- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Průzkum dopravního chování obyvatelstva měst Uherské Hradiště, Staré Město a Kunovice
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12507
Název zakázky: Průzkum dopravního chování obyvatelstva měst Uherské Hradiště, Staré Město a Kunovice
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 9. 2018
Název/obchodní firma zadavatele: město Uherské Hradiště
Sídlo zadavatele: Masarykovo náměstí 19, 686 01 Uherské Hradiště
- Jméno: Ing. Stanislav Blaha, starosta města
- Telefon: +420572525103
- E-mail: stanislav.blaha@mesto-uh.cz
IČ zadavatele: 00291471
DIČ zadavatele: CZ00291471
- Jméno: RNDr. Jaroslav Bičan
- Telefon: +420572525243
- E-mail: jaroslav.bican@mesto-uh.cz
Lhůta pro podání nabídek: 2. 10. 2018 14:00
Místo pro podání nabídek: Městský úřad Uherské Hradiště, Útvar městského architekta, Masarykovo náměstí 19, 686 01 Uherské Hradiště
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je provedení a vyhodnocení průzkumu dopravního chování obyvatel souměstí Uherské Hradiště, Staré Město a Kunovice a návštěvníků těchto měst jako výchozího podkladu pro implementaci Koncepce veřejné dopravy v Uherském Hradišti.
Cílem mobilitního průzkumu je vyhodnocení celkové mobility obyvatel souměstí na základě přesně popsaného dopravního chování statistického vzorku respondentů. Průzkum shromáždí informace o aktuálním dopravním chování jednotlivců, tedy o jimi vykonaných cestách (o jejich počtu, délce, době trvání, použitém dopravní prostředku a účelu) ve vztahu k charakteristikám jednotlivých osob (socio-demografickým charakteristikám jako jsou pohlaví, věk, ekonomická aktivita nebo vzdělání, dále dostupnosti dopravních prostředků aj.), resp. domácností (složení domácnosti, příjmu aj.).
Výstupem budou údaje o celkové specifické hybnosti obyvatel, což po srovnání z údajů ze sčítání umožní kvalifikovaně odhadnout podíl MHD na celkové přepravní práci a následně predikovat u nově zaváděné provozní koncepce veřejné dopravy počty přepravených cestujících a změnu využívání městské hromadné dopravy ve městě.
Podrobnou specifikaci zadání a metodiky průzkumu požadované zadavatelem obsahuje Příloha č.3 této Výzvy.Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 912000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: do 15.12.2018
Místo dodání / převzetí plnění: Městský úřad Uherské Hradiště
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Jediným hodnotícím kritériem veřejné zakázky je nabídková cena bez DPH zpracovaná v souladu s požadavky zadavatele v části Výzvy “Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny”.
Nabídky budou sestaveny vzestupně od nejnižší nabídkové ceny po nabídku s nejvyšší nabídkovou cenou. Nabídka účastníka s nejnižší nabídkovou cenou bude vyhodnocena jako nabídka na 1. místě v pořadí (nejvhodnější) a ekvivalentně pak bude pořadí sestaveno vzestupně s ostatními nabídkami. Hodnotícím kritériem je nejnižší nabídková cena bez DPH, tzn. jeho váha je 100%.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Základní způsobilost
Zadavatel požaduje prokázání splnění podmínek základní způsobilosti dodavatele analogicky dle § 74 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále zákona). Splnění základních způsobilosti prokáže dodavatel předložením čestného prohlášení, podepsaného osobou oprávněnou zastupovat účastníka. K tomuto účelu mohou účastníci použít vzor čestného prohlášení, který je přílohou č. 2 této Výzvy.
- Profesní způsobilost
Zadavatel požaduje prokázání splnění profesní způsobilosti dodavatele analogicky dle § 77, odst. 1 a 2 písm. a) zákona předložením:
Kopie výpisu z obchodního rejstříku, nebo jiné obdobné evidence, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují, ne starší než 3 měsíce před dnem zahájení zadávacího řízení.
Kopie výpisu z živnostenského rejstříku nebo kopie živnostenských oprávnění odpovídajících rozsahu a předmětu veřejné zakázky.
- Technická kvalifikace
Splnění technické kvalifikace analogicky dle § 79 odst. 2 písm. a) zákona prokáže dodavatel předložením seznamu významných služeb realizovaných uchazečem v posledních 3 letech před zahájení zadávacího řízení. Kvalifikovaným pro plnění veřejné zakázky je takový dodavatel, který v posledních 3 letech před koncem lhůty pro podání nabídek realizoval alespoň 3 služby obdobného charakteru a rozsahu. Službou obdobného charakteru a rozsahu se rozumí sběr dat, kde byly jednotky výběrového souboru vybírány pravděpodobnostní metodou výběru a formou osobního dotazování. Minimálně jedna služba musela být realizována na území jedné městské aglomerace a musela se týkat zjišťování dopravního chování obyvatel. Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit, zda jsou skutečnosti uvedené v čestném prohlášení pravdivé.
Způsob prokázání:
Seznam významných služeb v podobě čestného prohlášení s uvedením minimálně těchto údajů:
Název významné služby
Stručný popis
Termín plnění
Finanční objem plnění
Kontakt na osobu objednatele, u které je možno ověřit informace o plnění významné služby
Kvalifikace osob, které se budou podílet na plnění veřejné zakázky: členem projektového týmu bude osoba, které má zkušenost se zajištěním dopravního výzkumu na vymezeném území v posledních 3 letech
Způsob prokázání:
Profesní životopis osoby s požadovanou zkušeností.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Účastník předloží písemnou nabídku obsahující:
- Krycí list dle přílohy č. 1 - Identifikační údaje účastníka včetně nabídkové ceny, která je stanovena jako maximální smluvní cena. Nabídkovou cenu uvede účastník v české měně se zaokrouhlením na celé Kč. Nabídková cena bude uvedena bez DPH, výše DPH, včetně DPH. Hodnocena bude nabídková cena bez DPH.
- Doklady k prokázání kvalifikace dle bodu „Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele“
- Návrh smlouvy o dílo podepsaný osobou oprávněnou za účastníka jednat a podepisovat v souladu se způsobem podepisování uvedeným ve výpisu z Obchodního rejstříku popřípadě zmocněncem účastníka a opatřen otiskem razítka. Zadavatel je po ukončení zadání oprávněn o obsahu návrhu smlouvy dále jednat a vyžadovat jeho úpravu, doplnění nebo změnu. Návrh smlouvy musí být v úplném souladu se zněním, předloženým v zadávací dokumentaci – příloha č.4 Obchodní podmínky. Údaje ve smlouvě uvedené musí být v souladu s údaji, které účastník uvede v dalších částech své nabídky; v případě rozdílu je rozhodující návrh smlouvy. Účastník předloží návrh smlouvy v listinné i digitální podobě na CD.
- Uchazeč v nabídce upozorní, ve smyslu zákona č. 340/2015 Sb. (zákon o registru smluv), na případné obchodní tajemství a na jiné chráněné údaje vyplývající z této smlouvy, případně jejich budoucích dodatků, které budou následně objednatelem v uveřejněném textu anonymizovány.
- Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
- Nabídku není možné podávat elektronickými prostředky, ale pouze písemně, v listinné podobě.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídkovou cenou se pro účely zadávacího řízení rozumí celková cena bez DPH za činnosti uvedené v bodu „Popis (specifikace) předmětu zakázky“ této Výzvy k podání nabídky. Nabídková cena musí obsahovat veškeré nutné náklady k řádnému provedení činností uvedených v části "Popis (specifikace) předmětu zakázky" této Výzvy včetně všech nákladů souvisejících. Nabídková cena je stanovena jako nejvýše přípustná. Nabídkovou cenu uvede účastník v české měně. Zadavatel neposkytuje zálohy. Nabídková cena bude stanovena takto:
- nabídková cena bez DPH
- DPH
- nabídková cena včetně DPH
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené nápisem „Neotevírat – VZ PRŮZKUM DOPRAVNÍHO CHOVÁNÍ OBYVATEL“, na níž je uvedena kontaktní adresa účastníka. Nabídky musí být podepsány účastníkem či osobou oprávněnou zastupovat účastníka.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Účastník je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávací dokumentace. Odpověď na žádost o vysvětlení zadávací dokumentace bude dodavateli zaslána do 2 pracovních dnů. Písemná žádost o vysvětlení musí být doručena na kontaktní email zadavatele nejpozději 4 pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Požadavky na formu nabídky:
Zadavatel požaduje předložení nabídku v počtu jednoho výtisku v listinné podobě.
Varianty nabídky:
Zadavatel nepřipouští předložení variantních nabídek.
Využití poddodavatele
Žádná část této zakázky nesmí být realizována formou subdodávky.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídky Průzkum dopravního chování obyvatelstva měst UH, SM a KU.pdf (19. 9. 2018 12:46)
- Příloha 1_Krycí list nabídky.doc (19. 9. 2018 12:46)
- Příloha 2_Čestné prohlášení_základní způsobilost.doc-1 (19. 9. 2018 12:46)
- Příloha 3_ Popis_specifikace_předmětu zakázky.pdf (19. 9. 2018 12:46)
- Příloha 4_ Obchodní podmínky_návrh Smlouvy o dílo.docx (19. 9. 2018 12:46)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče.pdf (8. 10. 2018 08:03)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (10. 10. 2018 12:10)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 758500.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): STEM/MARK, a.s., Smrčkova 2485/4, 180 00 Praha 8, IČ: 61859591
Datum podpisu smlouvy: 18. 10. 2018
Datum ukončení: 18. 10. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.