Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Analýza a pokročilé zpracování dat pro pracovníky controllingu společnosti VF, a.s.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12657

Název zakázky: Analýza a pokročilé zpracování dat pro pracovníky controllingu společnosti VF, a.s.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 2. 2019

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: VF, a.s.

Sídlo zadavatele: Svitavská 588, 679 21 Černá Hora

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Petr Borek
  • Telefon: +420516428654
  • E-mail: petr.borek@vf.cz

IČ zadavatele: 25532219

DIČ zadavatele: CZ25532219

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Marcela Foralová Hanzlová
  • Telefon: +420516428619
  • E-mail: marcela.foralova@vf.cz

Lhůta pro podání nabídek: 25. 2. 2019 15:00

Místo pro podání nabídek:
VF, a.s., Svitavská 588, 679 21 Černá Hora

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění vzdělávací aktivity „Analýza a pokročilé zpracování dat pro pracovníky controllingu společnosti VF, a.s.“

Cílem vzdělávací aktivity je prohloubení znalostí a dovedností potřebných pro automatizované získávání, seskupování a zobrazování firemních dat.

Vzdělávací aktivita se uskuteční v rozsahu 15 školicích dnů po 8 hodinách, tj. 120 školících hodin (1 hod = 60 min.), z toho bude tvořit 67 hod. teorie, 50 hod. praxe a 3 hod. závěrečný test. Závěrečný písemný test proběhne poslední školící den, ověří znalosti a dovednosti získané v průběhu celé vzdělávací aktivity. Účastníci obdrží po úspěšném zakončení potvrzení / osvědčení o absolvování vzdělávací aktivity.

Vzdělávací aktivita bude realizována v období duben – červenec 2019.

Místo realizace: VF, a.s., Svitavská 588, 679 21 Černá Hora

Počet účastníků: 2 (zaměstnanci na pozicích Vedoucí oddělení Finance a controlling, Asistent plánování a controllingu)

Vzdělávací aktivita bude zaměřena na následující okruhy témat:

1. Základy jazyka SQL – dotazování a manipulace s daty (4 dny)

  • Úvod do tvorby manažerského IS pro řízení nákladového/výnosového controllingu
  • Úvod do SQL Serveru
  • Tvorba jádra reportovacího systému
  • Tvorba datových struktur
  • Zajištění datové integrity
  • Použití příkazů (SELECT, CREATE, DELETE, ALTER, …)
  • Spojování dat z více tabulek
  • Číselníky

2. Programování a pokročilé techniky v SQL serveru (3 dny)

  • Generátor uživatelských formulářů s možností definice řádek-účet-středisko
  • Proměnné a práce s nimi
  • Příkazy kontroly toku dat
  • Zpracování chyb
  • Ladění výkonu dotazů
  • Uživatelské funkce
  • Pohledy – Views
  • Datový interface pro externí výpočty
  • Full-textové vyhledávání

3. MS EXCEL – POWERQUERY A POWERPIVOT (2 dny)

  • Načítání a zpracování dat s doplňkem PowerQuery
  • Analýza velkého množství dat s doplňkem PowerPivot

4. POWER BI – efektivní analýza dat a reporting (2 dny)

  • Úvod do Power BI
  • Editor dotazů a transformace dat – načtení dat do datového modelu
  • Editor dotazů a transformace dat – rozšířený editor dotazu a úprava dotazu
  • Relace – propojení mezi tabulkami
  • Vizualizace a reporting
  • Dynamické reporty Drill-down
  • Kalkulace v datovém modelu
  • Vlastní kalkulace v jazyce DAX
  • Publikování na web

5. MS EXCEL – programování v jazyku VBA (4 dny)

  • Úvod
  • Objektový model Excelu
  • Objekt rozsah – práce s buňkami a rozsahy
  • Programování grafických objektů a kontingenčních tabulek
  • Větvení programu
  • Vytváření funkcí a procedur
  • Programování událostí Excelu
  • Události Excelu
  • Použití ovládacích prvků, využití jejich vlastností a událostí
  • Dialogová okna – správa souborů a složek

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 235500,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
duben – červenec 2019

Místo dodání / převzetí plnění:
VF, a.s., Svitavská 588, 679 21 Černá Hora

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Kritéria hodnocení:

1. Nabídková cena v Kč bez DPH - váha 40 %

2. Zkušenosti se školícími projekty a Power Query - váha 20 %

3. Metodika výuky a kvalita lektorského týmu - váha 20 %

4. Zkušenosti a znalosti odborného garanta vzdělávací aktivity - váha 20 %

Za každé dílčí kritérium budou uchazeči přiděleny body na základě hodnotících kritérií a výpočtů uvedených níže. Získané body ze všech dílčích hodnotících kritérií se sečtou. Nabídka, která získala v součtu za všechna hodnocená kritéria nejvíce bodů, je nabídkou vítěznou.

 

Výpočtové vzorce:

1. Nabídková cena v Kč bez DPH

počet bodů u kritéria 1 = 100 x (nejnižší nabídková cena ze všech nabídek v Kč bez DPH / hodnocená nabídková cena v Kč bez DPH) x 40 %

2. Zkušenosti se školícími projekty a Power Query

počet bodů u kritéria 2 = počet bodů hodnocené nabídky x 20 %

3. Metodika výuky a kvalita lektorského týmu

počet bodů u kritéria 3 = počet bodů hodnocené nabídky x 20 %

4. Zkušenosti a znalosti odborného garanta vzdělávací aktivity

počet bodů u kritéria 4 = počet bodů hodnocené nabídky x 20 %

 

Metoda vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích:

1. Nabídková cena v Kč bez DPH

Celková nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady související s realizací vzdělávací aktivity dle specifikací uvedených v této Výzvě k podání nabídek.

2. Zkušenosti se školícími projekty a Power Query

Pro hodnocení tohoto kritéria se použije bodová stupnice 1 až 100. Uchazeči, jehož zkušenosti se školícími projekty a Power Query budou vyhodnoceny jako nejhodnotnější ve vztahu k poptávané vzdělávací aktivitě, bude přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním budou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s tímto uchazečem.

V rámci tohoto kritéria budou hodnoceny zkušenosti s realizací školících projektů, školením Power Query a realizací řešení založených na funkcionalitě Power Query na základě popisu předloženého v rámci prokázání kvalifikace dodavatele a na základě referencí zákazníků, na které uvedl uchazeč kontakty.

Hodnoceny budou:

a. zaměření (ve vztahu k touto výzvou poptávané vzdělávací aktivitě) a kvalita realizace uvedených školících projektů

b. rozsah a efektivita realizovaných školení Power Query

c. rozsah a kvalita provedení realizovaných řešení založených na funkcionalitě Power Query

 

3. Metodika výuky a kvalita lektorského týmu

Pro hodnocení tohoto kritéria se použije bodová stupnice 1 až 100. Uchazeči, jehož metodika výuky bude vyhodnocena jako nejefektivnější a kvalita lektorského týmu jako nejvyšší ve vztahu k  poptávané vzdělávací aktivitě, bude přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním budou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s tímto uchazečem.

V rámci tohoto kritéria bude hodnocena metodika výuky a kvalita lektorského týmu na základě popisu metodiky výuky, životopisů lektorů a dokladů prokazujících jejich odbornost předložených v rámci prokázání kvalifikace dodavatele.

Hodnoceny budou:

a. metodika výuky (použité výukové metody, vazba výkladu na praxi, flexibilita výuky s ohledem na potřeby účastníků, zjišťování a hodnocení zpětné vazby od účastníků)
b. vzdělání lektorů (odbornost lektorů ve školené oblasti)
c. lektorská praxe (délka lektorské praxe; oblasti, na které bylo zaměřeno realizované školení)
d. odbornost lektorů (praktické zkušenosti s Business intelligence získané ve firemní praxi)

4. Zkušenosti a znalosti odborného garanta vzdělávací aktivity

Pro hodnocení tohoto kritéria se použije bodová stupnice 1 až 100. Garantovi, jehož zkušenosti a znalosti budou vyhodnoceny jako nejhodnotnější ve vztahu k poptávané vzdělávací aktivitě, bude přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním budou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s tímto garantem.

V rámci tohoto kritéria budou hodnoceny zkušenosti a znalosti odborného garanta na základě životopisu doloženého v rámci prokázání kvalifikace dodavatele.

Hodnoceny budou:

a. dovednosti potřebné pro poptávanou vzdělávací aktivitu jako je jazyk SQL, Power Query, znalost databáze a databázového zpracování dat, pokročilý Excel, VBA

b. zkušenosti v oblasti vzdělávání a školení – dosavadní pedagogické zkušenosti, publikační a lektorská činnost

c. manažerské zkušenosti, praxe s řízením firmy, projektového týmu nebo většího oddělení firmy

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Uchazeč musí předložit (dostačující jsou prosté kopie dokladů, dokumenty nesmí být starší 30 dnů):

  • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán,
  • doklad opravňující dodavatele vzdělávací aktivity poskytovat vzdělávání za úplatu (např. výpis z živnostenského rejstříku),

Dále uchazeč musí předložit:

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Toto čestné prohlášení musí být podepsané osobou oprávněnou jednat za uchazeče.
  • Profil společnosti – uveďte zaměření firmy, konkrétní a doložitelné zkušenosti s reálnými aplikacemi typu Business intelligence ve firemní praxi.
  • Metodika výuky – popište použité výukové metody, vazbu výkladu na praxi, flexibilitu výuky s ohledem na potřeby účastníků, zjišťování a hodnocení zpětné vazby od účastníků.
  • Zkušenosti s Power Query – uveďte a popište dosavadní zkušenosti s tímto modulem Excelu. Dále jmenujte alespoň 2 firmy, ve kterých jste Power Query školili. Dále uveďte alespoň 2 firmy, ve kterých jste realizovali řešení založená na funkcionalitě Power Query. Dokumentujte s odkazy na konkrétní osoby zákazníka (jméno, pracovní pozice, adresa firmy, mail nebo telefon), u kterých bychom si mohli uvedené skutečnosti ověřit.
  • Zkušenosti se školícími projekty – uveďte alespoň 2 zákazníky, u nichž jste řešili školící projekt alespoň v rozsahu 100 tis. Kč bez DPH a blíže školící projekty popište. Dokumentujte s odkazy na konkrétní osoby zákazníka (jméno, pracovní pozice, adresa firmy, mail nebo telefon), u kterých bychom si mohli uvedené skutečnosti ověřit.
  • Profil odborného garant vzdělávací aktivity – doložte životopis osoby, která svou dosavadní praxí bude schopna zastřešit celou vzdělávací aktivitu a vytvořit návaznosti mezi jednotlivými okruhy témat. Očekáváme, že tento odborný garant bude vytvářet koncept, metodiku výuky, příklady i rozpracovávat obsahy kurzů do výukových materiálů. Tento garant výuky musí mít všechny potřebné dovednosti pro námi poptávanou vzdělávací aktivitu jako je jazyk SQL, Power Query, znalost databáze a databázového zpracování dat, pokročilý Excel, VBA. Uveďte, jakým způsobem tyto znalosti získal (očekáváme, že tyto znalosti získal v rámci realizovaných projektů typu BI nikoliv jen teoretickým studiem manuálů). Uveďte zkušenosti odborného garanta v oblasti vzdělávání a školení (jelikož se jedná o realizaci vzdělávací aktivitu, očekáváme, že odborný garant bude mít i zkušenosti s pedagogikou, vzděláváním a školením, v této oblasti nás tedy budou zajímat i jeho dosavadní pedagogické zkušenosti, publikační a lektorská činnost). Dále uveďte jeho případné manažerské zkušenosti a praxi s řízením firmy, projektového týmu nebo většího oddělení firmy. Jelikož se z našeho pohledu jedná o velmi odborné a náročné školení na komplexnost a provázanost informací, odpovídají tomu i naše požadavky na odbornou způsobilost garanta vzdělávací aktivity.
  • Seznam lektorů vzdělávací aktivity spolu s jejich životopisy a prostou kopií dokladů o jejich dosaženém vzdělání. Pokud vzdělání lektorů neodpovídá školené oblasti, doložte dokumenty, které prokazují jejich odbornost v dané oblasti.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

  • Nabídka musí být zpracována v českém jazyce.
  • Součástí nabídky musí být uchazečem podepsaný návrh smlouvy, který je přílohou této Výzvy k podání nabídek. Návrh musí být podepsán osobou oprávněnou jednat za uchazeče, případně osobou jednající na základě plné moci (v tomto případě je povinné doložení plné moci). Do návrhu smlouvy uchazeč doplní potřebné údaje (na místa zvýrazněná žlutou barvou), jiné skutečnosti uvedené v návrhu smlouvy nesmí uchazeč měnit. Uchazeč vyplní také přílohu návrhu smlouvy „Plánovaný harmonogram vzdělávací aktivity“, do které doplní konkrétní data realizace vzdělávací aktivity. Při nastavování harmonogramu vzdělávací aktivity musí uchazeč respektovat následující požadavky: výuka může být realizována pouze v pracovních dnech (pondělí-pátek), v jednom týdnu je možné realizovat maximálně 2 školící dny, výuka musí být zahájena v dubnu 2019 a ukončena v červenci 2019, oba zaměstnanci se musí školit současně.
  • Vzdělávací aktivitu, ani její část, nesmí uchazeč zajistit prostřednictvím poddodavatelů.
  • Vzdělávání musí probíhat pouze prezenční formou (vzdělávání dálkovou formou ani formou e-learningu není možné).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Uchazeč v nabídce uvede celkovou nabídkovou cenu v členění:

  • cena bez DPH
  • výše DPH
  • cena včetně DPH

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Nabídka bude zabezpečena proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy nabídky. Listy nabídky budou očíslovány.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek a nabídky obsahující plnění nad rámec požadovaného ve Výzvě k podání nabídek.

Obchodní a platební podmínky jsou obsaženy v návrhu smlouvy, která je přílohou této Výzvy k podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.9), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 230000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Kegler s.r.o., Luční čtvrť 1867, 686 03 Staré Město, IČ:04531663

    Datum podpisu smlouvy: 5. 3. 2019

Datum ukončení: 5. 3. 2019

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 14. 2. 2019
 
Aktualizováno: 6. 3. 2019