Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání a certifikace pracovníků Krajského úřadu Pk v rámci mezinárodního standartu projektového řízení IPMA

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13512

Název zakázky: Vzdělávání a certifikace pracovníků Krajského úřadu Pk v rámci mezinárodního standartu projektového řízení IPMA

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 7. 2020

Název/obchodní firma zadavatele: Pardubický kraj

Sídlo zadavatele: Komenského nám. 125, 537 01 Pardubice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Miroslav Janovský
  • Telefon: +420466026301
  • E-mail: miroslav.janovsky@pardubickykraj.cz

IČ zadavatele: 70892822

DIČ zadavatele: CZ70892822

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Pavel Menšl
  • Telefon: +420466026282
  • E-mail: pavel.mensl@pardubickykraj.cz

Lhůta pro podání nabídek: 3. 8. 2020 10:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídky se podávají prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.pardubickykraj.cz/) vložením elektronické podoby nabídky systémové číslo na profilu zadavatele: P20V00000236

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu je zajištění Vzdělávání a certifikace 30 pracovníků Krajského úřadu Pk v rámci mezinárodního standartu projektového řízení IPMA. Vzdělávání a certifikace jsou jednou z aktivit projektu Zefektivnění řízení Pardubického kraje v samosprávných oblastech prostřednictvím tvorby strategických dokumentů a vzděláváním projektového řízení, CZ.03.4.74/0.0/0.0/18_092/0014481, spolufinancovaného z ESF prostřednictvím Operačního programu Zaměstnanost. Podrobně je předmět veřejné zakázky popsán v návrhu smlouvy v příloze č. 1 Specifikace předmětu, která je přílohou této výzvy. Zadávání této veřejné zakázky malého rozsahu se řídí § 6 zákona a Obecnou částí (verze 12) Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 625000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
4.1.2021 - 30. 6. 2021

Místo dodání / převzetí plnění:
viz přiložená výzva

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nejnižší nabídková cena včetně DPH

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • viz přiložená výzva

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídky se podávají výhradně v elektronické podobě.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

  • viz přiložená výzva

Požadavek na písemnou formu nabídky:
•viz přiložená výzva

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
viz přiložená výzva

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz přiložená výzva

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 12), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 477000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): PM Consulting s.r.o. Husova 86, 565 01 Choceň, IČ 251 17 491

    Datum podpisu smlouvy: 8. 10. 2020

Datum ukončení: 8. 10. 2020

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 20. 7. 2020
 
Aktualizováno: 12. 10. 2020