Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Posílení strategického řízení a nákup nástrojů komunikace s občany ve městě Kunovice, část 4. a 5.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13641

Název zakázky: Posílení strategického řízení a nákup nástrojů komunikace s občany ve městě Kunovice, část 4. a 5.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 9. 2020

Název/obchodní firma zadavatele: Město Kunovice

Sídlo zadavatele: nám. Svobody 361, 686 04 Kunovice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Pavel Vardan, starosta
  • Telefon: +420572432720
  • E-mail: kunovice@mesto-kunovice.cz

IČ zadavatele: 00567892

DIČ zadavatele: CZ00567892

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: JUDr. Radomír Salvet
  • Telefon: +420604479431
  • E-mail: salvet@envipartner.cz

Lhůta pro podání nabídek: 15. 10. 2020 09:00

Místo pro podání nabídek:
ENVIPARTNER, s.r.o., Vídeňská 55, Brno 639 00

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Rozdělení veřejné zakázky na části.

Předmět veřejné zakázky je rozdělen na dvě části, přičemž každý účastník o veřejnou zakázku se může přihlásit do jedné nebo obou částí veřejné zakázky, v nichž splní požadavky zadavatele uvedené v této výzvě k podání nabídek.

Pro každou část veřejné zakázky bude vybrán jeden dodavatel, se kterým zadavatel uzavře smlouvu o dílo.  Pokud není stanoveno jinak, informace uvedené v této výzvě se vztahují ke všem částem veřejné zakázky.

Předmětem veřejné zakázky je zpracování strategických dokumentů a nákup nástrojů komunikace s občany pro město Kunovice v následujícím rozsahu:  

Část 4. Veřejné zakázky:

Urbanistická koncepce širšího centra města Kunovice

 

Část 5. Veřejné zakázky:

Nový web města Kunovice včetně nákladů na provoz do 30.9.2021

Předmět veřejné zakázky je podrobně vymezen v samostatných dokumentech pro každou část veřejné zakázky, které jsou přílohou č. 4 a 5 této výzvy.   

 

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Termín pro předání a převzetí díla - část 4: do 30. 6. 2021 Termín pro předání a převzetí díla - část 5: do 31. 8. 2021

Místo dodání / převzetí plnění:
Město Kunovice nám. Svobody 361, 686 04 Kunovice

Pravidla pro hodnocení nabídek:
 viz Výzva k podání nabídek 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
  • dále viz Výzva k podání nabídek 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel požaduje po účastnících předložení návrhu smlouvy o dílo na realizaci zakázky dle vzoru, který tvoří přílohu č. 3 této výzvy. Návrh smlouvy musí být podepsán účastníkem či osobou jednající na základě plné moci od statutárního orgánu.

Zadavatel doporučuje účastníkům předložit nabídku v tomto členění:

Krycí list-dle vzoru – příloha č.1
Čestné prohlášení-dle vzoru – příloha č.2
Návrh smlouvy o dílo – dle vzoru přílohy č. 3 pro každou část veřejné zakázky
Doklady prokazující splnění profesní způsobilosti
Doklady prokazující splnění technické kvalifikace
Vzor referenčních zakázek – příloha č.6

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídkovou cenou se pro účely zadávacího řízení rozumí celková cena za provedení díla bez daně z přidané hodnoty. Nabídková cena musí obsahovat veškeré nutné náklady k řádné realizaci, včetně všech nákladů souvisejících. 

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky: „Posílení strategického řízení a nákup nástrojů komunikace s občany ve městě Kunovice“ - část …… a nápisem „Neotevírat“.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Platební podmínky: jsou stanoveny v návrhu smlouvy o dílo.
Zadavatel může zrušit výběrové řízení pouze z důvodů uvedených v kap. 20.10 Pravidel OPZ.
Změna nabídkové ceny je možná za předpokladu, že v průběhu realizace díla dojde ke změnám sazeb daně z přidané hodnoty. V takovém případě bude nabídková cena upravena podle sazeb daně z přidané hodnoty platných v době vzniku zdanitelného plnění.
Požadavky na formu nabídky: zadavatel požaduje předložení nabídky v 1 písemném vyhotovení a 1x v elektronické formě ve formátu .pdf na CD nebo DVD nosiči nebo flash disku.
Jednotlivé referenční zakázky vyplní účastníci do přílohy č. 6.

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídky. 

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.12), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 25. 9. 2020
 
Aktualizováno: 11. 11. 2020