- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Školení měkkých a manažerských dovedností ve společnosti PST CLC
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13202
Název zakázky: Školení měkkých a manažerských dovedností ve společnosti PST CLC
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 1. 2020
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_097/0013915 Podnikové vzdělávání ve společnosti PST CLC - OPZ 97 příjemce: PST CLC, a.s.
Název/obchodní firma zadavatele: PST CLC, a.s.
Sídlo zadavatele: Nádražní 969/112, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava
- Jméno: Vít Votroubek
- Telefon: +420724235040
- E-mail: vit.votroubek@pst-clc.cz
IČ zadavatele: 25397249
- Jméno: Ing. Helena Kordová
- Telefon: +420734654404
- E-mail: helena.kordova@econetof.cz
Lhůta pro podání nabídek: 29. 1. 2020 11:00
Místo pro podání nabídek: ECONET OPENFUNDING s.r.o., Budějovická 2056/96, 140 00 Praha 4 - Krč
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů v oblasti měkkých a manažerských dovedností pro zaměstnance zadavatele.
Specifikace předmětu plnění je uvedena v Příloze č. 4 – Specifikace kurzů, která je nedílnou součástí této ZD.
blíže viz ZD
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1990000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 30.9.2021
Místo dodání / převzetí plnění: Průhonice, Kutná Hora, Pardubice, Mikulov, Brno a Ostrava
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Pro vyhodnocení nabídek jsou stanovena v rámci hodnocení dle ekonomické výhodnosti nabídek tato kritéria hodnocení:
Nabídková cena v Kč bez DPH - 50 %
Praxe lektorů - 50 %
Hodnocení provede hodnotící komise tak, že jednotlivá bodová ohodnocení nabídek dle dílčích kritérií vynásobí příslušnou vahou daného kritéria. Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek komise stanoví výsledné pořadí. Vítěznou se stane ta nabídka, která dostane nejvyšší počet bodů.
blíže viz Zadávací dokumentace
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- viz Zadávací dokumentace
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Zadávací dokumentace
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel stanoví nabídkovou cenu za jeden (1) školící den v Kč bez DPH.
Jeden školící den odpovídá osmi (8) hodinám školení (1hod = 60min).
Dodavatel stanoví nabídkovou cenu v souladu se zadávací dokumentací. Dodavatel zpracuje cenovou nabídku v české měně bez DPH, dodavatel zvlášť uvede DPH, zvlášť výši DPH v % a cenu včetně DPH. Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná a zahrnující veškeré náklady.
viz Zadávací dokumentace
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Blíže viz Zadávací dokumentace
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.Blíže viz Zadávací dokumentace
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.Blíže viz Zadávací dokumentace
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Blíže viz Zadávací dokumentace
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Zadávací dokumentace
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 1_Krycí list.docx (15. 1. 2020 13:07)
- Příloha č. 2_Čestné prohlášení.docx (15. 1. 2020 13:07)
- Příloha č. 3_Rámcová dohoda_PST_CLC_MMD_final.docx (15. 1. 2020 13:07)
- Příloha č. 4 _ Specifikace kurzů_final.docx (15. 1. 2020 13:07)
- Příloha č. 5 _Seznam poddodavatelu.docx (15. 1. 2020 13:08)
- Příloha č. 6_Seznam významných zakázek.docx (15. 1. 2020 13:08)
- Příloha č. 7_Seznam členů odborného týmu.docx (15. 1. 2020 13:08)
- ZD_MMD_15-01-2020.pdf (15. 1. 2020 13:08)
- Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1.pdf (24. 1. 2020 10:58)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (1. 4. 2020 14:08)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (28. 5. 2020 12:30)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Top Trainers s.r.o.Praha 4 - Kunratice, K Zelené louce 1367/4, 148 00IČ:28414284
Datum podpisu smlouvy: 11. 5. 2020
Datum ukončení: 11. 5. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.