- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Age management ve společnosti TOMI CZECH
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13083
Název zakázky: Age management ve společnosti TOMI CZECH
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 30. 10. 2019
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/17_079/0009475 Age management ve společnosti TOMI CZECH příjemce: TOMI CZECH s.r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: TOMI CZECH s.r.o.
Sídlo zadavatele: Skopalova 2991/22, Přerov I-Město, 750 02 Přerov
- Jméno: Tomáš Sehnálek
- Telefon: +420602535225
- E-mail: t.sehnalek@t-cz.com
IČ zadavatele: 26830370
DIČ zadavatele: CZ26830370
- Jméno: Mgr. Pavlína Komedová
- Telefon: +420604207021
- E-mail: komedova@ak-komedova.cz
Lhůta pro podání nabídek: 11. 11. 2019 11:00
Místo pro podání nabídek: Zlepšovatelé s.r.o. Kolbenova 616/34, 190 00 Praha 9, nabídky mohou být doručovány vždy v pracovní dny mezi 9.00 a 16:00.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je poskytnutí služeb spočívajících zejména ve školení a vzdělávání zaměstnanců zadavatele a dalších níže uvedených souvisejících služeb. Předmět zakázky je rozdělen na následující čtyři části - viz Výzva k podání nabídek.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1141500,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Veškeré aktivity budou realizovány v období od prosince 2019 (zahájení aktivit se očekává neprodleně po uzavření smlouvy) do října 2021.
Místo dodání / převzetí plnění: Služby budou poskytovány v místě sídla zadavatele, tj. Skopalova 2991/22, Přerov I-Město, 750 02 Přerov. Zadavatel si vyhrazuje právo požadované místo poskytování služeb změnit, v takovém případě ponese náklady na případný pronájem prostor a dopravu účastníků.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnocení nabídek
Nabídky posouzené jako úplné dle podmínek Výzvy a přijaté v řádném termínu pro podání nabídek budou hodnoceny dle ekonomické výhodnosti na základě níže uvedených kritérií.
Nabídky budou posouzeny a hodnoceny tříčlennou komisí, přičemž hodnocení nabídek bude provedeno bodovým systémem s vahou uvedenou v hodnotících kritériích. Vítěznou nabídkou je nabídka s nejvyšším bodovým hodnocením.
Nabídky neúplné budou z výběrového řízení vyloučeny. Obálky s nabídkami přijaté po termínu pro podání nabídek nebudou otevřeny.
Konkrétní kritéria vč. váhy viz Výzva.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Pokud nebude uvedeno jinak, níže uvedené požadavky jsou pro všechny části veřejné zakázky shodné.
Konkrétní kritéria viz Výzva.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
Nabídka bude řádně čitelná, bez škrtů a přepisů.
Nabídka účastníka musí plně respektovat podmínky stanovené ve výzvě k podání nabídek.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění veřejné zakázky, včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky a ostatních vedlejších nákladů jakou jsou např. poplatky, inflační vlivy, náklady na dopravu, cestovné, tisk a jakékoliv další výdaje, jsou-li nutné pro řádné, úplné a kvalitní plnění veřejné zakázky.
Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.
Nabídková cena musí být uvedena v korunách českých (CZK).
Nabídková cena musí být členěna na cenu s DPH, bez DPH a samostatné DPH.
Nabídková cena musí být uvedena pro jednotlivé části veřejné zakázky zvlášť.Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem -pro první část: „Neotevírat – Age management ve společnosti TOMI CZECH - část. 1: Implementace Age Managementu“;-pro druhou část: „Neotevírat – Age management ve společnosti TOMI CZECH - část. 2: Individuální koučing a vzdělávání zaměstnanců“;-pro třetí část: „Neotevírat – Age management ve společnosti TOMI CZECH - část. 3 Vzdělávání v oblasti péče o zdraví zaměstnanců 50+“Na obálce bude uvedena kontaktní adresa účastníka. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Nabídka bude podána ve 2 písemných vyhotoveních, 1 originál + 1 kopie, a v 1 elektronickém vyhotovení na CD. Všechny listy nabídky včetně všech příloh (tedy i včetně jednoho vyhotovení podepsané smlouvy) budou očíslovány vzestupnou kontinuální řadou a navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly zabezpečeny před vyjmutím nebo vložením listů. K nabídce budou zvlášť přiložena další dvě vyhotovení podepsané písemné smlouvy.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat do předmětné části pouze jednu nabídku. Zadavatel nepřipouští varianty nabídek.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Účastník je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Písemnou odpověď zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem a to do 2 pracovních dnů.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka účastníka bude obsahovat minimálně tyto dokumenty:
Vyplněný krycí list nabídky s identifikačními údaji účastníka (viz příloha č. 2 až 4)
Dokumenty prokazující způsobilost a splnění kvalifikace (viz příloha č.5 až 7)
Účastníkem podepsaný návrh smlouvy o poskytování služeb (viz příloha č. 8 až 10, účastník doplní pouze údaje označené k doplnění
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (verze 11), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- 191015 Příloha č. 6 - Čestné prohlášení k prokázání základních kvalifika.._.docx (29. 10. 2019 08:57)
- 191015 Příloha č. 7 - Seznam referenci.docx (29. 10. 2019 08:57)
- 191015 Příloha č. 8 - ČÁST 1 Návrh smlouvy TOMI CZECH.DOCX (29. 10. 2019 08:57)
- 191015 Příloha č. 9 - ČÁST 2 Návrh smlouvy TOMI CZECH.DOCX (29. 10. 2019 08:57)
- 191015 Příloha č. 10 - ČÁST 3 Návrh smlouvy TOMI CZECH.DOCX (29. 10. 2019 08:58)
- 191015 Výzva k podání nabídek TOMI CZECH.DOCX (29. 10. 2019 08:58)
- 191015 Výzva k podání nabídek TOMI CZECH.pdf (29. 10. 2019 08:58)
- 191015 Příloha č. 1 - Specifikace předmětu plění.docx (29. 10. 2019 08:58)
- 191015 Příloha č. 2- ČÁST 1 Krycí list nabidky.docx (29. 10. 2019 08:58)
- 191015 Příloha č. 3 - ČÁST 2 Krycí list nabidky.docx (29. 10. 2019 08:58)
- 191015 Příloha č. 4 - ČÁST 3 Krycí list nabidky.docx (29. 10. 2019 08:58)
- 191015 Příloha č. 5 - Profesni CV.DOCX (29. 10. 2019 08:58)
- 191125 vyloučení.pdf (26. 11. 2019 13:03)
- Výsledek výzvy.pdf (6. 12. 2019 08:11)
- oznamení o podpisu 1,2,3.pdf (27. 7. 2020 09:18)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 831700.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): DUET, spol. s r.o., sídlo: Poděbradova 856/24, 70200 Ostrava, IČ: 48399892
Datum podpisu smlouvy: 6. 12. 2019
Datum ukončení: 6. 12. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.