Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

PA-Vzdělávací program „Cvičná firma“

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12005

Název zakázky: PA-Vzdělávací program „Cvičná firma“

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 1. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Úřad práce České republiky

Sídlo zadavatele: Dobrovského 25, 170 00 Praha 7

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Petr Klimpl

IČ zadavatele: 72496991

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Petra Holečková
  • Telefon: +420950144324
  • E-mail: petra.holeckova@uradprace.cz

Lhůta pro podání nabídek: 18. 1. 2018 23:59

Místo pro podání nabídek:
Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Pardubicích, Boženy Vikové-Kunětické 2011, 530 02 Pardubice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je realizace Vzdělávacího programu „Cvičná firma“ pro uchazeče o zaměstnání evidované na kontaktních pracovištích ÚP ČR v Pardubickém kraji.

Více v Zadávací dokumentaci.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1099000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
3. 4. 2018 – 31. 3. 2020

Místo dodání / převzetí plnění:
Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Pardubicích, Boženy Vikové-Kunětické 2011, 530 02 Pardubice

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Ekonomická výhodnost nabídek bude stanovena na základě nejnižší nabídkové ceny, tj. nejnižší celková nabídková cena za předmět plnění bez DPH. V případě, že nabídky různých uchazečů o VZ budou dosahovat stejné ceny, vítězná nabídka bude vybrána náhodným losem za účasti dotčených účastníků zadávacího řízení. O termínu losování zadavatel písemně vyrozumí dotčené účastníky zadávacího řízení nejméně 3 pracovní dny před losováním.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Viz Zadávací dokumentace.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz Zadávací dokumentace.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky (viz Zadávací dokumentace).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídky se podávají písemnou formou, a to v elektronické podobě. Elektronické nabídky musí být opatřeny elektronickým podpisem dle zákona č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o změně některých dalších zákonů.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefonní číslo a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky: Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. 1.Žádosti o vysvětlení zadávací dokumentace podává účastník zadávacího řízení písemnou formou, a to v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje NEN na adrese https://nen.nipez.cz/.2.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podané ve lhůtě 4 pracovních dnů. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě.3.Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na profilu zadavatele na adrese https://nen.nipez.cz/ a na portálu www.esfcr.cz. Zadavatel je oprávněn během lhůty k podání nabídek změnit podmínky výzvy. Takto provedenou změnu musí zadavatel zaslat k uveřejnění na profilu zadavatele na adrese https://nen.nipez.cz/ i na portál www.esfcr.cz. V případě takové změny podmínek zadávacího řízení, která může rozšířit okruh možných uchazečů o VZ, musí zadavatel prodloužit lhůtu pro podání nabídek tak, aby od okamžiku změny činila alespoň minimální délku pro lhůtu pro podání nabídek platnou dle pravidel OPZ pro danou kategorii zakázek, tj. v tomto případě 10 kalendářních dní ode dne uveřejnění změny.Pokud zadavatel před změnou výzvy už obdržel nabídku, vyzve daného uchazeče o VZ k případné úpravě nabídky. Uchazeč o VZ v tomto případě může (oproti předávacímu protokolu) vzít svou nabídku zpět a podat nabídku novou s ohledem na změny podmínek zadávacího řízení nebo svou původní nabídku doplnit. Zadavatel ani v tomto případě nesmí otevřít obálky s nabídkami před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek.

Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, dodavatel je povinen podat nabídku na celý předmět plnění.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 850000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): MARLIN, s.r.o.Města Mayen 1536, Mařatice, 686 01 Uherské HradištěIČO: 60733306Zastoupený Ing. Martinem Bellovičem, jednatelem

    Datum podpisu smlouvy: 2. 5. 2018

Datum ukončení: 2. 5. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 8. 1. 2018
 
Aktualizováno: 9. 5. 2018