- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Výzva č. 43 - Dopravní podnik města Děčína a.s.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11939
Název zakázky: Výzva č. 43 - Dopravní podnik města Děčína a.s.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 12. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Dopravní podnik města Děčína, a.s.
Sídlo zadavatele: Děčín VI., Dělnická 106, PSČ 40529
- Jméno: Ing. Vladislav Raška, Ing. Martin Weiss
- Telefon: +420412709511
- E-mail: dpmd@dpmd.cz
IČ zadavatele: 62240935
DIČ zadavatele: CZ62240935
- Jméno: Mgr. Milan Schagerer, advokát
- Telefon: +420605839977
- E-mail: schagerer@akschagerer.cz
Lhůta pro podání nabídek: 18. 12. 2017 16:00
Místo pro podání nabídek: AK Schagerer, Plzeňská 276/298, 150 00 Praha 5 – Motol (recepce hotelu Energie)
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů výhradně pro skupinu zaměstnanců zadavatele (tzv. uzavřené kurzy) v prostorách nacházejících se v městě Děčín či v Ústeckém kraji, bližší specifikace dle znění výzvy a přílohy č. 2, a to v oblasti technického a jiného odborného vzdělávání.
Oblast technického a jiného odborného vzdělávání – kurzy:
- Obsluha manipulačních vozíků
- Řidičské oprávnění skupiny C
- Rozšíření ze skupiny D na DE
- Řidičské oprávnění skupiny T
- Řidičské oprávnění skupiny D (rozšíření C na D)
- Pravidelné školení 1 - Dopravní předpisy
- Pravidelné školení 2 - Doklady řidiče vozidla
- Pravidelné školení 3 - Silniční kontroly
- Pravidelné školení 4 - První pomoc
- Pravidelné školení 5 - Bezpečná a defenzivní jízda.
Podrobný rozpis jednotlivých oblastí a vzdělávacích aktivit včetně maximálního počtu účastníků je uvedený v příloze č. 2 této výzvy.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1033791,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: V období do 28. 2. 2019. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele.
Místo dodání / převzetí plnění: V městě Děčín / Ústeckém kraji, specifikováno v příloze č. 2 výzvy.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena bez DPH (50%) - číselné kritérium
- Metodika organizace kurzů (50%) - nečíselné kritérium
Více viz Výzva k podání nabídek.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje, aby uchazeč prokázal splnění kvalifikace v tomto rozsahu:
- Základní způsobilost,
- Profesní způsobilost.
Více viz Výzva k podání nabídek.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Více viz Výzva k podání nabídek.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Více viz Výzva k podání nabídek.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Více viz Výzva k podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- čestné prohlášení.doc (5. 12. 2017 14:48)
- krycí list.doc (5. 12. 2017 14:48)
- Návrh smlouvy.docx (5. 12. 2017 14:48)
- Specifikace kalkulace.docx (5. 12. 2017 14:48)
- specifikace předmětu zakázky.pdf (5. 12. 2017 14:48)
- Výzva k podání nabídek.pdf (5. 12. 2017 14:48)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (16. 1. 2018 12:12)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (16. 1. 2018 12:12)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1032500.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ALL Academy s.r.o., IČ 01726013, se sídlem Havířská 346/100, Všebořice, 400 10 Ústí nad Labem, zastoupená Rostislavem Filem, jednatelem
Datum podpisu smlouvy: 16. 1. 2018
Datum ukončení: 16. 1. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.