- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Certifikace integrovaného systému řízení dle norem ČSN EN ISO 9001:2016 a ČSN ISO/IEC 27001:2014, pro období 2019 až 2020
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12517
Název zakázky: Certifikace integrovaného systému řízení dle norem ČSN EN ISO 9001:2016 a ČSN ISO/IEC 27001:2014, pro období 2019 až 2020
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 9. 2018
Název/obchodní firma zadavatele: Městská část Praha 5
Sídlo zadavatele: nám. 14. října 1381/4, 150 22 Praha 5
- Jméno: Ing. Pavel Richter
- Telefon: +420257000590
- E-mail: pavel.richter@praha5.cz
IČ zadavatele: 00063631
DIČ zadavatele: CZ00063631
- Jméno: Bc. Eliška Svobodová
- Telefon: +420257000574
- E-mail: eliska.svobodova@praha5.cz
Lhůta pro podání nabídek: 9. 10. 2018 10:00
Místo pro podání nabídek: nám. 14. října 1381/4, Praha 5, PSČ 150 22
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu na služby je certifikace integrovaného systému řízení dle norem ČSN EN ISO 9001:2016 a ČSN ISO/IEC 27001:2014, pro období 2019 až 2020.
Důvodem pro zavedení systému managementu kvality u ÚMČ je snaha o neustálé zlepšování služeb pro občany, zefektivnění vnitřní i vnější správy města a jeho úřadu, zvyšování výkonnosti úředníků a nárůst spokojenosti občanů s úrovní poskytovaných služeb. Toho cíle bude dosaženo prostřednictvím recertifikace a dozorových auditů zavedených metod řízení
kvality ISO 9001:2016, dle které se provádí tzv. certifikace systémů řízení kvality. Norma je založena na využívání procesního přístupu, což představuje identifikaci, vzájemné působení a řízení procesů organizace za účelem přeměny vstupů na požadované výstupy. Hlavní činností Úřadu MČ je zajišťovat úkoly a činnosti veřejné správy v oblasti samostatné a přenesené působnosti. Tato činnost je významnou měrou závislá na zpracování informací, včetně osobních údajů a citlivých informací. Vzhledem k neustále se zvyšujícím nárokům na zabezpečení informací v organizacích je zpracována a následně využívána k certifikaci třetí stranou norma pro systém managementu bezpečnosti informací ČSN ISO/IEC 27001:2014 Informační technologie - postupy pro opatření bezpečnosti informací a systémy řízení bezpečnosti informací. Zabezpečení informací a norma ISO/IEC 27001 se netýká jen informačních technologií, ale i zabezpečení dat, ochrany listinných dokumentů a systému procesů nakládání s informacemi. Systém managementu bezpečnosti informací v sobě zahrnuje management, politiku, organizaci i pravidelné přezkoumávání. Obě normy ISO 9001 a ISO/IEC 27001 jsou významným příspěvkem při dodržování zákonných norem a nařízení EU GDPR. Na realizace projektu je podána žádost o dotaci z Operačního program Zaměstnanost.
Předmět veřejné zakázky je blíže specifikován v přílohách č. 1, 2, 3 a 8 této dokumentace.
Příloha č. 1 ZD: Místa plnění veřejné zakázky
Příloha č. 2 ZD: Povinnosti externího subjektu při fyzickém přístupu k aktivům Úřadu
Příloha č. 3 ZD: Směrnice č. 10_2017
Příloha č. 8 ZD: Návrh smlouvy
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 661000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: viz příloha č. 8
Místo dodání / převzetí plnění: viz příloha č. 1
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- viz příloha: ZD - Certifikace integrovaného systému_final
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz příloha: ZD - Certifikace integrovaného systému_final
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz příloha: ZD - Certifikace integrovaného systému_final
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- ZD - Certifikace integrovaného systému_final_.pdf (27. 9. 2018 11:37)
- Příloha č. 1 ZD - Místa plnění veřejné zakázky.doc (27. 9. 2018 11:37)
- Příloha č. 2 ZD - Povinnosti externího subjektu při fyzickém přístupu k aktivům Úřadu.docx (27. 9. 2018 11:37)
- Příloha č. 3 ZD - Směrnice č. 10_2017.pdf (27. 9. 2018 11:38)
- Přílohy č. 4 - 7 ZD.doc (27. 9. 2018 11:38)
- Příloha č. 8 ZD - Návrh smlouvy_final.doc (27. 9. 2018 11:38)
- ZD - Certifikace integrovaného systému_final_s el podpisem.pdf (27. 9. 2018 13:14)
- Vysvětlení ZD č 1_ISO.pdf (5. 10. 2018 10:41)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (18. 10. 2018 11:33)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.