Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Profesní vzdělávání zaměstnanců společnosti VAŠSTAV, s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11571

Název zakázky: Profesní vzdělávání zaměstnanců společnosti VAŠSTAV, s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 5. 9. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: VAŠSTAV, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Staňkova 103/18, 602 00 Brno

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Bc. Ing. Pavel Vašíček, MBA
  • Telefon: +420541211866
  • E-mail: vasstav@vasstav.cz

IČ zadavatele: 46964541

DIČ zadavatele: CZ46964541

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Radim Zatloukal
  • Telefon: +420724809992
  • E-mail: vasstav@vasstav.cz

Lhůta pro podání nabídek: 18. 9. 2017 15:00

Místo pro podání nabídek:
VAŠSTAV, s.r.o., Staňkova 103/18, 602 00 Brno

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmět zakázky se skládá ze dvou následujících dílčích částí:

  • část A – jazykové vzdělávání
  • část B – profesní vzdělávání

Nabídku může uchazeč podat na jednu nebo obě dílčí části zakázky. Nabídky k jednotlivým částem zakázky se podávají samostatně.

Předmětem zakázky je výběr dodavatele, který bude v době trvání projektu zajišťovat realizaci vzdělávacích aktivit (navržených na základě podrobné analýzy vzdělávacích potřeb zadavatele) dle následující bližší specifikace:

Vzdělávací kurzy zahrnuté v části A:

  • Kurz Business English (rozsah 160 vyuč. hodin, 3 účastníci)
  • Kurz Odborná hotelová angličtina (rozsah 160 vyuč. hodin, 6 účastníků)

Vzdělávací kurzy zahrnuté v části B:

  • Kurz Manažerské dovednosti – strategické řízení (rozsah 2 dny, 5 účastníků)
  • Kurz Manažerské dovednosti – konkurenční prostředí (rozsah 2 dny, 5 účastníků)
  • Kurz Manažerské dovednosti – cenová politika (rozsah 2 dny, 5 účastníků)
  • Kurz Manažerské dovednosti – vedení týmu (rozsah 2 dny, 5 účastníků)
  • Kurz Manažerské dovednosti na hotelu IRIS – jednání se zákazníkem (rozsah 3 dny, 5 účastníků)
  • Kurz Manažerské dovednosti na hotelu IRIS – týmová práce (rozsah 2 dny, 5 účastníků)
  • Kurz Marketing na hotelu IRIS (rozsah 4 dny, 3 účastníci)
  • Kurz Marketing v realitách a stavařině (rozsah 4 dny, 3 účastníci)
  • Kurz Nové technologie a materiály (vzdělávací aktivita bude sestávat za tří samostatných kurzů se zaměřením na dělnické profese; rozsah 6 dnů, 2 skupiny účastníků, tj. celkem 12 vyuč. dnů):
  • Nové materiály a trendy při revitalizaci budov (rozsah 2 dny, dvě skupiny po 10 účastnících)
  • Osvědčené stavební detaily, atypické architektonické konstrukce (rozsah 2 dny, dvě skupiny po 10 účastnících)
  • Diagnostika stavebních konstrukcí, vady, poruchy, havárie (rozsah 2 dny, dvě skupiny po 10 účastnících)

Podrobně viz výzva k podání nabídek.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 640000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
11/2017 - 06/2019

Místo dodání / převzetí plnění:
VAŠSTAV, s.r.o., Staňkova 103/18, 602 00 Brno

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena
  • Hodnotícím kritériem je nejnižší nabídková cena bez DPH. Zadavatel sestaví pořadí účastníků od prvního k poslednímu s ohledem na výši nabídkové ceny. Nejvhodnější nabídka je taková, která obsahuje nejnižší nabídkovou cenu.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
  • Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán
  • Čestné prohlášení obsahující seznam realizovaných významných služeb
  • Seznam členů realizačního týmu spolu s doklady prokazujícími jejich odbornost - profesní životopisy, doklady o dosaženém vzdělání

Podrobnosti viz výzva k podání nabídek.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Následující podmínky a požadavky na zpracování nabídky se uplatní pro každou dílčí část zakázky.

Nabídka bude zpracována v českém jazyce;

Nabídku může uchazeč podat na jednu nebo obě dílčí části zakázky. Nabídky k jednotlivým částem zakázky se podávají samostatně, v samostatných uzavřených obálkách, a následně se posuzují a hodnotí samostatně.

Součástí nabídky do každé části zakázky bude uchazečem podepsaný návrh smlouvy, který je přílohou Výzvy k podání nabídek (návrh smlouvy bude podepsán osobou oprávněnou jednat za uchazeče a doložení tohoto oprávnění bude součástí nabídky) a nabídka kurzů s podrobným popisem, doklady k prokázání kvalifikace, krycí list nabídky a další nepovinné přílohy.

Zadavatel nebude poskytovat zálohy.

Uchazeč předloží seznam školitelů spolu s čestným prohlášením, že školitelé mají vzdělání a praktické zkušenosti, které jim umožňují školit a profesní životopis.

Každý účastník může podat pouze 1 nabídku do každé části zakázky. Účastník, který podal nabídku do jedné části zakázky v zadávacím řízení, nesmí být současně poddodavatelem, jehož prostřednictvím jiný dodavatel v tomto výběrovém řízení prokazuje kvalifikaci pro tutéž část zakázky.

Nabídku může podat účastník společně s jinými účastníky (společná nabídka více účastníků). Pokud účastník podá do každé části zakázky více nabídek samostatně nebo společně s dalšími účastníky, nebo podá nabídku do jedné části zakázky a současně je poddodavatelem, jehož prostřednictvím jiný dodavatel v tomto výběrovém řízení prokazuje kvalifikaci o tutéž část zakázky, zadavatel všechny nabídky podané takovým účastníkem samostatně či společně s jinými účastníky vyřadí.

Účastníci musí uvést, jaké části veřejné zakázky mají v úmyslu zadat jednomu či více poddodavatelům. Součástí nabídky tedy musí být i seznam poddodavatelů, kteří budou plnit tyto části veřejné zakázky.

Nabídka bude předložena ve dvou výtiscích v písemné formě, v českém nebo slovenském jazyce a současně v kopii také na CD/DVD nosiči. Všechny strany nabídky (včetně dokladů a dokumentů prokazujících splnění kvalifikačních předpokladů) budou očíslovány vzestupnou nepřerušenou číselnou řadou. Uvedené požadavky na formální podobu nabídky mají pouze doporučující charakter a jejich nedodržení ze strany účastníka není důvodem pro vyřazení takové nabídky a vyloučení dotčeného účastníka z další účasti v zadávacím řízení.

Nabídka musí být podepsána oprávněnou osobou. Pokud nebude nabídka podepsána statutárním zástupcem účastníka, musí být přiložena plná moc osoby oprávněné nabídku podepsat v originále nebo ověřené kopii. 

Součástí nabídky musí být čestné prohlášení o vázanosti nabídkou a pravdivosti údajů obsažených v nabídce. 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Následující požadavky na způsob zpracování nabídkové ceny se uplatní pro každou dílčí část zakázky.

Nabídkovou cenu v nabídce uchazeč uvede následujícím způsobem:

  • celková nabídková cena bez DPH,
  • částka DPH,
  • celková cena včetně DPH.

Nabídková cena bude zahrnovat náklady na:

  • Přípravu a realizaci výuky
  • Zajištění studijních materiálů
  • Výstupy a zpětnou vazbu zadavatele (prezenční listiny, hodnotící dotazníky)
  • Náklady na lektora (mzda, stravné, dopravné do místa výuky)
  • Další náklady nezbytné pro zajištění výuky osob a komplexní realizaci kurzů

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Následující požadavek na písemnou formu nabídky se uplatní pro každou dílčí část zakázky.Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě, ve dvou výtiscích, v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní osoba a adresa uchazeče. Nabídka musí být podepsána uchazečem či osobou oprávněnou uchazeče zastupovat. Nabídka bude zabezpečena proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy nabídky. Listy nabídky budou očíslovány.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Následující požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele se uplatní pro každou dílčí část zakázky.Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku do každé dílčí části zakázky.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě.Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Následující další požadavky na zpracování nabídky se uplatní pro každou dílčí část zakázky.

Obchodní a platební podmínky jsou obsaženy v návrhu smlouvy, která je přílohou Výzvy k podání nabídek; Součástí smlouvy je i předmět plnění nabízený uchazečem, který musí být součástí smlouvy resp. nabídky. Uchazeč návrh smlouvy doplní o označené údaje a informace a v předmětu plnění vybere příslušnou část zakázky, na kterou podává nabídku. Zadavatel uzavře samostatnou smlouvu na každou dílčí část zakázky.

Nabídka bude podána ve dvou listinných výtiscích.

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 610200.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část A - jazykové vzdělávání:Educatoria Institut s.r.o.Vídeňská 494/103, 619 00 BrnoIČ 25580442Mgr. Bedřich Snášel, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 13. 10. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část B - profesní vzdělávání:Educatoria Institut s.r.o.Vídeňská 494/103, 619 00 BrnoIČ 25580442Mgr. Bedřich Snášel, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 13. 10. 2017

Datum ukončení: 13. 10. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 5. 9. 2017
 
Aktualizováno: 27. 10. 2017