- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Rámcová smlouva na poskytování polygrafických služeb
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10837
Název zakázky: Rámcová smlouva na poskytování polygrafických služeb
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 9. 2016
Název/obchodní firma zadavatele: Fond dalšího vzdělávání
Sídlo zadavatele: Na Maninách 876/7, 170 00 Praha 7
- Jméno: RNDr. Miroslav Procházka, CSc., ředitel
IČ zadavatele: 00405698
DIČ zadavatele: ---
- Jméno: Lenka Holubkovová
- Telefon: +420 773 784 137
- E-mail: lenka.holubkovova@fdv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 10. 10. 2016 13:00
Místo pro podání nabídek: Zadavatel požaduje podání nabídek písemně v listinné podobě na adresu sídla zadavatele, a to osobně nebo prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb. Nabídka musí být doručena v zapečetěné obálce s nápisem „Veřejná zakázka – Rámcová smlouva na poskytování polygrafických služeb – NEOTVÍRAT“
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1218227,00 bez DPH
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Viz příloha
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek (OPZ, sken)
- Výzva k podání nabídky
- Příloha č. 1 - Návrh rámcové smlouvy
- Příloha č. 2. - Vzor čestného prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů
- Rozhodnutí o zrušení výběrového řízení
Registrační číslo projektu |
CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_123/0002735 CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_123/0002746 CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_123/0002762 CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_123/0002761 |
Název projektu |
Prohlubování kompetencí pro zvýšení zaměstnatelnosti I. Podpora začleňování cizích státních příslušníků na trh práce Cesta k uplatnění na trhu práce Vzdělávání praxí pro zvýšení zaměstnatelnosti |
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
|
Předmětem plnění veřejné zakázky je výroba a tisk popularizačních tiskovin souvisejících s činností zadavatele (veškerá tisková data dodá zadavatel). S jedním vybraným uchazečem bude pro účely plnění veřejné zakázky uzavřena rámcové smlouva (dále jen „rámcová smlouva“). Rámcová smlouva bude konstruována tak, aby obsahovala veškeré podmínky plnění veřejné zakázky ve vztahu ke svému obsahu. Rozsah požadovaných služeb bude vycházet z aktuálních potřeb zadavatele, které bude zadavatel detailně specifikovat v jednotlivých dílčích objednávkách. Přesné vymezení předmětu plnění s uvedením předpokládaného počtu požadovaných výtisků je uvedeno v příloze č. 1 výzvy k podání nabídky - Návrh rámcové smlouvy (závazný vzor). |
|
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
Termínem zahájení plnění veřejné zakázky je den následující po dni uzavření rámcové smlouvy na plnění veřejné zakázky s vybraným uchazečem, přičemž předpokládané datum uzavření rámcové smlouvy je bez zbytečného odkladu po ukončení tohoto výběrového řízení. Předmět veřejné zakázky bude vykonáván na základě rámcové smlouvy uzavřené mezi zadavatelem a vybraným uchazečem na dobu určitou, a to na dobu do 31. 3. 2020, či na dobu, dokud úhrada odměn za plnění veřejné zakázky nedosáhne maximálně přípustné výše stanovené v návrhu smlouvy (předpokládaná hodnota veřejné zakázky) podle toho, který z těchto okamžiků nastane dříve. |
Místo dodání / převzetí plnění |
Místy plnění veřejné zakázky, resp. místy dodání, jsou hlavní město Praha, sídlo zadavatele, u položky „šanon“ (viz řádek č. 23 přílohy č. 1 Návrhu rámcové smlouvy – Specifikace předmětu plnění) pak regionální pracoviště zadavatele v městech Brno, Ostrava a Zlín (konkrétní adresa dodání bude specifikována dílčí objednávkou). |
Hodnotící kritéria |
|
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena. Zadavatel, resp. hodnotící komise bude hodnotit celkovou cenovou hladinu nabídky. Tato bude stanovena jako prostý aritmetický průměr všech uchazečem nabídnutých jednotkových cen v Kč včetně DPH, vyjma ceny dopravy „šanonů“ do regionálních pracovišť zadavatele (cena dopravy „šanonů“ do regionálních pracovišť nebude zahrnuta do hodnocení, ale je stanovena její maximální výše). Pořadí úspěšnosti jednotlivých nabídek bude stanoveno na základě celkové cenové hladiny, a to tak, že jako nejvhodnější bude vybrána nabídka, jejíž celková cenová hladina bude nejnižší. |
|
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele |
|
Prokázání splnění kvalifikace je předpokladem účasti dodavatele ve výběrovém řízení. Prokázáním kvalifikace se rozumí:
Blíže viz Výzva k podání nabídky.
|
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
|
Uchazeč uvede v nabídce kontaktní osobu, a to včetně kontaktní e-mailové adresy a telefonu. Součástí nabídky musí být návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou uchazeče zastupovat. Návrh smlouvy bude respektovat všechny zadávací podmínky uvedené ve výzvě. Bude-li návrh smlouvy podepsán osobou zmocněnou k takovému jednání osobou oprávněnou uchazeče zastupovat, je uchazeč povinen doložit do nabídky plnou moc podepsanou osobou oprávněnou uchazeče zastupovat. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. |
|
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
Uchazeč stanoví nabídkovou cenu za celý předpokládaný předmět plnění veřejné zakázky v souladu se zadávacími podmínkami. Struktura nabídkové ceny bude stanovena v souladu s přílohou č. 1 výzvy - Návrh rámcové smlouvy. Zadavatel nepřipouští, aby uchazeč uvedl cenu v jiné než předepsané struktuře. Zpracování ceny v jiné než předepsané struktuře bude hodnoceno jako nesplnění podmínek výběrového řízení. Nabídková cena uchazeče bude uvedena v příloze č. 1 výzvy - Návrh rámcové smlouvy, resp. v její příloze č. 1 – „Specifikace předmětu plnění“. Nabídková cena navržená uchazečem bude zahrnovat veškeré náklady uchazeče nezbytné pro řádné plnění veřejné zakázky. Nabídková cena bude zpracována v souladu se zadávacími podmínkami a bude stanovena jako cena nejvýše přípustná. Zadavatel nepřipouští překročení nabídkové ceny vyjma změny sazeb DPH. Maximální cena dopravy položky „šanon“ (viz řádek č. 23 přílohy č. 1 Návrhu rámcové smlouvy – Specifikace předmětu plnění) do regionálních pracovišť zadavatele, resp. cena jednoho závozu je zadavatelem stanovena na částku 6.500,- Kč včetně DPH. Tato cena nesmí být uchazečem při zpracování nabídky překročena. V případě překročení maximální stanovené ceny bude toto považováno za nesplnění zadávacích podmínek a uchazeč bude vyloučen z další účasti ve výběrovém řízení |
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Zadavatel požaduje podání nabídek písemně v listinné podobě na adresu sídla zadavatele, a to osobně nebo prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb. Nabídka musí být doručena v zapečetěné obálce s nápisem „Veřejná zakázka – Rámcová smlouva na poskytování polygrafických služeb – NEOTVÍRAT“ |
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
Požadavek na jednu nabídku |
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. |
Informace o poskytování dodatečných informací |
|
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle dodatečné informace k zadávacím podmínkám, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti. |
|
Další požadavky na zpracování nabídky |
|
Bližší požadavky jsou stanoveny v samotné zadávací dokumentaci, která je spolu se všemi přílohami zveřejněna na profilu zadavatele https://mpsv.ezak.cz/profile_display_12.html. a na www.esfcr.cz. |
|
Zadávací řízení se řídí |
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 4), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.