- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Podnikové vzdělávání zaměstnanců ve společnosti TNM PRINT s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11598
Název zakázky: Podnikové vzdělávání zaměstnanců ve společnosti TNM PRINT s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 9. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0004214 Podnikové vzdělávání zaměstnanců ve společnosti TNM PRINT s.r.o. příjemce: TNM PRINT s.r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: TNM PRINT s.r.o.
Sídlo zadavatele: Jiráskova 1424/3, 290 01 Poděbrady
- Jméno: Ing. Petr Báša – jednatel
- Telefon: +420602281658
- E-mail: marcela.hnatova@eufc.cz
IČ zadavatele: 25012746
DIČ zadavatele: CZ25012746
- Jméno: Marcela Hnátová
- Telefon: +420736484810
- E-mail: marcela.hnatova@eufc.cz
Lhůta pro podání nabídek: 20. 9. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: TNM PRINT s.r.o., Nové Město 14, 503 51 Nové Město, k rukám Ing. Petra Báši
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Zadavatel vyhlásil zakázku na služby s názvem „Podnikové vzdělávání zaměstnanců ve společnosti TNM PRINT s.r.o.“ Zadavatel rozdělil výběrové řízení na 4 části, přičemž dodavatel může předložit nabídku na jednu část nebo na více částí, popřípadě na všechny části.
Část 1 – Obecné IT kurzy
Část 2 – Měkké a manažerské dovednosti
Část 3 – Technické kurzy pro tisk
Část 4 - Technické kurzy pro knihařské zpracování
Specifikace jednotlivých kurzů, které spadají do výše uvedených částí výběrového řízení, jsou uvedeny v příloze č. 1 této Výzvy k podání nabídek. Účastník v nabídce doloží popis a specifikaci plnění zakázky na část, na kterou podává nabídku.
Zadávací podmínky uvedené ve Výzvě k podání nabídek vč. jejich příloh se vztahují na všechny části, není-li dále výslovně uvedeno jinak.Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1022000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaná doba realizace zakázky je září 2017 – duben 2019.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění jsou prostory na této adrese - TNM PRINT s.r.o., Nové Město 14, 503 51 Nové Město.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnotícím kritériem pro zadání Zakázky je v každé části zakázky ekonomická výhodnost nabídky. Ekonomická výhodnost bude hodnocena podle nejnižší nabídkové ceny. Hodnocena bude celková nabídková cena v CZK bez DPH uvedená v návrhu Smlouvy. Hodnocení nabídek Zadavatel provede vzestupným seřazením nabídek podle výše nabídkové ceny bez DPH, nabídka s nejnižší nabídkovou cenou je nabídkou nejvýhodnější.
Účastník není oprávněn podmínit jím navrhovaný údaj hodnotícího kritéria (tzn. celkovou nabídkovou cenu v CZK bez DPH), další podmínkou. Podmínění nebo uvedení několika rozdílných hodnot údaje, který je předmětem hodnocení, může být důvodem pro vyřazení nabídky a vyloučení Účastníka z další účasti v zadávacím řízení.
V případě, že budou podány dvě a více nabídek s nejnižší nabídkovou cenou (jejich nabídková cena bude nejnižší a shodná), bude vítězný účastník vybrán pomocí náhodného výběru. Výběr bude v takovém případě proveden co nejtransparentnějším způsobem (losem), účastníci, kterých se takový výběr týká, se budou moci tohoto výběru účastnit.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídky budou podány na adresu pro podání nabídek uvedené zadavatelem v bodu Místo pro podání nabídek (tj. TNM PRINT s.r.o., Nové Město 14, 503 51 Nové Město, k rukám Ing. Petra Báši).
Nabídka a všechny její části budou v českém jazyce.
Obsah nabídky:
Krycí list nabídky s uvedením údajů dle vzoru viz příloha č. 3 této Výzvy. Účastník označí, které části se nabídka týká.
Doklady k prokázání splnění kvalifikačních předpokladů (viz bod Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele této Výzvy k podání nabídek).
Specifikace nabízeného plnění – účastník předloží dokument – popis, specifikace předmětu zakázky. Z dokumentu bude vyplývat, zda splňuje nabízené plnění či nikoliv.
Účastník může prokázat splnění specifikace předmětu plnění zakázky tím, že v rámci nabídky předloží dokument, který je přílohou č. 1 tohoto dokumentu, příloha s názvem: Specifikace předmětu zakázky (Technické podmínky), část 1 – Obecné IT kurzy
část 2 – Měkké a manažerské dovednosti, část 3 – Technické kurzy pro tisk, část 4 - Technické kurzy pro knihařské zpracování. Účastník předloží vždy tu část přílohy č. 1, na kterou podává nabídku. Účastník tímto způsobem prokáže splnění příslušné části zakázky v požadovaném min. plnění.
Podepsaný návrh smlouvy. Účastník závazně použije návrh smlouvy, který je přílohou č. 2 této Výzvy. Návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka. V případě podpisu nabídky pověřenou osobou doloží účastník v nabídce příslušnou plnou moc či jiný platný ověřovací dokument v kopii. Účastník doplní ručně údaje v návrhu smlouvy do míst vyznačených pro doplnění. V případě, že účastník vyplní, změní či jinak upraví návrh smlouvy, než jak je umožněno zadavatelem ve vyznačených místech, může být nabídka účastníka vyřazena a účastník bude vyloučen z další účasti ve výběrovém řízení.
Návrh Smlouvy, který je přílohou této Výzvy k podání nabídek použijí všichni účastníci bez ohledu na to, zda podávají nabídku na část 1, část 2, část 3 nebo část 4 zakázky.
Pokud bude účastník podávat nabídku na část 1 zakázky, označí tuto skutečnost v článku II., bod 2.1 Smlouvy a v článku VIII. Bod 8.2 nacení část 1 - Obecné IT kurzy.
Pokud bude účastník podávat nabídku na část 2 zakázky, označí tuto skutečnost v článku II., bod 2.1 Smlouvy a v článku VIII. Bod 8.2 nacení část 2 – Měkké a manažerské dovednosti.
Pokud bude účastník podávat nabídku na část 3 zakázky, označí tuto skutečnost v článku II., bod 2.1 Smlouvy a v článku VIII. Bod 8.2 nacení část 3 – Technické kurzy pro tisk.
Pokud bude účastník podávat nabídku na část 4 zakázky, označí tuto skutečnost v článku II., bod 2.1 Smlouvy a v článku VIII. Bod 8.2 nacení část 4 – Technické kurzy pro knihařské zpracování.Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Zadavatel umožňuje dílčí plnění zakázky.
Část 1 – Obecné IT kurzy
Nabídková cena bude uvedena v následujícím členění:
Celková nabídková cena v Kč bez DPH.
Samostatně DPH.
Celková nabídková cena v Kč vč. DPH.
Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.
Nabídková cena může být nadále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. V tomto případě bude cena upravena podle sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.
Účastník je povinen zpracovat svou nabídkovou cenu do návrhu smlouvy – článek VIII., bod 8.2 část 1.
Část 2 – Měkké a manažerské dovednosti
Nabídková cena bude uvedena v následujícím členění:
Celková nabídková cena v Kč bez DPH.
Samostatně DPH.
Celková nabídková cena v Kč vč. DPH.
Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.
Nabídková cena může být nadále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. V tomto případě bude cena upravena podle sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.
Účastník je povinen zpracovat svou nabídkovou cenu do návrhu smlouvy – článek VIII., bod 8.2 část 2.
Část 3 – Technické kurzy pro tisk
Nabídková cena bude uvedena v následujícím členění:
Celková nabídková cena v Kč bez DPH.
Samostatně DPH.
Celková nabídková cena v Kč vč. DPH.
Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.
Nabídková cena může být nadále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. V tomto případě bude cena upravena podle sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.
Účastník je povinen zpracovat svou nabídkovou cenu do návrhu smlouvy – článek VIII., bod 8.2 část 3.
Část 4 - Technické kurzy pro knihařské zpracování
Nabídková cena bude uvedena v následujícím členění:
Celková nabídková cena v Kč bez DPH.
Samostatně DPH.
Celková nabídková cena v Kč vč. DPH.
Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.
Nabídková cena může být nadále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. V tomto případě bude cena upravena podle sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.
Účastník je povinen zpracovat svou nabídkovou cenu do návrhu smlouvy – článek VIII., bod 8.2 část 4.Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídky budou zpracovány a předloženy zvlášť pro část 1, zvlášť pro část 2, zvlášť pro část 3 a zvlášť pro část 4 tohoto výběrového řízení.Nabídka musí být zadavateli podána písemně v listinné podobě (1 originál) v souladu s požadavky Zadavatele.V nabídce (ve vyhotovení nazvaném „Originál“) musí být dále vložen CD nosič s elektronickou podobou kompletní nabídky ve formátu pdf.Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem neotvírat: -pro část 1: „Podnikové vzdělávání zaměstnanců ve společnosti TNM PRINT s.r.o. – NEOTVÍRAT, část 1 – Obecné IT kurzy.“-pro část 2: „Podnikové vzdělávání zaměstnanců ve společnosti TNM PRINT s.r.o. – NEOTVÍRAT, část 2 – Měkké a manažerské dovednosti.“-pro část 3: „Podnikové vzdělávání zaměstnanců ve společnosti TNM PRINT s.r.o. – NEOTVÍRAT, část 3 -Technické kurzy pro tisk.“-pro část 4: „Podnikové vzdělávání zaměstnanců ve společnosti TNM PRINT s.r.o. – NEOTVÍRAT, část 4 -Technické kurzy pro knihařské zpracováníNabídka musí být podepsána dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. V případě podpisu nabídky pověřenou osobou doloží dodavatel v nabídce příslušnou plnou moc či jiný platný ověřovací dokument v kopii.Nabídka bude zabezpečena proti manipulaci s jednolitými listy.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Nevztahuje se na podání nabídky na více částí zakázky.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek_final_.pdf (6. 9. 2017 11:56)
- Příloha č. 1 Specifikace předmětu plnění.pdf (6. 9. 2017 11:56)
- Příloha č. 2 Návrh smlouvy.docx (6. 9. 2017 11:56)
- Příloha č. 3 Krycí list nabídky.docx (6. 9. 2017 11:56)
- Příloha č. 4 Základní způsobilost.docx (6. 9. 2017 11:56)
- Příloha č. 5 ČP Seznam vyznamnych sluzeb_cast 1.doc (6. 9. 2017 11:56)
- Příloha č. 6 ČP Seznam vyznamnych sluzeb_cast 2.doc (6. 9. 2017 11:56)
- Příloha č. 7 ČP Seznam vyznamnych sluzeb_cast 3.doc (6. 9. 2017 11:56)
- Příloha č. 8 ČP Seznam vyznamnych sluzeb_cast 4.doc (6. 9. 2017 11:56)
- Oznámení o výběru_část 1.pdf (30. 10. 2017 13:09)
- Oznámení o výběru_část 2.pdf (30. 10. 2017 13:09)
- Oznámení o výběru_část 3.pdf (30. 10. 2017 13:09)
- Oznámení o výběru část 4.pdf (7. 11. 2017 15:28)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče_část 4.pdf (7. 11. 2017 15:28)
- Oznámení o podpisu smlouvy_část 2.pdf (21. 11. 2017 10:15)
- Oznámení o podpisu smlouvy_část 4.pdf (21. 11. 2017 10:15)
- Oznámení o podpisu smlouvy_část 1.pdf (24. 11. 2017 11:39)
- Oznámení o podpisu smlouvy_část 3.pdf (24. 11. 2017 11:39)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 895780.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část 1: CICERO Stapro Group s.r.o.Pernštýnské náměstí 51, Pardubice-Staré Město, 530 02 Pardubice, IČ: 27523586. Osoba oprávněná jednat: Ing. Zdeněk Jirsa Ing. Milan Kudrna Pavel KarásekKaždý jednatel jedná za společnost samostatně
Datum podpisu smlouvy: 15. 11. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část 2: Centrum Informační Společnosti, s.r.o., Blažkova 186, Hájek, 104 00 Praha 10IČ: 01876139.Osoba oprávněná jednat: David Spies – jednatel Daniela Spiesová – jednatelkaKaždý jednatel jedná za společnost samostatně.
Datum podpisu smlouvy: 15. 11. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část 3: GRAFFIN s.r.o.Hvězdova 870/39, 140 00 Praha 4 - Nusle, IČ: 2676595. Osoba oprávněná jednat:JUDr.Ing. Oldřich Jiruš
Datum podpisu smlouvy: 16. 11. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část 4: FORMICA CZ, s.r.o.Obchodní 126, 251 01 Čestlice, IČ: 28529375.Osoba oprávněná jednat:Jiří Bejček - jednatel
Datum podpisu smlouvy: 15. 11. 2017
Datum ukončení: 16. 11. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.