- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Rozvojové aktivity v rámci Age managementu pro JP Spedition & Transport s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13110
Název zakázky: Rozvojové aktivity v rámci Age managementu pro JP Spedition & Transport s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 11. 2019
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/17_079/0009455 Využití age managementu pro podporu pracovních schopností zaměstnanců příjemce: JP Spedition & Transport s.r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: JP Spedition & Transport s.r.o.
Sídlo zadavatele: Vodárenská 732, 278 01 Kralupy nad Vltavou
- Jméno: Jan Pavlíček, jednatel
- Telefon: +420737246660
- E-mail: jan.pavlicek@jpspedition.cz
IČ zadavatele: 27178099
DIČ zadavatele: CZ27178099
- Jméno: Lenka Koutenská
- Telefon: +420731207596
- E-mail: lenka.koutenska@jpspedition.cz
Lhůta pro podání nabídek: 13. 12. 2019 10:00
Místo pro podání nabídek: JP Spedition & Transport s.r.o., Lenka Koutenská Vodárenská 732, 278 01 Kralupy nad Vltavou (Pracovní dny, tj. pondělí až pátek: 08:00 – 14:00 hodin)
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zadávacího řízení je zakázka na zajištění akreditovaného tréninku v oblasti koučinku na posílení kompetencí manažerů o koučovací metody/rozvojových aktivit v oblasti Age managementu/poradenství konzultační firmy a zajištění zpracování e-learningových programů a vzdělávání v oblasti digitální gramotnosti pro zaměstnance JP Spedition & Transport s.r.o. „Využití age managementu pro podporu pracovních schopností zaměstnanců“ reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/17_079/0009455 financovaný z Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Zaměstnanost. Školení/tréninky/poradenství proběhnou v místě dle požadavků zadavatele uvedených v jednotlivých typech školení.
Zadavatel umožňuje zhotoviteli plnění předmětu zakázky i formou poddodávek.
Cílovou skupinou (dále také CS) jsou zaměstnanci společnosti JP Spedition & Transport s.r.o.,kteří zastávají pozice napříč vyšším, středním či nižším managementem. U každé aktivity je poté cílová skupina upřesněna, včetně plánovaného počtu účastníků.
Předmět zakázky bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky, tj. zejména:
-konzultace s JP Spedition & Transport s.r.o.; -zpracování dokumentace k obsahu kurzů; -cestovné školitelů; -školení/poradenství/tréning; -přípravu a tisk školících materiálů; -zpětnou vazbu; -vedení prezenčních listin; -vystavení osvědčení o absolvování kurzu v souladu s podmínkami OPZ.
Specifikace zakázky
Části zakázky A – Akreditovaný trénink v oblasti koučinku na posílení kompetencí manažerů o koučovací metody B – Mentoring, školení a trénink v oblasti HR se zaměřením na Age management C – neobsazeno (tato část zakázky není součástí tohoto zadávacího řízení) D – Poradenství konzultační firmy v oblasti Age managementu E – E-learningové programy a vzdělávání v oblasti digitální gramotnosti (Podrobná specifikace částí zadávacího řízení viz níže)
Část A: Akreditovaný trénink v oblasti koučinku na posílení kompetencí manažerů
Rozsah: minimálně 100 hodin (1 hodina = 60 minut) /1 osoba, realizace na území Středočeského kraje s výjimkou hl. m. Prahy Obsahová náplň: Posílení kompetencí interních koučů v oblasti koučinku.
Část B: Mentoring, školení a trénink v oblasti HR se zaměřením na Age management
Rozsah: Jednodenní školení – max. 8 osob á 8 hod (1 hod = 60 min), realizace ve školícím středisku JP Spedition & Transport s.r.o., Kralupy nad Vltavou Obsahová náplň školení: Posílení mentorských kompetencí, aplikace nových prvků do vzdělávání cílové skupiny.
Rozsah: 2 dny á max. 4 osoby á 8 hodin (1 hodina = 60 minut), realizace na území Středočeského kraje s výjimkou hl. m. Prahy Obsahová náplň kurzu: Posílení mentorských kompetencí manažerů/mentorů v oblasti
Rozsah: 2 dny á max. 8 osob á 8 hodin (1 hod = 60 min), realizace ve školícím středisku Obsahová náplň kurzu: Posílení kompetencí manažerů v oblasti profesního a osobního rozvoje.
Rozsah: 2 dny á 8 hodin (1 hod = 60 min) pro TOP manažera (1 osoba), realizace na území Středočeského kraje s výjimkou hl. m. Prahy Obsahová náplň kurzu: Posílení kompetencí TOP manažera v oblasti procesního řízení.
Rozsah: 6 workshopů x 2 skupiny (max. 24 osob), 1 workshop = 8 hodin (1 hodina = 60 minut), realizace ve školícím středisku JP Spedition & Transport s.r.o., Kralupy nad Vltavou Obsahová náplň skupinového kurzu: Posílení manažerských kompetencí pro zaměstnance „středního managementu“.
Rozsah: 2 workshopy v běhu x 2 skupiny (1 skupina = max. 12 osob), 1 workshop = 8 hodin Obsahová náplň skupinového kurzu: Vzdělávací program na podporu adaptability „starší“ generace pracovníků se zaměřením na další aktivní zapojení ve společnosti i po ukončení HPP (např. jako mentoři, aby mohli své dosavadní zkušenosti předávat mladším kolegům). Zajištění prevence (zdravotní problémy, syndrom vyhoření, úbytek pracovních schopností aj.), přípravu na aktivní senioritu a posílení gramotnosti v digitálním věku aj.
Rozsah: 4 workshopy á 8 hodin (1hod = 60 min) 2 skupiny (1 skupina = max 5 osob) Realizace ve školícím středisku JP Spedition & Transport s.r.o., Kralupy nad Vltavou Obsahová náplň workshopů: Posílení kompetencí talentů v oblasti osobního a profesního rozvoje.
Rozsah: 2 dny á 8 hodin (1 hod = 60 min) á 2 skupiny (1 skupina = max. 5 osob), realizace Obsahová náplň DC: Posílení kompetencí talentů v oblasti osobního a profesního rozvoje.
Rozsah: 5 dní á 8 hodin (1 hod = 60 min) á 2 skupiny (1 skupiny = max. 5 lidí), realizace ve školícím středisku JP Spedition & Transport s.r.o., Kralupy nad Vltavou Obsahová náplň kurzu: Posílení kompetencí talentů v oblasti projektového řízení.
Rozsah: 2 dny á 8 hodin (1 hod = 60 min) á 2 skupiny (1 skupina = max. 5 osob), realizace Obsahová náplň skupinového kurzu: Posílení kompetencí talentů v oblasti manažerských stylů řízení se zaměřením na Age management.
Část D: Poradenství konzultační firmy v oblasti Age managementu
Rozsah: 60 hodin, realizace ve školícím středisku JP Spedition & Transport s.r.o., Obsahová náplň: Zapojení poradenské firmy na konzultace a návrhy/oponentury řešení v rámci tvorby strategie Age managementu.
Část E: E-learningové programy a vzdělávání v oblasti digitální gramotnosti
Rozsah: 7 programů (cca 25 slide na 1 program + test) Obsahová náplň: Zpracování podkladů od objednatele (cca 25 slide na 1 program plus návrh testu), návrhy grafiky, ozvučení, technická podpora, aj. – programová náplň dle podkladů JP Spedition & Transport s.r.o. E-learningové programy jsou určeny pro nově nastupující zaměstnance informující
Rozsah: 2 workshopy á 8 hodin (1 hod = 60 min) á 2 skupiny (1 skupina = max. 15 osob), realizace ve školícím středisku JP Spedition & Transport s.r.o., Kralupy nad Vltavou Obsahová náplň workshopů:
Rozsah: 4 workshopy á 6 hodin (1 hod = 60 min) á 5 skupin (1 skupina = max. 6 osob), realizace ve školícím středisku JP Spedition & Transport s.r.o., Kralupy nad Vltavou Obsahová náplň kurzu: nastavení systému vzdělávání v IT, aby zaměstnanci byli připraveni
1. Digitální gramotnost – základy, pojmy, postupy, úvod do problematiky. 2. Microsoft Office Excel – pokročilí 3. Microsoft Office Outlook – pokročilí 4. Microsoft Office Word – pokročilí |
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1718000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: leden 2020 - 31. 12. 2020
Místo dodání / převzetí plnění: Veškerá plnění předmětu zakázky musí být realizována mimo území hl. m. Prahy (podrobněji rozepsáno ve Výzvě k podání nabídek).
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle následujícího hodnotícího kritéria:
ČÁST A - Celková nabídková cena za plnění předmětu zakázky v Kč bez DPH (váha 100 %)
Hodnotící kritérium Celková nabídková cena za plnění předmětu zakázky v Kč bez DPH: Nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu obdrží 100 bodů. Každá další hodnocená nabídka obdrží počet bodů odpovídající poměru nejnižší nabídkové ceny a hodnocené nabídkové ceny vynásobeného 100.
100 x (nejnižší cena/cena posuzované nabídky) x váha vyjádřená v procentech
Sestavení celkového pořadí Vítěznou se stane nabídka s nejnižší nabízenou cenou bez DPH. V případě, že bude předložena více než jedna rovnocenná nabídka, tj. se stejnou cenou, bude přistoupeno k losování za účelem výběru jedné vítězné nabídky. (viz pravidla Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, bod 20.6., odkaz pod čarou 151) Losování provede hodnotící komise a provede o tomto způsobu hodnocení záznam v zápisu z posouzení a hodnocení nabídek.
ČÁST B - Celková nabídková cena za plnění předmětu zakázky v Kč bez DPH (váha 100 %)
Hodnotící kritérium Celková nabídková cena za plnění předmětu zakázky v Kč bez DPH: Nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu obdrží 100 bodů. Každá další hodnocená nabídka obdrží počet bodů odpovídající poměru nejnižší nabídkové ceny a hodnocené nabídkové ceny vynásobeného 100.
100 x (nejnižší cena/cena posuzované nabídky) x váha vyjádřená v procentech
Sestavení celkového pořadí Vítěznou se stane nabídka s nejnižší nabízenou cenou bez DPH. V případě, že bude předložena více než jedna rovnocenná nabídka, tj. se stejnou cenou, bude přistoupeno k losování za účelem výběru jedné vítězné nabídky. (viz pravidla Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, bod 20.6., odkaz pod čarou 151) Losování provede hodnotící komise a provede o tomto způsobu hodnocení záznam v zápisu z posouzení a hodnocení nabídek.
ČÁST D - Celková nabídková cena za plnění předmětu zakázky v Kč bez DPH (váha 100 %)
Hodnotící kritérium Celková nabídková cena za plnění předmětu zakázky v Kč bez DPH: Nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu obdrží 100 bodů. Každá další hodnocená nabídka obdrží počet bodů odpovídající poměru nejnižší nabídkové ceny a hodnocené nabídkové ceny vynásobeného 100.
100 x (nejnižší cena/cena posuzované nabídky) x váha vyjádřená v procentech
Sestavení celkového pořadí Vítěznou se stane nabídka s nejnižší nabízenou cenou bez DPH. V případě, že bude předložena více než jedna rovnocenná nabídka, tj. se stejnou cenou, bude přistoupeno k losování za účelem výběru jedné vítězné nabídky. (viz pravidla Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, bod 20.6., odkaz pod čarou 151) Losování provede hodnotící komise a provede o tomto způsobu hodnocení záznam v zápisu z posouzení a hodnocení nabídek.
ČÁST E - Celková nabídková cena za plnění předmětu zakázky v Kč bez DPH (váha 100 %)
Hodnotící kritérium Celková nabídková cena za plnění předmětu zakázky v Kč bez DPH: Nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu obdrží 100 bodů. Každá další hodnocená nabídka obdrží počet bodů odpovídající poměru nejnižší nabídkové ceny a hodnocené nabídkové ceny vynásobeného 100.
100 x (nejnižší cena/cena posuzované nabídky) x váha vyjádřená v procentech
Sestavení celkového pořadí Vítěznou se stane nabídka s nejnižší nabízenou cenou bez DPH. V případě, že bude předložena více než jedna rovnocenná nabídka, tj. se stejnou cenou, bude přistoupeno k losování za účelem výběru jedné vítězné nabídky. (viz pravidla Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, bod 20.6., odkaz pod čarou 151) Losování provede hodnotící komise a provede o tomto způsobu hodnocení záznam v zápisu z posouzení a hodnocení nabídek.
|
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Účastník podepíše Čestné prohlášení o tom, že nemá splatné daňové nedoplatky, splatné nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Čestné prohlášení je Přílohou č. 2. Výzvy. Prohlášení bude opatřeno podpisem osoby oprávněné jednat za dodavatele.
Účastník prokáže splnění profesních kvalifikačních předpokladů doložením následujících dokladů, ne starších 90 dnů v den podání nabídky: Kopie výpisu z Obchodního rejstříku (internetový výpis) nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje. V případě zahraničních účastníků výpisem z evidence, která toto nahrazuje v dané zemi (možný i internetový výpis) Pro část A - Akreditovaný trénink v oblasti koučinku na posílení kompetencí manažerů o koučovací metody je nutné doložit kopii platné akreditace v minimálním rozsahu 100 hodin.
Prokázání dostatečné kvalifikace v oblasti vzdělávání dospělých a firemních zaměstnanců:
Čestné prohlášení nesmí být starší více než 90 dnů ke dni podání nabídky. Prohlášení bude opatřeno podpisem osoby oprávněné zastupovat dodavatele.
Společná ustanovení ke kvalifikaci
Předpokladem pro posouzení a hodnocení nabídky účastníka je splnění kvalifikace. V případě nesplnění kteréhokoliv kvalifikačního kritéria (zároveň však při dodržení postupů dle OPZ) bude účastník vyloučen ze zadávacího řízení.
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Účastník předloží tyto doklady:
1) Krycí list nabídky pro každé dílčí plnění (viz Příloha č. 1 Výzvy)
2) Doklady prokazující splnění základní způsobilosti – podepsané Čestné prohlášení (viz Příloha č. 2 Výzvy)
3) Doklady prokazující splnění profesní způsobilosti
4) Doklady prokazující splnění technických kvalifikačních předpokladů
5) Doplněný a podepsaný Návrh smlouvy/smluv o dílo (viz Přílohy č. 3, 4, 5, 6 Výzvy)
Každý účastník zadávacího řízení ponese veškeré náklady související s účastí a podáním nabídky, bez ohledu na výsledek VŘ. Nabídky nebudou vráceny – zůstávají v majetku zadavatele jako dokumentaci projektu.
Výše uvedené dokumenty 1) 2) 4) 5) musí být podepsány statutárním zástupcem nebo osobou k tomu statutárním zástupcem zmocněnou v souladu se způsobem zastupování účastníka.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude zpracována na Krycím listu pro každou nabízenou část zakázky samostatně (Příloha č. 1) ve struktuře:
- Cena celkem bez DPH
- DPH
- Cena celkem včetně DPH
Nabídková cena bude zpracována v CZK a bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky., tj. zejména:
- konzultace s JP Spedition & Transport s.r.o.
- zpracování dokumentace k obsahu kurzů
- cestovné školitelů
- školení/poradenství
- přípravu a tisk školících materiálů
- zpětnou vazbu
- vedení prezenčních listin
-vystavení osvědčení o absolvování kurzu v souladu s podmínkami OPZ
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka bude předložena v 2 vyhotoveních a 1x elektronická kopie (scan) originálu nabídky včetně podpisů na USB flash disku.Zadavatel nepřipouští variantní nabídky.Nabídka bude podána v řádně uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky včetně uvedení označení nabízené části/částí zakázky, tj. A, B, D, E.Název zakázky: „Rozvojové aktivity v rámci Age managementu pro JP Spedition & Transport s.r.o.“Na obálce bude uvedena adresa: JP Spedition & Transport s.r.o., Vodárenská 732, 278 01 Kralupy nad Vltavou.Dále bude na obálce označení NEOTVÍRAT a adresa dodavatele.Nabídka včetně příloh bude zpracována v českém jazyce.Nabídková cena za poskytované služby dle části A, jakož i části B, D a E tohoto zadávacího řízení bude rozepsána do dní/hodin/osoby.Nabídka musí být na Krycím listě podepsána účastníkem či osobou oprávněnou účastníka zastupovat.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku na jednu nebo více částí zakázky.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Postup ve věci odpovědí a uveřejňování se řídí Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (verze 11).
Další požadavky na zpracování nabídky:
- Účastník doplní do návrhu smlouvy/smluv Identifikační údaje zhotovitele, dále bod 3.1 Cena a bod 7.2 Kontaktní osoby za zhotovitele.
- Účastník uvede do každé části zakázky, o kterou se uchází, pod každé výše uvedené téma školení jméno a příjmení lektora/lektorů, který/kteří budou akci zajišťovat. Jejich zapojení je stanoveno ve smlouvě v bodě 1.5.
- Nabídka musí být zpracována v souladu s aktuálními pravidly pro informování, komunikaci a vizuální identitu OPZ dle Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ.
- Otevírání obálek bude neveřejné, zadavatel nebude vracet přijaté nabídky.
- Zadávací lhůta (lhůta, po kterou je účastník svou nabídkou vázán) činí činí 60 dnů a začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Po skončení lhůty pro podání nabídek až po uplynutí zadávací lhůty, jsou nabídky podané účastníky ve lhůtě pro podání nabídek, ve smyslu ustanovení par. 1736 občanského zákoníku, neodvolatelnými.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (verze 11), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek_JPS_opakovaná výzva.pdf (26. 11. 2019 17:05)
- Příloha č. 2 - Čestné prohlášení.docx (26. 11. 2019 17:05)
- Příloha č. 3 - Smlouva služby_A (JPS)_opak.vyzva.docx (26. 11. 2019 17:05)
- Příloha č. 4 - Smlouva služby_B (JPS)_opak.vyzva.docx (26. 11. 2019 17:05)
- Příloha č. 5 - Smlouva služby_D (JPS)_opak.vyzva.docx (26. 11. 2019 17:05)
- Příloha č. 6 - Smlouva služby_E (JPS)_opak.vyzva.docx (26. 11. 2019 17:06)
- Příloha č. 1 - Krycí list_opak.výzva.docx (26. 11. 2019 17:06)
- Vysvětlení zadávacích podmínek_JPS.pdf (4. 12. 2019 15:57)
- Vysvětlení zadávacích podmínek 2_JPS.pdf (10. 12. 2019 16:15)
- Oznámení o výsledku hodnocení_JPS_část A.pdf (7. 1. 2020 15:37)
- Oznámení o výsledku hodnocení_JPS_část B.pdf (7. 1. 2020 15:37)
- Oznámení o výsledku hodnocení_JPS_část D.pdf (7. 1. 2020 15:38)
- Oznámení o výsledku hodnocení_JPS_část E.pdf (7. 1. 2020 15:38)
- Rozhodnutí o vyloučení účastníka_JPS_opakovaná Výzva.pdf (7. 1. 2020 15:38)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.