- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vývoj a správa informačního systému Pardubického kraje pro řízení a financování služeb v sociální oblasti
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13734
Název zakázky: Vývoj a správa informačního systému Pardubického kraje pro řízení a financování služeb v sociální oblasti
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 1. 2021
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: Pardubický kraj
Sídlo zadavatele: Komenského náměstí 125, 532 11 Pardubice
- Jméno: JUDr. Martin Netolický, Ph.D., hejtman
- Telefon: +420466026114
- E-mail: martin.netolicky@pardubickykraj.cz
IČ zadavatele: 70892822
DIČ zadavatele: CZ70892822
- Jméno: Mgr. Pavel Menšl
- Telefon: +420605551501
- E-mail: pavel.mensl@pardubickykraj.cz
Lhůta pro podání nabídek: 17. 2. 2021 10:00
Místo pro podání nabídek: Zadavatel stanovil pouze elektronickou formu nabídek. Nabídky se podávají prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.pardubickykraj.cz/). Blíže viz výzva k podání nabídek.
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Předmětem této veřejné zakázky je vývoj a správa informačního systému Pardubického kraje pro řízení a financování služeb v sociální oblasti. Zakázka je realizována v rámci projektu „Podpora procesů kvality a systémových změn v řízení sociálních služeb v Pardubickém kraji“ (reg. č. CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_007/0007629) financovaného prostřednictvím Operačního programu Zaměstnanost. Bližší informace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3660000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 17.2.2021 10:00
Místo dodání / převzetí plnění: Místem dodání a převzetí výstupů plnění je sídlo zadavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Zadavatel bude nabídky hodnotit dle jejich ekonomické výhodnosti. Ekonomická výhodnost bude hodnocena na základě nejvýhodnějšího poměru nabídkové ceny (váha 60%) a celkové kvality nabídky (40%). V rámci celkové kvality nabídky budou hodnocena následující subkritéria:
- Subkritérium č. 1 – realizační tým dodavatele
- Subkritérium č. 2 – certifikace dodavatele
- Subkritérium č. 3 – zkušenost dodavatele s implementací DMS
- Subkritérium č. 4 – zkušenost dodavatele se zakázkou na vývoj ISVS
- Subkritérium č. 5 – zkušenost dodavatele se zakázkou na vývoj informačního systému pro řízení sítě sociálních služeb
Blíže jsou pravidla pro hodnocení nabídek uvedena v zadávací dokumentaci.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Viz zadávací dokumentace.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz zadávací dokumentace.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz zadávací dokumentace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka bude předložena pouze v elektronické podobě v českém jazyce prostřednictvím elektronického nástroje EZAK. Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace může být zadavateli doručena nejpozději 7 pracovních dní před skončením lhůty pro podání nabídek, a to elektronicky do datové schránky nebo prostřednictvím elektronického nástroje nebo na e-mail kontaktní osoby uvedené v zadávací dokumentaci.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz zadávací dokumentace.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- ZD_podepsana.pdf (18. 1. 2021 15:06)
- P1V_Formulare.doc (18. 1. 2021 15:07)
- P4V_Hodnotici_tabulka.xlsx (18. 1. 2021 15:08)
- Oznameni_o_vyberu.pdf (8. 3. 2021 17:01)
- oznameni_o_podpisu_smlouvy.doc (28. 5. 2021 08:25)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 2180510.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): DERS Group s.r.o. se sídlem Řehořova 932/27, Žižkov, 130 00 Praha 3, IČO 275 13 149
Datum podpisu smlouvy: 11. 5. 2021
Datum ukončení: 11. 5. 2021
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.