Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Podnikové vzdělávání zaměstnanců ve společnosti TNM PRINT s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11598

Název zakázky: Podnikové vzdělávání zaměstnanců ve společnosti TNM PRINT s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 9. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: TNM PRINT s.r.o.

Sídlo zadavatele: Jiráskova 1424/3, 290 01 Poděbrady

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Petr Báša – jednatel
  • Telefon: +420602281658
  • E-mail: marcela.hnatova@eufc.cz

IČ zadavatele: 25012746

DIČ zadavatele: CZ25012746

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Marcela Hnátová
  • Telefon: +420736484810
  • E-mail: marcela.hnatova@eufc.cz

Lhůta pro podání nabídek: 20. 9. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
TNM PRINT s.r.o., Nové Město 14, 503 51 Nové Město, k rukám Ing. Petra Báši

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Zadavatel vyhlásil zakázku na služby s názvem „Podnikové vzdělávání zaměstnanců ve společnosti TNM PRINT s.r.o.“ Zadavatel rozdělil výběrové řízení na 4 části, přičemž dodavatel může předložit nabídku na jednu část nebo na více částí, popřípadě na všechny části.

Část 1 – Obecné IT kurzy

Část 2 – Měkké a manažerské dovednosti

Část 3 – Technické kurzy pro tisk

Část 4 - Technické kurzy pro knihařské zpracování

Specifikace jednotlivých kurzů, které spadají do výše uvedených částí výběrového řízení, jsou uvedeny v příloze č. 1 této Výzvy k podání nabídek. Účastník v nabídce doloží popis a specifikaci plnění zakázky na část, na kterou podává nabídku.

Zadávací podmínky uvedené ve Výzvě k podání nabídek vč. jejich příloh se vztahují na všechny části, není-li dále výslovně uvedeno jinak.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1022000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaná doba realizace zakázky je září 2017 – duben 2019.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění jsou prostory na této adrese - TNM PRINT s.r.o., Nové Město 14, 503 51 Nové Město.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Hodnotícím kritériem pro zadání Zakázky je v každé části zakázky ekonomická výhodnost nabídky. Ekonomická výhodnost bude hodnocena podle nejnižší nabídkové ceny.  Hodnocena bude celková nabídková cena v CZK bez DPH uvedená v návrhu Smlouvy. Hodnocení nabídek Zadavatel provede vzestupným seřazením nabídek podle výše nabídkové ceny bez DPH, nabídka s nejnižší nabídkovou cenou je nabídkou nejvýhodnější.

Účastník není oprávněn podmínit jím navrhovaný údaj hodnotícího kritéria (tzn. celkovou nabídkovou cenu v CZK bez DPH), další podmínkou. Podmínění nebo uvedení několika rozdílných hodnot údaje, který je předmětem hodnocení, může být důvodem pro vyřazení nabídky a vyloučení Účastníka z další účasti v zadávacím řízení.

V případě, že budou podány dvě a více nabídek s nejnižší nabídkovou cenou (jejich nabídková cena bude nejnižší a shodná), bude vítězný účastník vybrán pomocí náhodného výběru. Výběr bude v takovém případě proveden co nejtransparentnějším způsobem (losem), účastníci, kterých se takový výběr týká, se budou moci tohoto výběru účastnit. 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídky budou podány na adresu pro podání nabídek uvedené zadavatelem v bodu Místo pro podání nabídek (tj.  TNM PRINT s.r.o., Nové Město 14, 503 51 Nové Město, k rukám Ing. Petra Báši).

Nabídka a všechny její části budou v českém jazyce.

Obsah nabídky:

Krycí list nabídky s uvedením údajů dle vzoru viz příloha č. 3 této Výzvy. Účastník označí, které části se nabídka týká.
Doklady k prokázání splnění kvalifikačních předpokladů (viz bod Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele této Výzvy k podání nabídek).
Specifikace nabízeného plnění – účastník předloží dokument – popis, specifikace předmětu zakázky. Z dokumentu bude vyplývat, zda splňuje nabízené plnění či nikoliv.

Účastník může prokázat splnění specifikace předmětu plnění zakázky tím, že v rámci nabídky předloží dokument, který je přílohou č. 1 tohoto dokumentu, příloha s názvem: Specifikace předmětu zakázky (Technické podmínky), část 1 – Obecné IT kurzy

část 2 – Měkké a manažerské dovednosti, část 3 – Technické kurzy pro tisk, část 4 - Technické kurzy pro knihařské zpracování. Účastník předloží vždy tu část přílohy č. 1, na kterou podává nabídku. Účastník tímto způsobem prokáže splnění příslušné části zakázky v požadovaném min. plnění.

Podepsaný návrh smlouvy. Účastník závazně použije návrh smlouvy, který je přílohou č. 2 této Výzvy. Návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka. V případě podpisu nabídky pověřenou osobou doloží účastník v nabídce příslušnou plnou moc či jiný platný ověřovací dokument v kopii. Účastník doplní ručně údaje v návrhu smlouvy do míst vyznačených pro doplnění. V případě, že účastník vyplní, změní či jinak upraví návrh smlouvy, než jak je umožněno zadavatelem ve vyznačených místech, může být nabídka účastníka vyřazena a účastník bude vyloučen z další účasti ve výběrovém řízení.

Návrh Smlouvy, který je přílohou této Výzvy k podání nabídek použijí všichni účastníci bez ohledu na to, zda podávají nabídku na část 1, část 2, část 3 nebo část 4 zakázky.

Pokud bude účastník podávat nabídku na část 1 zakázky, označí tuto skutečnost v článku II., bod 2.1 Smlouvy a v článku VIII. Bod 8.2 nacení část 1 - Obecné IT kurzy.

Pokud bude účastník podávat nabídku na část 2 zakázky, označí tuto skutečnost v článku II., bod 2.1 Smlouvy a v článku VIII. Bod 8.2 nacení část 2 – Měkké a manažerské dovednosti.

Pokud bude účastník podávat nabídku na část 3 zakázky, označí tuto skutečnost v článku II., bod 2.1 Smlouvy a v článku VIII. Bod 8.2 nacení část 3 – Technické kurzy pro tisk.

Pokud bude účastník podávat nabídku na část 4 zakázky, označí tuto skutečnost v článku II., bod 2.1 Smlouvy a v článku VIII. Bod 8.2 nacení část 4 – Technické kurzy pro knihařské zpracování.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Zadavatel umožňuje dílčí plnění zakázky.

Část 1 – Obecné IT kurzy

Nabídková cena bude uvedena v následujícím členění:

Celková nabídková cena v Kč bez DPH.
Samostatně DPH.
Celková nabídková cena v Kč vč. DPH.

Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.

Nabídková cena může být nadále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. V tomto případě bude cena upravena podle sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.

Účastník je povinen zpracovat svou nabídkovou cenu do návrhu smlouvy – článek VIII., bod 8.2 část 1.

Část 2 – Měkké a manažerské dovednosti

Nabídková cena bude uvedena v následujícím členění:

Celková nabídková cena v Kč bez DPH.
Samostatně DPH.
Celková nabídková cena v Kč vč. DPH.

Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.

Nabídková cena může být nadále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. V tomto případě bude cena upravena podle sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.

Účastník je povinen zpracovat svou nabídkovou cenu do návrhu smlouvy – článek VIII., bod 8.2 část 2.

Část 3 – Technické kurzy pro tisk

Nabídková cena bude uvedena v následujícím členění:

Celková nabídková cena v Kč bez DPH.
Samostatně DPH.
Celková nabídková cena v Kč vč. DPH.

Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.

Nabídková cena může být nadále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. V tomto případě bude cena upravena podle sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.

Účastník je povinen zpracovat svou nabídkovou cenu do návrhu smlouvy – článek VIII., bod 8.2 část 3.

Část 4 - Technické kurzy pro knihařské zpracování

Nabídková cena bude uvedena v následujícím členění:

Celková nabídková cena v Kč bez DPH.
Samostatně DPH.
Celková nabídková cena v Kč vč. DPH.

Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.

Nabídková cena může být nadále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. V tomto případě bude cena upravena podle sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.

Účastník je povinen zpracovat svou nabídkovou cenu do návrhu smlouvy – článek VIII., bod 8.2 část 4. 

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídky budou zpracovány a předloženy zvlášť pro část 1, zvlášť pro část 2, zvlášť pro část 3 a zvlášť pro část 4 tohoto výběrového řízení.Nabídka musí být zadavateli podána písemně v listinné podobě (1 originál) v souladu s požadavky Zadavatele.V nabídce (ve vyhotovení nazvaném „Originál“) musí být dále vložen CD nosič s elektronickou podobou kompletní nabídky ve formátu pdf.Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem neotvírat: -pro část 1: „Podnikové vzdělávání zaměstnanců ve společnosti TNM PRINT s.r.o. – NEOTVÍRAT, část 1 – Obecné IT kurzy.“-pro část 2: „Podnikové vzdělávání zaměstnanců ve společnosti TNM PRINT s.r.o. – NEOTVÍRAT, část 2 – Měkké a manažerské dovednosti.“-pro část 3: „Podnikové vzdělávání zaměstnanců ve společnosti TNM PRINT s.r.o. – NEOTVÍRAT, část 3 -Technické kurzy pro tisk.“-pro část 4: „Podnikové vzdělávání zaměstnanců ve společnosti TNM PRINT s.r.o. – NEOTVÍRAT, část 4 -Technické kurzy pro knihařské zpracováníNabídka musí být podepsána dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. V případě podpisu nabídky pověřenou osobou doloží dodavatel v nabídce příslušnou plnou moc či jiný platný ověřovací dokument v kopii.Nabídka bude zabezpečena proti manipulaci s jednolitými listy.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Nevztahuje se na podání nabídky na více částí zakázky.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 895780.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část 1: CICERO Stapro Group s.r.o.Pernštýnské náměstí 51, Pardubice-Staré Město, 530 02 Pardubice, IČ: 27523586. Osoba oprávněná jednat: Ing. Zdeněk Jirsa Ing. Milan Kudrna Pavel KarásekKaždý jednatel jedná za společnost samostatně

    Datum podpisu smlouvy: 15. 11. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část 2: Centrum Informační Společnosti, s.r.o., Blažkova 186, Hájek, 104 00 Praha 10IČ: 01876139.Osoba oprávněná jednat: David Spies – jednatel Daniela Spiesová – jednatelkaKaždý jednatel jedná za společnost samostatně.

    Datum podpisu smlouvy: 15. 11. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část 3: GRAFFIN s.r.o.Hvězdova 870/39, 140 00 Praha 4 - Nusle, IČ: 2676595. Osoba oprávněná jednat:JUDr.Ing. Oldřich Jiruš

    Datum podpisu smlouvy: 16. 11. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část 4: FORMICA CZ, s.r.o.Obchodní 126, 251 01 Čestlice, IČ: 28529375.Osoba oprávněná jednat:Jiří Bejček - jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 15. 11. 2017

Datum ukončení: 16. 11. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 8. 9. 2017
 
Aktualizováno: 28. 11. 2017