- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Podnikové vzdělávání zaměstnanců společnosti FINCLUB PLUS, a.s.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13142
Název zakázky: Podnikové vzdělávání zaměstnanců společnosti FINCLUB PLUS, a.s.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 11. 2019
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_097/0012291 Podnikové vzdělávání zaměstnanců společnosti FINCLUB PLUS, a.s. příjemce: FINCLUB PLUS, a.s.
Název/obchodní firma zadavatele: FINCLUB PLUS, a.s.
Sídlo zadavatele: Vendryně 144, 739 94 Vendryně
- Jméno: Ing. Tomasz Burawa
- Telefon: +420602533619
- E-mail: tomasz.burawa@finclub.cz
IČ zadavatele: 25833383
DIČ zadavatele: CZ25833383
- Jméno: Mgr. Jana Khadhraoui
- Telefon: +420606742166
- E-mail: jana.khadhraoui@finclub.cz
Lhůta pro podání nabídek: 10. 12. 2019 10:00
Místo pro podání nabídek: Vendryně 144, 739 94 Vendryně
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Viz přiložená Výzva.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1556032,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Leden 2020 – Srpen 2021
Místo dodání / převzetí plnění: Vendryně 144, 739 94 Vendryně
Pravidla pro hodnocení nabídek: Viz přiložená Výzva.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Viz přiložená Výzva.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Návrh smlouvy musí být podepsán dodavatelem či osobou jednající na základě plné moci od statutárního orgánu.
Smlouva musí mít písemnou formu a musí obsahovat alespoň tyto náležitosti:
Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ, pokud jsou přiděleny
Předmět plnění (konkretizovaný kvantitativně a kvalitativně)
Cenu bez DPH a informaci, zda dodavatel je či není plátcem DPH
Platební podmínky
Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění
Místo dodání/převzetí zboží nebo výstupu plnění (není-li výslovně sjednáno, rozumí se jím sídlo zadavatele)
Závazek dodavatele předkládat k proplacení pouze faktury, které obsahují název a číslo projektu
Zapracování údajů z nabídky, které byly předmětem posouzení/hodnocení kvalifikace (tj. v okamžiku uzavření smlouvy i během realizace zakázky musí obsah smluvního vztahu odpovídat alespoň těm parametrům nabídky, které zadavatel posuzoval nebo hodnotil).
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Platební podmínky:
Úhrada bude prováděna na měsíční bázi, podle již počtu realizovaných kurzů. Faktury budou vystavovány s min. 15 denní splatností.
Možnost navýšení ceny v objektivně daných případech (pouze změna ceny v závislosti na případné změně výše DPH)
Další obchodní podmínky:
Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Požadavky na formu nabídky:
Zadavatel požaduje předložení nabídky v 1 originálním vyhotovení.
Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 11), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- výzva Finclub s podpisy.pdf (27. 11. 2019 22:28)
- vysvětlení.pdf (5. 12. 2019 15:34)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (15. 1. 2020 10:56)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (22. 1. 2020 10:41)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 766200.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Focus People s.r.o., se sídlem Čalounická 477, 739 34 Šenov, IČO 02164469
Datum podpisu smlouvy: 21. 1. 2020
Datum ukončení: 21. 1. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.