- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vyšetření hladiny celkového PSA
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12429
Název zakázky: Vyšetření hladiny celkového PSA
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 30. 7. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_039/0008167 Program časného záchytu karcinomu prostaty u populace mužů vdispenzární péči po onkologických onemocněních příjemce: Ústav zdravotnických informací a statistiky ČR
Název/obchodní firma zadavatele: Ústav zdravotnických informací a statistiky České republiky
Sídlo zadavatele: Palackého nám. 4, P. O. BOX 60, Praha 2 - Nové Město,
- Jméno: doc. RNDr. Ladislav Dušek, Ph.D.
- Telefon: +420224972712
- E-mail: ladislav.dusek@uzis.cz
IČ zadavatele: 00023833
- Jméno: JUDr. Richard Galuška
- Telefon: +420224972112
- E-mail: pravnivz@uzis.cz
Lhůta pro podání nabídek: 15. 10. 2018 10:00
Místo pro podání nabídek: Elektronicky podaná nabídka prostřednictvím elektronického nástroje – profilu zadavatele na adrese https://www.tendermarket.cz/Z00000550.profil.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Veřejná zakázka je vypisována v rámci realizace projektu
„Program časného záchytu karcinomu prostaty u populace mužů v dispenzární péči po onkologických onemocněních“, č. CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_039/0008167, jehož předmětem je otestovat možnosti časného záchytu karcinomu prostaty ve skupině osob dispenzarizovaných po předchozím onkologickém onemocnění v Komplexních onkologických centrech (KOC). Hlavním cílem projektu je metodicky připravit, realizovat a vyhodnotit pilotní projekt, který ověří vhodnost zavedení metody časného záchytu onemocnění tak, aby byl zajištěn maximální pozitivní dopad na zdraví obyvatel a vysoká nákladová efektivita celého procesu.
Technická specifikace a popis způsobu realizace zakázky
Předmětem veřejné zakázky je provedení vyšetření hladiny celkového PSA (prostatický specifický antigen) u celkem 6 000 pacientů, kteří jsou v péči onkologa Komplexního onkologického centra (KOC). Vyšetření bude provedeno akreditovanou laboratoří s příslušným laboratorním certifikátem, dle lokace konkrétního KOC. Logistika a organizace vyšetření celkového PSA, včetně komunikace s laboratoří KOC a zpětného získávaní výsledků testů, bude realizovaná dle standartních operačních postupů vybraných dodavatelů.
V průběhu návštěvy pacienta u dispenzarizujícího lékaře konkrétního vybraného dodavatele, bude pacientovi po jeho souhlasu indikováno vyšetření celkového PSA, které bude realizováno dle běžných postupů výše uvedeného dodavatele. Výsledek vyšetření daného pacienta bude z laboratoře dodavatele, která stanovila celkové PSA, doručen zpět dispenzarizujícímu lékaři, který jej řádně vyhodnotí a zapíše do elektronického informačního systému, který Zadavatel pro tyto účely připraví.
Vyšetření celkového PSA bude realizováno výlučně u pacientů, kteří splňují následující vstupní kritéria:
Mužské pohlaví
50 – 70 let
V dispenzární péči pro onkologické onemocnění (solidní nádor), zejména:
Zhoubný novotvar tlustého střeva a konečníku
Zhoubný novotvar ledviny
Melanom
Zhoubný novotvar varlete
Zhoubný novotvar močového měchýře
Zhoubný novotvar dutiny ústní a hltanu
Ukončená primární protinádorová léčba, bez známek recidivy
Předpokládaná délka dožití alespoň 10-15 let
Pacient bez zhoubného novotvaru prostaty
Vyšetření celkového PSA nesmí být realizováno u těchto skupin pacientů:
Pacient po léčbě hematoonkologické diagnózy
< >sledovaný na urologii, včetně pravidelných odběrů PSA
Pacient na léčbě léky ze skupiny inhibitorů 5-alfa reduktázy
V rámci této veřejné zakázky Zadavatel vybere celkem 10 Komplexních onkologických center, která zajistí vyšetření celkového PSA. V případě, že se do zadávacího řízení přihlásí méně účastníků, zadavatel vybere všechny účastníky, kteří splní zadávací podmínky. Vybraní účastníci provedou celkem 6 000 vyšetření celkového PSA u pacientů odpovídajících výše popsaným kritériím; počty realizovaných vyšetření jednotlivými účastníky mohou být různé. Zadavatel bude postupné plnění služby monitorovat a vítězné účastníky bude informovat o naplnění tohoto limitu prostřednictvím e-mailového oznámení Zadavatele kontaktním osobám vybraných dodavatelů.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1735500,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládané zahájení plnění: Ihned po uzavření smlouvy na plnění veřejné zakázky.
Místo dodání / převzetí plnění: Zadavatel nestanoví konkrétní místo plnění veřejné zakázky. Účastník je oprávněn provádět vyšetření hladiny PSA v rámci svého sídla či na jiném místě. Účastník je však povinen splnit podmínky dle této výzvy a jejích příloh.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti - nejnižší nabídkové ceny.
Hodnotící kritéria: váha
nabídková cena pro stanovení jednoho celkového
PSA pro 1 pacienta v Kč bez DPH 100 %
Zadavatel stanoví pořadí nabídek od nabídky s nejnižší nabídkovou cenou po nabídku s nejvyšší nabídkovou cenou. Jako nejvýhodnější bude vyhodnocena nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu.
Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná.
Nabídková cena musí obsahovat veškeré nutné náklady účastníka na veškeré služby a dodávky nezbytné pro řádné a včasné splnění předmětu části VZ, a to včetně všech nákladů souvisejících při zohlednění veškerých rizik a vlivů, o kterých lze v průběhu plnění předmětu části VZ uvažovat. Nabídková cena musí být stanovena i s přihlédnutím k vývoji cen v daném oboru včetně vývoje kurzu české měny k zahraničním měnám až do doby splnění předmětu VZ.
Pro hodnocení nabídkové ceny je rozhodující její výše bez DPH.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uvedení příslušeného KOC ve Věstníku Ministerstva zdravotnictví ČR
Laboratoř s akreditací ČIA, nebo příslušnou certifikací, která realizuje externí kontrolu kvality minimálně 1x ročně. Splnění tohoto požadavku bude doloženo příslušným laboratorním certifikátema dokladem o externí kontrole kvality.
Čestné prohlášení o tom, že účastník zadávacího řízení je schopen provést během 2 let nábor minimálně 800 vhodných osob, které budou odpovídat vstupním kritériím pro výběr pacientů dle této výzvy
Čestné prohlášení o tom, že účastník zadávacího řízení nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.
Strukturovaný životopis v českém jazyce minimálně dvou členů realizačního týmu, kteří týmu musí být lékaři atestovaní v oboru onkologie.
Čestná prohlášení musí být podepsána osobou oprávněnou jednat za účastníka zadávacího řízení.
Všechny doklady postačí předložit v prosté kopii. Originály nebo ověřené kopie požadovaných dokladů předloží vítězný účastník na základě oprávnění zadavatele nejpozději před podpisem smlouvy.
Zadavatel bude akceptovat doklady z jiných členských států (zejména členských států EU či EHP) prokazující rovnocennou kvalifikaci, jejíž splnění v rámci výběrového řízení požaduje. Zadavatel zároveň neomezuje účast v soutěži těm dodavatelům, kteří mají sídlo nebo místo podnikání v jiném členském státě EU. Zadavatel nicméně upozorňuje na povinnost předložit veškeré doklady v českém jazyce, tedy v případě cizojazyčných dokladů a/nebo podkladů v úředně ověřeném překladu.Lhůta pro prokázání kvalifikace
Účastník prokazuje splnění kvalifikace ve lhůtě pro podání nabídek, doklady k prokázání splnění kvalifikace musí být součástí nabídky. Zadavatel je oprávněn žádat objasnění kvalifikace či předložení dalších informací a dokladů k prokázání splnění kvalifikace.
Neprokázání kvalifikace
Pokud účastník ve své nabídce neprokáže splnění kvalifikace stanoveným způsobem, nebude jeho nabídka dále posuzována a hodnocenaPodmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
Součástí nabídky bude účastníkem podepsaný návrh smlouvy (podle vzoru uvedeného v příloze této Výzvy). Návrh smlouvy podepíše osoba oprávněná jednat za účastníka.
Realizační tým musí tvořit přímo pracovníci účastníka zadávacího řízení nebo musí být
do nabídky doložen doklad o smluvním vztahu člena týmu a účastníka zadávacího řízení.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Účastník ve své nabídce stanoví nabídkovou cenu celou částkou za celý předmět plnění veřejné zakázky.
Nabídková cena bude uvedena na Krycím listu nabídky, který tvoří Přílohu č. 2 této Výzvy – Krycí list nabídky (vzor) a bude rozepsána v příloze č. 3 Výzvy - formulář stanovení nabídkové ceny
Nabídková cena musí být v nabídce účastníka uvedena jako celková cena předmětu plnění veřejné zakázky v Kč bez DPH, i vč. DPH. Výše DPH musí být vyčíslena zvlášť.
Nabídková cena musí být uvedena v českých korunách. V nabídkové ceně musí být obsaženy veškeré práce a činnosti potřebné pro řádné splnění veřejné zakázky.
Celková cena, za kterou jednotlivý účastník zakázku zrealizuje, se bude odvíjet od počtu pacientů, kterým daný účastník provede vyšetření celkového PSA a bude násobkem jeho nabídkové ceny a počtu pacientů.Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídky se podávají písemně, a to v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje.Elektronicky podaná nabídka: Účastník podává nabídku v elektronické podobě výhradně prostřednictvím elektronického nástroje – profilu zadavatele na adrese https://www.tendermarket.cz/Z00000550.profil. Nabídka musí být elektronicky podepsána. Listinnou podobu podání nabídek zadavatel neumožňuje.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Dodavatel může podat pouze jednu nabídku a pouze na celý předmět veřejné zakázky, pokud podá více nabídek samostatně nebo společně s dalšími dodavateli, vyloučí zadavatel všechny tyto nabídky. Zadavatel nepřipouští varianty nabídky, nepřipouští ani podání nabídek na dílčí plnění.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Účastník je oprávněn požadovat od zadavatele vysvětlení k zadávacím podmínkám.Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace musí být zadavateli doručena elektronicky přes výše uvedený profil zadavatele, a to nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Na základě žádosti o vysvětlení zadávací dokumentace doručené ve stanovené lhůtě zadavatel poskytne účastníku vysvětlení k zadávacím podmínkám, a to nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti. Vysvětlení k zadávacím podmínkám, včetně přesného znění žádosti zadavatel uveřejní na webových stránkách https://www.esfcr.cz a profilu zadavatele. Pokud bude zadavatel poskytovat některému z účastníků i upřesňující či doplňující informace k veřejné zakázce, poskytne tytéž informace rovněž všem zadavateli známým účastníkům a uveřejní je na webových stránkách https://www.esfcr.cz a na profilu zadavatele.Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu zadávacích podmínek i z vlastního podnětu. Změnu zadávacích podmínek zadavatel oznámí všem zadavateli známým účastníkům a uveřejní na webových stránkách https://www.esfcr.cz a profilu zadavatele. V případě takové změny podmínek výběrového řízení, která může rozšířit okruh možných dodavatelů, zadavatel prodlouží lhůtu pro podání nabídek tak, aby od okamžiku změny činila alespoň minimální délku původní lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Nabídky musí být doručeny zadavateli v požadované lhůtě. Později doručené nabídky nebudou zařazeny do hodnocení nabídek.
Nabídky ani jednotlivé součásti nabídek dodavatelů či vyloučených dodavatelů nebudou vráceny.
V případě podání nabídek více účastníků se shodnou nabídkovou cenou a při splnění všech zadávacích podmínek stanovených Zadavatelem, bude vybrána nabídka účastníka, který podal nabídku dříve.
Při nesplnění podmínek tohoto zadávacího řízení si zadavatel vyhrazuje právo nabídku dodavatele nezahrnout do hodnocení nabídek.
Zadavatel si vyhrazuje právo všechny předložené nabídky odmítnout.
Zadavatel si vyhrazuje právo kdykoliv zadávací řízení zrušit, a to z jakéhokoli důvodu nebo i bez uvedení důvodu.
Dodavatelé nemají právo na náhradu nákladů spojených s účasti ve výběrovém řízení.
Dodavatelé nesou veškeré náklady spojené s vypracováním a podáním nabídky. Zadavatel v žádném případě neponese za takové náklady zodpovědnost, bez ohledu na průběh a výsledek výběrového řízení.
Dodavateli podáním nabídky nevznikají žádná práva na uzavření smlouvy na předmět nabídky. Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit, popř. vyjasnit informace deklarované dodavatelé v nabídkách.Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (v aktuálním znění), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- příloha č. 1 Výzvy - Rámcova dohoda (1).docx (26. 7. 2018 16:25)
- příloha č. 2 Výzvy - kryci list.doc (26. 7. 2018 16:25)
- Příloha č. 3 Výzvy a příloha č. 2 RD_Formular stanoveni nabidkove ceny.xlsx (26. 7. 2018 16:25)
- Výzva k podání nabídek PSA FINAL.docx (26. 7. 2018 16:25)
- Výzva k podání nabídek PSA FINAL.pdf (26. 7. 2018 16:25)
- Změna nebo doplnění zadávacích podmínek č. 1_R.pdf (6. 9. 2018 14:32)
- Změna nebo doplnění zadávacích podmínek č. 2_anm.pdf (27. 9. 2018 12:39)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče_KZ Ústí nad Labem podpis.pdf (14. 11. 2018 12:41)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče_Multiscan s.r.o podpis.pdf (14. 11. 2018 12:41)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (27. 11. 2018 10:34)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (20. 5. 2019 13:07)
- Výše skutečně uhrazené ceny za plnění smlouvy - Vyšetření hladiny celkového PSA_R.pdf (31. 3. 2020 08:56)
- Výše skutečně uhrazené ceny za plnění smlouvy v roce 2020 - Vyšetření hladiny celkového PSA.pdf (31. 3. 2021 10:23)
- Výše skutečně uhrazené ceny za plnění smlouvy v roce 2021 - Vyšetření hladiny celkového PSA.pdf (31. 3. 2022 12:59)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Fakultní nemocnice Královské Vinohrady., Šrobárova 1150/50, 100 34 Praha 10, IČ: 00064173
Datum podpisu smlouvy: 20. 5. 2019
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Fakultní nemocnice v Motole, V úvalu 84/1, 150 06 Praha 5, IČ: 00064203
Datum podpisu smlouvy: 20. 5. 2019
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Fakultní nemocnice Plzeň, Dr. Edvarda Beneše 1128/13, 305 99 Plzeň, IČ: 00669806
Datum podpisu smlouvy: 20. 5. 2019
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Fakultní nemocnice u sv. Anny v Brně, Pekařská 664/53, 656 91 Brno, IČ: 00159816
Datum podpisu smlouvy: 20. 5. 2019
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Nemocnice na Bulovce, Budínova 67/2, 180 81 Praha 8, IČ: 00064211
Datum podpisu smlouvy: 20. 5. 2019
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Thomayerova nemocnice, Vídeňská 800, 140 59 Praha 4, IČ: 00064190
Datum podpisu smlouvy: 20. 5. 2019
Datum ukončení: 20. 5. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.