- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Mapování prvků městského mobiliáře a dalších geoprvků města
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 14101
Název zakázky: Mapování prvků městského mobiliáře a dalších geoprvků města
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 8. 2022
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/19_109/0016813 Efektivní veřejná správa - Město Nový Jičín příjemce: Město Nový Jičín
Název/obchodní firma zadavatele: Město Nový Jičín
Sídlo zadavatele: Masarykovo náměstí 1/1, 741 01 Nový Jičín
- Jméno: Mgr. Stanislav Kopecký
- Telefon: +420556768225
- E-mail: stanislav.kopecky@novyjicin.cz
IČ zadavatele: 00298212
DIČ zadavatele: CZ00298212
- Jméno: Jiří Sobotík
- Telefon: +420556768263
- E-mail: jiri.sobotik@novyjicin.cz
Lhůta pro podání nabídek: 12. 9. 2022 12:00
Místo pro podání nabídek: Nabídku včetně všech požadovaných příloh v uzavřené obálce výrazně označené slovy “Nabídkové řízení Mapování prvků městského mobiliáře a dalších geo prvků města – NEOTVÍRAT”, je možno podat poštou na adresu sídla zadavatele nebo osobně na podatelnu města Nový Jičín, Divadelní 1, Nový Jičín, a to ve dnech pondělí a středa od 8 do 17 hodin, úterý a čtvrtek v době od 8 do 14 hodin, pátek v době od 8 do 11 hodin. Na obálce musí být uvedeno jméno a adresa odesílatele. Nabídky doručené po skončení lhůty pro podání nabídek nebudou otvírány.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je:
- Zmapování prvků městského mobiliáře popř. dalších geoprvků města a poskytnout veřejnosti pomocí mapového portálu data městského mobiliáře popř. dalších veřejně prospěšných geoprvků na území města.
- podrobně viz Příloha č.1 - Technická specifikace.
Kompletní zadávací dokumentace včetně příloh bude zveřejněna na portálu www.esfcr.cz a
následně na webu zadavatele, který umožňuje neomezený a přímý dálkový přístup.
Projekt „Efektivní veřejná správa – Město Nový Jičín“;CZ.03.4.74/0.0/0.0/19_109/0016813 je spolufinancován z Operačního programu Zaměstnanost
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 96000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: nejpozději do 60 dnů od podpisu smlouvy
Místo dodání / převzetí plnění: Masarykovo náměstí 1/1, 741 01 Nový Jičín
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Zadavatel stanovil, že nabídky budou hodnoceny podle výše ceny za jeden zmapovaný prvek uvedené v “Krycím listu nabídky“, kdy předpokládaný počet prvků je cca 1200 ks.
Zadavatel posoudí obdržené nabídky a ty které splní požadavky uvedené ve výzvě zařadí do hodnocení nabídek.
V případě rovnosti výsledného hodnocení nabídek bude vítězná nabídka vybrána losováním.
Zadavatel může v případě nejasností požádat uchazeče o písemné vysvětlení nabídky. Vysvětlení uchazeče a doplnění nabídky nesmí obsahovat podstatnou změnu nabídky a nesmí být v rozporu s výzvou k podání nabídek.
Postup při hodnocení nabídek
Zadavatel stanovuje způsob hodnocení nabídek podle ekonomické výhodnosti a stanovených kritérií takto:
Nejvhodnější nabídka je ta, která bude mít nejnižší cenu uvedenou v "Krycím listu nabídky“ za jeden zmapovaný prvek.Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Uchazeč prokáže splnění základní způsobilosti předložením:
- čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek, splatný nedoplatek na pojistném či na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti..
- Uchazeč prokáže splnění profesní způsobilosti předložením:
- kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisem z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. Výpis z obchodního rejstříku nesmí být ke dni podání nabídky starší 90 dnů,
- kopie dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, tj. výpisu ze živnostenského rejstříku pro obory činností: Poskytování SW, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály
Výpis z živnostenského rejstříku nesmí být ke dni podání nabídky starší 90 dnů.
- Prokazování splnění způsobilosti a kvalifikace výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů
Předloží-li uchazeč zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, tento výpis nahrazuje doklad prokazující:
- profesní způsobilost v rozsahu, v jakém údaje ve výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů prokazují splnění kritérií profesní způsobilosti, a
- základní způsobilost.
- Uchazeč prokáže splnění technické způsobilosti předložením:
- seznamu dodávek poskytnutých za posledních 3 roky před zahájením zadávacího řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele pro 2 veřejné zakázky obdobného charakteru jako je předmět zadávacího řízení. Veřejnou zakázkou obdobného charakteru se rozumí zmapování geoprvků v terénu.
Za splněnou dobu se považuje dodávka uvedená v příslušném seznamu, která byla v průběhu této doby dokončena. Uchazeč může použít dodávky, které poskytl:
- jako dodavatel, a to v rozsahu min. 200 zmapovaných geoprvků v terénu nebo
- samostatně jako poddodavatel, a to v rozsahu min. 200 zmapovaných geoprvků v terénu.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel požaduje následující formální členění nabídky:
- Krycí list nabídky podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče
- Doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů
- Podepsaný návrh Kupní smlouvy včetně oceněného položkového rozpočtu
- Čestné prohlášení že dodané zboží splní beze zbytku vymezené technické parametry
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Uchazeč je povinen stanovit nabídkovou cenu absolutní částkou v českých korunách v členění bez DPH, DPH a s DPH za plnění celkového předmětu zakázky včetně dopravy a veškerých vedlejších nákladů v souladu s podmínkami výběrového řízení.
Nabídková cena bude zahrnovat:
Cenu za jeden zmapovaný prvek, včetně nákladů na zpracování a média k předání (externí USB 3.0 SSD disk 500GB)
Nabídková cena bude uvedena v návrhu kupní smlouvy.
Ceny vyplní uchazeč do Krycího listu nabídky – viz příloha č.2.Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídky se podávají pouze v listinné podobě. Pod pojmem nabídka se rozumí předložení údajů, dokumentů, které potřebuje zadavatel k hodnocení nabídek dle ekonomické výhodnosti nabídky a k posouzení splnění podmínek účasti v zadávacím řízení. Nabídka bude zpracována v českém jazyce v písemné formě, v souladu s podmínkami tohoto zadání. Forma nabídky:•nabídka musí být podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče,•uchazeč musí předložit nabídku v písemné podobě, a to v jednom originále,•veškeré náklady a výdaje spojené se zpracováním a předložením nabídky nese uchazeč,•nabídky doručené zadavateli po uplynutí stanovené lhůty nebudou hodnoceny,Zadavatel nepřipouští varianty nabídky. Nabídka bude podána výlučně v písemné podobě v zalepené obálce s označením: „Nabídkové řízení Mapování prvků městského mobiliáře a dalších geo prvků města – NEOTVÍRAT“. Na obálce musí být uvedeno jméno a adresa odesílatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý uchazeč / dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Uchazeč je oprávněn požadovat po zadavateli vysvětlení výzvy, a to písemně na adrese sídla zadavatele nebo elektronicky e-mailem na adrese: jiri.sobotik@novyjicin.cz. Písemná nebo elektronická žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Na základě žádosti o vysvětlení výzvy doručené ve stanovené lhůtě zadavatel doručí uchazeči vysvětlení k výzvě, a to nejpozději do 2 pracovních dnů ode dne doručení žádosti uchazeče. Zadavatel současně zveřejní vysvětlení (včetně přesného znění žádosti uchazeče) anebo dodatečné informace na místech, kde bude zveřejněna výzva, tj. na portále www.esfcr.cz a na portále ezak.novyjicin.cz. Zadavatel má právo poskytnout uchazečům vysvětlení výzvy i bez předchozí žádosti uchazeče. Takovéto vysvětlení výzvy uveřejní zadavatel nejpozději 5 pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Obchodní podmínky
Platební podmínky
| |
Společensky a environmentálně odpovědné zadávání |
|
|
|
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 15), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- GIS_ESFCR_priloha_c2_Kryci_list_nabidky.pdf-3 (29. 8. 2022 09:20)
- GIS_ESFCR_priloha_c3_Cestne_prohlaseni_.docx-3 (29. 8. 2022 09:20)
- GIS_ESFCR_priloha_c4_Navrh_smlouvy_revize.pdf-3 (29. 8. 2022 09:20)
- GIS_ESFCR_priloha_c5_Hodnoceni(1).xlsx-3 (29. 8. 2022 09:20)
- GIS_ESFCR_priloha_c6_datový_model(1).xlsx-3 (29. 8. 2022 09:20)
- GIS_ESFCR_priloha_c1_Technicka_specifikace_revize.pdf-4 (29. 8. 2022 12:41)
- GIS_ESFCR_vyzva_k_podani_nabidky_pro_verejnou_zakazku_maleho_rozsahu___ .pdf (29. 8. 2022 13:59)
- dotaz1_podpis.pdf (1. 9. 2022 08:22)
- oznameni_o_vysledku_hodnoceni2.pdf (4. 10. 2022 13:25)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.docx (23. 11. 2022 13:01)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 78000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Geo Marchovsky s.r.o., Řepčín 250, 77900 Olomouc, IČO 25817639
Datum podpisu smlouvy: 18. 11. 2022
Datum ukončení: 18. 11. 2022
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.