Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Podpora procesu komunitního plánování sociálních služeb v Olomouckém kraji II

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12934

Název zakázky: Podpora procesu komunitního plánování sociálních služeb v Olomouckém kraji II

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 8. 2019

Název/obchodní firma zadavatele: Olomoucký kraj

Sídlo zadavatele: Jeremenkova 1191/40a, 779 00 Olomouc - Hodolany

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Jiří Zemánek, 1. náměstek hejtmana
  • Telefon: +420585508150
  • E-mail: j.zemanek@olkraj.cz

IČ zadavatele: 60609460

DIČ zadavatele: CZ60609460

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Petr Fiala, oddělení veřejných zakázek, Krajský úřad Olomouckého kraje
  • Telefon: +420585508475
  • E-mail: p.fiala@olkraj.cz

Lhůta pro podání nabídek: 9. 9. 2019 10:00

Místo pro podání nabídek:
Krajský úřad Olomouckého kraje, 77900 Olomouc - Hodolany, Jeremenkova 1191/40a

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění metodické podpory a koučingu dle podmínek této výzvy v rámci projektu „Podpora plánování sociálních služeb a sociální práce na území Olomouckého kraje v návaznosti na zvyšování jejich dostupnosti a kvality“ (dále také „projekt“), reg. č. CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_007/0005690, spolufinancovaného z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu ČR v rámci Operačního programu Zaměstnanost (dále také „OPZ“).

Cílem projektu je zkvalitnit a upevnit proces plánování sociálních služeb metodou komunitního plánování sociálních služeb (dále také „KPSS“), prostřednictvím kterého bude rozvíjena kvalita, efektivita a dostupnost sociálních služeb v Olomouckém kraji. Zajištěním procesů plánování sociálních služeb na kvalitní odborné úrovni vytváří Olomoucký kraj (dále také „OK“) podmínky pro optimalizaci systému poskytování sociálních služeb tak, aby byly co nejefektivněji využity finanční prostředky, které jsou na poskytování sociálních služeb v OK poskytovány. Pro efektivní plánování sociálních služeb v kraji je nutné nastavení a udržení funkčního systému spolupráce obcí a kraje. Součástí tohoto systému je komplexní zajištění komunitního plánování na obecní a krajské úrovni a současně i jednotné metodické vedení při realizaci procesu Záměrem této aktivity je prostřednictvím metodické podpory sjednotit tyto procesy a motivovat všechny lokality komunitně plánovat a spolupracovat. Dodavatel zmapuje a vyhodnotí stávající situaci v každé oslovené obci s rozšířenou působností (dále také „ORP“). Na zjištěné potřeby bude reagovat tak, aby jeho činnost směřovala ke sjednocení KPSS a celý tento proces v Olomouckém kraji probíhal kontinuálně a jednotně.

Předpokladem je poskytnutí metodické podpory a koučingu pracovníkům zabývajících se procesem plánování sociálních služeb na území OK (členové Krajské koordinační skupiny KRKOS, členové pracovních a řídících skupin na místní úrovni, pracovníci obcí a kraje zapojených do procesu plánování sociálních služeb).

Metodická podpora bude zacílena na vytváření fungujících organizačních struktur, na zkvalitňování procesů KPSS na území celého Olomouckého kraje a bude sjednocovat výstupy z procesů komunitního plánování na obecní a krajské úrovni tak, aby tyto výstupy byly použitelné pro potřeby plánování na území Olomouckého kraje. Bude poskytována území všech ORP Olomouckého kraje.

Metodická podpora bude zaměřena především na:

  • zajištění legitimity procesu plánování
  • jednotlivé fáze procesu plánování, v souladu s Minimálními kritérii kvality plánování rozvoje sociálních služeb na krajské úrovni
  • dokumentaci plánovacího procesu
  • nastavení obsahu komunitních plánů
  • znalostní úroveň účastníků procesu plánování soc. služeb (kompetence, kvalifikace)
  • řízení procesu plánování
  • charakter účasti zainteresovaných subjektů na plánování soc. služeb
  • analýza stavu v území, zdrojů, potřeb obyvatel
  • implementace opatření, evaluace, monitoring

Součástí metodické podpory může být i realizace platforem setkávání aktérů KPSS (kurzy, interaktivní workshopy apod.)

Metodická podpora bude určena pro zástupce zadavatelů, poskytovatelů a uživatelů sociálních služeb v Olomouckém kraji a koordinátory KPSS, kteří jsou do procesu aktivně zapojeni, dále pak pro všechny členy řídících či pracovních skupin zařazených do organizačních struktur plánování na obecní a krajské úrovni.

Metodická podpora bude poskytnuta v celkovém rozsahu 230 hodin po dobu realizace zakázky pro celé území Olomouckého kraje. Frekvence a obsah metodické podpory a koučingu budou konkretizovány dle aktuálních potřeb plánujících lokalit, a to na doporučení poskytovatele v návaznosti na jeho praktické zkušenosti.

Místem poskytování služeb je území Olomouckého kraje. Metodická podpora bude poskytována v konkrétních obcích po dohodě s objednatelem. Místa konání vzdělávacích aktivit (výukové prostory včetně výukové techniky) budou zajištěna objednatelem bezplatně.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 230000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín zahájení: do 10 dnů od uzavření smlouvy; Nejzazší termín ukončení: 31. 12. 2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem poskytování služeb je území Olomouckého kraje. Metodická podpora bude poskytována v konkrétních obcích po dohodě s objednatelem. Místa konání vzdělávacích aktivit (výukové prostory včetně výukové techniky) budou zajištěna objednatelem bezplatně.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle nejnižší nabídkové ceny včetně DPH. Za nejvýhodnější bude považována nabídka s nejnižší celkovou nabídkovou cenou včetně DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Zadavatel požaduje v nabídkách doložit:

1) Základní způsobilost:

  • čestné prohlášení dodavatele o splnění základní způsobilosti (Příloha č. 2 – vzor čestného prohlášení dodavatele o splnění základní způsobilosti).

2) Profesní způsobilost:

  • doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky (a to ve formě prosté kopie),
  • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (a to ve formě prosté kopie).

 

3) Prokázání technické kvalifikace:

  • přehledem minimálně 2 zakázek obdobného charakteru jako předmět plnění s uvedením jejich rozsahu a doby plnění (zakázkami obdobného charakteru se rozumí vzdělávací programy, semináře, metodická vedení a konference v oblasti komunitního plánování sociálních služeb) poskytnutých v posledních 5 letech;
  • seznamem minimálně 2 metodiků podílejících se na plnění předmětu zakázky splňující následující požadavky:

   - doložení zkušenosti v komunitním plánování a financování sociálních služeb a zkušenosti s praktickou realizací procesu plánování sociálních služeb v délce minimálně 3 roky v roli aktivního účastníka procesu, v roli zadavatele, poskytovatele, uživatele nebo koordinátora celého procesu, případně konzultanta či metodika;
   - vysokoškolské vzdělání (minimálně bakalářské) nebo středoškolské vzdělání a současně minimálně 2 roky jako aktivní školitel. V případě středoškolského vzdělání je požadováno splnění podmínky minimálně 5 let praxe v sociální oblasti;
   - výše uvedené bude doloženo prostými kopiemi osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci a profesními životopisy osob, které se budou podílet na plnění předmětu zakázky.

Jiné prokázání kvalifikace zadavatel nepožaduje.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude předložena v písemné podobě v českém jazyce.

V nabídce bude uvedena kontaktní osoba účastníka, a to včetně kontaktní adresy, e‑mailové adresy a telefonního čísla.

Nabídka bude podepsána osobou oprávněnou za účastníka jednat a podepisovat podle výpisu z Obchodního rejstříku, popřípadě statutárním orgánem zmocněnou osobou, jejíž plná moc musí být součástí nabídky.

Součástí nabídky musí být vyplněný návrh smlouvy podepsaný oprávněnou osobou, koncipovaný dle vzoru, který je součástí zadávací dokumentace.

V případě podání nabídky v listinné podobě:

Zadavatel doporučuje účastníkovi, aby jeho nabídka byla zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy provázáním nabídky provázkem, jehož volný konec bude zapečetěn, nebo přelepen, nebo jinak ukončen tak, aby bez násilného porušení provázání nebylo možno žádný list volně vyjmout.

Zadavatel požaduje, aby účastník jako součást nabídky předložil CD obsahující kompletní naskenovanou nabídku účastníka ve formátu „*.pdf“. V případě pochybnosti nebo rozporů se má za rozhodující tištěné znění originálního vyhotovení nabídky.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Celková nabídková cena musí být v návrhu smlouvy definována jako nejvýše přípustná a musí obsahovat veškeré náklady nutné k realizaci předmětu zakázky.

Celková nabídková cena musí být uvedena v členění - cena díla bez DPH, hodnota DPH a cena díla včetně DPH. Do ceny zahrne účastník veškeré náklady nutné ke kompletnímu a řádnému a včasnému provedení předmětu veřejné zakázky, včetně veškerých rizik a vlivů během provádění díla, nákladů na opatření podkladů, provozních nákladů, pojištění, daní apod.

Dodavatel je odpovědný za správné stanovení sazeb DPH. V případě chybně stanovené nižší sazby DPH bude sjednaná cena včetně DPH považována za konečnou, v případě chybně stanovené vyšší sazby DPH bude sjednaná cena včetně DPH o rozdíl DPH snížena). Není-li účastník zadávacího řízení registrovaným plátcem DPH, učiní o této skutečnosti výslovné prohlášení v návrhu smlouvy.

Překročení nabídkové ceny je možné za podmínek definovaných v obchodních podmínkách, zejména pak za předpokladu, že v průběhu plnění veřejné zakázky dojde ke změnám sazeb DPH. V takovém případě bude nabídková cena upravena podle sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění. Jiné podmínky pro překročení nabídkové ceny zadavatel nepřipouští.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
A.Listinná forma:v písemné formě v neprůhledných uzavřených obálkách zabezpečených proti neoprávněné manipulaci přelepením, označených nápisem:Veřejná zakázka„Podpora procesu komunitního plánování sociálních služeb v Olomouckém kraji II.“NEOTEVÍRATa opatřených na uzavření razítkem, případně podpisem účastníka, je-li fyzickou osobou, či jeho statutárního zástupce, je-li právnickou osobou. Na obálce rovněž účastník uvede svou kontaktní adresu.Před uplynutím lhůty pro podání nabídek je možno nabídky:a)podat osobně na podatelně Krajského úřadu Olomouckého kraje, Jeremenkova 40a, Olomouc, a to v pracovní dny:v pondělí od 8:00 do 16:00 hodinv úterý a středu od 8:00 do 15:00 hodinve čtvrtek a pátek od 8:00 do 14:00 hodinb)nebo doručit na adresu:Krajský úřad Olomouckého krajeJeremenkova 40a 779 00 OlomoucNabídka, která bude zadavateli doručena po uplynutí lhůty pro podání nabídek, se neotevírá a nehodnotí, neboť se nepovažuje za podanou a během výběrového řízení se k ní nepřihlíží. O tom, že nabídka byla podána po uplynutí lhůty pro podání nabídek, vyrozumí zadavatel dodavatele, který nabídku podal, do 5 pracovních dnů od identifikace této skutečnosti zveřejněním oznámení na portálu www.esfcr.cz.B.Elektronická forma:na profilu zadavatele TENDER ARENA na adrese: https://www.egordion.cz/nabidkaGORDION/profilOlomouckykrajPro podání nabídky je nutné mít dokončenou registraci. Po přihlášení se Vám zobrazí tato zakázka a lze pro ni podat elektronickou nabídku. Pro snadnější hledání přikládáme ID zakázky: VZ0075637. Elektronická nabídka bude podána ve formátu *pdf, zadavatel doporučuje nahrát dokumenty v 1 souboru a ve struktuře, která je specifikována níže v této výzvě.Elektronická forma nabídky je plnohodnotným ekvivalentem listinné nabídky, tj. v případě podání nabídky elektronickou formou nelze podat nabídku v listinné podobě. Nabídky v elektronické podobě musí být zadavateli doručeny do skončení lhůty pro podání nabídek.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Poskytovatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace k zadávacím podmínkám. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů ode dne doručení žádosti. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě.Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného anonymizovaného dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu esfcr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Obchodní a platební podmínky:

Zadavatel jako součást zadávací dokumentace předkládá obchodní podmínky, které jsou vymezeny ve formě a struktuře vzoru smlouvy o poskytování služeb (Příloha č. 3 Výzvy k podání nabídky). Účastník do obchodních podmínek doplní údaje nezbytné pro vznik návrhu smlouvy (vlastní identifikaci, nabídkovou cenu a další údaje), a takto doplněné obchodní podmínky předloží jako svůj návrh smlouvy.

Návrh smlouvy musí být podepsán dodavatelem nebo statutárním orgánem dodavatele nebo jinou osobou oprávněnou za dodavatele jednat. V takovém případě učiní dodavatel součástí návrhu smlouvy i plnou moc nebo jiný dokument opravňující k zastupování dodavatele.

Zadavatel neposkytuje zálohy.

Úhradu ceny za poskytnuté služby provede objednatel po řádném poskytování služeb v termínu a částce dle čl. III. a IV. smlouvy, a to bezhotovostním převodem na účet poskytovatele. Poskytovatel předloží objednateli fakturu/daňový doklad a závěrečnou zprávu. Podmínkou fakturace je pozitivní akceptace závěrečné zprávy ze strany objednatele. Akceptace bude poskytovateli sdělena písemně prostřednictvím elektronické pošty.

Platby budou probíhat výhradně v českých korunách, rovněž veškeré cenové údaje budou uváděny v této měně.

Ostatní obchodní a platební podmínky a smluvní sankce jsou uvedeny v návrhu smlouvy na poskytování služeb.

Podmínky, za kterých je možné překročit výši nabídnuté ceny

Nabídkovou cenu je možné překročit pouze v případě, že v průběhu realizace zakázky dojde ke změnám sazeb DPH nebo ke změnám jiných daňových předpisů majících vliv na cenu zakázky.

Jiné podmínky pro překročení nabídkové ceny zadavatel nepřipouští.

Jako další podmínky soutěže zadavatel vymezuje:

  • Každý účastník může předložit pouze jednu nabídku.
  • V případě neúplné nebo nejasné nabídky bude zadavatel postupovat v souladu s kap. 20. 8. Pravidel OP Zaměstnanost.
  • Zadavatel je oprávněn si při posuzování nabídky ověřit, příp. vyjasnit, informace deklarované účastníkem v nabídce.
  • Účastník nemá nárok na úhradu nákladů vzniklých s jeho účastí v tomto zadávacím řízení.
  • Zadavatel nepřipouští varianty nabídek.

Právo zadavatele:

Zadavatel je oprávněn výběrové řízení zrušit, nejpozději však do uzavření smlouvy, a to z důvodů uvedených v obecné části pravidel OP Zaměstnanost (kap. 20.10).

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 10), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Zadavatel veřejné zakázky malého rozsahu:„Podpora procesu komunitního plánování sociálních služeb v Olomouckém kraji II.“vyhlášené 1. náměstkem hejtmana Olomouckého kraje dne 28. 8. 2019rozhoduje,že v souladu s obecnými pravidly OP Zaměstnanost (č. 10), kap. 20. 10. 1 výběrové řízení ruší.

Datum ukončení: 11. 9. 2019

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 28. 8. 2019
 
Aktualizováno: 11. 9. 2019