Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávací aktivity pro zaměstnance LENA NÁBYTEK, s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11905

Název zakázky: Vzdělávací aktivity pro zaměstnance LENA NÁBYTEK, s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 11. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: LENA NÁBYTEK, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Palackého 62, Všetuly, 769 01 Holešov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: František Žůrek
  • Telefon: +420608242000
  • E-mail: zurek.frantisek@lena.cz

IČ zadavatele: 25538021

DIČ zadavatele: CZ25538021

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Marie Šťastná
  • Telefon: +420608242013
  • E-mail: stastna.marie@lena.cz

Lhůta pro podání nabídek: 8. 12. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Palackého 62, Všetuly, 769 01 Holešov

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Tato Výzva k podání nabídek je soubor dokumentů, údajů, požadavků a technických podmínek zadavatele vymezujících předmět zakázky v podrobnostech nezbytných pro zpracování nabídky.

Předmětem výběrového řízení je nákup služeb spojených s realizací vzdělávacích aktivit a kurzů pro zaměstnance společnosti LENA NÁBYTEK, s.r.o. Předmět zakázky je rozdělen do pěti dílčích plnění (podrobněji specifikováno níže a v přílohách výzvy). Účastník výběrového řízení může podat nabídku na jednotlivá dílčí plnění nebo na všechna dílčí plnění. Uchazeč je povinen podat nabídku vždy výhradně na plnění předmětu celého, zadavatelem definovaného, dílčího plnění, není přípustné nabídnout pouze některé vybrané kurzy nebo jejich části. Nabídka do každého dílčího plnění bude zpracována samostatně se všemi náležitostmi.

 

Cílem této výzvy je zajištění profesního vzdělávání zaměstnanců společnosti LENA NÁBYTEK, s.r.o. v různých oblastech.

Teoretické i praktické vzdělávací aktivity budou probíhat ve školicích prostorách zadavatele tj. na adrese Palackého 62, Všetuly, 769 01 Holešov, pokud zadavatel neurčí jinak.

Vzdělávací aktivity budou probíhat formou uzavřených kurzů, připravených na míru zadavateli. Náklady na školicí místnost nejsou součástí nabídkové ceny, učebnu zajistí zadavatel. V případě realizace kurzů, které vyžadují práci na počítači zajistí tuto mobilní počítačovou učebnu uchazeč.

 

Nabídková cena je konečná, cena kurzu obsahuje veškeré náklady spojené s realizací vzdělávání a zajištění školení.

 

Zakázka je rozdělena do několika dílčích plnění (podrobněji specifikováno v přílohách č. 3-7).

 

Předmětem zakázky je poskytování odborného vzdělávání zaměstnanců zadavatele v těchto částech:

 

    Dílčí plnění 1 – Obecné IT: Ekonomický a informační systém POHODA

    Dílčí plnění 2 – Obecné IT: MS Office

    Dílčí plnění 3 – Měkké a manažerské dovednosti

    Dílčí plnění 4 – Technické a jiné odborné vzdělávání: Obsluha CNC strojů

    Dílčí plnění 5 – Technické a jiné odborné vzdělávání: Odborná školení zaměřená na výrobu nábytku

    

Bližší specifikace a rozsah předmětu zakázky je uveden v samostatných přílohách č. 3-7, které jsou nedílnou součástí této výzvy.

Příloha 3 Specifikace předmětu zakázky – Obecné IT: Ekonomický a informační systém POHODA
Příloha 4 Specifikace předmětu zakázky – Obecné IT: MS Office
Příloha 5 Specifikace předmětu zakázky – Měkké a manažerské dovednosti
Příloha 6 Specifikace předmětu zakázky – Technické a jiné odborné vzdělávání: Obsluha CNC strojů
Příloha 7 Specifikace předmětu zakázky – Technické a jiné odborné vzdělávání: Odborná školení zaměřená na výrobu nábytku

 

Zadavatel požaduje splnění těchto podmínek:

Uchazeč poskytne účastníkům školení v potřebném počtu pro každý kurz výukové a podpůrné.
Jednoho kurzu se může hromadně účastnit skupina max. 12 osob.
Vzdělávací aktivity mohou probíhat od pondělí do pátku v pracovní dobu od 6:00 do 14:30 hod. Kurzy budou probíhat dle aktuálních potřeb zadavatele a dle termínů stanovených v harmonogramu. Harmonogram bude stanoven při podpisu smlouvy mezi zadavatelem a uchazečem.
Plnění zakázky musí být zajištěno dostatečným počtem kvalifikovaných a specializovaných osob. V případě indispozice lektora zajistí uchazeč náhradu na stejné či vyšší úrovní v původním termínu konání.
Uchazeč je vázán celým obsahem své nabídky po celou dobu její realizace

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 966692,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Prosinec 2017 – leden 2019. Doba dodání může být upravena v závislosti na lhůtách v tomto zadávacím řízení. Vzdělávací aktivity budou po celou dobu realizovány dle harmonogramu a možností zadavatele. Harmonogram bude vytvořen dle dohody mezi vítězným uchazečem a zadavatelem.

Místo dodání / převzetí plnění:
Vzdělávání bude probíhat formou uzavřených kurzů v sídle společnosti na adrese Palackého 62, Všetuly, 769 01 Holešov.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Základním hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky.

    Celková nabídková cena bez DPH – váha 100%

     

    V rámci hodnotícího kritéria Celková nabídková cena bez DPH budou nabídky hodnoceny podle výše celkové nabídkové ceny bez DPH. Nejvýhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH. Nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu bez DPH obdrží 100 bodů. Každá další hodnocená nabídka obdrží počet bodu odpovídající poměru nejnižší nabídkové ceny bez DPH a hodnocené nabídkové ceny bez DPH vynásobeného 100.

     

    (nejnižší nabídková cena bez DPH)

    Hodnocení ceny = 100 * ---------------------------------------------------- *       váha vyjádřená v %

    (nabídková cena hodnocené nabídky)

     

    V případě, že je uchazeč neplátce DPH uvede cenu bez DPH za kurz a cenu s DPH za kurz stejnou, do pole DPH uvede 0.

     

    V případě rovnosti celkových bodových hodnot dvou či více nabídek rozhoduje o celkovém pořadí těchto nabídek pořadí, v jakém byly doručeny. Zadavatel bude hodnotit každou dílčí část samostatně.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Uchazeč je v nabídce povinen prokázat splnění kvalifikace v rozsahu a způsobem stanoveným touto výzvou k podání nabídky. Uchazeč je povinen prokázat splnění kvalifikace ve lhůtě pro podání nabídek.

 

Základní kvalifikační předpoklady

Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokazuje uchazeč předložením:

Čestného prohlášení uchazeče o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či na penále týkajícím se veřejného zdravotního pojištění nebo sociálního zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.
Dále předloží čestné prohlášení o bezúhonnosti uchazeče (fyzické osoby) či statutárního orgánu uchazeče (právnické osoby).

Uchazeč může použít vzor čestného prohlášení, který je přílohou č. 1 Čestné prohlášení - Základní kvalifikační předpoklady, této výzvy. Toto čestné prohlášení musí být předloženo v originále a opatřeno podpisem statutárního orgánu nebo osoby oprávněné jednat za uchazeče na základě plné moci.

Tato podmínka se vztahuje na všechny dílčí plnění zakázky.

 

Profesní kvalifikační předpoklady

Doklady splňující profesní kvalifikační předpoklady předloží uchazeč v originále nebo úředně ověřené kopii.

Doklady o profesních kvalifikačních předpokladech nesmí být starší 90- ti dnů ke dni podání nabídky.

 

Profesní kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč:

který předloží výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán.
který je oprávněn k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky. Uchazeč prokáže splnění profesních kvalifikačních předpokladů předložením výpisu ze živnostenského rejstříku či úředně ověřenou kopií koncese. Uchazeč prokáže příslušné živnostenské oprávnění tak, že bude mít mezi obory činnosti zařazenou činnost: Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti

 

Zadavatel umožňuje předložení Profesních kvalifikačních předpokladů pomocí originálu nebo úředně ověřené kopie výpisu ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů.

 

Technické kvalifikační předpoklady

Požadavky na splnění technických kvalifikačních předpokladů stanovuje zadavatel odlišně pro každé dílčí plnění předmětu zakázky. Požadavky na vybraná dílčí plnění jsou stanovena v zadávací dokumentaci viz. příloha.

 

 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka uchazeče bude obsahovat:

Vrchní stranu nabídky obsahující identifikační údaje o uchazeči: Firma, IČO, sídlo, kontaktní osoba ve věci nabídky a dílčí plnění, do kterého je nabídka podávána.
Krycí list nabídky (příloha č. 2) – Krycí list nabídky bude podepsaný statutárním orgánem nebo osobou oprávněnou jednat za uchazeče na základě plné moci – vyplní uchazeč.
Příloha č. 3 - 7 Specifikace předmětu zakázky pro dílčí plnění (dle dílčího plnění, do kterého uchazeč podává nabídku) – vyplní uchazeč
Doklady o prokázání Základních kvalifikačních předpokladů (Příloha č. 1 Čestné prohlášení)
Doklady o prokázání Profesních kvalifikačních předpokladů
Doklady o prokázání Technických kvalifikačních předpokladů
Plná moc – Uchazeč doloží plnou moc pouze v případě, že bude Krycí list nabídky, Příloha č. 3-7 Specifikace předmětu zakázky nebo Doklady o prokázání kvalifikace podepsány osobou oprávněnou jednat za dodavatele na základě plné moci

Uchazeč může k nabídce předložit i další dokumenty jako je např. ukázka vzdělávacích materiálů atp.

 

Základní i profesní kvalifikační předpoklady jsou pro jednotlivé dílčí plnění zakázky stejné. V případě, že uchazeč podává nabídky do více dílčích plnění, musí základní, profesní a technické kvalifikační předpoklady prokázat v každé nabídce.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Celková nabídková cena bude účastníkem zadávacího řízení uvedena v českých korunách za danou část zakázky.

Celková nabídková cena za dané dílčí plnění zakázky bude uvedena v českých korunách v krycím listu nabídky (Příloha č. 2) a je závazná pro uzavření smlouvy.

 

Celková nabídková cena bude dodavatelem uvedena v členění Cena bez DPH, DPH a cena vč. DPH dle zadání v krycím listu.

 

V případě, že je uchazeč neplátce DPH uvede cenu bez DPH a cenu s DPH stejnou, do pole DPH uvede 0.

 

Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady potřebné na zajištění vzdělávacích aktivit zejména náklady na odměnu pro lektora, jeho dopravu, ubytování, atp. Součástí ceny jsou i náklady na zajištění výstupů a dokladů o absolvování jednotlivých kurzů.

 

Nabídková cena může být dále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. V tomto případě bude nabídková cena upravenou podle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka a všechny doklady v ní předložené budou zpracovány v listinné podobě v českém jazyce a bude podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Certifikát prokazující splnění technických kvalifikačních předpokladů lze předložit také v cizím jazyce. Nabídka bude řádně čitelná, bez škrtů a přepisů.Všechny popsané strany nabídky budou řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou včetně příloh a budou zabezpečeny resp. svázány tak, aby nemohlo dojít k manipulaci s obsahem nabídky.Nabídka bude doručena v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky, názvem dílčího plnění pro kterou je nabídka podána a nápisem „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - NEOTVÍRAT“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídka do každého dílčího plnění bude zpracována samostatně se všemi náležitostmi. Pokud uchazeč podává nabídky pro více dílčích plnění zakázky, může nabídky doručit v jedné společné obálce, vždy ale musí být na obálce označeno, pro jaké dílčí plnění jsou nabídky podávány.Nabídka bude dodána poštou, doporučenou poštou, kurýrem nebo osobně. Podání nabídek e-mailem není možné.V případě osobního podání nabídky, budou nabídky doručeny na adresu:Podniková prodejna – LENA NÁBYTEK, s.r.o.Palackého 494, 769 01 Holešov - VšetulyV případě doručení poštou, doporučenou poštou nebo kurýrem budou nabídky doručeny na adresu: LENA NÁBYTEK, s.r.o.Palackého 62,769 01 Holešov - VšetulyNabídka bude zpracována v jednom tištěném originále.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat pouze písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle dodatečné informace k zadávacím podmínkám, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti dle předchozího odstavce. Zadavatel může poskytnout uchazečům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek a nabídky obsahující plnění nad rámec požadovaného ve výzvě.
Dle § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, je vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly.
Pokud není v této výzvě k podání nabídek uvedeno jinak, vztahují se příslušná ustanovení výzvy k podání nabídek, na všechna dílčí plnění.
Účastník může předložit nabídku na jedno dílčí plnění nebo na všechny dílčí plnění zakázky, přičemž každá z dílčích části bude mít stanovené samostatné hodnocení. Účastník předloží nabídku na každou dílčí část samostatně.
Veškerá komunikace mezi zadavatelem a účastníky bude probíhat pouze a jedině písemnou formou (vč. Komunikace e-mailem) prostřednictvím kontaktní osoby pro výběrové řízení, a to pouze v českém jazyce.
Zadavatel si vyhrazuje právo nevracet uchazečům podané nabídky
Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit informace uvedené uchazeči v nabídkách a případně požádat o jejich upřesnění.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 685000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část 1 - MARLIN, s.r.o., Města Mayen 1536, 686 01 Uherské Hradiště, IČ: 60733306, Ing. Martin Bellovič, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 1. 3. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část 2 - CE-PA, spol. s r.o., Trojická 1910/7, 128 00 Praha 2 – Nové Město, IČ: 022 29 919, Jaroslav Škývara, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 1. 3. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část 3 - CE-PA, spol. s r.o., Trojická 1910/7, 128 00 Praha 2 – Nové Město, IČ: 022 29 919, Jaroslav Škývara, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 1. 3. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část 4 - Wood Software s.r.o., Ostravská 82, 747 70 Opava-Komárov, IČ: 285 84 856, Ing. Adam Kořený, Ph.D., jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 1. 3. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část 5 - Wood Software s.r.o., Ostravská 82, 747 70 Opava-Komárov, IČ: 285 84 856, Ing. Adam Kořený, Ph.D., jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 1. 3. 2018

Datum ukončení: 1. 3. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 27. 11. 2017
 
Aktualizováno: 2. 3. 2018