Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Pasport cyklotras a cyklostezek Pardubického kraje

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13634

Název zakázky: Pasport cyklotras a cyklostezek Pardubického kraje

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 9. 2020

Název/obchodní firma zadavatele: Pardubický kraj

Sídlo zadavatele: Komenského nám. 125, 532 11 Pardubice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Miroslav Janovský
  • Telefon: +420466026301
  • E-mail: miroslav.janovsky@pardubickykraj.cz

IČ zadavatele: 70892822

DIČ zadavatele: CZ70892822

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Pavel Menšl
  • Telefon: +420466026282
  • E-mail: pavel.mensl@pardubickykraj.cz

Lhůta pro podání nabídek: 19. 10. 2020 10:00

Místo pro podání nabídek:
Zadavatel stanovil pouze elektronickou formu nabídek. Nabídky se podávají prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.pardubickykraj.cz/) vložením elektronické podoby nabídky přes odkaz „poslat nabídku“ na kartě této veřejné zakázky na profilu zadavatele P20V00000314

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem této veřejné zakázky je vytvořit veřejný elektronický mapový podklad, který bude možné aktualizovat/doplňovat dle reálného vývoje stavu infrastruktury v terénu. Sloužit bude jako přehledný nástroj pro samosprávu kraje a obcí zejména za účelem rychlé orientace v problematice cyklodopravy a cykloturistiky a při plánování nových záměrů v této oblasti na územní úrovni kraje. Pasport bude odrážet skutečný stav v území včetně plánovaných záměrů výstavby, bude mít linie různých úrovní – cyklostezky, cyklotrasy rozlišené na dálkové, regionální a lokální, in-line trasy, MTB (mountain bike) trasy, a to včetně atributů a POI (point of interest – body zájmu) přímo na cyklotrase.

Součástí mapového podkladu budou informace vysvětlující zobrazení (legenda) a související statistiky.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 570000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
předpoklad říjen 2020 do 30.9.2021

Místo dodání / převzetí plnění:
viz přiložená výzva

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nejnižší nabídková cena včetně DPH

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • viz přiložená výzva

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz přiložená výzva

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz přiložená výzva

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz přiložená nabídka

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz přiložená výzva

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 344500.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): MK Consult, v.o.s., Drážďanská 493/40, Krásné Březno, 400 07 Ústí nad Labem, IČ 25472593

    Datum podpisu smlouvy: 23. 11. 2020

Datum ukončení: 23. 11. 2020

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 25. 9. 2020
 
Aktualizováno: 23. 11. 2020