Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Pořízení elektronických úředních desek

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13988

Název zakázky: Pořízení elektronických úředních desek

Druh zakázky: Dodávka

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 2. 2022

Název/obchodní firma zadavatele: Sdružení obcí Rýmařovska

Sídlo zadavatele: Náměstí Míru 1, 795 01 Rýmařov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Eva Lašáková
  • Telefon: +420724179172
  • E-mail: lasakova.eva@rymarovsko.cz

IČ zadavatele: 63024276

DIČ zadavatele: CZ63024276

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Martin Budiš
  • Telefon: +420515538820
  • E-mail: budis@sport-tex.cz

Lhůta pro podání nabídek: 14. 3. 2022 10:00

Místo pro podání nabídek:
Město Rýmařov nám. Míru 1, 795 01 Rýmařov

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je dodávka 7 ks elektronických úředních desek:

5 ks – elektronická úřední deska nástěnná venkovní

1 ks –volně stojící elektronická úřední deska-venkovní

1 ks – elektronická úřední deska indoor varianta

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1583700,83 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
do 180 kalendářních dnů od nabytí účinnosti smlouvy

Místo dodání / převzetí plnění:
Nástěnná venkovní elektronická úřední deska – 5 ks: Ryžoviště, Malá Štáhle, Lomnice, Dětřichov nad Bystřicí, Dolní Moravice Elektronická úřední deska indoor varianta: Velká Štáhle Venkovní volně stojící elektronická úřední deska: Malá Morávka

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Ekonomická výhodnost nabídek

KRITÉRIA HODNOCENÍ

nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH s váhou 70 %.
nejnižší náklady životního cyklu = roční spotřeba elektrické energie elektronické úřední desky v kWh/rok (při plné zátěži při provozu 24 hodin denně) s váhou 20 %.

Nejnižší náklady na odstranění závady (hodinová sazba při odstranění závady u pozáručního servisu) s váhou 10%.

Způsob hodnocení je podrobně uveden v zadávací dokumentaci.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Zadavatel požaduje prokázání:

  • základní způsobilosti podle § 74,
  • profesní způsobilosti podle § 77,
  • technická kvalifikace podle § 79.

Způsob prokázání kvalifikace je podrobně uveden v zadávací dokumentaci.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka, veškeré přílohy a prohlášení budou podepsány osobou oprávněnou tyto úkony činit podle právních předpisů nebo zástupcem zmocněným k tomuto úkonu, plná moc pak musí být součástí nabídky v prosté kopii.

Účastník zadávacího řízení předloží nabídku též v elektronické podobě na CD nebo DVD. Každý účastník zadávacího řízení předloží návrh smlouvy v elektronické podobě ve formátu Word (.doc).

Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.

Další podmínky a požadavky na zpracování nabídky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Účastník zadávacího řízení stanoví nabídkovou cenu za provedení zakázky v souladu s podmínkami zadavatele, a to absolutní částkou v CZK. Účastník zadávacího řízení provede ocenění podle zadávací dokumentace a technické specifikace.

Celková nabídková cena je stanovena jako nejvýše přípustná. Celkovou nabídkovou cenu, jakož i jednotlivé nabídkové ceny, uvede účastník zadávacího řízení v české měně se zaokrouhlením na celé Kč v členění na cenu bez DPH, samostatnou výši DPH a cenu včetně DPH.

Další podmínky a požadavky na zpracování nabídkové ceny jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky Pořízení elektronických úředních desek a nápisem "Neotvírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Další podmínky a požadavky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Další podmínky a požadavky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 14), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 14. 2. 2022
 
Aktualizováno: 22. 4. 2022