- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Aplikace štíhlé výroby ve firmě jako nástroj odstraňování plýtvání
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12017
Název zakázky: Aplikace štíhlé výroby ve firmě jako nástroj odstraňování plýtvání
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 1. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: REDA a.s.
Sídlo zadavatele: Hviezdoslavova 1456/55d, Slatina, 627 00 Brno
- Jméno: Ing. Milan Růžička
- Telefon: +420548131101
- E-mail: Milan.Ruzicka@reda.cz
IČ zadavatele: 18828507
- Jméno: Štěpán Hakl
- Telefon: +420737202093
- E-mail: stepan.hakl@reda.cz
Lhůta pro podání nabídek: 22. 1. 2018 12:00
Místo pro podání nabídek: Hviezdoslavova 1456/55d, Slatina, 627 00 Brno
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích aktivit v rámci projektu „Aplikace štíhlé výroby ve firmě jako nástroj odstraňování plýtvání“ prostřednictvím kurzu.
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 120000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: únor 2018 až srpen 2018
Místo dodání / převzetí plnění: Jihomoravský kraj
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle následujících dílčích hodnotících kritérií:
1. Celková nabídková cena včetně DPH (váha 40%)
2. Kvalita nabízených služeb (váha 60%)
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Dodavatel prokáže kvalifikaci předložením dokumentů uvedených v následujících bodech 1 - 4
1. Čestné prohlášení (viz příloha č. 1 výzvy) o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
2. Doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci
Doklad prokazující kvalifikaci dle výše uvedeného bodu 1. předloží dodavatel v originále nebo úředně ověřené kopii. Doklad prokazující prokázání kvalifikace dle výše uvedeného bodu 2. Předloží dodavatel v kopii.
Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o zadávání veřejných zakázek) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona o zadávání veřejných zakázek)
3. Přehled referenčních zakázek - přehled minimálně 3 zakázek na služby obdobného charakteru (realizace vzdělávacích aktivit) a tyto zakázky byly realizovány v období posledních 60 měsíců (vztaženo k datu vyhlášení Výzvy - viz výše). Každá z nich musí zároveň dosáhnout výše nejméně 100 000 Kč.
Z přehledu referenčních zakázek bude patrné: identifikace objednatele (sídlo, IČ: kontaktní osoba), rozsah (specifikace zakázky), předmět činnosti objednatele, doba realizace (měsíc, rok) a hodnota zakázky (cena bez DPH).
Přehled referenčních zakázek dodavatel předkládá v originále nebo úředně ověřené kopii.
4. Seznam osob (lektorů), které budou realizovat předmět zakázky, doklady osvědčující odbornou způsobilost a praxi vztahující se k předmětu zakázky. Jedná se o:
- doklad o dosaženém vzdělání lektora (výuční list, maturitní vysvědčení, diplom aj.),
- strukturovaný životopis lektora dokládající jeho profesní praxi v oblasti vzdělávání za období posledních 60 měsíců (vztaženo k datu vyhlášení Výzvy- viz výše) včetně min. 3 referenčních zakázek vztahujících se k předmětu zakázky za téže období,
- dokumenty prokazující odbornou způsobilost lektora v dané oblasti (např. osvědčení, certifikáty aj.),
- identifikaci příslušné části předmětu zakázky, jejíž plnění bude lektor zajišťovat.
Seznam osob (lektorů) se týká všech lektorů, tj. i těch, kteří budou zajištěni poddodavatelsky.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude zpracována v českém jazyce v následujícím členění:
- Krycí list nabídky - vyplněný formulář (příloha č. 2 výzvy), originál nebo úředně ověřená kopie.
- Smlouva (viz příloha č. 3) v originále nebo úředně ověřené kopii, včetně přílohy č. I smlouvy v případě plnění poddodavatelem.
- Dokument obsahující specifikaci umožňující vyhodnocení nabídek dle hodnotícího kritéria 2. a to v originále nebo úředně ověřené kopii.
- Doklady osvědčující splnění požadavků na prokázání kvalifikace dodavatele.
- Čestné prohlášení dodavatele o ekonomické a finanční způsobilosti plnit zakázku (viz příloha č. 1 výzvy), a to v originále nebo úředně ověřené kopii.
- Čestné prohlášení dodavatele, že celý obsah jím předložené nabídky je závazný po dobu stanovené zadávací lhůty (viz příloha č. 1 výzvy), která je 90 kalendářních dnů a začíná běžet dnem následujícím po skončení lhůty pro podání nabídek, a to v originále nebo úředně ověřené kopii.
Všechny dokumenty vyžadující podpis budou podepsány dodavatelem nebo osobou oprávněnou zastupovat dodavatele v souladu se způsobem jednání uvedeným ve výpise z Obchodního rejstříku, popřípadě zmocněncem dodavatele na základě plné moci (v takovém případě doloží dodavatel v nabídce i originál plné moci popř. úředně ověřenou kopii této plné moci) a opatřeny otiskem razítka (je-li součástí podpisu).
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude uvedena v Krycím listu nabídky (viz příloha č. 2 výzvy) v českých korunách, a to v členění nabídková cena bez DPH, DPH a nabídková cena včetně DPH.
Nabídková cena bude ve stejné struktuře uvedena také ve Smlouvě (viz Příloha č. 3 Výzvy).Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu.Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat", na níž je uvedena kontaktní adresa dodavatele. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet.Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané).
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce (příloha č. 2 výzvy) uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Lhůta, kterou jsou dodavatelé svými nabídkami vázáni (zadávací lhůta), je 90 kalendářních dnů a začíná běžet dnem následujícím po skončení lhůty pro podání nabídek.
Nabídky ani jejich části se uchazečům nevrací.
Uchazeči nenáleží náhrada nákladů, které vynaložil na účast v zadávacím řízení. Odevzdáním nabídky dodavatel souhlasí s podmínkami stanovenými touto výzvou.
Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
Zadavatel umožňuje realizaci vzdělávacích aktivit prostřednictvím poddodavatelů. Požadavky na specifikace případných poddodavatelů (Identifikační údaje, vymezení vzdělávacích aktivit realizovaných jejich prostřednictvím a výše finančního plnění) uchazeč prokáže vyplněním a předložením Přílohy č. I Smlouvy, a to v originále nebo úředně ověřené kopii.
Dodavatel v příslušném návrhu smlouvy a přílohách doplní, jen žlutě označená pole příslušným textem, popř. žlutě označená pole vymaže. Dodavatel není oprávněn měnit ani jakkoliv doplňovat obchodní podmínky, a to ani doplňováním dalších obchodních podmínek v rámci jeho nabídky mimo samotný text smlouvy nebo příloh.
Komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem bude probíhat pouze písemnou formou (včetně e-mailu) prostřednictvím kontaktní osoby zadavatele ve věci zakázky, a to pouze v českém jazyce.Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- REDA Příloha č. 1 Výzvy - Čestné prohlášení dodavatele 2018 2 aplikace stihle vyroby.docx (8. 1. 2018 09:09)
- REDA Příloha č. 2 Výzvy - Krycí list nabídky 2018 2 aplikace stihle vyroby.docx (8. 1. 2018 09:09)
- REDA Příloha č. 3 Výzvy - Smlouva o poskytování služeb 2018 2 aplikace stihle vyroby.docx (8. 1. 2018 09:09)
- REDA Příloha č. I Smlouvy o poskytovani sluzeb 2018 2 aplikace stihle vyroby.docx (8. 1. 2018 09:09)
- výzva k podání nabídek REDA 2018 2 aplikace stihle vyroby.pdf-1 (8. 1. 2018 12:02)
- Vysvětlení zadávacích podmínek.pdf (17. 1. 2018 14:17)
- REDA Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem - 2018 2 aplikace stihle vyroby.pdf (1. 2. 2018 14:37)
- REDA Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru 2018 2 aplikace stihle vyroby.pdf (1. 2. 2018 14:37)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 115000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): BRNO CONSULTING GROUP s.r.o.Pavlovská 513/13, 623 00 BrnoIČ: 282 62 352Ing. Pavel Svobodník, MBA
Datum podpisu smlouvy: 29. 1. 2018
Datum ukončení: 29. 1. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.