Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Služby pro JMI2

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13449

Název zakázky: Služby pro JMI2

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 6. 2020

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Jednota, spotřební družstvo v Mikulově

Sídlo zadavatele: Kostelní nám. 157/9, 692 01 Mikulov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Kateřina Kristoňová, MBA
  • Telefon: +420519512820
  • E-mail: jednota@jednota.cz

IČ zadavatele: 00032247

DIČ zadavatele: CZ00032247

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Alena Gruberová
  • Telefon: +420724653020
  • E-mail: alena.gruberova@jednota.cz

Lhůta pro podání nabídek: 15. 6. 2020 10:00

Místo pro podání nabídek:
Výhradně doporučeně Českou poštou do sídla zadavatele

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Viz kapitoly 2 a 3 a Příloha 3 Výzvy – Soupis kurzů s obsahy JMI2

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 985000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
1. 7. 2020 až 30. 9. 2021

Místo dodání / převzetí plnění:
Sídlo zadavatele a další dle potřeb zadavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • V částech A, B a D je jediné hodnotící kritérium Celková nabídková cena bez DPH (váha 100 %). Jako nejvýhodnější bude hodnocena nabídka s nejnižší celkovou nabídkovou cenou bez DPH

  • V části C se budou nabídky hodnotit podle dvou kritérií: Celková nabídková cena s váhou 70 % (ekonomická výhodnost nabídky) a Zkušenost lektorského týmu s váhou 30 % (kvalita lektorského týmu)

  • Další informace jsou uvedeny v kapitole 3.4 Výzvy

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Základní způsobilost prokazuje uchazeč Čestným prohlášením o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti atd.
  • Profesní způsobilost prokazuje uchazeč předložím oprávnění k podnikání dle předmětu plnění, předložením čestných prohlášení lektorů dle příloh 5.1 až 5.4 Výzvy a předložením příkladu vyplněné prezenční listiny, příkladu Dokumentace k obsahu kurzu a příkladu Potvrzení o absolvování pro účastníka kurzu
  • Další infornace viz kapitola 2 Výzvy

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz kapitola 3 Výzvy.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Uchazeč stanoví jednotkovou nabídkovou cenu bez DPH za jeden školicí den dle podmínek uvedených ve Výzvě, za kompletní realizaci včetně všech svých rizik a interních nákladů. Celková nabídková cena bez DPH pak vznikne pronásobením počtu školicích dní a jednotkové nabídkové ceny. Celková nabídková cena je konečná a nelze ji v průběhu realizace navyšovat. Uchazeč ji předloží zapsáním do Nabídkového listu (přílohy 1.1 až 1.4) a do návrhů smlouvy (příloha 2.1 až 2.4).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Další požadavky viz kapitola 3 Výzvy

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku nebo se podílet pouze na jediné nabídce.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Viz kapitola 3 Výzvy

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 11), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 667820.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část A - Paul Advisory s.r.o., Brno-Černovice, Klíčova 1261/2d, IČ: 05266521

    Datum podpisu smlouvy: 23. 6. 2020

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část B - MARLIN, s.r.o., Uherské Hradiště, Města Mayen 1536, IČ: 60733306

    Datum podpisu smlouvy: 23. 6. 2020

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část C - Ing. Tomáš Roblík, Brno-Židenice, Bělohorská 3053/117, IČ: 71796479

    Datum podpisu smlouvy: 23. 6. 2020

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část D - NetWings, s.r.o., Brno-Žabovřesky, Navrátilova 224/1, IČ: 28341643

    Datum podpisu smlouvy: 23. 6. 2020

Zrušené části zakázky: nejsou

Datum ukončení: 23. 6. 2020

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 3. 6. 2020
 
Aktualizováno: 24. 6. 2020