Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Podnikové vzdělávání v oblasti konstrukce a výroby laboratorní a vakuové techniky ve společnosti LAVAT a.s.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11803

Název zakázky: Podnikové vzdělávání v oblasti konstrukce a výroby laboratorní a vakuové techniky ve společnosti LAVAT a.s.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 2. 11. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: LAVAT a. s.

Sídlo zadavatele: Tovární 35, Chotutice 35, 28103 Radim u Kolína

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Ladislav Klovrza; Ing. Oldřich Svoboda
  • Telefon: +420321792312
  • E-mail: klovrza@lavat.cz

IČ zadavatele: 46356541

DIČ zadavatele: CZ46356541

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. David Klovrza
  • Telefon: +420321792312
  • E-mail: david.klovrza@lavat.cz

Lhůta pro podání nabídek: 14. 11. 2017 14:00

Místo pro podání nabídek:
LAVAT a.s.; Tovární 35, Chotutice, 28103 Radim u Kolína; Recepce zadavatele je k dispozici v každý pracovní den mezi 6:00 - 14:30

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění odborného vzdělávání zaměstnanců společnosti LAVAT a.s. v rámci níže uvedených kurzů.

 

Realizace kurzů probíhá ve školicích prostorech zajištěných zadavatelem v sídle zadavatele formou uzavřených kurzů, tzn. připravených na míru dle požadavků zadavatele. Výuka bude probíhat ve skupinách. Náklady na školicí místnost, prezentační techniku (dataprojektor, flipchart, počítačové vybavení) nejsou součástí nabídkové ceny. Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady uchazeče spojené se zajištěním předmětu plnění, zejména odměna lektora, cestovné lektora, stravné lektora a případné ubytování lektora, školicí pomůcky, materiály apod. Součástí nabídkové ceny není občerstvení pro školené osoby (hradí zadavatel).

 

Výuka bude probíhat v předem určených dnech v týdnu dle harmonogramu kurzu sestaveného dle domluvy zadavatele a dodavatele.

 

Vzhledem k tomu, že jednotlivé kurzy budou probíhat dle aktuálních potřeb zadavatele, je nezbytné, aby dodavatel byl schopen realizovat konkrétní kurz do 14 dnů od doručení požadavku zadavatele.

 

Jeden školící den je stanovený na 8 vyučovacích hodin (1 vyučovací hodina = 60 minut). Přestávka na oběd je nad rámec 8 vyučovacích hodin. Každá vzdělávací skupina může mít maximálně 12 účastníků.

 

Zadavatel se rozhodl v analogii k § 101 zákona č. 134/2016 Sb., k rozdělení zakázky na 6 samostatných části. Uchazeči mohou podávat své nabídky do všech částí zakázky.

 

1. část: Pokračování školení - Výpočty, konstrukce a správa konstrukčních dat pro Autodesk Inventor CAD

 

Počet zaměstnanců navržených k účasti na vzdělávací aktivitě: 8 (1 skupina)

Obecný cíl vzdělávací aktivity: Zobrazování vazeb v náčrtu, práce s hladinami, s modelem - úprava objemu, pokročilejší formy modelu, práce s tolerancemi rozměrů, rámové konstrukce, svařence, domodelování svárů, i-vlastnosti a další

Program: Inventor CAD, InventorCAM

Počet hodin: Celkem 64 hodin (po 60 min)

Předpokládané náklady vzdělávací aktivity (kurzovné): 88 700 CZK bez DPH

Předpokládaný způsob ověření získaných znalostí a dovedností: Závěrečná zkouška

 

 

2. část: Programování obrábění na celých sestavách v modelech; použití nových fréz za pomocí iMachiningu

 

Počet zaměstnanců navržených k účasti na vzdělávací aktivitě: 3 (1 skupina)

Obecný cíl vzdělávací aktivity: Modelování (práce) v sestavách, iMachining 2.5D práce s novými typy fréz, rozdílové školení, programování modelů velkých sestav a jejich propočty v reálném čase

Program InventorCAM, Inventor CAD, iMachining

Počet hodin: Celkem 40 hodin (po 60 min)

Předpokládané náklady vzdělávací aktivity (kurzovné): 55 000 CZK bez DPH

Předpokládaný způsob ověření získaných znalostí a dovedností: Závěrečná zkouška

 

 

3. část: Programování CAM na soustružnických centrech s vřetenem a proti-vřetenem

 

Počet zaměstnanců navržených k účasti na vzdělávací aktivitě: 3 (1 skupina)

Obecný cíl vzdělávací aktivity: Efektivnější využití CNC strojů s protivřetenem. Využití plného potenciálu těchto strojů za pomocí programování CAM a aplikace iMachining 2.5D.

Program InventorCAM, Inventor CAD, iMachining

Počet hodin: Celkem 48 hodin (po 60 min)

Předpokládané náklady vzdělávací aktivity (kurzovné): 66 000 CZK bez DPH

Předpokládaný způsob ověření získaných znalostí a dovedností: Závěrečná zkouška

 

 

4. část: Technologie čištění ultravakuových součástí

 

Počet zaměstnanců navržených k účasti na vzdělávací aktivitě: 7 (1 skupina)

Obecný cíl vzdělávací aktivity: Odmašťování, manipulace s díly, čištění vlnovců do elektronových mikroskopů a do ultravakua, balení ultravakuových částí, čisté prostory

Technologie čištění ultravakuových součástí se bude zabývat odmašťováním, manipulací s díly, čištěním vlnovců do mikroskopů a do ultravakua, balení ultravakuových prvků a správou čistých prostor, aplikace metody 5S v čistých prostorech.

Školení je v souladu s níže zmíněnými normami:

ČSN EN ISO 14644 Čisté prostory a příslušné řízení prostředí

QEO-11-068/C              Cleaning E and I-Beam

QEO-11-069/B              Pre-cleaning instructions

QEO-11-070/C              Cleaning of components

QEO-11-070/D

QEO-11-073/B              Cleaning in cyclohexane

QEO-11-082/B              Cleaning instruction of rubber parts

QEO-22-111                 Cleaning of parts and packiging

QEO-11-074                 Package instruction cleaned parts

Ve výše uvedených normách nejsou stanoveny technické předpisy a postupy týkající se čištění. Jsou stanoveny pouze jednotlivé stupně dosahované čistoty a popsány metody jejich kontroly a vyhodnocení. Školení napomůže vytvoření podnikových směrnic v oblasti čištění tak, aby podle těchto směrnic mohli pracovat běžní kolegové v laboratoři čistých prostor. Cílem je zvýšení kvality a rozšíření je expanze používání chemických prostředků, které výrobek nejen dokonale vyčistí, ale které současně zanechávají nepatrnou až nulovou environmentální stopu.

Počet hodin: Celkem 160 hodin (po 60 min)

Předpokládané náklady vzdělávací aktivity (kurzovné): 240 000 CZK bez DPH

Předpokládaný způsob ověření získaných znalostí a dovedností: Závěrečná zkouška

 

 

5. část: Vakuová technika - chemicky zodolněné typy vývěv, vícestupňové čerpací stanice

Počet zaměstnanců navržených k účasti na vzdělávací aktivitě: 7 (1 skupina)

Obecný cíl vzdělávací aktivity: Chemicky zodolněné membránové vývěvy - materiály, nanášení jednotlivých vrstev; Vícestupňové čerpací systémy - propojení různých typů vývěv do jednoho celku

Počet hodin: Celkem 80 hodin (po 60 min)

Předpokládané náklady vzdělávací aktivity (kurzovné): 200 000 CZK bez DPH

Předpokládaný způsob ověření získaných znalostí a dovedností: Závěrečná zkouška

 

 

6. část: Pokračování školení obsluhy 3D měřícího stroje WENZEL XO55 (je u zadavatele k dispozici) v 3D modelech

Počet zaměstnanců navržených k účasti na vzdělávací aktivitě: 9 (1 skupina)

Obecný cíl vzdělávací aktivity: Lepší propojení designového programu Inventor 2017 a iMachiningu 2.5D ve strojem WENZEL XO55. Programování modelů ve 3D v rámci stroje Wenzel pro oponenturu oddělení Technologie. Vzdělávání v této oblasti je nezbytné pro zvyšování přesnosti výroby zadavatele. Přesnost obrábění se pohybuje v tisícinách milimetru, přičemž zákazníci zadavatele k výrobkům vyžadují i protokoly o kvalitě výrobku. Školení má za cíl mimo jiné implementovat odborné znalosti do výrobního procesu, nezbytné pro další rozvoj podniku zadavatele. Na stroji budou účastníci školení tvořit programy a modely, které korespondují s programy CNC a CAD a CAM. Školení by mělo účastníkům přinést praktické ukázky efektivnější, rychlejší a přesnější kontroly výrobků. Účastníci by na základě zkušeností ze školení měli být schopni poznat např. systémové chyby v technologické dokumentaci stroje Wenzel XO55.

Počet hodin: Celkem 40 hodin (po 60 min)

Předpokládané náklady vzdělávací aktivity (kurzovné): 48 500 CZK bez DPH

Předpokládaný způsob ověření získaných znalostí a dovedností: Závěrečná zkouška

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 698200,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Listopad 2017 - Listopad 2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění jsou prostory zajištěné zadavatelem v sídle zadavatele na adrese Tovární 35, Chotutice, 28103 Radim u Kolína

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky ve všech částech zakázky budou hodnoceny podle výše nabídkové ceny bez DPH.

 

Jako vítězná bude vybrána nabídka s nejnižší nabídkovou cenou v Kč bez DPH v každé jednotlivé části.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Zadavatel požaduje, aby dodavatel prokázal splnění kvalifikace v tomto rozsahu (totožné pro všechny části nabídky):

1. Základní způsobilost

2. Profesní způsobilost

3. Technická kvalifikace

 

1. Základní způsobilost (společné pro všechny části zakázky)

Základní způsobilost splňuje dodavatel, který nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Tyto skutečnosti dodavatel prokáže podepsaným čestným prohlášením dle vzoru Přílohy č. 2.

 

2. Profesní způsobilost (společné pro všechny části zakázky)

Profesní způsobilost prokazuje dodavatel dokladem o oprávnění k podnikání – oprávnění poskytovat vzdělávání za úplatu (např. výpis ze živnostenského rejstříku).

 

3. Technická kvalifikace (specifické pro každou jednotlivou část zakázky)

 

1. část: Pokračování školení - Výpočty, konstrukce a správa konstrukčních dat pro Autodesk Inventor CAD

Technickou způsobilost splňuje uchazeč:

a) Který předloží seznam minimálně tří (3) významných služeb realizovaných uchazečem v posledních 3 letech v oblasti, která je totožného či obdobného charakteru, jako je předmět této konkrétní části veřejné zakázky v minimálním finančním rozsahu 80 000,- Kč bez DPH. Seznam bude obsahovat:

- název realizované zakázky, případně bližší popis, není-li patrný z názvu plnění zakázky

- cenu zakázky bez DPH

- místo a doba plnění

- identifikace objednatele

- kontaktní osobu objednatele (telefon, e-mail).

b) Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání lektora/lektorů. Pokud vzdělání lektora/lektorů neodpovídá školené oblasti, doloží uchazeč dokumenty, které prokazují odbornost v dané oblasti nad rámec životopisu.

c) jméno alespoň 1 lektora, který se bude podílet na plnění veřejné zakázky, bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli. Zadavatel ke splnění tohoto kvalifikačního předpokladu požaduje, aby uchazeč níže uvedeným způsobem prokázal, že lektor má praxi v oblasti školení vakuových technik. Přílohu bude tvořit profesní životopis člena (příp. členů) realizačního týmu. Profesní životopis bude zpracován v níže uvedeném minimálním rozsahu a členění: jméno a příjmení; nejvyšší dosažené vzdělání; přehled profesní praxe a délky jejího trvání v relevantním oboru; relevantní zakázky, na kterých se lektor podílel.

 

 

2. část: Programování obrábění na celých sestavách v modelech; použití nových fréz za pomocí iMachiningu

Technickou způsobilost splňuje uchazeč::

a) Který předloží seznam minimálně tří (3) významných služeb realizovaných uchazečem v posledních 3 letech v oblasti, která je totožného či obdobného charakteru, jako je předmět této konkrétní části veřejné zakázky v minimálním finančním rozsahu 50 000,- Kč bez DPH. Seznam bude obsahovat:

- název realizované zakázky, případně bližší popis, není-li patrný z názvu plnění zakázky

- cenu zakázky bez DPH

- místo a doba plnění

- identifikace objednatele

- kontaktní osobu objednatele (telefon, e-mail).

b) Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání lektora/lektorů. Pokud vzdělání lektora/lektorů neodpovídá školené oblasti, doloží uchazeč dokumenty, které prokazují odbornost v dané oblasti nad rámec životopisu.

c) jméno alespoň 1 lektora, který se bude podílet na plnění veřejné zakázky, bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli. Zadavatel ke splnění tohoto kvalifikačního předpokladu požaduje, aby uchazeč níže uvedeným způsobem prokázal, že lektor má praxi v oblasti školení vakuových technik. Přílohu bude tvořit profesní životopis člena (příp. členů) realizačního týmu. Profesní životopis bude zpracován v níže uvedeném minimálním rozsahu a členění: jméno a příjmení; nejvyšší dosažené vzdělání; přehled profesní praxe a délky jejího trvání v relevantním oboru; relevantní zakázky, na kterých se lektor podílel.

 

 

 

3. část: Programování CAM na soustružnických centrech s vřetenem a proti-vřetenem

Technickou způsobilost splňuje uchazeč::

a) Který předloží seznam minimálně tří (3) významných služeb realizovaných uchazečem v posledních 3 letech v oblasti, která je totožného či obdobného charakteru, jako je předmět této konkrétní části veřejné zakázky v minimálním finančním rozsahu 60 000,- Kč bez DPH. Seznam bude obsahovat:

- název realizované zakázky, případně bližší popis, není-li patrný z názvu plnění zakázky

- cenu zakázky bez DPH

- místo a doba plnění

- identifikace objednatele

- kontaktní osobu objednatele (telefon, e-mail).

b) Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání lektora/lektorů. Pokud vzdělání lektora/lektorů neodpovídá školené oblasti, doloží uchazeč dokumenty, které prokazují odbornost v dané oblasti nad rámec životopisu.

c) jméno alespoň 1 lektora, který se bude podílet na plnění veřejné zakázky, bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli. Zadavatel ke splnění tohoto kvalifikačního předpokladu požaduje, aby uchazeč níže uvedeným způsobem prokázal, že lektor má praxi v oblasti školení vakuových technik. Přílohu bude tvořit profesní životopis člena (příp. členů) realizačního týmu. Profesní životopis bude zpracován v níže uvedeném minimálním rozsahu a členění: jméno a příjmení; nejvyšší dosažené vzdělání; přehled profesní praxe a délky jejího trvání v relevantním oboru; relevantní zakázky, na kterých se lektor podílel.

 

 

 

4. část: Technologie čištění ultravakuových součástí

a) jméno alespoň 1 lektora, který se bude podílet na plnění veřejné zakázky, bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli. Zadavatel ke splnění tohoto kvalifikačního předpokladu požaduje, aby uchazeč níže uvedeným způsobem prokázal, že lektor má praxi v oblasti školení čistých prostor (čistý prostor je prostor, ve kterém je řízena koncentrace částic ve vznosu a který je konstruován a využíván takovým způsobem, aby se minimalizovalo zanesení, generování a zadržování částic uvnitř prostoru, a to bez ohledu na skutečnost, z jaké oblasti má lektor zkušenosti – např. strojírenství, farmacie apod.). Přílohu bude tvořit profesní životopis člena (příp. členů) realizačního týmu. Profesní životopis bude zpracován v níže uvedeném minimálním rozsahu a členění: jméno a příjmení; nejvyšší dosažené vzdělání; přehled profesní praxe a délky jejího trvání v relevantním oboru; relevantní zakázky, na kterých se lektor podílel.

b) Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání lektora/lektorů. Pokud vzdělání lektora/lektorů neodpovídá školené oblasti, doloží uchazeč dokumenty, které prokazují odbornost v dané oblasti nad rámec životopisu.

 

5. část: Vakuová technika - chemicky zodolněné typy vývěv, vícestupňové čerpací stanice

a) jméno alespoň 1 lektora, který se bude podílet na plnění veřejné zakázky, bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli. Zadavatel ke splnění tohoto kvalifikačního předpokladu požaduje, aby uchazeč níže uvedeným způsobem prokázal, že lektor má praxi v oblasti školení vakuových technik. Přílohu bude tvořit profesní životopis člena (příp. členů) realizačního týmu. Profesní životopis bude zpracován v níže uvedeném minimálním rozsahu a členění: jméno a příjmení; nejvyšší dosažené vzdělání; přehled profesní praxe a délky jejího trvání v relevantním oboru; relevantní zakázky, na kterých se lektor podílel.

b) Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání lektora/lektorů. Pokud vzdělání lektora/lektorů neodpovídá školené oblasti, doloží uchazeč dokumenty, které prokazují odbornost v dané oblasti nad rámec životopisu.

 

6. část: Pokračování školení obsluhy 3D měřícího stroje WENZEL XO55 v 3D modelech

Technickou způsobilost splňuje uchazeč::

a) Který předloží seznam minimálně tří (3) významných služeb realizovaných uchazečem v posledních 3 letech v oblasti, která je totožného či obdobného charakteru, jako je předmět této konkrétní části veřejné zakázky v minimálním finančním rozsahu 45 000,- Kč bez DPH. Seznam bude obsahovat:

- název realizované zakázky, případně bližší popis, není-li patrný z názvu plnění zakázky

- cenu zakázky bez DPH

- místo a doba plnění

- identifikace objednatele

- kontaktní osobu objednatele (telefon, e-mail).

b) jméno alespoň 1 lektora, který se bude podílet na plnění veřejné zakázky, bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli. Zadavatel ke splnění tohoto kvalifikačního předpokladu požaduje, aby uchazeč níže uvedeným způsobem prokázal, že lektor má praxi v oblasti školení obsluhy 3D měřících strojů. Přílohu bude tvořit profesní životopis člena (příp. členů) realizačního týmu. Profesní životopis bude zpracován v níže uvedeném minimálním rozsahu a členění: jméno a příjmení; nejvyšší dosažené vzdělání; přehled profesní praxe a délky jejího trvání v relevantním oboru; relevantní zakázky, na kterých se lektor podílel.

c) Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání lektora/lektorů. Pokud vzdělání lektora/lektorů neodpovídá školené oblasti, doloží uchazeč dokumenty, které prokazují odbornost v dané oblasti nad rámec životopisu.

 

Předpokladem pro posouzení a hodnocení nabídky uchazeče je splnění kvalifikace. V případě nesplnění kteréhokoliv kvalifikačního kritéria nebo nesplnění povinnosti oznámení změn v kvalifikaci (viz níže) bude uchazeč vyloučen ze zadávacího řízení. Zadavatel má právo vyžádat si písemné objasnění předložených informací či dokladů nebo předložení dalších dodatečných informací či dokladů a/nebo písemného vysvětlení nabídky.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka musí být zpracována v českém jazyce.

 

Zadavatel požaduje, aby jednotlivé listy nabídky byly pevně spojeny a řádně očíslovány vzestupnou kontinuální řadou a nabídka byla strukturována v následujícím pořadí:

 

1. Krycí list nabídky (Příloha č. 1 této Výzvy)

 

2. Doklady k prokázání splnění kvalifikace

 

- Čestné prohlášení (Příloha č. 2 této Výzvy)

 

- Doklad o oprávnění k podnikání

 

- Seznam poskytnutých služeb (reference)

 

- Doklady o nejvyšším dosaženém vzdělání všech lektorů. Pokud vzdělání lektorů neodpovídá školené oblasti, doloží uchazeč dokumenty, které prokazují odbornost v dané oblasti nad rámec životopisu.

 

3. Doplněný návrh Smlouvy o realizaci vzdělávací aktivity (Příloha č. 3 této Výzvy)

 

Doplní:

- Identifikace vzdělávacího zařízení (dodavatele)

- Název vzdělávací aktivity

- Celkový rozsah vzdělávací aktivity pro jednoho účastníka,

- Účastníci vzdělávací aktivity – Počet účastníků

- Náklady na jednoho účastníka vzdělávací aktivity.

- Celkové náklady na vzdělávací aktivitu

- V (místo podpisu), Dne (Datum podpisu smlouvy)

 

V případě, že uchazeč podává nabídku na více částí zakázky, vyplní smlouvy jednotlivě vždy na každou část samostatně.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena bude zpracována jako konečná za kompletní plnění předmětu díla.

 

Nabídková cena bude uvedena v členění dle Přílohy č. 1 této Výzvy (krycí list nabídky) a bude současně doplněna v návrhu smlouvy o realizaci vzdělávací aktivity (příloha č. 3).

 

Podává-li uchazeč nabídku na více částí zakázky, vymezí uchazeč v návrhu smlouvy svou nabídkovou cenu na příslušnou (resp. příslušné) část (resp. části) zakázky, na níž podává svou nabídku.

 

V nabídkové ceně uchazeče musí být zahrnuto minimálně:

 

- Zapracování dokumentace k požadovaným kurzům v souladu s pravidly POVEZ II

- Příprava a zpracování veškerých výukových materiálů ke vzdělávacím kurzům v tištěné podobě pro všechny účastníky

- Realizace vzdělávacího kurzu, který je předmětem této zakázky v požadovaném místě realizace, a to pod vedením kvalifikovaných lektorů uchazeče

- Provádění evidence poskytovaných služeb dle pravidel POVEZ II (evidence výuky, evidence docházky ověření znalostí, potvrzení o absolvování)

- Veškeré další náklady uchazeče související s realizací vzdělávacích kurzů (doprava, ubytování a stravování lektorů v místě výuky, technické a výukové pomůcky).

 

Nabídková cena může být měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. V tomto případě bude nabídková cena upravenou podle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Nabídka bude pevně spojena do jednoho celku včetně všech souvisejících příloh tak, aby bylo zamezeno nežádoucí manipulaci s jednotlivými listy.Nabídku je možné podat osobně v sídle zadavatele v pracovních dnech, a to pondělí až pátek od 6:00 do 14:30 hodin vždy tak, aby byla doručena nejpozději do konce lhůty pro podání nabídek. Uchazeč také může nabídku zaslat prostřednictvím držitele poštovní licence nebo kurýrní poštou – za rozhodující okamžik pro posouzení, zda byla nabídka doručena včas, je vždy okamžik převzetí nabídky kontaktní osobou zástupce zadavatele.Uchazeč dodá celou nabídku také na CD nebo flash disku ve formátu „.pdf“ a to tak, že obsahem CD nebo flash disku budou skeny všech listů nabídky tak, jak je podávána (tj. naskenovaná kopie nabídky a návrhu smlouvy i s podpisy).

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel může poskytnout uchazečům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Nabídky budou podávané pouze v písemné formě, v jednom originálním výtisku. Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek a nabídky obsahující plnění nad rámec požadovaného ve výzvě.

Zadavatel prohlašuje, že toto výběrové řízení není veřejnou soutěží o nejvhodnější nabídku ani veřejným příslibem.

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a uchazečem bude probíhat pouze písemnou formou (vč. komunikace e-mailem) prostřednictvím kontaktní osoby, a to pouze v českém jazyce.

Zadavatel jako součást ZD předkládá obchodní podmínky ve formě závazného návrhu smlouvy o realizaci vzdělávací aktivity. Uchazeč je povinen akceptovat znění závazného návrhu této smlouvy o dílo a není oprávněn jakkoli zasahovat do textu této smlouvy mimo zadavatelem označených a k doplnění určených částí. Nesplnění těchto podmínek je považováno za porušení zadávacích podmínek s následkem vyloučení uchazeče z další účasti v zadávacím řízení. Návrh smlouvy o dílo bude podepsán osobou oprávněnou jednat za uchazeče.

Uchazeč nese své náklady na přípravu a podání nabídky v tomto zadávacím řízení samostatně bez nároku na jejich náhradu ze strany zadavatele.

Zadávací lhůta (lhůta, po kterou je zájemce svou nabídkou vázán) činí 30 dnů a začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Po skončení lhůty pro podání nabídek až do uplynutí zadávací lhůty, jsou nabídky podané uchazeči ve lhůtě pro podání nabídek, ve smyslu ustanovení § 1736 občanského zákoníku, neodvolatelnými.

Předložením nabídky v tomto výběrovém řízení berou uchazeči bez výhrad na vědomí, že v případě zrušení výběrového řízení, či neuzavření smlouvy s vybraným dodavatelem, nevzniká žádnému z uchazečů nárok na náhradu škody ani úhradu jakýchkoliv nákladů souvisejících s účastí uchazečů v tomto výběrovém řízení a ustanovení § 1729 občanského zákoníku se tak, v souladu s ustanovením § 1 odst. 2 občanského zákoníku, na toto výběrové řízení neaplikuje.

Náklady účasti ve výběrovém řízení nese uchazeč.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6, na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 695900.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): AIW Graph, s.r.o., Praha 3, Jeseniova 2829/20, PSČ 13000, IČ25077741, KAREL HIBALA

    Datum podpisu smlouvy: 21. 11. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): DTS-Praha a.s.;Kralupská 553/40, Ruzyně, 161 00 Praha 6;IČ25063693;Ing. CYRIL POUKAR

    Datum podpisu smlouvy: 21. 11. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): DTS-Praha a.s.;Kralupská 553/40, Ruzyně, 161 00 Praha 6;IČ25063693;Ing. CYRIL POUKAR

    Datum podpisu smlouvy: 21. 11. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): OCS Trading s.r.o.;Jesenická 1412/24, Záběhlice, 106 00 Praha 10;IČ28448073;MUDr. ALICE ŽERTOVÁ

    Datum podpisu smlouvy: 22. 11. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): VAKUUM PRAHA, spol. s r.o.;Praha 8 - Libeň, V Holešovičkách 747/2, PSČ 18000;IČ49622501;RNDr. PAVEL HEDBÁVNÝ

    Datum podpisu smlouvy: 21. 11. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): BRT servis s.r.o.;Malá Houdova 880/1, Košíře, 158 00 Praha 5;IČ26164663;Ing. PAVEL BRACHTL

    Datum podpisu smlouvy: 22. 11. 2017

Datum ukončení: 22. 11. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 2. 11. 2017
 
Aktualizováno: 30. 11. 2017