- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Pořízení elektronické úřední desky
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13839
Název zakázky: Pořízení elektronické úřední desky
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 6. 2021
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/19_109/0016766 Otevřené a přívětivé město Havířov příjemce: Statutární město Havířov
Název/obchodní firma zadavatele: Statutární město Havířov
Sídlo zadavatele: Svornosti 86/2, 736 01 Havířov
- Jméno: Ing. Markéta Uhrová, MBA
- Telefon: +420596803268
- E-mail: uhrova.marketa@havirov-city.cz
IČ zadavatele: 00297488
DIČ zadavatele: CZ00297488
- Jméno: PhDr. Mgr. Nazim Afana, LL.M.
- Telefon: +420596803442
- E-mail: afana.nazim@havirov-city.cz
Lhůta pro podání nabídek: 16. 7. 2021 12:00
Místo pro podání nabídek: Magistrát města Havířova, Svornosti 86/2, 736 01 Havířov
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Projekt „Otevřené a přívětivé město Havířov“, registrační číslo CZ.03.4.74/0.0/0.0/19_109/0016766 financovaný z Operačního programu Zaměstnanost.
TECHNICKÁ SPECIFIKACE:
Základní požadavky pro elektronickou úřední desku EÚD
- Venkovní dotykový LCD panel pro umístění na zeď na šířku
- Stupeň krytí: min. IP 60
- Rozsah provozních teplot min. -25 °C až +40°C
- Provedení: ocelové, barva šedá RAL 7016
- Antireflexní a antivandal úprava čelního skla (lepené, kalené sklo, min. 4 mm), celková odolnost skříně proti vandalům a proti cíleným útokům (plášť skříně z plechu tl. 1,5 mm)
- Panel musí být uzpůsoben pro nepřetržitý provoz
- V provozu ve venkovním prostřední nesmí docházet ke zhoršení čitelnosti zobrazovaných dokumentů – vlastní systém větrání a vyhřívání
- Zobrazení úředních dokumentů i v offline režimu
- Pracovní proces prostřednictvím offline dat (ukázka viz odkaz níže této specifikace)
- Požadavek na základní zaškolení obsluhujícího personálu
Požadavky na displej elektronického zobrazovacího panelu
- Požadovaná uhlopříčka je 55“ s umístěním na šířku
- Technologie LCD-TFT s LED podsvícením
- Svítivost displeje minimálně 2000 cd/m2
- Čidlo pro automatickou regulaci jasu displeje
- Rozlišení displeje minimálně 1920 x 1080 pixelů (Full HD)
Požadavky na počítače elektronických zobrazovacích panelů
- Počítač v provedení pro nepřetržitý provoz
- Procesor minimálně 2 fyzická jádra, minimální frekvence 1,8 GHz
- Paměť min. 4 GB
- HDD o velikosti min 500 GB
- Datové rozhraní Ethernet
- Záložní zdroj napájení pro výpadek elektrické sítě na 30 minut
- Operační systém Windows 10
Požadavky na SW a komunikace
- Logování vyvěšených dokumentů (číslo jednací, datum vyvěšení a datum svěšení dokumentu)
- Bude umožněno ruční vkládání dat
- V případě ztráty konektivity se budou zobrazovat poslední načtená data z vlastní kopie, po navázání spojení proběhne synchronizace dat
- Volitelné přepnutí ovládání pro ZTP pohybující se pomocí invalidního vozíku (zobrazení ovládání v dolní části)
- SW pro konfiguraci a správu zařízení
- Monitoring funkčnosti a upozornění v případě poruchy emailem, SMS atd.
- Přizpůsobení zobrazované grafiky a rozhraní
- Nabídka musí obsahovat veškeré licenční a servisní poplatky na dobu do 28. 2. 2023
- EÚD musí umět importovat data uložená na níže uvedené URL adrese a formátu viz: https://bit.ly/2U4A3oM, adresa importovaných (zdrojových) dat musí být uživatelsky editovatelná
Požadavky na zobrazování dokumentů
- Dokumenty budou zobrazovány podle jednotlivých kategorií (podle názvu jednotlivých kategorií) stejně jako na stávajících webových stránkách města www.havirov-city.cz, dokument je uložen ve spisové službě ve velikosti A4, např. formátu PDF, možnost plynulého zvětšení, popř. zmenšení dokumentu (funkce zoom).
Požadavky na zpracování dokumentace
- Dokumentace skutečného provedení / servisní dokumentace – popis zapojení a nastavení HW a SW, bezpečnostní opatření
- Manuál k obsluze / návod k použití, který bude popisovat veškeré možné užití EÚD, práce s jednotlivými komponenty, nouzové stavy apod.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 281000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: do 150 dnů od účinnosti smlouvy
Místo dodání / převzetí plnění: Magistrát města Havířova, Svornosti 86/2, 736 01 Havířov
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Pořadí nabídek bude stanoveno podle výše nabídkové ceny v Kč včetně DPH, a to v pořadí od nejnižší nabídkové ceny po nejvyšší nabídkovou cenu, přičemž jako nejvýhodnější bude hodnocena nabídka s nejnižší nabídkovou cenou. V případě rovnosti dvou či více nabídkových cen bude pořadí takovýchto nabídek stanoveno losem za účasti těch uchazečů, jejichž nabídkové ceny budou shodné.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Ekonomická kvalifikace:
Originál čestného prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku ve znění přílohy č. 3 této výzvy vlastnoručně podepsaného oprávněným zástupcem uchazeče.
Technická kvalifikace:
Seznam minimálně 2 dodávek poskytnutých v posledních 3 letech přede dnem podání nabídky, přičemž předmětem každé musela být dodávka elektronické úřední desky včetně její instalace.
Způsob prokázání: originál seznamu formou čestného prohlášení s uvedením popisu předmětu poskytnuté dodávky, doby poskytnutí dodávky a identifikačních údajů objednatele (název, sídlo, IČO, kontaktní údaje oprávněného zástupce objednatele) ve znění přílohy č. 3 této výzvy vlastnoručně podepsaného oprávněným zástupcem uchazeče. Za poskytnutou dodávku bude považována dodávka uvedená v seznamu, která byla v průběhu stanoveného období dokončena.
Uchazeč může k prokázání splnění této kvalifikace použít dodávky, které poskytl buď jako jediný dodavatel nebo jako dodavatel při společné účasti více dodavatelů nebo jako poddodavatel, avšak pouze v rozsahu, v jakém se na plnění podílel.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Zpracování nabídkové ceny:
- bude uvedena v české měně,
- musí obsahovat veškeré nutné náklady potřebné k realizaci předmětu zakázky včetně všech nákladů souvisejících
- cena bude uvedena a hodnocena včetně DPH (pro potřeby poskytovatele dotace vypište i cenu bez DPH a samotné DPH).
Doplnění návrhu smlouvy, vč. přílohy:
Návrh smlouvy, který je přílohou této výzvy, uchazeč doplní o tyto údaje:
1. identifikační údaje uchazeče
2. používanou softwarovou aplikaci/program
3. e-mail pro hlášení vad
4. dobu pro hlášení vad
5. dobu pro telefonickou podporu
6. nabídková cena v členění dle návrhu smlouvy
7. místo a datum podpisu smlouvy
8. jméno, příjmení a funkci osoby smlouvu podepisující
9. Přílohu č. 2 Smlouvy (Ceník – ceny položek servisní podpory) tvoří a přikládá ke smlouvě uchazeč
Upozornění: zadavatel nepřipouští změnu obchodních a platebních podmínek, které jsou uvedeny v návrhu smlouvy.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Zpracování nabídkové ceny:
- bude uvedena v české měně,
- musí obsahovat veškeré nutné náklady potřebné k realizaci předmětu zakázky včetně všech nákladů souvisejících,
- cena bude uvedena a hodnocena včetně DPH (pro potřeby poskytovatele dotace vypište i cenu bez DPH a samotné DPH)
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Místo podání nabídek:
- Podatelna Magistrátu města Havířova, Svornosti 86/2, 736 01 Havířov-Město
Způsob podání nabídek:
- V listinné podobě prostřednictvím osoby, která provádí přepravu zásilek (kurýrní služba), nebo prostřednictvím držitele poštovní licence nebo osobním předáním v místě pro podání nabídek
Otevírací doba podatelny:
- v pondělí a ve středu od 7:30 hodin do 17:00 hodin;
- v úterý, ve čtvrtek a v pátek od 7:30 hodin do 14:00 hodin
Označení obálky s nabídkou:
Adresa odesílatele (uchazeče)
Adresa zadavatele:
Magistrát města Havířova
Svornosti 86/2
736 01 Havířov-Město
NEOTVÍRAT – VZ/145/ORG/21
„Pořízení elektronické úřední desky“
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 13) na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 1 Návrh smlouvy včetně technické specifikace.docx (21. 6. 2021 19:04)
- Příloha č. 3 Čestné prohlášení uchazeče.docx (21. 6. 2021 19:05)
- Příloha č. 4 Čestné prohlášení poddodavatele.docx (21. 6. 2021 19:05)
- Příloha č. 2 Fotodokomentace umístění EÚD.pdf (21. 6. 2021 19:05)
- Výzva k podání nabídek - Pořízení elektronické úřední desky.pdf-1 (24. 6. 2021 12:28)
- Vysvětlení zadávacích podmínek č. 1 .pdf (30. 6. 2021 13:03)
- Vysvětlení zadávacích podmínek č. 2.pdf (13. 7. 2021 08:21)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (11. 8. 2021 12:54)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (29. 3. 2022 11:51)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 166000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): vegler s.r.o., Zámostní 1155/27, 710 00 Ostrava - Slezská Ostrava, IČ: 06264352
Datum podpisu smlouvy: 4. 10. 2021
Zrušené části zakázky: NE
Datum ukončení: 22. 12. 2021
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.