služby zaměstnanosti, místní samosprávy, sociální služby zaměřené na podporu a rozvoj pracovních dovedností, sociální služby zaměřené na podporu bydlení), dále k udržení a posílení spolupráce se službami sociální péče (zejm. domovů pro osoby se zdravotním postižením, domovů se zvláštním režimem, denních stacionářů) a školských zařízení s cílem předání vhodných uživatelů sociální rehabilitace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2236009,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 1.1.2015 - 30.9.2015
Místo dodání / převzetí plnění: Hradecko
Pravidla pro hodnocení nabídek: V rámci jednacího řízení bez uveřejnění (JŘBU) vyzývá zadavatel s poukazem na důvody použití JŘBU uvedené v příslušné Zadávací dokumentaci pouze jediného zájemce, proto ve smyslu § 79 odst. 6 ZVZ nebude hodnocení nabídky prováděno. Zadavatel tudíž neuvádí údaje o hodnotících kritériích podle § 78 ZVZ, neboť veřejná zakázka je zadávána pouze jedinému zájemci (uchazeči).
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: V rámci tohoto zadávacího řízení postupuje zadavatel v souladu s ustanovením § 51 odst. 3 ZVZ, a z tohoto důvodu není požadováno prokázání splnění kvalifikace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude předložena v českém jazyce.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ (D9) ve verzi 1.10.
Další podmínky: Uchazeč předloží v nabídce návrh příslušné Smlouvy o poskytování sociálních služeb v souladu se závazným návrhem uvedeným v Příloze č. 5 Zadávací dokumentace, a to podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče s uvedením nabídkové ceny. Tato veřejná zakázka je zadávána v jednacím řízení bez uveřejnění dle ustanovení § 23 odst. 4 písm. a) zákona, neboť z důvodů vyplývajících ze zvláštního právního předpisu, tj. zákon č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění (dále jen „ZSS“), může být zakázka plněna pouze určitým dodavatelem. Bližší odůvodnění použití JŘBU je uvedeno v příslušné Zadávací dokumentaci.
Soubory ke stažení:
- priloha-c.1-kryci-list_31.docx (3. 5. 2016 11:10)
- priloha-c.2-cestne-prohlaseni-seznam-statutarnich-organu_29.docx (3. 5. 2016 11:10)
- priloha-c.3-cestne-prohlaseni-seznam-akcionaru_29.docx (3. 5. 2016 11:10)
- priloha-c.4-cestne-prohlaseni-neuzavreni-zakazanych-dohod_29.docx (3. 5. 2016 11:10)
- priloha-c.5-navrh-smlouvy-o-poskytovani-soc.-sluzeb-vz37-khk.docx (3. 5. 2016 11:10)
- priloha-c.6-udaje-o-subdodavatelich_26.docx (3. 5. 2016 11:10)
- priloha-c.7-predbezna-kalkulace-zakazky_28.xlsx (3. 5. 2016 11:11)
- vz-37-smlouva-c.-es03078-ev.c.zakazky-495964.pdf (3. 5. 2016 11:11)
- vz37-khk-vyzva-k-jednani-socialni-rehabilitace-hradecko-.pdf (3. 5. 2016 11:11)
- vz37-khk-zd-a-vyzva-k-podani-nabidky-socialni-rehabilitace-hradecko-.pdf (3. 5. 2016 11:11)
- vz37-pisemna-zprava-zadavatele-vz-ev.c.495964.pdf (3. 5. 2016 11:11)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: SKOK do života, o.p.s.
IČ: 27521753
DIČ: CZ27521753
Sídlo: Brožíkkova 451, 500 12 Hradec Králové
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Kateřina Drábková, ředitelka
Datum ukončení: 30. 12. 2014