- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Školení v oblasti Měkkých a manažerských dovedností, Jazykových vzdělávání a Technických a jiných odborných vzdělávání
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11673
Název zakázky: Školení v oblasti Měkkých a manažerských dovedností, Jazykových vzdělávání a Technických a jiných odborných vzdělávání
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 9. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0004503 Komplexní podnikové vzdělávání ve společnosti MEZ STROJE příjemce: MEZ STROJE s.r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: MEZ STROJE s.r.o.
Sídlo zadavatele: Masarykova 378/33, 789 85 Mohelnice
- Jméno: David Hanousek
- Telefon: +420725113484
- E-mail: hanousek@mezstroje.cz
IČ zadavatele: 64617823
DIČ zadavatele: CZ64617823
- Jméno: Mgr. Michaela Trnková, ECONET OPENFUNDING s.r.o.
- Telefon: +420604602665
- E-mail: michaela.trnkova@econet-consultants.com
Lhůta pro podání nabídek: 9. 10. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: ECONET OPENFUNDING s.r.o., Praha 6, Velflíkova 1427/2, PSČ 160 00. Recepce společnosti je k dispozici v každý pracovní den mezi 9. a 15. hodinou.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzův v oblasti Měkkých a manažerských dovedností, Jazykových vzdělávání a Technických a jiných odborných vzdělávání.
Účastníci mohou podávat své nabídky na jednu, dvě nebo na tři části zakázky.
Jednotlivé části zakázky jsou označeny následovně:
Část I. Školení v oblasti Měkkých a manažerských dovedností
Část II. Školení v oblasti Jazykových vzdělávání
Část III. Školení v oblasti Technických a jiných odborných vzdělávání
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládanou dobou realizace celé zakázky je říjen 2017 až únor 2019. Termín zahájení plnění je bezprostředně po uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění jsou prostory zajištěné zadavatelem v areálu společnosti MEZ STROJE s.r.o.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti. Nabídky budou hodnoceny podle následujících hodnotících kritérií: Celková nabídková cena bez DPH (váha 40 %); Kvalita nabízených služeb (váha 60 %). Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Účastník je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Zadavatel odešle dodatečné informace k zadávacím podmínkám, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti dle předchozího odstavce.Zadavatel může poskytnout účastníkům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6, datum účinnosti od 1. 5. 2017). Na toto výběrové řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf (25. 9. 2017 16:59)
- Příloha č. 1_Krycí list.doc (25. 9. 2017 16:59)
- Příloha č. 2_ČP - základní způsobilost.docx (25. 9. 2017 16:59)
- Příloha č. 3_Návrh smlouvy - ČAST I.DOC (25. 9. 2017 16:59)
- Příloha č. 4_Návrh smlouvy - ČAST II.DOC (25. 9. 2017 16:59)
- Příloha č. 5_Návrh smlouvy - ČAST III.DOC (25. 9. 2017 16:59)
- Příloha č. 6_Detailní vymezení předmětu zakázky - část I.DOCX (25. 9. 2017 16:59)
- Příloha č. 7_Detailní vymezení předmětu zakázky - část II.docx (25. 9. 2017 16:59)
- Příloha č. 8_Detailní vymezení předmětu zakázky - část III.DOCX (25. 9. 2017 16:59)
- Příloha č. 9_Prohlášení o poddodavatelích.doc (25. 9. 2017 16:59)
- Výsledek výzvy k podání nabídek.doc (29. 11. 2017 13:28)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1864800.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Soňa Borková Brusné 181, 768 61 Bystřice pod Hostýnem IČ: 61696714
Datum podpisu smlouvy: 16. 11. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Soňa Borková Brusné 181, 768 61 Bystřice pod Hostýnem IČ: 61696714
Datum podpisu smlouvy: 16. 11. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Soňa Borková Brusné 181, 768 61 Bystřice pod Hostýnem IČ: 61696714
Datum podpisu smlouvy: 16. 11. 2017
Datum ukončení: 16. 11. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.