Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vyšetření hladiny celkového PSA

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12429

Název zakázky: Vyšetření hladiny celkového PSA

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 30. 7. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: Ústav zdravotnických informací a statistiky České republiky

Sídlo zadavatele: Palackého nám. 4, P. O. BOX 60, Praha 2 - Nové Město,

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: doc. RNDr. Ladislav Dušek, Ph.D.
  • Telefon: +420224972712
  • E-mail: ladislav.dusek@uzis.cz

IČ zadavatele: 00023833

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: JUDr. Richard Galuška
  • Telefon: +420224972112
  • E-mail: pravnivz@uzis.cz

Lhůta pro podání nabídek: 15. 10. 2018 10:00

Místo pro podání nabídek:
Elektronicky podaná nabídka prostřednictvím elektronického nástroje – profilu zadavatele na adrese https://www.tendermarket.cz/Z00000550.profil.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Veřejná zakázka je vypisována v rámci realizace projektu
„Program časného záchytu karcinomu prostaty u populace mužů v dispenzární péči po onkologických onemocněních“, č. CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_039/0008167, jehož předmětem je otestovat možnosti časného záchytu karcinomu prostaty ve skupině osob dispenzarizovaných po předchozím onkologickém onemocnění v Komplexních onkologických centrech (KOC). Hlavním cílem projektu je metodicky připravit, realizovat a vyhodnotit pilotní projekt, který ověří vhodnost zavedení metody časného záchytu onemocnění tak, aby byl zajištěn maximální pozitivní dopad na zdraví obyvatel a vysoká nákladová efektivita celého procesu.

 

Technická specifikace a popis způsobu realizace zakázky

Předmětem veřejné zakázky je provedení vyšetření hladiny celkového PSA (prostatický specifický antigen) u celkem 6 000 pacientů, kteří jsou v péči onkologa Komplexního onkologického centra (KOC). Vyšetření bude provedeno akreditovanou laboratoří s příslušným laboratorním certifikátem, dle lokace konkrétního KOC. Logistika a organizace vyšetření celkového PSA, včetně komunikace s laboratoří KOC a zpětného získávaní výsledků testů, bude realizovaná dle standartních operačních postupů vybraných dodavatelů.

 

V průběhu návštěvy pacienta u dispenzarizujícího lékaře konkrétního vybraného dodavatele, bude pacientovi po jeho souhlasu indikováno vyšetření celkového PSA, které bude realizováno dle běžných postupů výše uvedeného dodavatele. Výsledek vyšetření daného pacienta bude z laboratoře dodavatele, která stanovila celkové PSA, doručen zpět dispenzarizujícímu lékaři, který jej řádně vyhodnotí a zapíše do elektronického informačního systému, který Zadavatel pro tyto účely připraví.

 

 

Vyšetření celkového PSA bude realizováno výlučně u pacientů, kteří splňují následující vstupní kritéria:

Mužské pohlaví

50 – 70 let

V dispenzární péči pro onkologické onemocnění (solidní nádor), zejména:

Zhoubný novotvar tlustého střeva a konečníku

Zhoubný novotvar ledviny

Melanom

Zhoubný novotvar varlete

Zhoubný novotvar močového měchýře

Zhoubný novotvar dutiny ústní a hltanu

Ukončená primární protinádorová léčba, bez známek recidivy

Předpokládaná délka dožití alespoň 10-15 let

Pacient bez zhoubného novotvaru prostaty

 

Vyšetření celkového PSA nesmí být realizováno u těchto skupin pacientů:

Pacient po léčbě hematoonkologické diagnózy

< >sledovaný na urologii, včetně pravidelných odběrů PSA

Pacient na léčbě léky ze skupiny inhibitorů 5-alfa reduktázy

 

V rámci této veřejné zakázky Zadavatel vybere celkem 10 Komplexních onkologických center, která zajistí vyšetření celkového PSA. V případě, že se do zadávacího řízení přihlásí méně účastníků, zadavatel vybere všechny účastníky, kteří splní zadávací podmínky. Vybraní účastníci provedou celkem 6 000 vyšetření celkového PSA u pacientů odpovídajících výše popsaným kritériím; počty realizovaných vyšetření jednotlivými účastníky mohou být různé. Zadavatel bude postupné plnění služby monitorovat a vítězné účastníky bude informovat o naplnění tohoto limitu prostřednictvím e-mailového oznámení Zadavatele kontaktním osobám vybraných dodavatelů.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1735500,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládané zahájení plnění: Ihned po uzavření smlouvy na plnění veřejné zakázky.

Místo dodání / převzetí plnění:
Zadavatel nestanoví konkrétní místo plnění veřejné zakázky. Účastník je oprávněn provádět vyšetření hladiny PSA v rámci svého sídla či na jiném místě. Účastník je však povinen splnit podmínky dle této výzvy a jejích příloh.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti - nejnižší nabídkové ceny.

    Hodnotící kritéria:                                                                                          váha

    nabídková cena pro stanovení jednoho celkového                                      

    PSA  pro 1 pacienta v Kč bez DPH                                                                 100 %

    Zadavatel stanoví pořadí nabídek od nabídky s nejnižší nabídkovou cenou po nabídku s nejvyšší nabídkovou cenou. Jako nejvýhodnější bude vyhodnocena nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu.

    Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná.

    Nabídková cena musí obsahovat veškeré nutné náklady účastníka na veškeré služby a dodávky nezbytné pro řádné a včasné splnění předmětu části VZ, a to včetně všech nákladů souvisejících při zohlednění veškerých rizik a vlivů, o kterých lze v průběhu plnění předmětu části VZ uvažovat. Nabídková cena musí být stanovena i s přihlédnutím k vývoji cen v daném oboru včetně vývoje kurzu české měny k zahraničním měnám až do doby splnění předmětu VZ.

    Pro hodnocení nabídkové ceny je rozhodující její výše bez DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Uvedení příslušeného KOC ve Věstníku Ministerstva zdravotnictví ČR

Laboratoř s akreditací ČIA, nebo příslušnou certifikací, která realizuje externí kontrolu kvality minimálně 1x ročně. Splnění tohoto požadavku bude doloženo příslušným laboratorním certifikátema dokladem o externí kontrole kvality.

Čestné prohlášení o tom, že účastník zadávacího řízení je schopen provést během 2 let nábor minimálně 800 vhodných osob, které budou odpovídat vstupním kritériím pro výběr pacientů dle této výzvy

Čestné prohlášení o tom, že účastník zadávacího řízení nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.

Strukturovaný životopis v českém jazyce minimálně dvou členů realizačního týmu, kteří týmu musí být lékaři atestovaní v oboru onkologie.

 

Čestná prohlášení musí být podepsána osobou oprávněnou jednat za účastníka zadávacího řízení.

 

Všechny doklady postačí předložit v prosté kopii. Originály nebo ověřené kopie požadovaných dokladů předloží vítězný účastník na základě oprávnění zadavatele nejpozději před podpisem smlouvy.

Zadavatel bude akceptovat doklady z jiných členských států (zejména členských států EU či EHP) prokazující rovnocennou kvalifikaci, jejíž splnění v rámci výběrového řízení požaduje. Zadavatel zároveň neomezuje účast v soutěži těm dodavatelům, kteří mají sídlo nebo místo podnikání v jiném členském státě EU. Zadavatel nicméně upozorňuje na povinnost předložit veškeré doklady v českém jazyce, tedy v případě cizojazyčných dokladů a/nebo podkladů v úředně ověřeném překladu.

Lhůta pro prokázání kvalifikace

Účastník prokazuje splnění kvalifikace ve lhůtě pro podání nabídek, doklady k prokázání splnění kvalifikace musí být součástí nabídky. Zadavatel je oprávněn žádat objasnění kvalifikace či předložení dalších informací a dokladů k prokázání splnění kvalifikace.

Neprokázání kvalifikace

Pokud účastník ve své nabídce neprokáže splnění kvalifikace stanoveným způsobem, nebude jeho nabídka dále posuzována a hodnocena

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Součástí nabídky bude účastníkem podepsaný návrh smlouvy (podle vzoru uvedeného v příloze této Výzvy). Návrh smlouvy podepíše osoba oprávněná jednat za účastníka.

Realizační tým musí tvořit přímo pracovníci účastníka zadávacího řízení nebo musí být
do nabídky doložen doklad o smluvním vztahu člena týmu a účastníka zadávacího řízení.

Nabídková cena bude sestavena podle pokynů zadavatele (viz způsob zpracování nabídkové ceny).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Účastník ve své nabídce stanoví nabídkovou cenu celou částkou za celý předmět plnění veřejné zakázky.

Nabídková cena bude uvedena na Krycím listu nabídky, který tvoří Přílohu č. 2 této Výzvy – Krycí list nabídky (vzor) a bude rozepsána v příloze č. 3 Výzvy - formulář stanovení nabídkové ceny

Nabídková cena musí být v nabídce účastníka uvedena jako celková cena předmětu plnění veřejné zakázky v Kč bez DPH, i vč. DPH. Výše DPH musí být vyčíslena zvlášť.

Nabídková cena musí být uvedena v českých korunách. V nabídkové ceně musí být obsaženy veškeré práce a činnosti potřebné pro řádné splnění veřejné zakázky.

Celková cena, za kterou jednotlivý účastník zakázku zrealizuje, se bude odvíjet od počtu pacientů, kterým daný účastník provede vyšetření celkového PSA a bude násobkem jeho nabídkové ceny a počtu pacientů. 

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídky se podávají písemně, a to v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje.Elektronicky podaná nabídka: Účastník podává nabídku v elektronické podobě výhradně prostřednictvím elektronického nástroje – profilu zadavatele na adrese https://www.tendermarket.cz/Z00000550.profil. Nabídka musí být elektronicky podepsána. Listinnou podobu podání nabídek zadavatel neumožňuje.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Dodavatel může podat pouze jednu nabídku a pouze na celý předmět veřejné zakázky, pokud podá více nabídek samostatně nebo společně s dalšími dodavateli, vyloučí zadavatel všechny tyto nabídky. Zadavatel nepřipouští varianty nabídky, nepřipouští ani podání nabídek na dílčí plnění.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Účastník je oprávněn požadovat od zadavatele vysvětlení k zadávacím podmínkám.Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace musí být zadavateli doručena elektronicky přes výše uvedený profil zadavatele, a to nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Na základě žádosti o vysvětlení zadávací dokumentace doručené ve stanovené lhůtě zadavatel poskytne účastníku vysvětlení k zadávacím podmínkám, a to nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti. Vysvětlení k zadávacím podmínkám, včetně přesného znění žádosti zadavatel uveřejní na webových stránkách https://www.esfcr.cz a profilu zadavatele. Pokud bude zadavatel poskytovat některému z účastníků i upřesňující či doplňující informace k veřejné zakázce, poskytne tytéž informace rovněž všem zadavateli známým účastníkům a uveřejní je na webových stránkách https://www.esfcr.cz a na profilu zadavatele.Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu zadávacích podmínek i z vlastního podnětu. Změnu zadávacích podmínek zadavatel oznámí všem zadavateli známým účastníkům a uveřejní na webových stránkách https://www.esfcr.cz a profilu zadavatele. V případě takové změny podmínek výběrového řízení, která může rozšířit okruh možných dodavatelů, zadavatel prodlouží lhůtu pro podání nabídek tak, aby od okamžiku změny činila alespoň minimální délku původní lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Nabídky musí být doručeny zadavateli v požadované lhůtě. Později doručené nabídky nebudou zařazeny do hodnocení nabídek.

Nabídky ani jednotlivé součásti nabídek dodavatelů či vyloučených dodavatelů nebudou vráceny.

V případě podání nabídek více účastníků se shodnou nabídkovou cenou a při splnění všech zadávacích podmínek stanovených Zadavatelem, bude vybrána nabídka účastníka, který podal nabídku dříve.

Při nesplnění podmínek tohoto zadávacího řízení si zadavatel vyhrazuje právo nabídku dodavatele nezahrnout do hodnocení nabídek.

Zadavatel si vyhrazuje právo všechny předložené nabídky odmítnout.

Zadavatel si vyhrazuje právo kdykoliv zadávací řízení zrušit, a to z jakéhokoli důvodu nebo i bez uvedení důvodu.

Dodavatelé nemají právo na náhradu nákladů spojených s účasti ve výběrovém řízení.

Dodavatelé nesou veškeré náklady spojené s vypracováním a podáním nabídky. Zadavatel v žádném případě neponese za takové náklady zodpovědnost, bez ohledu na průběh a výsledek výběrového řízení.

Dodavateli podáním nabídky nevznikají žádná práva na uzavření smlouvy na předmět nabídky. Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit, popř. vyjasnit informace deklarované dodavatelé v nabídkách.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (v aktuálním znění), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Fakultní nemocnice Královské Vinohrady., Šrobárova 1150/50, 100 34 Praha 10, IČ: 00064173

    Datum podpisu smlouvy: 20. 5. 2019

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Fakultní nemocnice v Motole, V úvalu 84/1, 150 06 Praha 5, IČ: 00064203

    Datum podpisu smlouvy: 20. 5. 2019

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Fakultní nemocnice Plzeň, Dr. Edvarda Beneše 1128/13, 305 99 Plzeň, IČ: 00669806

    Datum podpisu smlouvy: 20. 5. 2019

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Fakultní nemocnice u sv. Anny v Brně, Pekařská 664/53, 656 91 Brno, IČ: 00159816

    Datum podpisu smlouvy: 20. 5. 2019

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Nemocnice na Bulovce, Budínova 67/2, 180 81 Praha 8, IČ: 00064211

    Datum podpisu smlouvy: 20. 5. 2019

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Thomayerova nemocnice, Vídeňská 800, 140 59 Praha 4, IČ: 00064190

    Datum podpisu smlouvy: 20. 5. 2019

Datum ukončení: 20. 5. 2019

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 30. 7. 2018
 
Aktualizováno: 31. 3. 2022