Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávací kurzy pro zaměstnance Městského úřadu v Kroměříži

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11823

Název zakázky: Vzdělávací kurzy pro zaměstnance Městského úřadu v Kroměříži

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 11. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Město Kroměříž

Sídlo zadavatele: Velké náměstí 115, 767 01 Kroměříž

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Jaroslav Němec, starosta
  • Telefon: +420573321111
  • E-mail: meu@mesto-kromeriz.cz

IČ zadavatele: 00287351

DIČ zadavatele: CZ00287351

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: JUDr. Michal Šilhánek
  • Telefon: +420602162198
  • E-mail: m.silhanek@pmadvisory.cz

Lhůta pro podání nabídek: 21. 11. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Město Kroměříž, Velké náměstí 115, 767 01 Kroměříž

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Cílem zadávacího řízení je uzavření smlouvy mezi zadavatelem a dodavatelem, jejímž předmětem je provedení služeb dle požadavků zadavatele.

Předmětem projektu je zajištění vzdělávacích kurzů včetně zázemí dle technické specifikace a poskytnutí zpětné vazby zadavateli. Součástí zajištění vzdělávacích kurzů je taktéž zajištění prostor pro školení v Kroměříži (mimo prostory zadavatele samotného). Součástí předmětu veřejné zakázky je taktéž zajištění školicích pomůcek a pitný režim.

Veřejná zakázka je rozdělena na následující samostatné části:

Část 1: Právní oblast

Část 2: Finanční a sociální oblast

Část 3: Veřejné zakázky a strategie řízení

Část 4: Komunikace

Hlavní metodou výuky budou přednášky s příklady aplikací v praxi. Každý vzdělávací kurz musí mít prostor pro diskuzi.

V ceně školení jsou zahrnuty školící prostory. Každý kurz má jiný počet účastníků. Tomu by měly odpovídat velikosti těchto místností tak, aby umožňovaly účastníkům dostatečný komfort. Školící místnosti by měly být určeny ke vzdělávacím aktivitám, případně by jim měly být uzpůsobeny. To znamená, že by měly být vhodně osvětleny, vybaveny stoly, židlemi, dále připojením k internetu. Měla by zde být tedy možnost připojení počítače, projektoru atd.

Dodavatel si zajistí vhodné technické vybavení dle charakteru daného tématu vzdělávací akce (PC, projektor, flipchart).

Každý účastník obdrží po skončení vzdělávací aktivity osvědčení o účasti. Dodavatel dodá tato osvědčení také v elektronické podobě.

Na konci vzdělávací aktivity proběhne s účastníky test ověřující pochopení daného tématu (potvrzení o prověření znalostí), dále dodavatel zajistí hodnotící dotazníky.

Veškeré tištěné a elektronické materiály musí splňovat požadované prvky publicity poskytovatele dotace.

Zadavatel informuje účastníky, že projekt bude spolufinancován ze zdrojů Evropské unie v rámci Operačního programu Zaměstnanost a bude se řídit pravidly tohoto operačního programu.

Jednotlivé kurzy jsou věcně vymezeny v příloze č. 2 této zadávací dokumentace. Zadavatel zde výslovně uvádí, že vymezení kurzů je názorné a definuje představu zadavatele o minimálním rozsahu kurzu. Obsah kurzu může být v závislosti na nabídce dodavatele dále upraven, pakliže dojde k zachování hlavních obsahových náležitostí kurzu.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1099584,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
listopad 2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Brno

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Hodnocení nabídek proběhne podle jejich ekonomické výhodnosti.

Stanovení pořadí nabídek bude provedeno podle výše celkových nabídkových cen v Kč bez DPH s tím, že nejnižší celková nabídková cena v Kč bez DPH určuje nejvhodnější nabídku. Ostatní nabídky budou seřazeny podle výše celkových nabídkových cen v Kč bez DPH vzestupně.

V případě rozporu nabídkové ceny uvedené v krycím listu nabídky a v návrhu smlouvy se k ceně uvedené v krycím listu nabídky nepřihlíží.

Každá dílčí část veřejné zakázky bude hodnocena samostatně.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Základní způsobilost – stejné pro všechny části

Způsobilým analogicky podle § 74 odst. 1 zákona není dodavatel, který

a)byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 zákona nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,

b)  má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,

c)  má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,

d)  má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,

e)  je v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

Splnění tohoto požadavku doloží účastník čestným prohlášením.

Profesní způsobilost – stejné pro všechny části

Splnění profesní způsobilosti analogicky dle § 77 odst. 1 zákona prokáže dodavatel předložením výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.

Splnění profesní způsobilosti analogicky dle § 77 odst. 2 písm. a) zákona prokáže dodavatel předložením živnostenského oprávnění pro předmět činnosti relevantní s předmětem tohoto zadávacího řízení, případně výpisu ze živnostenského rejstříku, z kterého toto oprávnění vyplývá. Relevantním oprávněním k podnikání se má na mysli zejména: Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona – obor činností: Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti.

Splnění profesní způsobilosti se prokazuje předložením příslušných dokladů.

Technická kvalifikace

Zadavatel požaduje prokázání technické kvalifikace podle ustanovení analogicky § 79 odst. 2 písm. b) zákona.

Splnění technické kvalifikace analogicky dle § 79 odst. 2 písm. b) zákona prokáže dodavatel předložením seznamu služeb poskytnutých za posledních 3 roky před zahájením zadávacího řízení.

Požadovaná minimální úroveň pro dílčí část 1:

3 služby obdobného charakteru (obdobným charakterem se rozumí vzdělávání v oblasti práva) ve výši 50.000 Kč bez DPH.

Požadovaná minimální úroveň pro dílčí část 2:

3 služby obdobného charakteru (obdobným charakterem se rozumí vzdělávání v oblasti finanční nebo sociální) ve výši 50.000 Kč bez DPH.

Požadovaná minimální úroveň pro dílčí část 3:

3 služby obdobného charakteru (obdobným charakterem se rozumí vzdělávání v oblasti veřejných zakázek nebo strategie řízení) ve výši 50.000 Kč bez DPH.

Požadovaná minimální úroveň pro dílčí část 4:

3 služby obdobného charakteru (obdobným charakterem se rozumí vzdělávání v oblasti komunikace) ve výši 50.000 Kč bez DPH.

Způsob prokázání:

Seznam zakázek obdobného charakteru dle výše uvedené specifikace, který bude taktéž obsahovat údaje o kontaktní osobě. Seznam zakázek obdobného charakteru bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem účastníka či za něj. Pokud byla obdobná zakázka plněna ve sdružení, účastník je povinen prokázat, v jakém rozsahu (věcném) se na celkovém objemu zakázky podílel, a to minimálně formou čestného prohlášení.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Dodavatelé jsou povinni do nabídky zapracovat všechny požadavky zadavatele vyplývající ze zadávacích podmínek a všechny skutečnosti vyplývající ze zákona.

Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Zadavatel nepřipouští variantní nabídky.

Nabídka bude předložena v listinné podobě v českém jazyce. Zadavatel doporučuje, aby byla předložena ve dvojím listinném vyhotovení (1x originál, 1x prostá kopie). Nabídka bude rovněž předložena v jednom vyhotovení v elektronické podobě na CD/DVD nebo USB flash disku, a to ve formátu *.pdf. Vyplněný návrh smlouvy bude nadto ve formátu .doc(x).

Listinné vyhotovení nabídky bude zabezpečeno proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy provázáním provázkem, jehož volné konce budou zapečetěny nebo přelepeny nebo jinak ukončeny tak, aby bez násilného porušení provázání nebylo možné žádný list volně vyjmout.

Všechny listy nabídky budou číslovány vzestupnou nepřerušenou číselnou řadou.

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, a to včetně kontaktní adresy, telefonu a e-mailové adresy. Tato kontaktní osoba bude uvedena v krycím listu dle závazného vzoru. Na e-mailovou adresu kontaktní osoby mohou být doručovány dokumenty související se zadávacím řízením (např. žádost o objasnění nebo doplnění údajů či dokladů, žádost o zdůvodnění mimořádně nízké nabídkové ceny apod.).

Dodavatelé podávají své nabídky v uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky: „Nákup spotřebního materiálu a hmotného majetku pro aktivity MA21“ a označení dílčí části a nápisem Neotvírat.

Za čas podání nabídky odpovídá dodavatel. Zadavatel neuznává zdržení zaviněné poštou, kurýrní službou či jiným přepravcem nabídky. Za čas podání nabídky se přitom považuje čas uvedený na dokladu o předání nabídky zadavateli.

Všechny doručené a přijaté nabídky budou opatřeny pořadovým číslem, datem a hodinou přijetí a budou zapsány do evidenčního archu podaných nabídek.

Nabídky, které budou doručeny po skončení lhůty pro podání nabídek, se nepovažují za nabídky podané a v průběhu zadávacího řízení se k nim nepřihlíží.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Dodavatel je povinen stanovit nabídkovou cenu pro veřejnou zakázku absolutní částkou v Kč bez DPH.

Nabídková cena bude zpracována v souladu s touto zadávací dokumentací a jejími přílohami v závazném návrhu smlouvy, který bude součástí nabídky.

Nabídková cena musí být stanovena jako nejvýše přípustná, kterou není možné překročit nebo změnit, pokud to výslovně neupravuje tato zadávací dokumentace.

Nabídková cena musí obsahovat veškeré náklady dodavatele nutné k řádnému a včasnému provedení příslušné části zakázky. Nabídková cena obsahuje předpokládaný vývoj cen až do konce platnosti smlouvy, rovněž obsahuje i předpokládaný vývoj kurzů české koruny k zahraničním měnám až do konce její platnosti.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 533052.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): AQE advisors, a.s.třída Kpt. Jaroše 1944/31, 602 00 BrnoIČO: 26954770Pro dílčí část 1 a 3

    Datum podpisu smlouvy: 1. 2. 2018

Zrušené části zakázky: Dílčí část 2 a 4 z důvodu neposkytnutí součinnosti vybraného dodavatele.

Datum ukončení: 16. 2. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 8. 11. 2017
 
Aktualizováno: 19. 2. 2018