Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Měkké manažerské dovednosti IPH Servis Morava s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13452

Název zakázky: Měkké manažerské dovednosti IPH Servis Morava s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 6. 2020

Název/obchodní firma zadavatele: IPH Servis Morava s.r.o.

Sídlo zadavatele: Baška 455, 739 01, Baška

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Radmila Liďáková
  • Telefon: +420775900055
  • E-mail: radmila.lidakova@iph.cz

IČ zadavatele: 28657071

DIČ zadavatele: CZ28657071

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Lukáš Soudek
  • Telefon: +420775556070
  • E-mail: soudek@grantum.cz

Lhůta pro podání nabídek: 19. 6. 2020 10:00

Místo pro podání nabídek:
Baška 455, 739 01 Baška

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem výběrového řízení je školení měkkých manažerských dovedností dle níže uvedených aktivit pro 41 zaměstnanců společnosti

 

Komunikace v obtížných situacích – skupina 7 zaměstnanců 8 vyučovacích hodin na osobu po 60 minutách
Obchodní jednání – skupina 4 zaměstnanců lidí, 8 vyučovacích hodin na osobu po 60 ti minutách
Mistr, mistrová II, pokračování – skupina 6 zaměstnanců, 90 vyučovacích hodin na osobu po 60 minutách
Vedení a koučink zaměstnanců – Skupina 6 zaměstnanců, 16 vyučovacích hodin na osobu po 60 minutách
Projektové řízení - Skupina 10 zaměstnanců, 24 vyučovacích hodin na osobu po 60 minutách
Štíhlá výroba - Skupina 8 zaměstnanců, 16 vyučovacích hodin na osobu po 60 minutách

Obsahy kurzu:

Komunikace v obtížných situacích

Prevence konfliktů
Pravidla řízeného konfliktu
Zvládání nepřiměřených a nežádoucích emocí v konfliktu
Trénink konstruktivní komunikační strategie
Trénink slovní pohotovosti
Vybalancování emoční nerovnováhy při jednání
Posílení sebejistoty v obtížných rozhovorech

 

Obchodní jednání

Role obchodníka a jeho klíčové kompetence (ve smyslu schopností)
Příprava na obchodní jednání
Definování cílů jednání a přijatelných výsledků
Cílené kladení otázek s cílem ovlivnit zákaznické potřeby
Typy otázek a jejich cíl v komunikaci s cílem využití v analýze prodeje
Prezentace řešení zákazníkovi vedoucí k rozhodnutí
Zdolání námitek v obchodním jednání
Argumentace výhod pro rozhodnutí zákazníka
Motivace zákazníka ke spolupráci – budování vztahu se zákazníkem

 

Mistr, mistrová – pokračování

Role mistra v I4.0
(Sebe)motivace
Dynamická změna
(Multi)komunikace + typologie lidí v komunikaci
Konfliktní komunikace
Motivační vedení lidí – kladení otázek, naslouchání, …

 

Vedení lidí a koučink

Kdo je lídr, jeho role a očekávání od něj
Budování atmosféry důvěry
Styl vedení a jeho aplikace na lidi s odlišným potenciálem
Ověření vlastního stylu a definování budoucího stavu
Základní nástroje vedení lidí
Práce s potenciálem s cílem zvyšování výkonu
Koučovací přístup
Koučink jako nástroj vedení lidí

 

Projektové řízení

Úvod do projektového řízení
Definice projektu
Plánování projektu
Analýza rizik, WBD – work breakdown structure, Gantt a Pert diagam, Kritická cesta
Řízení projektu
Tvorba a vedení projektového týmu, Projektové řízení, Projektová dokumentace
Ukončení a vyhodnocení projektu
Agilní řízení

 

Štíhlá výroba

Co je štíhlá výroba (lean manufacturing)
Znaky štíhlých procesů
Přidaná hodnota
Standardizace procesů
Přehled nástrojů štíhlé výroby

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 504000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládané zahájení školících aktivit – Červenec 2020 Předpokládané ukončení školících aktivit – Listopad 2021

Místo dodání / převzetí plnění:
Baška 455, 739 01 Baška

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena bez DPH (60%) – číselné kritérium

    Při hodnocení nabídek v rámci  dílčím hodnotícího kritéria nabídková cena použije hodnotící komise bodovací stupnici 1 až 100 bodů. Každé jednotlivé nabídce bude přidělena bodová hodnota, která bude odrážet úspěšnost hodnocené nabídky v rámci dílčího kritéria. Hodnocená nabídka získá bodovou hodnotu (zaokrouhleno na dvě desetinná místa nahoru), která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnocené nabídce. Bodová hodnota poté bude vynásobena vahou dílčího kritéria.

     

    Při hodnocení nabídek u zadavatele, který je plátcem daně z přidané hodnoty bude hodnocena cena bez daně z přidané hodnoty.

    Vzorec pro hodnocení dílčího kritéria cena:

     

    Nejnižší předložená nabídková cena

    100  x   --------------------------------------------------------     x   váha 60%

                                                             Nabídková cena hodnocené nabídky

     

    Metodika a kvalita organizace kurzů – Váha 40%

    Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu max. 12 stran popíše postup dodavatele k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které dodavatel v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis:

    Metodiky výuky
    Efektivity výukových metod
    Způsob ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby

    Lépe bude hodnocen dodavatel, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů

    Pro hodnocení subjektivních (nečíselných) kritérií se použije bodová stupnice 1 až 100 bodů. Nejvhodnější nabídce je vždy přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou v daném kritériu. Počet získaných bodů bude vynásoben vahou daného kritéria.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Prokázání profesní způsobilosti dle §77 ZZVZ – Účastník doloží doklad o oprávnění k podnikání v prosté kopii - výpis ze živnostenského nebo obchodního rejstříku

    Zadavatel požaduje předmět podnikání: Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

    Prokázání základní způsobilosti dle §74 ZZVZ. Uchazeč použije čestné prohlášení - příloha č. 1 této výzvy.
    Prokázání technické kvalifikace dle §79 ZZVZ . Zadavatel požaduje minimálně 5 lektorů s vysokoškolským vzděláním souvisejícím s předmětem veřejné zakázky a minimálně pět let praxe jako lektor/školitel u každého z výše uvedených lektorů.

    Uchazeč doloží diplomy lektora spolu s podepsaným strukturovaným životopisem za každého z lektorů, který se bude podílet na předmětné veřejné zakázce s uvedením, kterou oblast z výše uvedených kurzů bude daný lektor školit

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat –Měkké manažerské dovednosti“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídka musí být podepsána dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Dodavatel je povinen předložit návrh smlouvy – Příloha č. 2 této výzvy

Dodavatel je povinen předložit čestné prohlášení - Příloha č. 1 této výzvy 

Dodavatel je povinen předložit krycí list nabídky

Dodavatel je povinen předložit dokumentaci související s hodnotícími kritérii

Návrh smlouvy musí být podepsán dodavatelem či osobou jednající na základě plné moci od statutárního orgánu.

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH. 

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel neumožňuje dílčí plnění
Zadavatel neumožňuje variantní řešení
Nabídky musí být předloženy písemně v listinné podobě (1 originál) + elektronicky na CD, DVD, nebo USB disku
Celá nabídka bude zpracována v českém jazyce. Dokumenty v cizím jazyce budou opatřeny překladem do českého jazyka vyjma případného diplomu.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 12), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: V průběhu otevírání nabídek jejich hodnocení a posouzení hodnotící komisí komise dospěla k závěru, že jednotlivé nabídky nejsou hodnotitelné a porovnatelné s ohledem na nevhodně nastavená hodnotící kritéria. Hodnotící komise nedokáže objektivně vyhodnotit kritérium „Metodika a kvalita organizace kurzů“ které má váhu 40%. Názory jednotlivých členů hodnotící komise ze zásadně liší a neexistuje přezkoumatelnost přidělených bodů, jelikož jsou subjektivní.Nad rámec výše uvedeného dále zadavatel do zadávací dokumentace / výzvy k podání nabídek neuvedl ustanovení o mimořádně nízké nabídkové ceně a s ohledem na ceny jednotlivých uchazečů vnímá jejich ceny s ohledem na rozsah veřejné zakázky jako mimořádně nízké. Případné výzvy k doložení a vysvětlení MNNC a případné vyřazení uchazeče na základě MNNC by bylo v rozporu se zadávací dokumentací, jelikož pro takový krok není v zadávací dokumentaci opora.Předpokládaná hodnota veřejné zakázky byla stanovena průzkumem trhu na 504 000 Kč bez DPH a s ohledem na nabídkové ceny jednotlivých uchazečů zadavatel vnímá ceny jako mimořádně nízké a pokračování v zadání veřejné zakázky by bylo por zadavatele značným rizikem Z výše uvedených důvodů zadavatel předmětnou veřejnou zakázku zrušil na základě vážných nesrovnalostí a chyb ve výzvě k podání nabídek zveřejněných na webu esfcr.cz

Datum ukončení: 2. 7. 2020

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 8. 6. 2020
 
Aktualizováno: 2. 7. 2020