Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12656

Název zakázky: Vzdělávání sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 2. 2019

Název/obchodní firma zadavatele: Centrum sociálních služeb Znojmo příspěvková organizace

Sídlo zadavatele: U Lesíka 3547/11

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Radka Sovjáková, DiS.
  • Telefon: +420739389024
  • E-mail: reditelka@cssznojmo.cz

IČ zadavatele: 45671770

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Zdeňka Severinová
  • Telefon: +420604372557
  • E-mail: severinova.z@cssznojmo.cz

Lhůta pro podání nabídek: 25. 2. 2019 10:00

Místo pro podání nabídek:
U Lesíka 3547/11, 669 02 Znojmo

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je komplexní zajištění realizace vzdělávání sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách

Cílem vzdělávání je, aby zaměstnanci byli proškoleni v následujících oblastech (bližší specifikace viz příloha č. 3 – „Plán vzdělávání a minimální obsahová náplň kurzů“):

 

- Citlivý přístup ke vztahu péče k seniorovi

- Gerontooblek

- Kinestetika v praxi

- Pracovní morálka zaměstnanců sociálních služeb

- Individuální plánování s klienty s demencí

- Pády seniorů a jejich prevence

- Péče o klienty upoutané na lůžku

- Práce s příbuznými klienta

- První pomoc

Nabídka uchazeče musí obsahovat všechny uvedené oblasti, přičemž název jednotlivých témat se může lišit, avšak obsah jednotlivých témat musí korespondovat s obsahem uvedeným v příloze č. 3 – „Plán vzdělávání a minimální obsahová náplň kurzů“.

Celkový počet kurzů: 56

 

Maximální počet účastníků 1 kurzu: 30

Délka 1 kurzu: 8 vyučovacích hodin (1 vyučovací hodinou se rozumí 45 minut)

Kurzy budou probíhat pouze v pracovních dnech.

Každý kurz bude ukončen nejpozději v 15:00 hodin.

 

Zadavatel si vymezuje v rámci plnění plynulé střídání předmětných kurzů v průběhu celé realizace s maximálním počtem 5 – 6 kurzů za měsíc.

 

Vzdělávání bude probíhat v prostorách zadavatele.

Dodavatel bude účastníkům vzdělávání poskytovat výukové materiály v potřebném množství.

Vzdělávací kurzy budou probíhat prezenční formou.

Účast zaměstnanců na kurzech bude podložena prezenční listinou pro každý jednotlivý kurz.

Účastníkům vzdělávání bude vydáno osvědčení o úspěšném absolvování kurzu.

 

Součástí plnění dodavatele budou veškeré dodávky a činnosti, které nejsou detailně specifikovány, ale jsou nutné pro realizaci vzdělávání.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 716800,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
1. 4. 2019 - 30. 6 .2020 Jednotlivé kurzy se budou konat v uvedeném období, a to v termínech dohodnutých mezi zadavatelem a dodavatelem. Termín zahájení plnění je bezprostředně po nabytí účinnosti smlouvy s vybraným dodavatelem.

Místo dodání / převzetí plnění:
U Lesíka 3547/11, 669 02 Znojmo

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti na základě nejvýhodnějšího poměru nabídkové ceny a kvality dle níže uvedených hodnotících kritérií a jejich vah. 

 
A) Celková výše nabídky - váha 40 %

= nejnižší konečná nabídková cena bez DPH

Účastník uvede celkovou cenu nabídkové ceny za předmět plnění veřejné zakázky v Kč bez DPH. Nabídková cena bude hodnocena dle níže uvedeného vzorce:

100x nejvýhodnější nabídka (=nejnižší cena) /cena hodnocené nabídky x váha kritéria vyjádřená v procentech 

 

B) Vhodnost obsahů kurzů zakázky a cílenost poskytovaného vzdělávání - váha 60 %

Vhodnost obsahů kurzů a cílenost poskytovaného vzdělávání vyjadřuje celkovou kvalitu kurzu. Očekávaný obsah každého kurzu je popsán v příloze č. 3. Zadavatel bude hodnotit zejména

skutečnost, jak obsahová náplň kurzu, bude přispívat k naplnění očekávaného obsahu popsaného v příloze č. 3.

 

Za nejvhodnější bude zadavatel považovat vzdělávání, jehož:

- Obsah nabízených kurzů bude odpovídat očekávanému obsahu kurzů,

- Lektoři či školitelé používají metody umožňující individuální přístup k jednotlivým účastníkům vzdělávání, dále metody aktivizační a stimulující účastníky k aktivnímu přístupu k řešené problematice, s vyčleněním prostoru pro zpětnou vazbu,

- Školená témata jsou přizpůsobena reálným situacím, se kterými se účastníci každý den setkávají při svém zaměstnání včetně simulací modelových situací,

- Rychlost zahájení dodávky služby. 

 

Dílčí části tohoto kritéria mají každá jinou bodovou hodnotu. Pro přiřazení plného počtu bodů 100 bude brán zřetel především na to, jak kurz odpovídá potřebám zadavatele, dále se počet bodů bude snižovat na základě zhodnocení odborné komise, do jaké míry kurz odpovídá těmto potřebám - výsledný počet bodů bude hodnotiteli písemně zdůvodněno. Na počtu bodů se musí shodnout celá komise. Získaný počet bodů bude vynásoben váhou kritéria.

V rámci tohoto dílčího kritéria je uchazeč povinen předložit zadavateli za účelem hodnocení detailně zpracovanou Anotaci s podrobným popisem jednotlivých témat kurzu. Jako dostačující je možné dodat materiály, které byly předkládány při žádosti o získání akreditace daného kurzu.

Způsob hodnocení

Hodnocení nabídek bude provedeno podle dílčích hodnotících kritérií a jejich vah. Každé jednotlivé nabídce bude dle dílčího kritéria přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího kritéria. Bodové hodnoty získané v rámci stanovených hodnotících kritérií budou upraveny vahou hodnotícího kritéria a následně sečteny.

Celkové hodnocení je součtem bodových hodnocení dílčích kritérií, která jsou vynásobena vahou daného kritéria. Nejvýhodnější nabídkou je ta, která získá nejvyšší celkový počet bodů. Hodnocení bude doplněno písemným komentářem. V případě, že dojde k bodové shodě u nabídek dodavatele, bude vítězný uchazeč vybrán pomocí náhodného výběru. Výběr bude v takovém případě proveden transparentním losem, uchazeči, kterých se takový výběr týká, se budou moci tohoto výběru zúčastnit.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

 Základní způsobilost

• Zadavatel požaduje splnění základní způsobilosti dle ustanovení § 74 Zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“), přičemž splnění základní způsobilosti bude prokázáno listinami uvedenými v § 75 Zákona a splňujícími požadavky podle § 53 odst. 4 Zákona, a to ve formě Čestného prohlášení (viz příloha č. 2 – „Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti“)

Profesní způsobilost

• Zadavatel požaduje splnění profesní způsobilosti uvedené v ustanovení § 77 odst. 1 a odst. 2 písm. a) Zákona.

• Splnění profesní způsobilosti podle ustanovení § 77 odst. 1 Zákona bude splněno předložením výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje (může být doloženo v prosté kopii).

• Splnění profesní způsobilosti podle ustanovení § 77 odst. 2 písm. a) Zákona bude prokázáno předložením dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky; takovým dokladem se rozumí zejména výpis ze živnostenského rejstříku, případně do vydání výpisu stejnopis ohlášení s prokázaným doručením živnostenskému úřadu nebo živnostenský list, s předmětem podnikání „Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona,“ obor činnosti „Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti “ nebo jeho ekvivalent (může být doloženo v prosté kopii).

Technická kvalifikace

Zadavatel požaduje splnění technické kvalifikace uvedení v ustanovení § 79 odst. 2 písm. b) a d) Zákona:

• Splnění kritéria technické kvalifikace podle ustanovení § 79 odst. 2 písm. b) Zákona se prokáže seznamem významných služeb poskytnutých za poslední tři roky před zahájením zadávacího řízení včetně uvedení ceny, cílové skupiny, doby poskytnutí a identifikace objednatele (viz příloha č. 4 – „Seznam významných služeb“). Zadavatel v rámci tohoto kritéria požaduje prokázání splnění alespoň tří řádně dokončených významných služeb spočívajících v poskytnutí odborného vzdělávání pracovníků působících v sociálních službách s finančním objemem každé jednotlivé služby minimálně 350 000 Kč bez DPH. V rámci plnění subdodavatelem, zadavatel požaduje prokázání alespoň tří řádně dokončených významných služeb spočívajících v poskytnutí odborného vzdělávání pracovníků působících v sociálních službách s finančním objemem každé jednotlivé služby minimálně 160 000 Kč bez DPH.

• Splnění kritéria se prokáže také předložením seznamu lektorů, kteří se budou podílet na plnění veřejné zakázky (viz příloha č. 5 – „Seznam lektorů“). Zadavatel nestanovuje minimální počet lektorů.

Požadavky na lektory:

- Vysokoškolské vzdělání (uchazeč dokládá přiložením prosté kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání lektorů)

- Prokazatelná zkušenost lektora s vedením kurzu na dané téma v rozsahu minimálně 3 kurzů v délce 8 vyučovacích hodin realizovaných v posledním roce (uchazeč dokládá seznamem referenčních vzdělávacích aktivit, na nichž se lektor podílel)

• Zadavatel dále požaduje akreditaci MPSV ČR u dodávaných kurzů. Zadavatel však vzhledem k situaci na trhu vzdělávacích organizací připouští v momentě podání nabídky určitou toleranci, proto zadavatel požaduje akreditaci MPSV ČR u 8 z 9 poptávaných kurzů. Akreditace bude doložena formou předložením prosté kopie rozhodnutí MPSV ČR o akreditaci vzdělávacího programu.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Informace uvedené v této výzvě a jejich přílohách vymezují požadavky zadavatele na plnění zakázky. Tyto požadavky je uchazeč povinen akceptovat při zpracování své nabídky. Neakceptování těchto požadavků bude považováno za nesplnění výzvy s následkem vyloučení uchazeče z další účasti na zadávacím řízení. Nabídka uchazeče musí plně respektovat podmínky stanovené v této výzvě. Předmět zakázky musí být proveden plně v souladu s platnými právními předpisy.

Nabídka uchazeče musí splňovat všechny požadavky uvedené ve výzvě a musí obsahovat všechny oblasti vzdělávání uvedené v této výzvě. Použití poddodavatelů zadavatel omezuje pouze na určité kurzy, jak je uvedeno v příloze č. 3. Ostatní kurzy jsou zásadní pro naplnění vzdělávání a zadavatel je vymezuje jako klíčovou část veřejné zakázky. Účastník řízení (dodavatel podávající nabídku) nesmí být současně osobou (např. poddodavatelem), jehož prostřednictvím jiný dodavatel v tomto výběrovém řízení prokazuje kvalifikaci.

Uchazeče, jehož nabídka byla vyřazena, zadavatel bezodkladně vyloučí z účasti v zadávacím řízení. Vyloučení uchazeče včetně důvodu zadavatel bezodkladně písemně oznámí dodavateli.

 

Zadavatel požaduje, aby nabídka uchazeče byla předložena v následující struktuře:

 

1. Krycí list nabídky dle přílohy č. 1 této výzvy

2. Dokumenty prokazující splnění základní způsobilosti (viz příloha č. 2) profesní způsobilosti a technické kvalifikace

3. Popis obsahu jednotlivých kurzů, který umožňuje jeho posouzení z toho hlediska, zda splňuje všechny požadavky na předmět plnění zadavatele (viz příloha č. 3)

4. Seznam významných služeb (viz příloha č. 4)

5. Seznam lektorů (viz příloha č. 5)

6. Návrh smlouvy dle přílohy č. 6 - Podepsaný návrh smlouvy uchazečem nebo osobou oprávněnou uchazeče zastupovat v jednom vyhotovení. Uchazeč doplní do návrhu smlouvy identifikační údaje, kontaktní údaje, nabídkovou cenu a další údaje požadované zadavatelem

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Uchazeč stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní realizaci zakázky v souladu s touto výzvou. Nabídková cena bude uvedena částkou v českých korunách bez DPH, výše DPH a celkovou cenou včetně DPH.

Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k plnění předmětu zakázky. Součástí nabídkové ceny budou veškeré náklady potřebné k zajištění školení (zejména náklady na odměnu lektora, ubytování, cestovné, stravné, technické vybavení apod).

Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat, a to ani z důvodu případné změny daňových předpisů upravujících výši DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem„Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče.Veškeré součásti nabídky musí být doručeny v jedné obálce a všechny listy nabídky budou sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky. Veškeré doklady a prohlášení, u kterých je vyžadován podpis uchazeče, musí být podepsány statutárním zástupcem uchazeče nebo osobou oprávněnou uchazeče zastupovat.Pokud bude uchazeče zastupovat osoba oprávněná k zastupování, musí být v nabídce předložena plná moc v úředně ověřené kopii.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věcizakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi nadotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutímlhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle dodatečné informace k zadávacím podmínkám,případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti dlepředchozího odstavce. Zadavatel může poskytnout uchazečům dodatečné informace k zadávacímpodmínkám i bez předchozí žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Veškeré požadavky jsou uvedeny ve výzvě k podání nabídky a jejích přílohách.

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek a nabídky obsahující plnění nad rámec požadovaného ve výzvě.

Zadavatel bude akceptovat realizaci veřejné zakázky formou subdodavatele, jak je uvedeno ve specifikaci v příloze č. 3. 

 

Vybraný uchazeč si musí být vědom, že dle § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, je osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. Uvedená povinnost se vztahuje i na všechny poddodavatele, pomocí kterých bude vybraný uchazeč plnit určitou část zakázky.

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a uchazeči bude probíhat v českém jazyce a pouze a jedině písemnou formou (včetně komunikace emailem) prostřednictvím kontaktní osoby pro výběrové řízení.

Zadávací lhůta (lhůta, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán) činí 90 dnů a začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek (společné pro všechny části zakázky). Po skončení lhůty pro podání nabídek až do uplynutí zadávací lhůty, jsou nabídky podané uchazeči ve lhůtě pro podání nabídek, ve smyslu ustanovení § 1736 občanského zákoníku, neodvolatelnými.

Předložením nabídky v tomto výběrovém řízení berou účastníci bez výhrad na vědomí, že v případě zrušení výběrového řízení, či neuzavření smlouvy s vybraným uchazečem, nevzniká žádnému z uchazečů nárok na náhradu škody ani úhradu jakýchkoliv nákladů souvisejících s účastí uchazečů v tomto výběrovém řízení a ustanovení § 1729 občanského zákoníku se tak, v souladu s ustanovením § 1 odst. 2 občanského zákoníku, na toto výběrové řízení neaplikuje.

Náklady účasti ve výběrovém řízení nese uchazeč.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.8), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 705600.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): CURATIO EDUCATION s.r.o., Lužná 43, 617 00 Brno, IČ 03110591

    Datum podpisu smlouvy: 2. 4. 2019

Datum ukončení: 2. 4. 2019

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 13. 2. 2019
 
Aktualizováno: 9. 4. 2019