Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Realizace procesního auditu organizace, návrh a implementace navržených změn

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13581

Název zakázky: Realizace procesního auditu organizace, návrh a implementace navržených změn

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 8. 2020

Název/obchodní firma zadavatele: Hornomlýnská, o.p.s.

Sídlo zadavatele: Filipova 2013/1, 148 00 Praha

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Roman Mucha
  • Telefon: +420733553105
  • E-mail: info@hornomlynska.cz

IČ zadavatele: 01615939

DIČ zadavatele: CZ01615939

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: David Frolík
  • Telefon: +420733643822
  • E-mail: frolik@navigaassistance.cz

Lhůta pro podání nabídek: 4. 9. 2020 10:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídka, resp. obálka s nabídkou bude podána na adresu sídla zadavatele: Hornomlýnská, o.p.s, Filipova 2013/1, 148 00 Praha, k rukám Ing. Roman Mucha. Obálka nabídky musí být zabezpečena pro otevření. Na obálce musí být označení „neotevírat“ a název veřejné zakázky.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem této veřejné zakázky je provedení následujících služeb pro organizaci zadavatele
(děleno dle částí):
A) Provedení procesního auditu a analýzy stávajících činností organizace,
B) Analýza systému evidence a monitoringu sociální práce poskytované v rámci sociálních služeb
a navržení zadání pro nový systém využívaný v budoucnu,
C) Návrh změn, rozšíření a supervize při implementaci - pilotní ověření, supervize, rozvoj zaměstnanců.

Podrobnosti zadávací dokumentace

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 900000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
1) Plnění zakázky bude dokončeno do 140 dnů od podpisu smlouvy. 2) Plnění bude zahájeno dnem, kdy nabude účinnosti smlouva o dílo uzavřená na základě této veřejné zakázky.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění, tj. místo dodání, je sídlo zadavatele Filipova 2013/1, 148 00 Praha.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny dle jejich ekonomické výhodnosti, která bude stanovena na základě těchto
dílčích kritérií a jím přisuzované váze:
Dílčí hodnoticí kritérium č. 1: Celková nabídková cena v Kč bez DPH ………………….. 60 %
Dílčí hodnoticí kritérium č. 2: Kvalita navrženého postupu realizace zakázky …….. 40 %

Podrobnosti stanoví čl. 6 Výzvy a zadávacích podmínek

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Kvalifikovaným pro plnění veřejné zakázky je dodavatel, který prokáže splnění:
a) základní způsobilosti dle čl. 5.1. výzvy a zadávacích podmínek;
b) profesní způsobilosti dle čl. 5.2. výzvy a zadávacích podmínek;
c) technické kvalifikace dle čl. 5.3. výzvy a zadávacích podmínek;
 

Podrobnosti stanoví čl. 5 Výzvy a zadávacích podmínek

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Podrobnosti stanoví čl. 3 Výzvy a zadávacích podmínek.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Podrobnosti stanoví čl. 4 Výzvy a zadávacích podmínek

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka, resp. obálka s nabídkou bude podána na adresu sídla zadavatele: Hornomlýnská, o.p.s,Filipova 2013/1, 148 00 Praha, k rukám Ing. Roman Mucha. Obálka nabídky musí být zabezpečenapro otevření. Na obálce musí být označení „neotevírat“ a název veřejné zakázky. Podrobnosti stanoví Výzva a zadávací podmínky.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatelé jsou oprávněni po zadavateli požadovat písemné vysvětlení zadávacích podmínek, přičemžžádost musí být zadavateli doručena pověřené osobě písemně (viz čl. 1.2.) a to nejpozději 4 pracovní dnypřed uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout ibez předchozí žádosti. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně souvisejícídokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti.

Zadávací řízení se řídí:
V souladu s ust. § 31 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění(dále jen „zákon“), mimo režim zákona za současného dodržení zásad dle ust. § 6 zákona a pravidel prožadatele a příjemce v rámci Operačního programu zaměstnanost,

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 562500.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): UnitX s.r.o., sídlem Klimentská 1216/46, 1100 00 Praha, IČO: 07850646

    Datum podpisu smlouvy: 5. 1. 2021

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 20. 8. 2020
 
Aktualizováno: 16. 3. 2021