- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Školení v oblasti materiálů a užívání materiálových knihoven
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12605
Název zakázky: Školení v oblasti materiálů a užívání materiálových knihoven
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 12. 2018
Název/obchodní firma zadavatele: Preciosa - Lustry a.s.
Sídlo zadavatele: Nový Svět 915, 471 14 Kamenický Šenov
- Jméno: Pavel Brzák
- Telefon: +420739520188
- E-mail: pavel.brzak@preciosa.com
IČ zadavatele: 00012645
DIČ zadavatele: CZ00012645
- Jméno: Michaela Štěrbová
- Telefon: +420739520144
- E-mail: michaela.sterbova@preciosa.com
Lhůta pro podání nabídek: 10. 1. 2019 12:00
Místo pro podání nabídek: Nový Svět 915, 471 14 Kamenický Šenov nebo osobně v sídle dodavatele
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Intenzivní odborné školení v oblasti materiálového vzdělávání a přístup do nezávislé materiálové knihovny pro 20 osob, v rozsahu 40 školicích hodin včetně závěrečné zkoušky. Cílem je vzdělat osoby v oblasti inovativních materiálů, užívání materiálových knihoven, nových technologií a souvisejících trendů na mezinárodní úrovni s ohledem na principy udržitelnosti a cirkulární ekonomiky. Obsahem školení budou ukázky fyzických vzorků inovativních materiálů nejen od českých, ale i zahraničních výrobců a vývojářů. Dále obsahem bude přístup do online databáze zaměřené na inovativní materiály a výuka práce s funkcionalitami materiálových databází, zejména vyhledávání v materiálových knihovnách.
Tematické okruhy pro školení:
1) Plasty – termoplasty, bioplasty, reaktoplasty
2) 3D tisk, robotika, umělá inteligence, kompozitní materiály
3) Sklo, fyzika světla
4) Trendy v materiálech, designu a souvisejících oborech
5) Životní cykly materiálů, jejich udržitelnost a principy cirkulární ekonomiky.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 500000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 02-06/2019
Místo dodání / převzetí plnění: Kamenický Šenov
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
- Oprávnění ke vzdělávání dospělých, provozování lektorské činnosti apod. – musí být součásti nabídky.
- Doklad o oprávnění k podnikání, životopis lektora, který bude plnit předmět zakázky.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Nabídka musí být doručena v písemné podobě na výše uvedenou adresu.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Celková cena musí zahrnovat veškeré náklady a musí být konečná.
Nabídku lze podat:
osobně v pracovních dnech Po-Pá v době od 8.00 do 14.00 (poslední den do 12.00 hod) do sídla zadavatele
zasláním na totožnou adresu tak, aby byla doručena do skončení lhůty pro podání nabídek
v elektronické podobě na emailovou adresu: michaela.sterbova@preciosa.com
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace budou poskytnuty v souladu s OPZ.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek. Zadavatel je dále oprávněn vzít výzvu zpět a zrušit výběrové řízení, a to bez uvedení důvodu. Uchazeč nemá právo na náhradu nákladů spojených s jeho účastí ve výběrovém řízení.
Soubory ke stažení:
- Výzva_čestné prohlášení.docx-1 (21. 12. 2018 05:14)
- VZOR_smlouva o dílo.docx-1 (21. 12. 2018 05:14)
- Zadání.pdf-1 (21. 12. 2018 05:14)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (5. 2. 2019 11:01)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 465000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Happy Materials s.r.o., Říčanova 19/753, 169 00 PRAHA 6, ičo 24204821
Datum podpisu smlouvy: 5. 2. 2019
Datum ukončení: 5. 2. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.