Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Podnikové vzdělání zaměstnanců – Comdata Czech a.s.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13578

Název zakázky: Podnikové vzdělání zaměstnanců – Comdata Czech a.s.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 8. 2020

Název/obchodní firma zadavatele: Comdata Czech a.s.

Sídlo zadavatele: V Olšinách 2300/7, Strašnice, 100 00 Praha 10

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Andrea Tonoli, předseda představenstva
  • Telefon: +420770160098
  • E-mail: info@comdataczech.cz

IČ zadavatele: 26418037

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Petr Frömel
  • Telefon: +420511113229
  • E-mail: zakazky@deregio.cz

Lhůta pro podání nabídek: 7. 9. 2020 10:00

Místo pro podání nabídek:
Starobrněnská 20, 602 00 Brno

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je komplexní zajištění vzdělávání pro zadavatele, v rozsahu dle technických podmínek zadávací dokumentace. Blíže je předmět plnění specifikován v příloze č. 2a „Příloha č. 2a Technické podmínky rozsahu kurz_JAZYKOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ , v příloze č. 2b „Příloha č. 2b Technické podmínky rozsahu kurz_IT“ a v příloze č. 2c „Příloha č. 2c Technické podmínky rozsahu kurz_MMD“, které jsou přílohou této zadávací dokumentace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1657420,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
14 měsíců

Místo dodání / převzetí plnění:
pobočky společnosti Comdata Czech a.s.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Základním kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídek dle § 114 zákona na základě jediného hodnotícího kritéria a to nejnižší nabídkové ceny bez DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Základní způsobilost

Zadavatel požaduje splnění základní způsobilosti. Základní způsobilost nesplňuje dodavatel, který a) byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 zákona č. 134/2016 Sb., ve znění pozdějších předpisů, nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží, b) má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek c) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění, d) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, e) je v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele. Dodavatel prokáže splnění základní způsobilosti předložením čestného prohlášení o jejím splnění.

Profesní způsobilost

Zadavatel požaduje splnění profesní způsobilosti. Profesní způsobilost splňuje dodavatel, který předloží: a) výpis z obchodního rejstříku či jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje. b) doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídající předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění. K prokázání způsobilosti dle tohoto písmene dodavatel předloží živnostenské oprávnění k předmětu podnikání “Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona“. Dodavatel prokáže splnění profesní způsobilosti předložením čestného prohlášení o jejím splnění

Technická kvalifikace

Zadavatel požaduje splnění technické kvalifikace. Technickou kvalifikaci splňuje dodavatel, který předloží:

A. seznam služeb poskytnutých dodavatelem za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení. Limit pro splnění kvalifikačního předpokladu je stanoven na minimálně 3 zakázky spočívající v poskytnutí vzdělávacích služeb, kde rozsah prací provedených dodavatelem, podávajícím nabídku nebo jeho poddodavatelem prokazujícím kvalifikaci, byl v hodnotě alespoň 500.000,- Kč bez DPH za každou zakázku zvlášť. Dodavatel uvede výhradně ukončené zakázky. Z uvedených údajů musí být patrno postavení zhotovitele v dodavatelském systému (hlavní dodavatel, poddodavatel, člen sdružení apod.) a dále jeho podíl na zakázce (podíl prací realizovaných dodavatelem musí odpovídat min. finančnímu limitu požadovaného zadavatelem).

B. osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci vztahující se k požadovaným službám, a to jak ve vztahu k fyzickým osobám, které mohou dodávky, služby nebo stavební práce poskytovat, tak ve vztahu k jejich vedoucím pracovníkům. Limit pro splnění kvalifikačního předpokladu je stanoven na: i. 3 lektoři měkkých a manažerských dovednostía) Hlavní lektor • musí mít vysokoškolské vzdělání, k prokázání splnění tohoto požadavku účastník doloží kopii diplomu této osoby, • musí mít minimálně 5 let lektorské praxe, k prokázání splnění tohoto požadavku účastník doloží podepsaný životopis této osoby, • musí mít zkušenosti s realizací alespoň 4 zakázek obdobného charakteru v posledních 3 letech (zakázka spočívající v poskytnutí vzdělávacích služeb, kde lektor osobně vzdělával, každá v hodnotě alespoň 100.000,- Kč bez DPH). K prokázání splnění tohoto požadavku dodavatel doloží podepsaný profesní životopis této osoby, ve ketrém uvede u každé zakázky obdobného charakteru její cenu, dobu poskytnutí a identifikaci objednatele včetně jména, příjmení, telefonního kontaktu a e-mailové adresy kontaktní osoby objednatele z důvodu možnosti provedení kontroly pravdivosti uvedených údajů, • požaduje se přímá zkušenost v oblasti call center, zákaznické péče. Požadovaná délka praxe v této oblasti jsou minimálně 4 roky. • zkušenost s přípravou a realizací rozvojového programu pro kategorie – nižší – střední - TOP management. Požadovaná délka praxe v této oblasti jsou minimálně 4 roky. • zkušenost s odečtem výsledků dosažených na základě rozvojového programu. Požadovaná délka praxe v této oblasti jsou minimálně 4 roky. K prokázání splnění těchto požadavku dodavatel doloží podepsaný profesní životopis této osoby, ve ketrém uvede u každé zakázky obdobného charakteru její cenu, dobu poskytnutí a identifikaci objednatele včetně jména, příjmení, telefonního kontaktu a e-mailové adresy kontaktní osoby objednatele z důvodu možnosti provedení kontroly pravdivosti uvedených údajů. • Zkušenost s koučovacím přístupem – zejména u střed a TOP mng (toto znalost a zkušenost bude prokázána: a) akreditací v oblasti individuálního interního/externího koučinku a prokázané praxe v této oblasti (jako doklad o uvedené znalosti slouží předložení platného certifikátu o akreditaci v souladu se standardem ICF) b) praxí – doložení referencí od předchozích klientů c) praxe po získání akreditace min 2 roky K prokázání splnění tohoto požadavku dodavatel doloží podepsaný profesní životopis této osoby, ve kterém uvede u každé zakázky obdobného charakteru její cenu, dobu poskytnutí a identifikaci objednatele včetně jména, příjmení, telefonního kontaktu a e-mailové adresy kontaktní osoby objednatele z důvodu možnosti provedení kontroly pravdivosti uvedených údajů, • účastník předloží v nabídce čestné prohlášení o o tom, v jakém poměru je tato osoba k účastníkovi (zda se jedná o pracovněprávní vztah, poddodavatelský vztah, atd…) b) Lektoři ostatní • musí mít vysokoškolské vzdělání, k prokázání splnění tohoto požadavku účastník doloží kopii diplomu této osoby, • musí mít minimálně 3 let lektorské praxe, k prokázání splnění tohoto požadavku účastník doloží podepsaný životopis této osoby, • musí mít zkušenosti s realizací alespoň 3 zakázek obdobného charakteru v posledních 3 letech (zakázka spočívající v poskytnutí vzdělávacích služeb, kde lektor osobně vzdělával, každá v hodnotě alespoň 50.000,- Kč bez DPH). K prokázání splnění tohoto požadavku dodavatel doloží podepsaný profesní životopis této osoby, ve ketrém uvede u každé zakázky obdobného charakteru její cenu, dobu poskytnutí a identifikaci objednatele včetně jména, příjmení, telefonního kontaktu a e-mailové adresy kontaktní osoby objednatele z důvodu možnosti provedení kontroly pravdivosti uvedených údajů, • účastník předloží v nabídce čestné prohlášení o o tom, v jakém poměru je tato osoba k účastníkovi (zda se jedná o pracovněprávní vztah, poddodavatelský vztah, atd…) ii. 3 lektoři výuky anglického jazyka Zadavatel požaduje doložit ke všem 3 lektorům kurzů anglického jazyka následující doklady: • musí mít vysokoškolské, nebo SŠ vzdělání, k prokázání splnění tohoto požadavku účastník doloží kopii diplomu této osoby, nebo doklad o maturitě • musí mít úroveň jazykových znalostí podle Společného Evropského Referenčního Rámce min. C1, k prokázání splnění tohoto požadavku účastník doloží dokument ve formě diplomu, certifikátu, popř. jiného osvědčení, ze kterého bude zřejmá min. požadovaná úroveň jazykových znalostí, • musí mít minimálně 3 let lektorské praxe, k prokázání splnění tohoto požadavku účastník doloží podepsaný životopis této osoby, • musí mít zkušenosti s realizací alespoň 3 zakázek obdobného charakteru v posledních 3 letech (zakázka spočívající v poskytnutí vzdělávacích služeb v oblasti výuky anglického jazyka, kde lektor osobně vzdělával, každá v hodnotě alespoň 100.000,- Kč bez DPH). K prokázání splnění tohoto požadavku dodavatel doloží podepsaný profesní životopis této osoby, ve ketrém uvede u každé zakázky obdobného charakteru její cenu, dobu poskytnutí a identifikaci objednatele včetně jména, příjmení, telefonního kontaktu a e-mailové adresy kontaktní osoby objednatele z důvodu možnosti provedení kontroly pravdivosti uvedených údajů, • účastník předloží v nabídce čestné prohlášení o o tom, v jakém poměru je tato osoba k účastníkovi (zda se jedná o pracovněprávní vztah, poddodavatelský vztah, atd…) iii. 3 lektoři IT kurzů a) První Lektor • musí mít vysokoškolské vzdělání, k prokázání splnění tohoto požadavku účastník doloží kopii diplomu této osoby, • musí mít minimálně 3 let lektorské praxe, k prokázání splnění tohoto požadavku účastník doloží podepsaný životopis této osoby, • musí mít zkušenosti s realizací alespoň 3 zakázek obdobného charakteru v posledních 3 letech (zakázka spočívající v poskytnutí vzdělávacích služeb v oblasti IT kurzů, kde lektor osobně vzdělával, každá v hodnotě alespoň 100.000,- Kč bez DPH). K prokázání splnění tohoto požadavku dodavatel doloží podepsaný profesní životopis této osoby, ve ketrém uvede u každé zakázky obdobného charakteru její cenu, dobu poskytnutí a identifikaci objednatele včetně jména, příjmení, telefonního kontaktu a e-mailové adresy kontaktní osoby objednatele z důvodu možnosti provedení kontroly pravdivosti uvedených údajů, • účastník předloží v nabídce čestné prohlášení o o tom, v jakém poměru je tato osoba k účastníkovi (zda se jedná o pracovněprávní vztah, poddodavatelský vztah, atd…) b) Druhý Lektor • musí mít vysokoškolské vzdělání, k prokázání splnění tohoto požadavku účastník doloží kopii diplomu této osoby, • musí mít minimálně 3 let lektorské praxe, k prokázání splnění tohoto požadavku účastník doloží podepsaný životopis této osoby, • musí mít zkušenosti s realizací alespoň 3 zakázek obdobného charakteru v posledních 3 letech (zakázka spočívající v poskytnutí vzdělávacích služeb v oblasti IT kurzů, kde lektor osobně vzdělával, každá v hodnotě alespoň 50.000,- Kč bez DPH). K prokázání splnění tohoto požadavku dodavatel doloží podepsaný profesní životopis této osoby, ve ketrém uvede u každé zakázky obdobného charakteru její cenu, dobu poskytnutí a identifikaci objednatele včetně jména, příjmení, telefonního kontaktu a e-mailové adresy kontaktní osoby objednatele z důvodu možnosti provedení kontroly pravdivosti uvedených údajů, Zadavatel dále požaduje, aby alespoň dvě z uvedených zakázek zahrnovaly zkušenosti s kybernetickou bezpečností • účastník předloží v nabídce čestné prohlášení o o tom, v jakém poměru je tato osoba k účastníkovi (zda se jedná o pracovněprávní vztah, poddodavatelský vztah, atd…)c) Třetí Lektor • musí mít vysokoškolské vzdělání, k prokázání splnění tohoto požadavku účastník doloží kopii diplomu této osoby, • musí mít minimálně 3 let lektorské praxe, k prokázání splnění tohoto požadavku účastník doloží podepsaný životopis této osoby, • musí mít zkušenosti s realizací alespoň 3 zakázek obdobného charakteru v posledních 3 letech (zakázka spočívající v poskytnutí vzdělávacích služeb v oblasti IT kurzů, kde lektor osobně vzdělával, každá v hodnotě alespoň 50.000,- Kč bez DPH). K prokázání splnění tohoto požadavku dodavatel doloží podepsaný profesní životopis této osoby, ve ketrém uvede u každé zakázky obdobného charakteru její cenu, dobu poskytnutí a identifikaci objednatele včetně jména, příjmení, telefonního kontaktu a e-mailové adresy kontaktní osoby objednatele z důvodu možnosti provedení kontroly pravdivosti uvedených údajů, • účastník předloží v nabídce čestné prohlášení o o tom, v jakém poměru je tato osoba k účastníkovi (zda se jedná o pracovněprávní vztah, poddodavatelský vztah, atd…)

C. Doklad o skutečnosti, že dodavatel disponuje platformou pro online vzdělávání

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude obsahovat všechny dokumenty požadované zadavatelem. Zadavatel doporučuje, aby nabídka byla očíslována nepřetržitou číselnou řadou od 1 (krycí list nabídky) po poslední stranu nabídky. Zadavatel doporučuje, aby nabídka obsahovala tyto samostatné části v pořadí, jak je dále uvedeno: a) krycí list nabídky - vyplněný formulář zadávací dokumentace podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. Tento dokument tvoří přílohu č. 1 zadávací dokumentace „Příloha č. 1 Krycí list nabídky dodavatele“, b) obsah s uvedením jednotlivých oddílů s číslem strany, na které se dokumenty tvořící daný oddíl uvedené v obsahu nachází, c) doklady prokazující splnění kvalifikace v kopiích, d) doplněné Obchodní podmínky zadavatele respektující veškeré zadávací podmínky, zpracované podle pokynů obsažených v této zadávací dokumentaci podepsané osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele (včetně Přílohy č. 1 Smlouvy - Rozepsané ceny dle jednotlivých kurzů nebo sérií kurzů). Tento dokument tvoří přílohu zadávací dokumentace „Příloha č. 4 Obchodní podmínky v podobě návrhu smlouvy.“, e) součástí nabídky veřejné zakázky musí být k nabídce přiloženy podepsané technické podmínky dle čl. 14 zadávací dokumentace. Tyto dokumenty tvoří přílohu č. 2a, 2b a č. 2c zadávací dokumentace „Příloha č. 2a Technické podmínky rozsahu kurz_JAZYKOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ , „Příloha č. 2b Technické podmínky rozsahu kurz_IT“ a „Příloha č. 2c Technické podmínky rozsahu kurz_MMD“, f) vyplněné Rozklíčování nabídkové ceny. Tento dokument tvoří přílohu č. 3 zadávací dokumentace „Příloha č. 3 Rozklíčování nabídkové ceny“. Dodavatelé vyplní svou nabídkovou cenu do žlutě podbarvených políček sloupců „L, M, N“ každého z listů daného dokumentu, g) doklad prokazující poskytnutí jistoty, h) doklad o skutečnosti, že dodavatel disponuje platformou pro online vzdělávání, i) případně další dokumenty, pokud je jejich předložení požadováno v zadávacích podmínkách.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude uvedena v české měně (CZK) v členění na cenu celkem bez DPH, výše sazby DPH a cenu celkem včetně DPH.
Nabídkovou cenou se pro účely výběrového řízení rozumí celková cena za předmět plnění bez DPH. Nabídková cena bude zahrnovat veškeré práce, dodávky a činnosti vyplývající ze zadávacích podkladů, o kterých zhotovitel podle svých odborných znalostí vědět měl, že jsou k řádnému a kvalitnímu provedení a dokončení služby dané povahy třeba. Podkladem pro zpracování cenové nabídky je tato zadávací dokumentace, a dále její veškeré přílohy.
Platební podmínky jsou obsaženy v obchodních podmínkách zadavatele, které jsou přílohou této zadávací dokumentace.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa účastníka. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. V nabídce nesmí být přepisy a opravy.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávací dokumentace. Písemnou žádost může dodavatel doručit i elektronickými prostředky na e-mailovou adresu zástupce zadavatele zakazky@deregio.cz nebo v listinné podobě na kontaktní adresu zástupce zadavatele. Žádost musí obsahovat název veřejné zakázky, identifikační údaje zadavatele a identifikační údaje dodavatele. Tato žádost musí být zadavateli (zástupci zadavatele) doručena nejpozději do čtyř pracovních dní před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel poskytne vysvětlení zadávací dokumentace dodavatelům v souladu s ustanovením zákona.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Uvedeno v zadávací dokumentaci, která je včetně všech příloh uveřejněna na www.esfcr.cz

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 18. 8. 2020
 
Aktualizováno: 21. 9. 2020