Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Školení měkkých dovedností vedoucích pracovníků

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10784

Název zakázky: Školení měkkých dovedností vedoucích pracovníků

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 7. 2016

Název/obchodní firma zadavatele: Bambo Agency s.r.o.

Sídlo zadavatele: U Pivovarské zahrady 690/24, 400 07, Ústí nad Labem - Krásné Březno

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Tea Mrozková, +420 608 887 315, tea@foreduca.cz

IČ zadavatele: 03026914

DIČ zadavatele: CZ03026914

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Tea Mrozková
  • Telefon: +420 608 887 315
  • E-mail: tea@foreduca.cz

Lhůta pro podání nabídek: 9. 8. 2016 16:00

Místo pro podání nabídek:
U Pivovarské zahrady 690/24, 400 07, Ústí nad Labem - Krásné Březno

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1835220,00 bez DPH

Soubory ke stažení:

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Předmětem zakázky je výběr jednoho dodavatele, který zajistí prezenční proškolení 20 řídících a vedoucích pracovníků spadajících do 1. kategorie dle Klasifikace zaměstnání CZ-ISCO.

Všichni pracovníci budou proškoleni celkem v 10 kurzech spadajících do kategorie měkkých a manažerských dovedností.

 

Školení musí splňovat všechny níže uvedené podmínky.

 

Všechny osoby se zúčastní dohromady 10 níže uvedených vzdělávacích kurzů v příslušné délce:

 

Kurz č. 1: Vyjednávání a argumentace (16 h celkem)

Obsah kurzu:

1)        Příprava na vyjednávání. (2h)

2)        Fáze každého vyjednávání. (2h)

3)        Vyjednávací strategie a taktiky. (2h)

4)        Správné používání otázek. (2h)

5)        Nejfrekventovanější chyby při vyjednávání. (2h)

6)        Prostředky vyjednávání. (2h)

7)        Čím a jak argumentovat. (2h)

8)        Zvládání námitek. (2h)

 

Kurz č. 2: Jednání a vyjednávání (16 h celkem)

Obsah kurzu:

1)        Prohloubení znalostí o správné argumentaci (2h)

2)        Intenzivní nácvik zvládání námitek (2h)

3)        Tipy a finty na to, jak získat ve vyjednávání výhody (2h)

4)        Skupinové vyjednávání (2h)

5)        Aktivní naslouchání (2h)

6)        Metody dotazování (2h)

7)        Způsoby, jimiž můžeme mít jednání vždy pod kontrolou (2h)

8)        Jednání ve složitějších situacích (2h)

 

Kurz č. 3: Komunikace v obtížných situacích (16 h celkem)

Obsah kurzu:

1)        Typy obtížných situací (2h)

2)        Identifikace konkrétních obtížných situací z praxe účastníků (2h)

3)        Nástroje efektivního řešení obtížných situací (2h)

4)        Postup při zvládání obtížných situací po telefonu i v osobním kontaktu (2h)

5)        Typologie obtížných zákazníků (2h)

6)        Kontrola emocí (2h)

7)        Asertivita – jeden z nástrojů při řešení obtížných situací (2h)

8)        Trénink zvládání obtížných situací a zpětná vazba (2h)

 

Kurz č. 4: Obchodní dovednosti (16 h celkem)

Obsah kurzu:

1)        Základní komunikační dovednosti (1h)

2)        Získávání nových zákazníků (21h)

3)        Efektivní oslovení zákazníka (21h)

4)        Příprava na obchodní schůzku (1h)

5)        Vytvoření vlastní přípravy (2h)

6)        Průběh obchodního jednání (2h)

7)        Navázání vztahu se zákazníkem (2h)

8)        Zjištění potřeb zákazníka (2h)

9)        Prezentace nabídky (2h)

10)      Uzavření obchodu (2h)

 

Kurz č. 5: Prezentační dovednosti (16 h celkem)

Obsah kurzu:

1)        Úvodní prezentace účastníků formou jejich představení a natočení na video + zpětná vazba (1h)

2)        Jak připravit a strukturovat prezentace (2h)

3)        Jak překonat trému (2h)

4)        Jak vstoupit na "scénu" (2h)

5)        Jak efektivně využívat gesta (2h)

6)        Interakce s publikem (2h)

7)        Obtížné situace během prezentace (2h)

8)        Průběžné cvičení jednotlivých témat během celého tréninku (1h)

9)        Zpětná vazba na videonahrávky (2h)

 

Kurz č. 6: Rétorika (16 h celkem)

Obsah kurzu:

1)        Dechová cvičení na kvalitu projevu (2h)

2)        Tvorba hlasu (2h)

3)        Výslovnost (2h)

4)        Tempo řeči (3h)

5)        Prostředky řeči (2h)

6)        Nácvik čteného i nepřipraveného textu (3h)

7)        Práce s trémou (2h)

 

Kurz č. 7: Stres a jeho odstraňování (16 h celkem)

Obsah kurzu:

1)        Stres - druhy stresu, vliv stresu, stresové faktory, teorie stresu (2h)

2)        Projevy stresu (2h)

3)        Složky stresu (1h)

4)        Motivující množství stresu, nadměrné množství stresu (2h)

5)        Jak moc jste vystaven stresu? (1h)

6)        Co vás stresuje? (1h)

7)        Jak se před stresem chránit? (3h)

8)        Možnosti řešení stresu (2h)

9)        Zvládání stresu (2h)

 

Kurz č. 8: IMAGE obchodníka (16 h celkem)

Obsah kurzu:

1)        Image – muž x žena (2h)

2)        Dress code (2h)

3)        1. kontakt - zásady (2h)

4)        Osobní setkání (2h)

5)        Zásady úspěšné prezentace (2h)

6)        Pracovní stolování (2h)

7)        Společenské akce (2h)

8)        Na návštěvě (2h)

 

Kurz č. 9: Obchodní jednání (16 h celkem)

Obsah kurzu:

1)        Strategická a taktická příprava jednání (3h)

2)        Metody zahájení a úvodních fází (2h)

3)        Role při jednání (2h)

4)        Průběh vyjednávání a realizace vyjednávacích taktik (2h)

5)        Metodika vyjednávání (3h)

6)        Konflikty při jednání a manipulace (2h)

7)        Taktiky a triky při obchodním jednání (2h)

 

Kurz č. 10: Projektové řízení (24 h celkem)

Obsah kurzu:

1)        Základní pojmy projektového řízení (2h)

2)        Jak správně provádět odhady (2h)

3)        Vznik a strategie projektu (3h)

4)        Plánování - věcný rozsah projektu (3h)

5)        Plánování - harmonogramu projektu (3h)

6)        Plánování - reálné rozpočty projektu (3h)

7)        Realizace projektu (2h)

8)        Rizika projektu (2h)

9)        Ukončení a vyhodnocení projektu (2h)

10)      Světové standarty projektového řízení (2h)

 

Každá osoba absolvuje celkem 168 hodin školení (hodina = 60 minut).

 

Školení bude probíhat v rozsahu 8 - 10 h v rámci jednoho školícího dne.

 

Účastníci školení budou rozděleni do 2 výukových skupin po max. 12 osobách v jedné skupině.

 

Dodavatel musí být k dispozici pro realizaci školení během pracovních dnů i o víkendech.

 

Místo školení: Brno

Období školení: srpen – říjen 2016

 

Dodavatel zajistí školící prostory s ohledem na obsah a kapacitu kurzu, včetně materiálního i technického vybavení, zejména: projektor, flipchart, tabule, stoly a židle k usazení každé osoby, PC lektora, kuchyňka nebo možnost zakoupení občerstvení pro školené osoby přímo na místě školení, přístup k toaletám. Školící prostory musí být na území města Brna.

 

Dodavatel vytvoří pro každého účastníka studijní materiály (ve fyzické nebo elektronické podobě) dle obsahu jednotlivých kurzů.

 

Každý účastník obdrží od dodavatele osvědčení o absolvování vzdělávacího kurzu. Dodavatel rovněž zajistí ke každému kurzu prezenční listinu a hodnotící dotazníky pro každého účastníka.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH)

Celková předpokládaná hodnota: 1 835 220,- Kč bez DPH

Předpokládaná hodnota kurzu č. 1: 207 680,- Kč bez DPH

Předpokládaná hodnota kurzu č. 2: 191 620,- Kč bez DPH

Předpokládaná hodnota kurzu č. 3: 149 960,- Kč bez DPH

Předpokládaná hodnota kurzu č. 4: 142 060,- Kč bez DPH

Předpokládaná hodnota kurzu č. 5: 144 140,- Kč bez DPH

Předpokládaná hodnota kurzu č. 6: 112 280,- Kč bez DPH

Předpokládaná hodnota kurzu č. 7: 128 860,- Kč bez DPH

Předpokládaná hodnota kurzu č. 8: 208 580,- Kč bez DPH

Předpokládaná hodnota kurzu č. 9: 147 180,- Kč bez DPH

Předpokládaná hodnota kurzu č. 10: 402 860,- Kč bez DPH

 

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

10.8.2016 – 31.10.2016

Místo dodání / převzetí plnění

Brno

Hodnotící kritéria

Nabídková cena bez DPH – 100 %

Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede dodavatel v nabídce ceny za jednotlivé aktivity.

 

Zjistí-li hodnotící komise, že poskytnuté údaje nejsou pravdivé, bude uchazeč zadavatelem vyloučen z účasti ve výběrovém řízení.

 

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

Při podání nabídky je uchazeč povinen dodat:

  • Prostou kopii dokladu o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení

 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Uchazeč použije následující pořadí dokumentů:

1.Krycí list nabídky

2.Obsah nabídky – v nabídce bude u každého z 10 kurzů uveden obsah specifikující náplň každého z kurzů, dále bude obsahovat Metodiku organizace kurzů, kde uchazeč popíše aspekty týkající se efektivity výuky:

      a) metodika výuky,

      b) efektivita výukových metod,

      c) způsob ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby.

3.Doklady, jimiž uchazeč prokazuje splnění kvalifikace:

a)Prostou kopii dokladu o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)

b)Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení

4.Čestné prohlášení uchazeče, že souhlasí se zadáním a podmínkami tohoto výběrového řízení.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Uchazeč stanoví nabídkovou cenu za všechny vzdělávací kurzy dohromady a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH + samostatně DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Nabídka musí být doručena poštou na adresu sídla zadavatele.

 

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky a její email.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Informace o poskytování dodatečných informací

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

 

Další požadavky na zpracování nabídky

  • Cena uvedená v nabídce bude považována za cenu celkovou a nepřekročitelnou. Překroční nebo změna nabídkové ceny včetně DPH je možná pouze za předpokladu, že v průběhu realizace služeb dojde ke změnám sazeb daně z přidané hodnoty. V takovém případě bude nabídková cena upravena podle změny sazeb daně z přidané hodnoty platných v době vzniku zdanitelného plnění, a to ve výši odpovídající změně sazby daně z přidané hodnoty.
  • Nabídka bude předložena v jednom originále.
  • Nabídka bude předložena v českém jazyce.
  • Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.
  • Všechny listy nabídky budou navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby jednotlivé listy byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím. Všechny listy nabídky včetně příloh budou řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou a zabezpečeny proti neoprávněné manipulaci.

 

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 4), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

 

 

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 29. 7. 2016
 
Aktualizováno: 26. 8. 2016