Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Portál občana města Litoměřice

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13945

Název zakázky: Portál občana města Litoměřice

Druh zakázky: Dodávka

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 12. 2021

Název/obchodní firma zadavatele: Město Litoměřice

Sídlo zadavatele: Mírové náměstí 15/7, 412 01 Litoměřice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Ladislav Chlupáč
  • Telefon: +420416916111
  • E-mail: ladislav.chlupac@litomerice.cz

IČ zadavatele: 00263958

DIČ zadavatele: CZ00263958

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: JUDr. Roland Vlašic
  • Telefon: +420731428200
  • E-mail: roland.vlasic@email.cz

Lhůta pro podání nabídek: 29. 12. 2021 10:00

Místo pro podání nabídek:
Městský úřad Litoměřice Mírové náměstí 15/7 412 01 Litoměřice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je pořízení a implementace moderního informačního portálu občana, který umožní občanovi přístup elektronickou formou k úřadu zadavatele a umožní mu v maximálně možné míře provést elektronická podání.

Součástí plnění (díla) je rovněž instalace, implementace, testování, poskytnutí licencí potřebných
pro užívání díla, integrace dodaného díla se stávajícím aplikačním vybavením zadavatele, zaškolení administrátorů a vlastníků obsahu, úvodní naplnění daty, zpracování dokumentace k dodanému systému a zajištění záručního servisu.

Součástí plnění dodavatele bude rovněž poskytování provozní podpory a maintenance (dále jen „Provozní podpora“) po dobu 36 měsíců od zahájení produkčního (ostrého) provozu.

Detailní specifikace je uvedena v příloze č. 1, která je nedílnou součástí této výzvy.

Nabídka dodavatele musí obsahovat všechna uvedená plnění v celém svém rozsahu.

CPV kód: 72000000-5 Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet
a podpora

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1390000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
30.11.2022

Místo dodání / převzetí plnění:
Sídlo zadavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

1. Základní způsobilost:

Zadavatel požaduje, aby dodavatel splňoval základní způsobilost v rozsahu dle § 74 zákona.

Způsobilým není dodavatel, který:

a) byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením výběrového řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k zákonu č. 134/2016., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen ,,zákon“) nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží; u právnické osoby musí tento předpoklad splňovat právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu (je-li členem statutárního orgánu právnická osoba musí podmínku splňovat tato právnická osoba, každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele); popř. též vedoucí pobočky závodu,

b) má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,

c) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále

na veřejné zdravotní pojištění,

d) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále

na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,

e) je v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

 

Způsob prokázání:

Dodavatel prokazuje splnění základní způsobilosti předložením čestného prohlášení o splnění základní způsobilosti, které je přílohou č. 2 této výzvy. Čestné prohlášení nesmí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky a musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele.

 

2. Profesní způsobilost:

a) Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisem z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, ne starší 90 dnů ke dni podání nabídky,

b) Doklad o oprávnění k podnikání: živnostenské oprávnění v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky; dodavatel doloží živnostenské oprávnění pro „Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona“, obor činnosti: „Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály“; v případě jiného oprávnění k podnikání je dodavatel povinen zdůvodnit, že toto odpovídá předmětu veřejné zakázky; dodavatel předloží k prokázání výpis z živnostenského rejstříku, případně dříve vydaný a platný živnostenský list.

 

3. Technická kvalifikace:

a) seznam realizovaných významných dodávek obdobného charakteru, které povahou korespondují

s předmětem zakázky, poskytnutých dodavatelem za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení v rozsahu minimálně 2 zakázek spočívajících v dodávce a implementaci portálu občana nebo jiného IT systému s minimálním finančním plněním 400.000 Kč bez DPH u každé z nich.

 

Seznam realizovaných zakázek dodavatel předloží ve formě čestného prohlášení.

Popis zakázek bude obsahovat:

identifikační údaje objednatele,
přesné označení zakázky,
přesný popis zakázky, ze kterého bude zřejmé splnění požadavků,
kontaktní osoba objednatele pro ověření reference,
termín realizace zakázky (od – do) s uvedením měsíců a let,
celkové finanční náklady v částce Kč bez DPH,
podíl účastníka na realizaci tohoto plnění (konkrétní věcné plnění a procentuální vyjádření tohoto plnění).

b) seznam členů realizačního týmu, kteří se budou podílet na plnění veřejné zakázky, a to bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli, a to v minimálním rozsahu:

 

1 osoba (vedoucí týmu), která musí minimálně splňovat:

praxe 3 roky v oblasti vedení projektů,

zkušenosti s realizací minimálně 2 zakázek spočívajících v dodávce a implementaci portálu občana nebo jiného IT systému s minimálním finančním plněním 400.000 Kč bez DPH u každé z nich.

 

1 osoba (člen týmu), která musí minimálně splňovat:

praxe 3 roky v oblasti návrhů a implementace informačních systémů

zkušenosti s realizací minimálně 2 zakázek spočívajících v dodávce a implementaci portálu občana nebo jiného IT systému s minimálním finančním plněním 400.000 Kč bez DPH u každé z nich.

 

Zadavatel stanovuje minimální počet členů realizačního týmu na 2.

 

Způsobilým není dodavatel, který:

a) byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením výběrového řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k zákonu č. 134/2016., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen ,,zákon“) nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží; u právnické osoby musí tento předpoklad splňovat právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu (je-li členem statutárního orgánu právnická osoba musí podmínku splňovat tato právnická osoba, každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele); popř. též vedoucí pobočky závodu,

b) má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,

c) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále

na veřejné zdravotní pojištění,

d) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále

na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,

e) je v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

 

Způsob prokázání:

Dodavatel prokazuje splnění základní způsobilosti předložením čestného prohlášení o splnění základní způsobilosti, které je přílohou č. 2 této výzvy. Čestné prohlášení nesmí být starší 90 dnů

ke dni podání nabídky a musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele.

 

2. Profesní způsobilost:

a) Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisem z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, ne starší 90 dnů ke dni podání nabídky,

b) Doklad o oprávnění k podnikání: živnostenské oprávnění v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky; dodavatel doloží živnostenské oprávnění pro „Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona“, obor činnosti: „Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály“; v případě jiného oprávnění k podnikání je dodavatel povinen zdůvodnit, že toto odpovídá předmětu veřejné zakázky; dodavatel předloží k prokázání výpis z živnostenského rejstříku, případně dříve vydaný a platný živnostenský list.

 

3. Technická kvalifikace:

a) seznam realizovaných významných dodávek obdobného charakteru, které povahou korespondují

s předmětem zakázky, poskytnutých dodavatelem za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení v rozsahu minimálně 2 zakázek spočívajících v dodávce a implementaci portálu občana
nebo jiného IT systému s minimálním finančním plněním 400.000 Kč bez DPH u každé z nich.

 

Seznam realizovaných zakázek dodavatel předloží ve formě čestného prohlášení.

Popis zakázek bude obsahovat:

identifikační údaje objednatele,
přesné označení zakázky,
přesný popis zakázky, ze kterého bude zřejmé splnění požadavků,
kontaktní osoba objednatele pro ověření reference,
termín realizace zakázky (od – do) s uvedením měsíců a let,
celkové finanční náklady v částce Kč bez DPH,
podíl účastníka na realizaci tohoto plnění (konkrétní věcné plnění a procentuální vyjádření tohoto plnění).

Dodavatel prokáže splnění tohoto kvalifikačního kritéria předložením profesního životopisu,
ze kterého bude vyplývat: jméno a příjmení, dosavadní praxe v oboru a seznam realizovaných dodávek vztahující se k předmětu zakázky, uvedená s ohledem na výše specifikované požadavky zadavatele, informaci o tom, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osobu v jiném vztahu k dodavateli.

 

Členové týmu, pomocí nichž je dokládána technická kvalifikace, se budou podílet na realizaci příslušné části veřejné zakázky po celou dobu realizace, nebrání-li tomu těžko předvídatelné okolnosti, které účastník objektivně nemohl ovlivnit. V případě ukončení zapojení člena týmu musí být tento člen týmu dodavatelem nahrazen bez odkladu osobou splňující výše uvedená kritéria, přičemž splnění těchto kritérií je dodavatel povinen zadavateli doložit předem.

 

4. Doklady prokazující splnění kvalifikace může účastník předložit v prosté kopii, s tím že si zadavatel vyhrazuje právo požádat o předložení originálu či ověřené kopie. Zadavatel si vyhrazuje právo na ověření uváděných informací o kvalifikaci dodavatele.

 

5. Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona)
nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona).

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Podává-li nabídku více dodavatelů společně, jsou povinni ve své nabídce uvést adresu
pro doručování písemností zadavatele. Odesláním písemnosti na tuto adresu se má za to, že ji zadavatel odeslal všem účastníkům společné nabídky. Zadavatel má však právo odeslat písemnost
i každému účastníku společné nabídky samostatně.

Dodavatel je povinen ve své nabídce specifikovat části veřejné zakázky, které má v úmyslu zadat jednomu či více poddodavatelům, a to včetně identifikačních údajů každého poddodavatele.  Nepředložení seznamu poddodavatelů bude chápáno tak, že zakázka bude plněna bez využití poddodavatelů.

Nabídka bude předložena v následujícím členění v listinné a elektronické podobě:

1.krycí list nabídky s identifikačními údaji dodavatele, nabídkovou cenou a podpisem oprávněné osoby (osob) dodavatele (viz příloha č. 4)

2.plná moc, pokud nabídku podepisuje zmocněná osoba
3.návrh smlouvy o dílo podepsaný oprávněnou osobou dodavatele (viz příloha č. 3)
4.nabídkový rozpočet (viz příloha č. 6)

5.seznam poddodavatelů, pokud mají být využiti
6.čestné prohlášení o souladu se zásadami SOVZ (viz příloha č. 5) 

7.doklady, jimiž účastník prokazuje splnění kvalifikace:

a) čestné prohlášení o základní způsobilosti (viz příloha č. 2),
b)výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm účastník zapsán,
c) doklad o oprávnění k podnikání,
d) seznam realizovaných dodávek,

e) seznam členů týmu a jejich profesní životopisy. 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídkovou cenu tvoří součet ceny za dílo (ceny za Portál občana) a ceny za Provozní podporu za dobu 36 měsíců.

Dodavatel je povinen stanovit nabídkovou cenu v Kč v členění celková cena bez DPH, DPH, celková cena včetně DPH. Dodavatel uvede nabídkovou cenu a dílčí ceny v požadovaném členění v krycím listu, smlouvě o dílo a v nabídkovém rozpočtu.

Celková nabídková cena v Kč bez DPH bude předmětem hodnocení.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídky se podávají písemně v listinné podobě a zároveň spolu s tím v elektronické podobě na datovém médiu (USB disk, CD nebo DVD). Nabídky musí být v listinné podobě podány v jednom vyhotovení v originále, a to vyjma dokladů ke kvalifikaci, které postačí předložit v prosté kopii. V elektronické podobě nemusí být listiny tvořící součást nabídky podepsány a všechny postačí předložit v prosté kopii; zadavatel žádá účastníky, aby dokumenty v elektronické podobě předložili ve strojově čitelném formátu a v příslušných typech souborů (doc, docx, pdf, xls, xlsx, nebo s nimi kompatibilní např. odt, odst).Dodavatel podává nabídku ve lhůtě pro podání nabídek. Nabídka dodavatele nesmí obsahovat přepisy nebo opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl. Nabídka včetně příloh bude zpracována v českém jazyce. V případě rozporu mezi listinnou a elektronickou podobou dokumentu v nabídce má přednost listinná podoba.Nabídka musí být zadavateli podána jako celek obsahující listinnou podobu a datové médium s elektronickou podobou v řádně uzavřené neporušené obálce či jiném obalu označeném názvem zakázky: „Portál občana města Litoměřice“ a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa účastníka. Obálka či jiný obal musí být dostatečným způsobem zajištěn proti manipulaci.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě.Kontaktní osoba zadavatele pro vysvětlení zadávacích podmínek: JUDr. Roland Vlašic, email: roland.vlasic@email.cz.Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Smluvní (obchodní) podmínky zadavatele jsou uvedeny v návrhu smlouvy o dílo (dále jen „návrh smlouvy“), který tvoří přílohu č. 3 této výzvy k podání nabídek. Dodavatel musí pro zpracování nabídky použít návrh smlouvy, přičemž je povinen a oprávněn doplnit své identifikační údaje v záhlaví návrhu smlouvy, výši nabídkové ceny a údaje k podpisu smlouvy (datum, oprávněná osoba).

 

Zadavatel má zájem zadat veřejnou zakázku v souladu se zásadami společensky odpovědného veřejného zadávání (dále jen „SOVZ“). SOVZ kromě důrazu na čistě ekonomické parametry zohledňuje také související dopady veřejné zakázky zejména v oblasti zaměstnanosti, sociálních a pracovních práv. Zadavatel bude po vybraném dodavateli vyžadovat, aby při plnění předmětu veřejné zakázky zajistil dodržování pracovně-právních předpisů (zákoník práce a zákon o zaměstnanosti) a z nich vyplývajících povinností zejména ve vztahu k odměňování zaměstnanců, dodržování délky pracovní doby, dodržování délky odpočinku, zaměstnávání cizinců a dodržování podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, a to pro všechny osoby, které se budou na plnění předmětu veřejné zakázky podílet. Zadavatel bude současně vyžadovat řádné a včasné plnění finančních závazků vůči všem účastníkům dodavatelského řetězce podílejícím se na plnění veřejné zakázky.

 

Dodavatel je povinen doložit splnění výše zmíněných povinností předložením čestného prohlášení. Vzor čestného prohlášení je přílohou č. 5 této výzvy k podání nabídek.

 

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.

 

Zadavatel nehradí dodavatelům náklady vzniklé z účasti v řízení.

 

Zadavatel prohlašuje, že toto výběrové řízení není veřejnou soutěží o nejvhodnější nabídku ani veřejným příslibem.

 

Zadávací lhůta činí 60 dnů a začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek.

 

Pokud je v podmínkách této výzvy uveden odkaz na určitého dodavatele či výrobek, zadavatel umožňuje použití i jiných, kvalitativně a technicky obdobných řešení.

 

Zadavatel si vyhrazuje, že posouzení splnění podmínek účasti ve výběrovém řízení provede
až po hodnocení nabídek, a to u vybraného dodavatele. U ostatních dodavatelů může být posouzení splnění podmínek účasti ve výběrovém řízení provedeno zejména tehdy, pokud s vybraným dodavatelem nebude uzavřena smlouva.

 

Zadavatel je oprávněn zrušit výběrové řízení v souladu s čl. 20.10 Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 14).

 

Pokud z jakéhokoliv důvodu se na straně zadavatele vyskytnou okolnosti, pro které zadavatel nemůže nebo nechce uzavřít smlouvu, má zadavatel právo odmítnout všechny předložené nabídky
a smlouvu neuzavřít.

 

V případě zrušení či neuzavření smlouvy s vybraným dodavatelem, nevzniká žádnému z dodavatelů nárok na náhradu škody ani náhradu jakýkoliv nákladů souvisejících s účastí dodavatelů v tomto výběrovém řízení. Podané nabídky se nevracejí, zůstávají v evidenci zadavatele pro účely zdokumentování průběhu výběrového řízení.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 14); toto výběrové řízení není zadávacím řízení dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 734400.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): DATRON, a.s.Vachkova 3008, 470 01 Česká LípaIČ:43227520

    Datum podpisu smlouvy: 17. 2. 2022

Datum ukončení: 17. 2. 2022

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 15. 12. 2021
 
Aktualizováno: 17. 2. 2022