Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Školení pro zaměstnance společnosti ICT Pro s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12298

Název zakázky: Školení pro zaměstnance společnosti ICT Pro s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 5. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: ICT Pro s.r.o.

Sídlo zadavatele: Sochorova 3209/38, Žabovřesky, 616 00 Brno

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Radek Havelka
  • Telefon: +420775860555
  • E-mail: rozehnalova@agenturaepona.cz

IČ zadavatele: 46971441

DIČ zadavatele: CZ46971441

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Helena Rozehnalová
  • Telefon: +420773929529
  • E-mail: rozehnalova@agenturaepona.cz

Lhůta pro podání nabídek: 22. 5. 2018 09:00

Místo pro podání nabídek:
Seloutky 55, 798 04 Určice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem tohoto výběrového řízení je nákup služeb od dodavatele, který zajistí vzdělávání zaměstnanců zadavatele. Předmět výběrového řízení je blíže specifikován v příloze č. 2 této výzvy –Specifikaci plnění.

Uchazeči mohou podat nabídku pouze na celý předmět veřejné zakázky. Podání nabídky pouze na část veřejné zakázky je vyloučeno.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 421333,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Dodavatel je povinen započít s poskytováním služeb po uzavření této smlouvy a je povinen zrealizovat řádně veškeré služby nejpozději do 30. 6. 2019

Místo dodání / převzetí plnění:
sídlo zadavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena bez DPH

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
  • seznam dvou významných obdobných služeb

více viz výzva

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz výzva

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz výzva

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz výzva

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 118000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Zlepšovatelé s.r.o., Čelakovského 1074/18, 430 01 Chomutov, IČ 05011761

    Datum podpisu smlouvy: 25. 5. 2018

Datum ukončení: 25. 5. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 11. 5. 2018
 
Aktualizováno: 31. 5. 2018