Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Dodávka grafických, marketingových a mediálních služeb v rámci projektu „Čas pro ČAS“, reg. č. CZ.03.3.48/0.0/0.0/15_031/0001893

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12086

Název zakázky: Dodávka grafických, marketingových a mediálních služeb v rámci projektu „Čas pro ČAS“, reg. č. CZ.03.3.48/0.0/0.0/15_031/0001893

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 2. 2. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Česká asociace streetwork, z.s.

Sídlo zadavatele: Senovážné náměstí 977/24, 110 00 Praha 1 – Nové Město

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Jan Špaček, předseda správní rady

IČ zadavatele: 67778372

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Michal Kudrnáč
  • Telefon: +420774578102
  • E-mail: michal.kudrnac@centrumrozvoje.eu

Lhůta pro podání nabídek: 19. 2. 2018 11:00

Místo pro podání nabídek:
Česká asociace streetwork, z.s., kancelář č. 519, 5. poschodí, Senovážné náměstí 977/24, 110 00 Praha 1 – Nové Město

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je prezentace nízkoprahových sociálních služeb laické veřejnosti prostřednictvím profesionálně vedené mediální kampaně.

Bude se jednat o vytvoření kreativního konceptu, klíčového vizuálu, grafiky, textů, produkci videospotu, výrobu a tisk plakátů, produkci online formátů, výrobu a tisk pohlednic, animaci, fotografování, produkci webové microsite, napojení a správu facebookové kampaně, a mediální nákup (MHD, online).

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 595000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
3/2018 – 10/2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Česká asociace streetwork, z.s., kancelář č. 519, 5. poschodí, Senovážné náměstí 977/24, 110 00 Praha 1 – Nové Město

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti. Analogicky k ustanovení § 116 odst. 1 a 2 ZZVZ budou nabídky hodnoceny podle kritéria kvality.

Analogicky k ustanovení § 116 odst. 4 ZZVZ zadavatel stanovuje pevnou nabídkovou cenu a bude hodnotit pouze kvalitu nabízeného plnění. Celková stanovená pevná nabídková cena je 719 950,- Kč včetně DPH (jedná se o konečnou cenu, kterou zadavatel za poskytnuté služby uhradí bez ohledu na to, zda dodavatel bude či nebude plátcem DPH).

Dílčími hodnotícími kritérii jsou:

1) strategie komunikace - pochopení oblasti a souvislostí, pro které je navrhována komunikační kampaň a následné stanovení komunikační strategie, včetně stanovení komunikačních kanálů a nástrojů vyjádřené v komunikačním schématu s váhou 25%,

2) klíčový vizuál - grafické a textové vyjádření základního sdělení navrhované kampaně s váhou 15%,

3) komplexní návrh kreativního zpracování kampaně - uchopení kreativního konceptu a jeho aplikace a vizuality na komunikační nástroje a formáty (v rámci nabídky bude předloženo min. pět různých grafických a textových výstupů s popisem funkčnosti) s váhou 15%,

4) mediální nákup - přístup k mediálnímu pokrytí kampaně a návrh mediaplánu, tedy konkrétních mediálních formátů a jejich nasazení s váhou 15%,

5) časová a finanční náročnost projekce - projekce harmonogramu kampaně a rozpočtu, včetně přípravy a následného hodnocení, součástí je definice měřitelných cílů (KPI`s)s váhou 15%,

6) komplexnost nabídnutého řešení – provázanost a vyváženost komunikace a její napojení na činnost a cíle streetworku a sociální práce s váhou 15%

V rámci subkritéria „strategie komunikace“ zadavatel ohodnotí především míru výstižnosti a pochopení oblasti streetworku a sociální práce ve zpracované SWOT analýze. Bude hodnocena přiměřenost a vhodnost zvoleného strategického přístupu a návrhu komunikačních kanálů pro kreativní kampaň. Součástí hodnocení bude kvalita schématu komunikace.

V rámci subkritéria „klíčový vizuál“ zadavatel ohodnotí především míru výstižnosti (přiléhavosti) označení, originality, nápaditosti, novátorského pojetí a případné vtipnosti. Roli hraje textová a grafická jednoznačnost vyjádření. Pozitivně bude hodnocena přiměřenost návrhu významu prezentovaných hodnot a schopnost návrhu přispět k naplnění výše definovaného předmětu veřejné zakázky. Součástí hodnocení bude míra praktické realizovatelnosti a snadné aplikovatelnosti.

V rámci subkritéria „komplexní návrh kreativního zpracování kampaně “ zadavatel ohodnotí míru kvality aplikovaného řešení na jednotlivé formáty a to jak vizuální, tak textový charakter předložených min. pěti adaptací výstupů. Pozitivně bude hodnocena proveditelnost a profesionalita adaptovaných návrhů a jejich přiměřenost významu prezentovaných hodnot a sdělení. Hodnotit se bude vhodnost výběru dodaných výstupů pro explikaci a pochopení navrhované kampaně.

V rámci subkritéria „mediální nákup“ zadavatel ohodnotí kreativitu a efektivitu přístupu ke zvoleným mediálním formátům a jejich vhodnost ke komunikaci poptávaného tématu. Pozitivně bude hodnocena originalita a škála obsahového využití médií. Bude hodnocen přístup ke zpracování mediaplánu a komplexního mediálního pokrytí kampaně.

V rámci subkritéria „časová a finanční náročnost projekce“ zadavatel ohodnotí efektivitu přístupu ke zpracování komunikační kampaně v kontextu vynaložených nákladů a časových možností. Pozitivně bude hodnocena strukturovanost v přístupu k plánování a transparentnost návrhu měřitelných cílů. Bude hodnocen přístup k řešení produkce výstupů a časová náročnost tvorby jednotlivých částí kampaně.

V rámci subkritéria „komplexnost nabídnutého řešení“ zadavatel ohodnotí míru provázanosti nabídnutého řešení a míru souladu jednotlivých prvků nabídky účastníka. Pozitivně bude hodnocena vyváženost jednotlivých prvků nabídky účastníka.

Pro hodnocení se použije bodová stupnice 1 ž 100. Nejvhodnější nabídce bude přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním budou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou v daném kritériu. Počet bodů, které hodnocená nabídka v daném kritériu získala, bude vynásoben váhou kritéria vyjádřenou v %. Takto získané vážené body ze všech dílčích hodnoticích kritérií budou sečteny. Nabídka, která získá v součtu za všechna hodnocená kritéria nejvíce bodů, bude nabídkou vítěznou.

Informace a pokyny pro zpracování Podkladů pro hodnocení kritéria kvality jsou přílohou č. 3 této Výzvy. Příloha obsahuje též závaznou strukturu Podkladů pro hodnocení kritéria kvality, které jsou uchazeči povinni zpracovat. Maximální rozsah textu je 10 stran formátu A4. Dodržení maximálního rozsahu je zásadní pro docílení rovných podmínek všech dodavatelů a porovnatelnost nabídek. Zadavatel proto trvá na jeho dodržení. Nabídky, které maximální rozsah 10 stran A4 překročí, zadavatel vyřadí z dalšího hodnocení.

Klíčový vizuál bude předložen v tištěné podobě v černobílé a barevné verzi (může být předložen buď samostatně, nebo jako součást Podkladů pro hodnocení kritéria kvality) a zároveň v elektronické podobě na CD v rozlišení dostatečném pro posouzení hodnotící komisí.

 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
  • Výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje

  • Doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, např. doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění (výpisem ze živnostenského rejstříku), pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují

  • seznam obdobných zakázek poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení včetně osvědčení objednatele o řádném poskytnutí a dokončení těchto prací, obsahující minimálně 2 služby spočívající v realizaci PR kampaně, komunikující téma s aspektem veřejné prospěšnosti, jejichž hodnota byla alespoň 100 tis. Kč bez DPH za každou

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídku je dodavatel povinen podat písemně v jednom originále v souladu se zadávacími podmínkami, a to v doporučeném řazení nabídky i dokladů k prokázání splnění způsobilosti a podkladů pro hodnocení.

Nabídka musí být předložena v českém jazyce a musí být, včetně dokladů k prokázání splnění způsobilosti a veškerých dalších dokladů a příloh, svázána do jednoho samostatného svazku.

Zadavatel požaduje níže uvedené řazení nabídky:

  • Krycí list nabídky – vzor tvoří přílohu č. 1 výzvy
  • Doklady k prokázání způsobilosti – vzor tvoří přílohu č. 2 výzvy
  • Podklady pro hodnocení kvality nabízeného řešení (hodnotící kritérium č. 1)
  • CD s elektronickou podobou klíčového vizuálu
  • Ostatní doklady či informace tvořící nabídku
  • Portfolio referenčních projektů

Svazek musí být na titulní straně označen názvem svazku (Nabídka), názvem zakázky a obchodní firmou/jménem a sídlem/místem podnikání dodavatele.

Svazek, včetně veškerých případných příloh, musí být dostatečným způsobem zajištěn proti manipulaci s jednotlivými listy. Za dostatečné zabezpečení svazku proti manipulaci s jednotlivými listy považuje zadavatel opatření každého svazku takovými bezpečnostními prvky, které zabezpečí jeho spolehlivé sebepoškození v případě neoprávněné manipulace. Použité bezpečnostní prvky musí být dále dostatečně jedinečné, tak aby byla vyloučena možnost jejich neoprávněného nahrazení.

Veškeré doklady či prohlášení, u nichž je vyžadován podpis dodavatele, musejí být podepsány osobou oprávněnou jednat za dodavatele. V případě podpisu osobou pověřenou k zastupování osoby oprávněné jednat za dodavatele musí být originál nebo úředně ověřená kopie zmocnění této osoby součástí nabídky (jako příloha návrhu smlouvy).

Veškeré doklady musí být kvalitním způsobem vytištěny tak, aby byly dobře čitelné. Žádný doklad nesmí obsahovat opravy a přepisy, které by zadavatele mohly uvést v omyl.

Nabídka v listinné podobě musí být podána v řádně uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky „Dodávka grafických, marketingových a mediálních služeb v rámci projektu „Čas pro ČAS“, reg. č. CZ.03.3.48/0.0/0.0/15_031/0001893“ a nápisem „NEOTEVÍRAT DO DATA OTEVÍRÁNÍ OBÁLEK S NABÍDKAMI“; na obálce musí být dále uvedena adresa dodavatele.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Zadavatel stanovil pevnou nabídkovou cenu a bude hodnotit pouze kvalitu nabízeného plnění. Celková stanovená pevná nabídková cena je 719 950,- Kč včetně DPH (jedná se o konečnou cenu, kterou zadavatel za poskytnuté služby uhradí bez ohledu na to, zda dodavatel bude či nebude plátcem DPH).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „NEOTEVÍRAT DO DATA OTEVÍRÁNÍ OBÁLEK S NABÍDKAMI“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn požadovat po zadavateli vysvětlení zadávací dokumentace. Žádost musí být písemná nebo elektronická a musí být doručena na adresu nebo e-mail zástupce zadavatele (michal.kudrnac@gmail.com).Písemná žádost musí být doručena na shora uvedenou adresu nejméně 4 pracovní dny před skončením lhůty pro podání nabídek.Vysvětlení zadávací dokumentace zadavatel uveřejní nejméně 2 pracovní dny před skončením lhůty pro podání nabídek.Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.Vysvětlení zadávacích podmínek bude uveřejněno stejným způsobem, jako tato výzva.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 595000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Proforma Production, s.r.o., Mánesova 1723/70, 120 00 Praha 2 - Vinohrady, IČ: 06319538

    Datum podpisu smlouvy: 24. 4. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 2. 2. 2018
 
Aktualizováno: 31. 8. 2018