- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Pořízení elektronických úředních desek
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13906
Název zakázky: Pořízení elektronických úředních desek
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 4. 10. 2021
Název/obchodní firma zadavatele: Obec Dvorce
Sídlo zadavatele: Náměstí 13, 793 68 Dvorce u Bruntálu
- Jméno: Jan Božovský
- Telefon: +420554219880
- E-mail: podatelna@obecdvorce.cz
IČ zadavatele: 00295973
DIČ zadavatele: CZ00295973
- Jméno: Kateřina Juříková
- Telefon: +420739482592
- E-mail: jurikova@rravm.cz
Lhůta pro podání nabídek: 18. 10. 2021 10:00
Místo pro podání nabídek: Regionální rozvojová agentura Východní Moravy Třída Tomáše Bati 5146, 760 01 Zlín
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka 2 ks elektronických úředních desek pro obec Dvorce (1 ks) a obec Křišťanovice (1 ks):
Součástí plnění veřejné zakázky bude instalace (doprava, osazení na cílové místo, napojení na elektrické a datové rozvody) aplikačního vybavení, napojení na datový informační zdroj, oživení, nastavení a zaškolení způsobu obsluhy a správy obsahu elektronické úřednicí desky pro pracovníky obcí dodavatelem.
Předmět veřejné zakázky a soupis dodávek je podrobně vymezen v samostatném dokumentu veřejné zakázky, který je přílohou č. 4 této VýzvyPředpokládaná hodnota zakázky v Kč: 600000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: do 3 měsíců od účinnosti smlouvy
Místo dodání / převzetí plnění: Elektronická úřední deska – 1 ks: Obec Dvorce Náměstí 13, 793 68 Dvorce Elektronická úřední deska – 1 ks: Obec Křišťanovice Křišťanovice 92, 793 68 Křišťanovice
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena v Kč bez DPH – váha kritéria 100%
Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti. Zadavatel bude jejich ekonomickou výhodnost hodnotit podle nejnižší nabídkové ceny v Kč bez DPH. Jako nejvýhodnější nabídka bude vybraná nabídka s nejnižší nabídkovou cenou. Váha kritéria činí 100%. Při hodnocení nabídkové ceny je rozhodná její výše bez daně z přidané hodnoty. V případě rovnosti nabídek bude rozhodnuto transparentním výběrem (losem).
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Kvalifikaci splňuje dodavatel, který prokáže:
základní způsobilost
profesní způsobilost
technickou kvalifikaci
Blíže viz ZD.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel požaduje po účastnících předložení návrhu smlouvy (obchodní podmínky) na realizaci zakázky dle vzoru, který tvoří přílohu č. 3 této výzvy. Návrh smlouvy (obchodní podmínky) musí být podepsán účastníky či osobou jednající na základě plné moci od statutárního orgánu.
Zadavatel doporučuje účastníkům předložit nabídku v tomto členění:
Krycí list-dle vzoru – příloha č.1
Čestné prohlášení - dle vzoru – příloha č.2
Obchodní podmínky – dle vzoru - přílohy č. 3
Doklady prokazující splnění profesní způsobilosti
Doklady prokazující splnění technické kvalifikace
Čestné prohlášení účastníka dle § 6
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Nabídkovou cenou se pro účely zadávacího řízení rozumí nabídková cena. Nabídková cena bude uvedena v Kč a bez daně z přidané hodnoty. Součástí nabídkové ceny bude i cena instalace, kompletní oživení systému a základní zaškolení obsluhy pro práci s jednotlivými zařízeními a SW.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky: Pořízení elektronických úředních desek a nápisem _Neotvírat“, na níž bude uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Účastník ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Účastník je oprávněn po zadavateli požadovat písemné vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek do 2 pracovních dnů po doručení žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky:
- Platební podmínky: jsou stanoveny v návrhu smlouvy
- Zadavatel může zrušit výběrové řízení pouze z důvodů uvedených v kap. 20.10 Pravidel OPZ.
- Překročení nabídkové ceny je možné za předpokladu, že v průběhu realizace díla dojde ke změnám sazeb daně z přidané hodnoty. V takovém případě bude nabídková cena upravena podle sazeb daně z přidané hodnoty platných v době vzniku zdanitelného plnění.
- Požadavky na formu nabídky: zadavatel požaduje předložení nabídky v 1 písemném vyhotovení a 1x v elektronické formě ve formátu Word (.doc) na CD nebo DVD nosiči nebo flash disku
- Zadavatel v souladu s § 6 odst. 4 ZZVZ dodržuje podmínky společensky odpovědného zadávání veřejné zakázky takto: Účastník předloží v nabídce čestné prohlášení (podle přílohy č. 5 této Výzvy) podepsané osobou oprávněnou jednat za dodavatele.
- Před rozhodnutím o výběru dodavatele zadavatel posoudí mimořádně nízkou nabídkovou cenu analogicky podle § 113 ZZVZ.
- Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídky.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 14), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 1 - Krycí list.doc (1. 10. 2021 12:44)
- Příloha č. 2 - Čestné prohlášení.doc (1. 10. 2021 12:44)
- Příloha č. 3 - Obchodní podmínky.docx (1. 10. 2021 12:44)
- Příloha č. 4 - Technické specifikace.docx (1. 10. 2021 12:45)
- Příloha č. 5 - Čestné prohlášení dle § 6.docx (1. 10. 2021 12:45)
- Výzva k podání nabídek podepsaná.pdf (1. 10. 2021 13:23)
- Vysvětlení zadávacích podmínek.pdf (7. 10. 2021 09:14)
- Oznámení o výsledku výběru.pdf (26. 10. 2021 16:36)
- Rozhodnutí o zrušení výběrového řízení.pdf (13. 1. 2022 13:10)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Zadavatel přistoupil ke zrušení výběrového řízení, a to v souladu s článkem 20.10 Obecných pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost.
Datum ukončení: 12. 1. 2022
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.