- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Pasport veřejného osvětlení“ a “ Pasport místních komunikací a dopravního značení“
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12751
Název zakázky: Pasport veřejného osvětlení“ a “ Pasport místních komunikací a dopravního značení“
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 4. 2019
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/17_080/0010029 Orlová - řídíme strategicky III příjemce: Město Orlová
Název/obchodní firma zadavatele: Město Orlová
Sídlo zadavatele: Osvobození 796, 735 14 Orlová-Lutyně
- Jméno: Mgr. Miroslav Chlubna
- Telefon: +420596581249
- E-mail: miroslav.chlubna@muor.cz
IČ zadavatele: 00297577
DIČ zadavatele: CZ00297577
- Jméno: Ing. Martina Szotkowská
- Telefon: +420596581421
- E-mail: martina.szotkowska@muor.cz
Lhůta pro podání nabídek: 10. 5. 2019 10:00
Místo pro podání nabídek: Město Orlová, Osvobození 796, 735 14 Orlová-Lutyně
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu rozdělenou na části. a) část I. „ Pasport veřejného osvětlení“ b) část II. „ Pasport místních komunikací a dopravního značení“.
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: viz. výzva k podání nabídek
Místo dodání / převzetí plnění: Město Orlová, Osvobození 796, 735 14 Orlová-Lutyně
Pravidla pro hodnocení nabídek: viz. výzva k podání nabídek
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz. výzva k podání nabídek
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz. výzva pro podání nabídek
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- výzva k podání nabídek.pdf (25. 4. 2019 09:04)
- Příloha č. 1 - vzor čestného prohlášení_pasport VO.docx (25. 4. 2019 09:04)
- Příloha č. 1 - vzor čestného prohlášení_pasport místních komunikací a dopravního značení.docx (25. 4. 2019 09:04)
- Příloha č. 2 - krycí list nabídky_pasport VO.docx (25. 4. 2019 09:04)
- Příloha č. 2 - krycí list nabídky_pasport místních komunikací a dopravního značení.docx (25. 4. 2019 09:04)
- Příloha č. 3 - seznam členů realizačního týmu.docx (25. 4. 2019 09:04)
- Příloha č_ 4 - návrh SOD_pasport VO.pdf (25. 4. 2019 09:04)
- Příloha č_ 4 - návrh SOD_pasport místních komunikací a dopravního značení.pdf (25. 4. 2019 09:04)
- gepro_VO_kabel.xml (25. 4. 2019 09:04)
- gepro_rozvadec.xml (25. 4. 2019 09:04)
- gepro_misto_VO.xml (25. 4. 2019 09:04)
- gepro_DPZN.xml (25. 4. 2019 09:04)
- export.xml (25. 4. 2019 09:04)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_Pasport VO.pdf (25. 6. 2019 14:05)
- Oznámení rozhodnutí zadavatele o zrušení výběrového řízení_pasport MK a DZ.pdf (12. 7. 2019 09:02)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem, pasport VO.doc-1 (24. 7. 2019 12:55)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 372000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část I. Pasport veřejného osvětleníMDP GEO, s.r.o.Masarykova 202, 763 26 LuhačoviceIČ: 25588303
Datum podpisu smlouvy: 22. 7. 2019
Zrušené části zakázky: část II. Pasport místních komunikací a dopravního značení
Datum ukončení: 22. 7. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.