- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Implementace modelu CAF 2013 na MěÚ Milovice a vzdělávání zaměstnanců úřadu
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12192
Název zakázky: Implementace modelu CAF 2013 na MěÚ Milovice a vzdělávání zaměstnanců úřadu
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 3. 2018
Název/obchodní firma zadavatele: Město Milovice
Sídlo zadavatele: Nám. 30. června 508, 289 24 Milovice
- Jméno: Ing. Milan Pour
- Telefon: +420725817216
- E-mail: milan.pour@mesto-milovice.cz
IČ zadavatele: 00239453
DIČ zadavatele: CZ00239453
- Jméno: Miroslava Dlouhá
- Telefon: +420602400089
- E-mail: miroslava.dlouha@mesto-milovice.cz
Lhůta pro podání nabídek: 27. 3. 2018 11:30
Místo pro podání nabídek: Město Milovice Nám. 30. června 508 289 24 Milovice
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je nákup služeb spojených se zavedením a realizací:
Metodiky CAF 2013, včetně vstupní analýzy, zpracování hodnotící zprávy, akčního plánu a definování základní strategie úřadu, vč. klíčových projektů, s cílem zvýšení efektivity systému kvality na MěÚ Milovice.
Vzdělávacích aktivit k získání přiměřených kompetencí členů implementačního týmu (zaměstnanců zadavatele) pro zavedení metodiky CAF 2013, podle aplikační příručky „Společný hodnotící rámec – CAF 2013“ vydané Národním informačním střediskem podpory a kvality.
Common Assesment Framework (CAF) představuje společný hodnotící rámec pro organizace veřejné správy. Model CAF je nástroj řízení kvality, který byl vytvořen speciálně pro podmínky organizací veřejného sektoru. Příručka CAF 2013 je ke stažení na: http://www.kvalitavs.cz/metody/caf/.
Vzdělávacích aktivit zaměřených na rozvoj kompetencí zaměstnanců zadavatele v řízení úřadu, specifických právních oblastech a měkkých dovednostech.
Se SW podporou se počítá u aktivit dílčí ČÁSTI 1, dále se počítá se SW podporou u vzdělávacích aktivit dílčí ČÁSTI 2: Referenční model úřadu, Strategické řízení úřadu, Projektové řízení úřadu a Řízení podle cílů úřadu.
Předmět veřejné zakázky je rozdělen na čtyři dílčí části:
ČÁST 1 - Zavedení metodiky CAF 2013 a proškolení členů implementačního týmu na podporu jejího zavedení
ČÁST 2 - Vzdělávání na podporu řízení úřadu
ČÁST 3 - Právní kurzy
ČÁST 4 - Kurzy měkkých dovedností
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1381000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Doba trvání zakázky: 04/2018–12/2018
Místo dodání / převzetí plnění: Město Milovice Nám. 30. června 508 289 24 Milovice
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Prokáže základní způsobilost doložením:
Čestného prohlášení, z něhož musí být zřejmé, že uchazeč splňuje příslušnou základní způsobilost v rozsahu Přílohy č. 3 této Výzvy k podání nabídek. Čestné prohlášení bude podepsáno oprávněnou osobou jednat za dodavatele.
Prokázání základní způsobilosti je shodné pro ČÁST 1, ČÁST 2, ČÁST 3 i ČÁST 4.
Prokáže profesní způsobilost doložením:
a) dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky (např. výpis ze živnostenského rejstříku) ne starší než 90 dnů od podání nabídky,
b) výpisu z obchodního rejstříku, je-li dodavatel do tohoto rejstříku zapsán, ne starší než 90 dnů od podání nabídky.
Je postačující, aby výše uvedené doklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě kopií. Vybraný dodavatel je povinen před podpisem smlouvy předložit originály nebo ověřené kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace od dodavatele, se kterým má být smlouva uzavřena.
Prokázání profesní způsobilosti je shodné pro ČÁST 1, ČÁST 2, ČÁST 3 i ČÁST 4
Prokáže technickou kvalifikaci doložením:
Popisu realizačního (konzultačně-lektorského-hodnotitelského týmu), dále jen „realizačního týmu“, s uvedením jmenného seznamu osob, které se budou podílet na plnění jednotlivých částí veřejné zakázky.
Viz Výzva podání nabídky.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Bližší informace a požadavky na zpracování nabídky jsou uvedeny v přiloženém dokumentu Výzva k podání nabídky, zpracované zadavatelem.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Informace a požadavky na zpracování nabídkové ceny jsou uvedeny v dokumentu Výzva k podání nabídky zpracované zadavatelem a v příloze č.2 - cenová nabídka.
Nabídková cena bude uvedena v Krycím listu nabídky a v Návrhu smlouvy.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Viz Výzva podání nabídky.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat jen jednu nabídku na jednu dílčí část zakázky nebo také na všechny části zakázky.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce.Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. Vysvětlení zadávacích podmínek zadavatel zveřejnění na portálu portálu www.esfcr.cz
Další požadavky na zpracování nabídky: Další požadavky na zpracování nabídky jsou uvedeny v přiloženém dokumentu Výzva k podání nabídky, zpracovaném zadavatelem.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č.1_Návrh smlouvy.docx (12. 3. 2018 16:08)
- Příloha č.2_Cenová nabídka_ČÁST 1.xlsx (12. 3. 2018 16:08)
- Příloha č.2_Cenová nabídka_ČÁST 2 až ČÁST 4.xlsx (12. 3. 2018 16:08)
- Příloha č.3_Čestné prohlášení.docx (12. 3. 2018 16:08)
- Příloha č.4_Krycí list nabídky.doc (12. 3. 2018 16:08)
- Příloha č.5_Seznam poddodavatelů.docx (12. 3. 2018 16:08)
- VYZVA k podani nabidek_Mesto Milovice.pdf (12. 3. 2018 16:08)
- Vysvětlení zadávacích podmínek_DOTAZ č.1.pdf (20. 3. 2018 09:25)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru-část 1.pdf (9. 4. 2018 13:12)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_Část 2.pdf (9. 4. 2018 13:12)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru-část 3.pdf (9. 4. 2018 13:12)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru-část 4.pdf (9. 4. 2018 13:12)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče-část 4.pdf (9. 4. 2018 13:12)
- VÝSLEDEK výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_Část 1.pdf (14. 5. 2018 14:15)
- VÝSLEDEK výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_Část 2.pdf (14. 5. 2018 14:15)
- VÝSLEDEK výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_Část 3.pdf (14. 5. 2018 14:15)
- VÝSLEDEK výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_Část 4.pdf (14. 5. 2018 14:15)
- VÝSLEDEK výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu dodatku č.1 s dodavatelem_Část 1.pdf (17. 5. 2018 14:07)
- VÝSLEDEK výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu dodatku č.1 s dodavatelem_Část 2.pdf (17. 5. 2018 14:07)
- VÝSLEDEK výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu dodatku č.1 s dodavatelem_Část 4.pdf (17. 5. 2018 14:07)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 914500.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ČÁST 1 - Zavedení metodiky CAF 2013 a proškolení členů implementačního týmu na podporu jejího zavedení-Grant Help Advisory s.r.o., Václavské náměstí 828/23, 110 00 Praha 1 – Nové Město, IČ: 285 83 493, Mgr. Milan Eliáš
Datum podpisu smlouvy: 27. 4. 2018
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ČÁST 2 - Vzdělávání na podporu řízení úřadu-Grant Help Advisory s.r.o., Václavské náměstí 828/23, 110 00 Praha 1 – Nové Město, IČ: 285 83 493, Mgr. Milan Eliáš
Datum podpisu smlouvy: 27. 4. 2018
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ČÁST 3 – Právní kurzy-S – COMP Centre CZ s.r.o., Karolinská 661/4, Karlín, 186 00 Praha 8, IČ:261 70 621, Bc. Dana Fárková
Datum podpisu smlouvy: 27. 4. 2018
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ČÁST 4 – Kurzy měkkých dovedností-S – COMP Centre CZ s.r.o., Karolinská 661/4, Karlín, 186 00 Praha 8, IČ:261 70 621, Bc. Dana Fárková
Datum podpisu smlouvy: 27. 4. 2018
Datum ukončení: 27. 4. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.