Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Pasport komunikací města Žďár nad Sázavou KA 04

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12361

Název zakázky: Pasport komunikací města Žďár nad Sázavou KA 04

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 6. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: Město Žďár nad Sázavou

Sídlo zadavatele: Žižkova 227/1, 591 31 Žďár nad Sázavou

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Zdeněk Navrátil
  • Telefon: +420566688100
  • E-mail: meu@zdarns.cz

IČ zadavatele: 00295841

DIČ zadavatele: CZ00295841

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Dana Wurzelová
  • Telefon: +420566688180
  • E-mail: dana.wurzelova@zdarns.cz

Lhůta pro podání nabídek: 9. 7. 2018 10:00

Místo pro podání nabídek:
Městský úřad, podatelna (v provozní dobu MÚ), Žižkova 227/1, 591 01 Žďár nad Sázavou, k rukám Ing. Dany Wurzelové, vedoucí OKS

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Jedná se o zpracování komplexního pasportu komunikací (obecní komunikace, mosty a lávky, dopravní značení)  - doplnění a aktualizace stávajícího listinného pasportu komunikací a jeho doplnění/rozšíření a jeho kompletní digitalizace včetně přenosu dat do GIS a včetně příslušného softwaru, který musí být kompatibilní s webovým GIS objednatele (mapový server). 

Bližší specifikace předmětu zakázky je uvedena v Obchodních podmínkách, které jsou součástí zadávací dokumentace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 690000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
11 měsíců od nabytí účinnosti smlouvy

Místo dodání / převzetí plnění:
Sídlo zadavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena

    Kritériem pro zadání veřejné zakázky je výše nabídkové ceny bez DPH.  Jako nejvhodnější nabídka bude vyhodnocena nabídka s nejnižší celkovou nabídkovou cenou bez DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Dodavatel předloží:

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.
  • Dodavatel podáním své nabídky potvrzuje, že vlastní příslušná oprávnění k podnikání v odpovídajícím rozsahu pro plnění této veřejné zakázky. Vítězný dodavatel je povinen doložit příslušné doklady nejdéle před podpisem smlouvy (např. kopii výpisu z obchodního rejstříku, kopii živnostenského listu…).
  • výpis vybraných zakázek realizace pasportu komunikací a jejich součástí případně jejich aktualizace nebo správa za poslední 3 roky s nejméně 1 zakázkou v celkové výši plnění nejméně 200 tis. Kč bez DPH.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Forma a obsah nabídky:

  1. Vyplněný Krycí list nabídky - podepsaný osobou (osobami) oprávněnou jednat za dodavatele.
  2. Návrh smlouvy (obchodní podmínky) -  podepsán osobou (osobami) oprávněnou jednat za dodavatele. Dodavatel doplní obchodní podmínky ve formě návrhu Smlouvy o dílo, které je přílohou této výzvy. Obsah obchodních podmínek může dodavatel při zpracovávání návrhu smlouvy měnit či doplnit pouze v těch částech, kde to vyplývá z textu obchodních podmínek.
  3. Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.
  4. Výpis vybraných zakázek realizace pasportu komunikací a jejich součástí případně jejich aktualizace nebo správa za poslední 3 roky (tj. v průběhu let 2015,2016,2017 až do termínu podání nabídky) s nejméně 1 zakázkou v celkové výši plnění nejméně 200 tis. Kč bez DPH.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena bude zpracována bez DPH jako nejvýše přípustná, platná po celou dobu plnění – bude dodavatelem doplněna do návrhu smlouvy o dílo a do krycího listu nabídky.

Nabídková cena musí obsahovat veškeré náklady dodavatele nutné k realizaci předmětu veřejné zakázky dle specifikace uvedené v obchodních podmínkách.

Lhůta, po kterou jsou dodavatelé svojí nabídkou vázáni, končí dne 31.12.2018

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Osobou oprávněnou jednat za dodavatele se rozumí osoba jednající na základě plné moci od statutárního orgánu.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel je oprávněn vysvětlit zadávací podmínky i bez předchozí žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Bližší specifikace předmětu plnění a podmínek pro plnění jsou zahrnuty v obchodních podmínkách, které jsou přílohou této výzvy a součástí zadávací dokumentace.
Zadavatel požaduje předložit nabídku ve 2 listinných vyhotoveních a v 1 digitální verzi na CD v běžně používaných formátech např. xls,  pdf.

Zadavatel nepřipouští variantní řešení.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 8), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 528500.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Melies s.r.o., Praha 9 - Libeň, Drahobejlova 1073, 190 00, IČ: 26204177

    Datum podpisu smlouvy: 30. 7. 2018

Datum ukončení: 30. 7. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 22. 6. 2018
 
Aktualizováno: 2. 8. 2018