- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Pasport cyklotras a cyklostezek Pardubického kraje
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13634
Název zakázky: Pasport cyklotras a cyklostezek Pardubického kraje
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 9. 2020
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: Pardubický kraj
Sídlo zadavatele: Komenského nám. 125, 532 11 Pardubice
- Jméno: Mgr. Miroslav Janovský
- Telefon: +420466026301
- E-mail: miroslav.janovsky@pardubickykraj.cz
IČ zadavatele: 70892822
DIČ zadavatele: CZ70892822
- Jméno: Pavel Menšl
- Telefon: +420466026282
- E-mail: pavel.mensl@pardubickykraj.cz
Lhůta pro podání nabídek: 19. 10. 2020 10:00
Místo pro podání nabídek: Zadavatel stanovil pouze elektronickou formu nabídek. Nabídky se podávají prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.pardubickykraj.cz/) vložením elektronické podoby nabídky přes odkaz „poslat nabídku“ na kartě této veřejné zakázky na profilu zadavatele P20V00000314
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem této veřejné zakázky je vytvořit veřejný elektronický mapový podklad, který bude možné aktualizovat/doplňovat dle reálného vývoje stavu infrastruktury v terénu. Sloužit bude jako přehledný nástroj pro samosprávu kraje a obcí zejména za účelem rychlé orientace v problematice cyklodopravy a cykloturistiky a při plánování nových záměrů v této oblasti na územní úrovni kraje. Pasport bude odrážet skutečný stav v území včetně plánovaných záměrů výstavby, bude mít linie různých úrovní – cyklostezky, cyklotrasy rozlišené na dálkové, regionální a lokální, in-line trasy, MTB (mountain bike) trasy, a to včetně atributů a POI (point of interest – body zájmu) přímo na cyklotrase.
Součástí mapového podkladu budou informace vysvětlující zobrazení (legenda) a související statistiky.Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 570000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: předpoklad říjen 2020 do 30.9.2021
Místo dodání / převzetí plnění: viz přiložená výzva
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nejnižší nabídková cena včetně DPH
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- viz přiložená výzva
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz přiložená výzva
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz přiložená výzva
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz přiložená nabídka
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz přiložená výzva
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- P1V_Smlouva.doc (23. 9. 2020 12:35)
- P2V_Formulare.doc (23. 9. 2020 12:35)
- Vyzva.docx (23. 9. 2020 12:35)
- Vyzva.pdf (23. 9. 2020 12:35)
- P1_Smlouvy_Specifikace_predmetu_plneni.doc (23. 9. 2020 12:35)
- P2_Smlouvy_Linie.xlsx (23. 9. 2020 12:35)
- Vysvetleni_1.pdf (30. 9. 2020 08:18)
- Vysvetleni_2.pdf (5. 10. 2020 15:41)
- Vysvetleni_3_a_4.pdf (6. 10. 2020 11:41)
- Oznameni_o_vyberu_001.pdf (4. 11. 2020 09:53)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (23. 11. 2020 14:04)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 344500.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): MK Consult, v.o.s., Drážďanská 493/40, Krásné Březno, 400 07 Ústí nad Labem, IČ 25472593
Datum podpisu smlouvy: 23. 11. 2020
Datum ukončení: 23. 11. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.