- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Školení v oblasti měkkých a manažerských dovedností – Dimension Data
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11967
Název zakázky: Školení v oblasti měkkých a manažerských dovedností – Dimension Data
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 12. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0005170 Dimension Data Czech Republic - firemní vzdělávání příjemce: Dimension Data Czech Republic s.r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: Dimension Data Czech Republic s.r.o.
Sídlo zadavatele: Na Hřebenech II 1718/10, PSČ 14000 Praha 4
- Jméno: Eva Batalová
- Telefon: +420606657727
- E-mail: eva.batalova@dimensiondata.cz
IČ zadavatele: 26175738
DIČ zadavatele: CZ26175738
- Jméno: Mgr. Michaela Trnková, ECONET OPENFUNDING s.r.o.
- Telefon: +420604602665
- E-mail: michaela.trnkova@econetof.cz
Lhůta pro podání nabídek: 15. 1. 2018 10:00
Místo pro podání nabídek: ECONET OPENFUNDING s.r.o., Budějovická 2056/96, PSČ: 140 00, Praha 4 Recepce společnosti je k dispozici v každý pracovní den mezi 9. a 15. hodinou.
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů v oblasti měkkých a manažerských dovedností pro společnost: Dimension Data Czech Republic s.r.o
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1675000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládanou dobou realizace celé zakázky je leden 2018 až únor 2019. Termín zahájení plnění je bezprostředně po uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění jsou prostory zajištěné zadavatelem ve Středočeském kraji, cca do 50 km od východních hranic hlavního města Prahy, v Brně a v Ostravě. Školení nesmí probíhat na území hlavního města Prahy.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti.
Nabídky budou hodnoceny podle následujících hodnotících kritérií:
-Celková nabídková cena bez DPH (váha 40 %)
-Kvalita nabízených služeb (váha 60 %)
Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Účastník je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Zadavatel odešle dodatečné informace k zadávacím podmínkám, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti dle předchozího odstavce.Zadavatel může poskytnout účastníkům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6, datum účinnosti od 1. 5. 2017). Na toto výběrové řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 2_ČP - základní způsobilost.docx (21. 12. 2017 16:22)
- Příloha č. 3_Návrh smlouvy.docx (21. 12. 2017 16:22)
- Příloha č. 4_Detailní vymezení předmětu zakázky.docx (21. 12. 2017 16:22)
- Příloha č. 5_Prohlášení o poddodavatelích.doc (21. 12. 2017 16:22)
- Příloha č. 1_Krycí list.doc (21. 12. 2017 16:22)
- Výzva.pdf (21. 12. 2017 16:22)
- Vysvětlení zadávacích podmínek.pdf (5. 1. 2018 15:54)
- VÝSLEDEK VÝZVY - podání nabídek.docx (9. 2. 2018 09:25)
- Vysledek vyzvy k podani nabidek_Oznameni o podpisu smlouvy soft skills.pdf (19. 2. 2018 14:20)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1456000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Top Vision, s.r.o., Na Florenci 1270/31, Nové Město, 110 00 Praha 1, IČ 055 33 481, Milan Roháček
Datum podpisu smlouvy: 15. 2. 2018
Datum ukončení: 15. 2. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.