Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Odborné vzdělávání zaměstnanců ARRIVA CITY

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11850

Název zakázky: Odborné vzdělávání zaměstnanců ARRIVA CITY

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 11. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: ARRIVA CITY s.r.o.

Sídlo zadavatele: U seřadiště 65/7, 101 00 Praha 10 - Vršovice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Martin Bělovský
  • Telefon: +420603478710
  • E-mail: martin.belovsky@arriva.cz

IČ zadavatele: 26730448

DIČ zadavatele: CZ26730448

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Antonín Vohradský
  • Telefon: +420724676011
  • E-mail: antonin.vohradsky@arriva.cz

Lhůta pro podání nabídek: 28. 11. 2017 14:00

Místo pro podání nabídek:
ARRIVA CITY, s.r.o., Emilie Dvořákové 70, 415 01 Teplice - Trnovany

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění intenzivního jednodenního kurzu o celkovém rozsahu 12 hodin/osobu. Kurz je složen z teoretické části (7 hodin) a praktické části (4,5 hodiny). Zbytková časová dotace pokrývá závěrečnou zkoušku.

Vzdělávací aktivita je určena pro zaměstnance na pozici řidič –  s  povinností řízení vozidel kategorie M3 (autobusy).

Výstupem vzdělávací aktivity je rovněž zápis do profesního průkazu řidiče v rámci obnovy profesního průkazu.

Vzdělávání se týká 174 zaměstnanců zadavatele. Tito zaměstnanci budou rozděleni po 3 skupinách max.  8 osob pro jeden školící den.

Bližší specifikace předmětu zakázky (obsah, rozsah, informace o počtu vzdělávaných osob a jejich členění vč. dalších souvisejících informací nezbytných pro předložení nabídky) je uvedena v samostatné příloze k ZD č. 1 (Specifikace předmětu zakázky).

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 957000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
02/2018 - 03/2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Místo navržené účastníkem s odpovídajícím tehnickým vybavením pro teoretickou i praktickou výuku účastníků. Blíže viz zadávací dokumentace.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena - 60 %
  • Kvalifikace a zkušenost osob, které se budou přímo podílet na plnění zakázky - 20 %
  • Celková kvalita zpracování podrobných sylabů vzdělávacích modulů vč. návrhu obsahu školení, metodologie výuky a způsobu zajištění a organizace výuky - 20 %
  • Podrobně viz zadávací dokumentace - výzva, bod č. 14 (Hodnotící kritéria a požadavek na zpracování nabídkové ceny)

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Základní způsobilost: Čestné prohlášení dle vzoru v příloze ZD - ve smyslu zák. č. 134/2016 Sb. v platném znění, § 74
  • Profesní způsobilost: ve smyslu  zák. č. 134/2016 Sb. v platném znění, § 77 - výpis z Obchodního rejstříku, výpis z živnostenského rejstříku
  • Technická zůsobilost: splnění kritérií technické kvalifikace dle zák. č. 134/2016 Sb. v platném znění, § 79 - seznam významných služeb poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením ZŘ (doložení 3 různých referencí v minimální hodnotě ve výši 300.000,- Kč bez DPH na jednu službu)
  •  Technická způsobilost: doložení Akreditace I. stupně a II. stupně pro místo plnění zakázky
  • Podrobně viz zadávací dokumentace - výzva, bod č. 10 (Požadavky na prokázání splnění kvalifikace)

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Požadavky na způsob zpracování nabídky je podrobně stanoven v zadávací dokumentaci - výzva bod č. 17 (Požadavek na způsob zpracování nabídek a nabídkové ceny).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

V nabídce uhazeče bude uvedena:

- nabídková cena bez DPH

- nabídková cena včetně DPH

- samostatně DPH

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotvírat Výběrové řízení - Odborné vzdělávání zaměstnanců ARRIVA CITY", na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

V souladu s ustanovením § 41 zák. č. 134/2016 Sb. v platném znění zadavatel požaduje, aby účastník zadávacího řízení poskytl jistotu. Výše jistoty byla stanovena na 18.000,- Kč.

Blíže viz zadávací dokumentace - výzva bod č. 11 (Jistota).

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 955260.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): DEKRA CZ a.s., Türkova 1009/1, 149 00 Praha 4, IČ: 492 40 188, osoba oprávněná jednat - Ing. Zikmund Mróz, Ing. Ilja Němeček

    Datum podpisu smlouvy: 18. 12. 2017

Zrušené části zakázky: nerelevantní

Datum ukončení: 18. 12. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 15. 11. 2017
 
Aktualizováno: 20. 12. 2017