Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Posílení strategického řízení v městyse Moravská Nová Ves

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 14079

Název zakázky: Posílení strategického řízení v městyse Moravská Nová Ves

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 7. 2022

Název/obchodní firma zadavatele: Městys Moravská Nová Ves

Sídlo zadavatele: Nám. Republiky 107, 691 55 Moravská Nová Ves

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Bc. Marek Košut
  • Telefon: +420519342332
  • E-mail: starosta@mnves.cz

IČ zadavatele: 00283363

DIČ zadavatele: CZ00283363

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Pavel Jurečka
  • Telefon: +420774247240
  • E-mail: jurecka@akjurecka.cz

Lhůta pro podání nabídek: 4. 8. 2022 12:00

Místo pro podání nabídek:
Městys Moravská Nová Ves, Nám. Republiky 107, 691 55 Moravská Nová Ves

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je tvorba strategických dokumentů (pasportů a strategií rozvoje) městyse Moravská Nová Ves. 

Podrobně je předmět zakázky specifikován v příloze č. 1 Zadávací dokumentace. Veřejná zakázka je rozdělena na sedm částí.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1176500,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
15.12.2022

Místo dodání / převzetí plnění:
sídlo zadavatele na adrese Nám. Republiky 107, 691 55 Moravská Nová Ves

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti. Ekonomickou výhodnost nabídek
bude zadavatel hodnotit analogicky dle § 114 odst. 2 zákona o ZVZ na základě nejvýhodnějšího poměru
nabídkové ceny a kvality.
Nabídkovou cenou se pro účely hodnocení nabídek rozumí celková nabídková cena bez DPH uvedená
ve formuláři nabídky pro příslušnou část veřejné zakázky. Údaje potřebné pro provedení hodnocení
nabídek z hlediska kritéria kvality uvedou účastníci ve formuláři nabídky pro příslušnou část veřejné
zakázky.


Hodnotící kritéria:
Kritérium č. 1 nabídková cena váha 80%
Kritérium č. 2 kvalita váha 20%

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Základní způsobilost:
Zadavatel požaduje prokázání základní způsobilosti, a to ve formě čestného prohlášení, jehož
nezávazný vzor je součástí formuláře nabídky pro příslušnou část zakázky. Tento nezávazný vzor je
použitelný pro všechny části veřejné zakázky a tvoří přílohu č. 2 této zadávací dokumentace.
Způsobilým není dodavatel, který
a) byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením výběrového řízení pravomocně odsouzen
pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k Zákonu nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země
sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,
b) má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,
c) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na
veřejné zdravotní pojištění,
d) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na
sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
e) je v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená správa
podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.
(2) Je-li dodavatelem právnická osoba, musí podmínku podle odstavce 1 písm. a) splňovat tato
právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu
dodavatele právnická osoba, musí podmínku podle odstavce 1 písm. a) splňovat
a) tato právnická osoba,
b) každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a
c) osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele.

Profesní způsobilost:
Zadavatel požaduje prokázání profesní způsobilosti předložením:
- výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do
takové evidence vyžaduje,
- dokladu o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, pokud
jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují; takovým dokladem se rozumí výpis ze
živnostenského rejstříku s předmětem podnikání „Poradenská a konzultační činnost,
zpracování odborných studií a posudků“,


Technická kvalifikace
Zadavatel požaduje splnění technické kvalifikace přeložením seznamu dokončených nejvýznamnějších
služeb poskytnutých účastníkem za posledních 5 let před zahájením výběrového řízení včetně uvedení
ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele.
Za nejvýznamnější ze služeb provedených účastníkem se s ohledem na předmět veřejné zakázky dle
zadávacích podmínek považuje provedení služeb spočívajících ve zpracování koncepčních dokumentů,
strategií, či pasportů pro územně samosprávné celky, nebo jimi zřízené, či založené právnické osoby s
realizačními náklady každé ze služeb ve výši alespoň 30.000,- Kč bez DPH. Kvalifikaci splní účastník,
který realizoval nejméně 3 zakázky na provedení služeb, spočívajících ve zpracování koncepčních
dokumentů, strategií, či pasportů pro územně samosprávné celky, nebo jimi zřízené, či založené
právnické osoby s realizačními náklady každé z nejvýznamnějších služeb ve výši alespoň 30.000,- Kč bez
DPH. Pro posouzení rozhodného období provádění nejvýznamnějších služeb je podstatný termín
dokončení služby. V případě, že termín dokončení nebude spadat do rozhodného období, má se za to,
že služba nebyla provedena v posledních 5 letech.
Kritéria technické kvalifikace se dále prokazují předložením seznamu osob, které se budou podílet na
realizaci předmětu veřejné zakázky. Seznam musí obsahovat nejméně identifikační údaje vedoucího
projektu a informace o vzdělání, odborné kvalifikaci a praxi vedoucího projektu, vztahující se k
požadovaným službám.
Zadavatel stanoví minimální požadavky na vzdělání a odbornou kvalifikaci vedoucího projektu takto:
Požadované vzdělání – vysokoškolské vzdělání
Délka praxe – délka praxe vedoucího projektu minimálně 3 roky v pozici vedoucího týmu v oblasti
zpracování koncepčních dokumentů, strategií, či pasportů pro územně samosprávné celky, nebo jimi
zřízené, či založené právnické osoby.
Zkušenosti s realizací obdobných zakázek – vedoucí projektu se podílel jako vedoucí týmu na realizaci
nejméně 3 zakázek na provedení služeb, spočívajících ve zpracování koncepčních dokumentů, strategií,
či pasportů pro územně samosprávné celky, nebo jimi zřízené, či založené právnické osob s realizačními
náklady každé z nejvýznamnějších služeb ve výši alespoň 30.000,- Kč bez DPH.
Společná ustanovení ke kvalifikaci, která platí pro všechny části veřejné zakázky:
Účastník uvede informace rozhodné pro prokázání celé své kvalifikace pro příslušnou část veřejné
zakázky ve formuláři nabídky pro příslušnou část veřejné zakázky, a to ve formě čestného prohlášení,
obsaženého v tomto formuláři. Nezávazné znění čestného prohlášení a formuláře nabídky, který
mohou účastníci použít i k prokázání kvalifikace tvoří přílohu č. 2 těchto zadávacích podmínek.
Účastník je oprávněn prokázat splnění kterékoli části své kvalifikace rovněž prostřednictvím dokladů
analogicky dle Zákona, a to v prosté kopii takových dokladů. V takovém případě musí tyto doklady
předložit pokaždé v rámci každé nabídky, kterou podá.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Lhůta pro podání nabídek končí dne 4.8.2022 ve 12:00 hod.


Elektronické podání nabídky není možné. Nabídka v listinné podobě musí být zadavateli doručena do
konce lhůty pro podání nabídek.
Rozhodující pro včasné doručení nabídky je okamžik převzetí nabídky
zadavatelem (nikoli předání k poštovnímu doručení).


Nabídky lze podat poštou nebo osobně na adresu sídla veřejného zadavatele:
Městys Moravská Nová Ves, Nám. Republiky 107, 691 55 Moravská Nová Ves


Při osobním doručení vždy v pracovní dny od 9:00 do 14:00 hod. a dne 4.8.2022 od 9:00 do 12:00.


K nabídce, která bude zadavateli doručena po uplynutí lhůty pro podání nabídek, se nepřihlíží. O tom,
že nabídka byla podána po uplynutí lhůty pro podání nabídek, vyrozumí zadavatel dodavatele, který
nabídku podal, do 5 pracovních dnů od identifikace této skutečnosti zveřejněním oznámení na portálu
www.esfcr.cz. Nabídka v listinné podobě bude podána v řádně uzavřené obálce označené názvem
veřejné zakázky, slovem NEOTEVÍRAT, na které musí být uvedena adresa, na niž je možné zaslat
oznámení o tom, že jeho nabídka byla podána po lhůtě pro podání nabídek.

Nabídka bude obsahovat:
- formulář nabídky obsahující veškeré informace požadované v zadávacích podmínkách,
- informaci a doklad (např. plná moc, smlouva o sdružení) o tom, která osoba je zmocněna
k jednání za účastníka, pokud nabídku podává více osob společně,
- uvedení kontaktní osoby dodavatele do nabídky, a to včetně kontaktní adresy a e-mailové
adresy.


Nabídka bude předložena v českém jazyce.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Každý účastník je povinen stanovit nabídkovou cenu absolutní částkou v českých korunách bez DPH a
včetně DPH.


Celkovou nabídkovou cenu pak účastník uvede ve formuláři nabídky vždy pro příslušnou část veřejné
zakázky a vybraný dodavatel pak takovou nabídkovou cenu uvede v návrhu smlouvy o dílo na realizaci
příslušné části veřejné zakázky.


Další informace týkající se ceny jsou uvedeny v obchodních podmínkách, které tvoří přílohu této
zadávací dokumentace.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka v listinné podobě bude podána v řádně uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky, slovem NEOTEVÍRAT, na které musí být uvedena adresa, na niž je možné zaslat oznámení o tom, že jeho nabídka byla podána po lhůtě pro podání nabídek.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu, a to včetně kontaktní adresy a e-mailové adresy.

Požadavek na jednu nabídku:
Účastník může podat pouze jednu nabídku, a to pro všechny části zakázky, nebo jen pro některou částzakázky s tím, že pro každou část zakázky podává účastník samostatnou nabídku. Pokud účastník podápro všechny části zakázky, nebo jen pro některou část zakázky více nabídek samostatně nebo společněs dalšími účastníky, nebo podal nabídku a současně je osobou, jejímž prostřednictvím jiný účastník vtomto výběrovým řízení prokazuje kvalifikaci, zadavatel tohoto účastníka vyloučí ze výběrového řízení.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávacích podmínek (odpověď na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel nehradí účastníkům náklady vzniklé z účasti v řízení. Nabídky nebudou účastníkům vráceny.


Zadavatel nepřipouští varianty nabídek.


Účastník podáním nabídky uděluje zadavateli svůj výslovný souhlas se zveřejněním podmínek jeho
nabídky v rozsahu a za podmínek vyplývajících z příslušných právních předpisů (zejména zák. č.
106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění).


Zadavatel je oprávněn během lhůty k podání nabídek změnit podmínky výzvy. Takto provedenou
změnu musí zadavatel zaslat k uveřejnění i na portál www.esfcr.cz. V případě takové změny podmínek
výběrového řízení, která může rozšířit okruh možných dodavatelů, musí zadavatel prodloužit lhůtu pro
podání nabídek tak, aby od okamžiku změny činila alespoň minimální délku pro lhůtu pro podání
nabídek platnou dle pravidel OPZ pro danou kategorii zakázek. Pokud zadavatel před změnou výzvy už
obdržel nabídku, vyzve daného dodavatele k případné úpravě nabídky. Uchazeč v tomto případě může
(oproti předávacímu protokolu) vzít svou nabídku zpět a podat nabídku novou s ohledem na změny
podmínek výběrového řízení nebo svou původní nabídku doplnit. Zadavatel ani v tomto případě nesmí
otevřít obálky s nabídkami před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Dle zásad stanovených zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a v souladu s Pravidly pro zadávání zakázek v rámci Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce OPZ verze č. 15.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část č. 1 VZMDP GEO, s.r.o. se sídlem: Masarykova 202, 763 26 LuhačoviceIČ: 25588303

    Datum podpisu smlouvy: 6. 10. 2022

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část č. 2 VZMDP GEO, s.r.o. se sídlem: Masarykova 202, 763 26 LuhačoviceIČ: 25588303

    Datum podpisu smlouvy: 6. 10. 2022

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část č. 3 VZMDP GEO, s.r.o. se sídlem: Masarykova 202, 763 26 LuhačoviceIČ: 25588303

    Datum podpisu smlouvy: 6. 10. 2022

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část č. 4 VZMDP GEO, s.r.o. se sídlem: Masarykova 202, 763 26 LuhačoviceIČ: 25588303

    Datum podpisu smlouvy: 6. 10. 2022

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část č. 5 VZ MDP GEO, s.r.o. se sídlem: Masarykova 202, 763 26 LuhačoviceIČ: 25588303

    Datum podpisu smlouvy: 6. 10. 2022

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část č. 6 VZMDP GEO, s.r.o. se sídlem: Masarykova 202, 763 26 LuhačoviceIČ: 25588303

    Datum podpisu smlouvy: 6. 10. 2022

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část č. 7 VZGaREP, spol. s r.o. se sídlem: nám. 28. října 3, 602 00 BrnoIČ: 60702672

    Datum podpisu smlouvy: 7. 10. 2022

Datum ukončení: 7. 10. 2022

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 22. 7. 2022
 
Aktualizováno: 19. 10. 2022