- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
PA-Vzdělávací program „Cvičná firma“
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12005
Název zakázky: PA-Vzdělávací program „Cvičná firma“
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 1. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_010/0006181 Cvičná firma v Pardubickém kraji příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Úřad práce České republiky
Sídlo zadavatele: Dobrovského 25, 170 00 Praha 7
- Jméno: Ing. Petr Klimpl
IČ zadavatele: 72496991
- Jméno: Ing. Petra Holečková
- Telefon: +420950144324
- E-mail: petra.holeckova@uradprace.cz
Lhůta pro podání nabídek: 18. 1. 2018 23:59
Místo pro podání nabídek: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Pardubicích, Boženy Vikové-Kunětické 2011, 530 02 Pardubice
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je realizace Vzdělávacího programu „Cvičná firma“ pro uchazeče o zaměstnání evidované na kontaktních pracovištích ÚP ČR v Pardubickém kraji.
Více v Zadávací dokumentaci.Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1099000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 3. 4. 2018 – 31. 3. 2020
Místo dodání / převzetí plnění: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Pardubicích, Boženy Vikové-Kunětické 2011, 530 02 Pardubice
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Ekonomická výhodnost nabídek bude stanovena na základě nejnižší nabídkové ceny, tj. nejnižší celková nabídková cena za předmět plnění bez DPH. V případě, že nabídky různých uchazečů o VZ budou dosahovat stejné ceny, vítězná nabídka bude vybrána náhodným losem za účasti dotčených účastníků zadávacího řízení. O termínu losování zadavatel písemně vyrozumí dotčené účastníky zadávacího řízení nejméně 3 pracovní dny před losováním.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Viz Zadávací dokumentace.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz Zadávací dokumentace.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky (viz Zadávací dokumentace).
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídky se podávají písemnou formou, a to v elektronické podobě. Elektronické nabídky musí být opatřeny elektronickým podpisem dle zákona č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o změně některých dalších zákonů.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefonní číslo a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky: Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. 1.Žádosti o vysvětlení zadávací dokumentace podává účastník zadávacího řízení písemnou formou, a to v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje NEN na adrese https://nen.nipez.cz/.2.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podané ve lhůtě 4 pracovních dnů. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě.3.Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na profilu zadavatele na adrese https://nen.nipez.cz/ a na portálu www.esfcr.cz. Zadavatel je oprávněn během lhůty k podání nabídek změnit podmínky výzvy. Takto provedenou změnu musí zadavatel zaslat k uveřejnění na profilu zadavatele na adrese https://nen.nipez.cz/ i na portál www.esfcr.cz. V případě takové změny podmínek zadávacího řízení, která může rozšířit okruh možných uchazečů o VZ, musí zadavatel prodloužit lhůtu pro podání nabídek tak, aby od okamžiku změny činila alespoň minimální délku pro lhůtu pro podání nabídek platnou dle pravidel OPZ pro danou kategorii zakázek, tj. v tomto případě 10 kalendářních dní ode dne uveřejnění změny.Pokud zadavatel před změnou výzvy už obdržel nabídku, vyzve daného uchazeče o VZ k případné úpravě nabídky. Uchazeč o VZ v tomto případě může (oproti předávacímu protokolu) vzít svou nabídku zpět a podat nabídku novou s ohledem na změny podmínek zadávacího řízení nebo svou původní nabídku doplnit. Zadavatel ani v tomto případě nesmí otevřít obálky s nabídkami před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek.
Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, dodavatel je povinen podat nabídku na celý předmět plnění.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Zadávací dokumentace_Vzdělávací program Cvičná firma.pdf (4. 1. 2018 10:42)
- Příloha č. 1 ZD_Krycí list nabídky.docx (4. 1. 2018 10:42)
- Příloha č. 2 ZD_Smlouva o realizaci Vzdělávacího programu Cvičná firma.pdf (4. 1. 2018 10:42)
- Příloha č. 3 ZD_Struktura nabídkové ceny veřejné zakázky.xls (4. 1. 2018 10:42)
- Příloha č. 4 ZD_Čestné prohlášení o základní způsobilosti.docx (4. 1. 2018 10:42)
- Příloha č. 5 ZD_Seznam poddodavatelů.docx (4. 1. 2018 10:42)
- Příloha č. 6 ZD_Místo konání aktivit Vzdělávacího programu Cvičná firma.docx (4. 1. 2018 10:42)
- Příloha č. 7 ZD_Čestné prohlášení_legálnost IT.docx (4. 1. 2018 10:42)
- Příloha č. 8 ZD_Žádost o příspěvek na zřízení SÚPM-SVČ.pdf (4. 1. 2018 10:42)
- Výzva k podání nabídek_Cvičná firma v Pardubickém kraji.pdf (4. 1. 2018 10:42)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče_Bohemia EU Planners s.r.o..pdf (19. 2. 2018 13:29)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (21. 2. 2018 09:38)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.doc (9. 5. 2018 14:59)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 850000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): MARLIN, s.r.o.Města Mayen 1536, Mařatice, 686 01 Uherské HradištěIČO: 60733306Zastoupený Ing. Martinem Bellovičem, jednatelem
Datum podpisu smlouvy: 2. 5. 2018
Datum ukončení: 2. 5. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.