- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Odborné vzdělávání zaměstnanců ARRIVA CITY
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11850
Název zakázky: Odborné vzdělávání zaměstnanců ARRIVA CITY
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 11. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: ARRIVA CITY s.r.o.
Sídlo zadavatele: U seřadiště 65/7, 101 00 Praha 10 - Vršovice
- Jméno: Ing. Martin Bělovský
- Telefon: +420603478710
- E-mail: martin.belovsky@arriva.cz
IČ zadavatele: 26730448
DIČ zadavatele: CZ26730448
- Jméno: Antonín Vohradský
- Telefon: +420724676011
- E-mail: antonin.vohradsky@arriva.cz
Lhůta pro podání nabídek: 28. 11. 2017 14:00
Místo pro podání nabídek: ARRIVA CITY, s.r.o., Emilie Dvořákové 70, 415 01 Teplice - Trnovany
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění intenzivního jednodenního kurzu o celkovém rozsahu 12 hodin/osobu. Kurz je složen z teoretické části (7 hodin) a praktické části (4,5 hodiny). Zbytková časová dotace pokrývá závěrečnou zkoušku.
Vzdělávací aktivita je určena pro zaměstnance na pozici řidič – s povinností řízení vozidel kategorie M3 (autobusy).
Výstupem vzdělávací aktivity je rovněž zápis do profesního průkazu řidiče v rámci obnovy profesního průkazu.
Vzdělávání se týká 174 zaměstnanců zadavatele. Tito zaměstnanci budou rozděleni po 3 skupinách max. 8 osob pro jeden školící den.
Bližší specifikace předmětu zakázky (obsah, rozsah, informace o počtu vzdělávaných osob a jejich členění vč. dalších souvisejících informací nezbytných pro předložení nabídky) je uvedena v samostatné příloze k ZD č. 1 (Specifikace předmětu zakázky).
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 957000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 02/2018 - 03/2018
Místo dodání / převzetí plnění: Místo navržené účastníkem s odpovídajícím tehnickým vybavením pro teoretickou i praktickou výuku účastníků. Blíže viz zadávací dokumentace.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena - 60 %
- Kvalifikace a zkušenost osob, které se budou přímo podílet na plnění zakázky - 20 %
- Celková kvalita zpracování podrobných sylabů vzdělávacích modulů vč. návrhu obsahu školení, metodologie výuky a způsobu zajištění a organizace výuky - 20 %
- Podrobně viz zadávací dokumentace - výzva, bod č. 14 (Hodnotící kritéria a požadavek na zpracování nabídkové ceny)
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Základní způsobilost: Čestné prohlášení dle vzoru v příloze ZD - ve smyslu zák. č. 134/2016 Sb. v platném znění, § 74
- Profesní způsobilost: ve smyslu zák. č. 134/2016 Sb. v platném znění, § 77 - výpis z Obchodního rejstříku, výpis z živnostenského rejstříku
- Technická zůsobilost: splnění kritérií technické kvalifikace dle zák. č. 134/2016 Sb. v platném znění, § 79 - seznam významných služeb poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením ZŘ (doložení 3 různých referencí v minimální hodnotě ve výši 300.000,- Kč bez DPH na jednu službu)
- Technická způsobilost: doložení Akreditace I. stupně a II. stupně pro místo plnění zakázky
- Podrobně viz zadávací dokumentace - výzva, bod č. 10 (Požadavky na prokázání splnění kvalifikace)
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Požadavky na způsob zpracování nabídky je podrobně stanoven v zadávací dokumentaci - výzva bod č. 17 (Požadavek na způsob zpracování nabídek a nabídkové ceny).
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
V nabídce uhazeče bude uvedena:
- nabídková cena bez DPH
- nabídková cena včetně DPH
- samostatně DPH
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotvírat Výběrové řízení - Odborné vzdělávání zaměstnanců ARRIVA CITY", na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
V souladu s ustanovením § 41 zák. č. 134/2016 Sb. v platném znění zadavatel požaduje, aby účastník zadávacího řízení poskytl jistotu. Výše jistoty byla stanovena na 18.000,- Kč.
Blíže viz zadávací dokumentace - výzva bod č. 11 (Jistota).
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva - ARRIVA.pdf (13. 11. 2017 10:25)
- Příloha č. 1 - Specifikace VZ - Arriva City.doc (13. 11. 2017 10:25)
- Příloha č. 2 - ČP základní způsobilost - Arriva City.doc (13. 11. 2017 10:25)
- Příloha č. 3 - Krycí list - Arriva City.doc (13. 11. 2017 10:25)
- Příloha č. 4 - Návrh smlouvy - Arriva City.doc (13. 11. 2017 10:25)
- Příloha č. 5 - Výkaz k nacenění - Arriva City.xlsx (13. 11. 2017 10:25)
- Příloha č. 2 - ČP základní způsobilost - Arriva City - oprava.doc (18. 11. 2017 16:11)
- Vysvětlení ZD - změna ČP č. 2.pdf (20. 11. 2017 09:16)
- VZ 11850 - Výsledek výzvy.pdf (6. 12. 2017 10:48)
- VZ 11850 - Oznámení o podpisu smlouvy.pdf (19. 12. 2017 12:15)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 955260.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): DEKRA CZ a.s., Türkova 1009/1, 149 00 Praha 4, IČ: 492 40 188, osoba oprávněná jednat - Ing. Zikmund Mróz, Ing. Ilja Němeček
Datum podpisu smlouvy: 18. 12. 2017
Zrušené části zakázky: nerelevantní
Datum ukončení: 18. 12. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.