- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Odborný rozvoj zaměstnanců společnosti 5M s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11520
Název zakázky: Odborný rozvoj zaměstnanců společnosti 5M s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 8. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: 5M s.r.o.
Sídlo zadavatele: Na Záhonech 1177, 686 04 Kunovice
- Jméno: Ing. Martin Janča
- Telefon: +420572433711
- E-mail: martin.janca@5m.cz
IČ zadavatele: 46969250
DIČ zadavatele: CZ46969250
- Jméno: Mgr. Luděk Krystýn
- Telefon: +420734179673
- E-mail: ludek.krystyn@5m.cz
Lhůta pro podání nabídek: 31. 8. 2017 12:00
Místo pro podání nabídek: Na Záhonech 1177, 686 04 Kunovice
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění realizace odborných školení v několika oblastech. Celá zakázka je rozdělena na 3 dílčích plnění:
Dílčí plnění č. 1 – Čtení výkresové dokumentace, měření, kontrola a orientace v kovových materiálech
Dílčí plnění č. 2 – Implementace prvků štíhlé výroby
Dílčí plnění č. 3 – Nástroje zvyšování produktivity a efektivity ve výrobě
Dodavatel může podat svoji nabídku na jedno nebo více dílčích plnění zakázky. Vždy je však nutné podat nabídku na celou Zadavatelem specifikovanou část zakázky (dílčí plnění).
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 427500,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Místo dodání / převzetí plnění: Na Záhonech 1177, 686 04 Kunovice
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Posuzovány a hodnoceny budou nabídky doručené v řádné lhůt, které budou zpracovány v souladu se zadávacími podmínkami a podány kvalifikovanými dodavateli. Hodnocení nabídek je stejné pro každé dílčí plnění.
Nabídky se budou hodnotit dle níže uvedených hodnotících kritérií:
Nabídková cena bez DPH – váha 60%
Kvalita realizace vzdělávacího kurzu – váha 40%
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek (verze 3).pdf (18. 8. 2017 11:20)
- Příloha č. 1 Obsah školení – dílčí plnění č. 1.pdf (18. 8. 2017 11:20)
- Příloha č. 2 Obsah školení – dílčí plnění č. 2.pdf (18. 8. 2017 11:20)
- Příloha č. 3 Obsah školení – dílčí plnění č. 3.pdf (18. 8. 2017 11:20)
- Příloha č. 4 – Čestné prohlášení.doc (18. 8. 2017 11:20)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení výběru.pdf (13. 9. 2017 12:53)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (27. 9. 2017 09:41)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): MARLIN, s.r.o., Města Mayen 1536, 686 01 Uherské Hradiště, IČ: 60733306, Petr Šťastný, zmocněnec
Datum podpisu smlouvy: 26. 9. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): CE-PA, spol. s r.o., Trojická 1910/7, Nové Město, 128 00 Praha 2, IČ: 02229919, Jaroslav Škývara, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 26. 9. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): CE-PA, spol. s r.o., Trojická 1910/7, Nové Město, 128 00 Praha 2, IČ: 02229919, Jaroslav Škývara, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 26. 9. 2017
Datum ukončení: 26. 9. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.