Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání pro firmu PRIMA Bilavčík, s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11971

Název zakázky: Vzdělávání pro firmu PRIMA Bilavčík, s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 12. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: PRIMA BILAVČÍK, s.r.o.

Sídlo zadavatele: 9. května 1182, 688 01 Uherský Brod

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Petr Bílavčík
  • Telefon: +420603504230
  • E-mail: bilavcik@primab.cz

IČ zadavatele: 26227631

DIČ zadavatele: CZ26227631

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Marcela Koudelová
  • Telefon: +420603297226
  • E-mail: koudelova@primab.cz

Lhůta pro podání nabídek: 8. 1. 2018 10:00

Místo pro podání nabídek:
Sídlo zadavatele - kancelář v 2. NP.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění jsou vzdělávací služby pro zaměstnance zadavatele v rámci projektu Vzdělávání zaměstnanců společnosti PRIMA Bilavčík, s.r.o. s registračním číslem: CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0004534 spolufinancovaného z OPZ. Tato veřejná zakázka je zadávána podle pravidel pro veřejné zakázky malého rozsahu od 400 000 Kč do 2 000 000 Kč.

 

Veřejná zakázka je rozdělena na těchto 7 částí:

  • Část I. Obecné IT – 6 uzavřených kurzů (1 výuková hodina = 60 minut)
  • Část II. Měkké a manažerské dovednosti – 3 uzavřené kurzy (1 výuková hodina = 60 minut)
  • Část III. Technické a jiné odborné vzdělávání – 2 uzavřené kurzy (1 výuková hodina = 60 minut)
  • Část IV. Technické a jiné odborné vzdělávání – jeden uzavřený kurz (1 výuková hodina = 60 minut)
  • Část V. Účetní, ekonomické a právní kurzy – 2 uzavřené kurzy (1 výuková hodina = 60 minut)
  • Část VI. Účetní, ekonomické a právní kurzy – 2 uzavřené kurzy (1 výuková hodina = 60 minut)
  • Část VII. Jazykové vzdělávání – 2 uzavřené nebo otevřené kurzy (1 výuková hodina = 45 minut)

 

Dodavatel se zavazuje realizovat za nabídnutou cenu výukové kurzy uvedené v Příloze č. 1 v rozsahu a s obsahem stanoveném tamtéž.

 

Maximální přípustné hodnoty pro jednotlivá dílčí plnění jsou uvedeny v Příloze č. 1.

 

Společné podmínky pro všechny části zakázky a realizované kurzy:

  1. Předmět kurzu, typ kurzu (uzavřený, otevřený), počet účastníků, počet výukových hodin je uveden v Příloze č. 1.
  2. Maximální počet účastníků v kurzu je 12 osob (podmínky dané výzvy) a to v uzavřeném i otevřeném kurzu.
  3. Přípustná je jen prezenční forma výuky.
  4. Maximální možná neúčast v kurzu je 30 % jeho časové dotace.
  5. Vyučovací hodina má 60 minut. Výjimku tvoří jazykové vzdělávání, kde má vyučovací hodina 45 minut.
  6. Za dokončený je považován kurz po předání řádně vedené dokumentace, jejíž seznam a náplň je uvedeny v příloze č. 3.
  7. Zadavatel neuvádí seznam a druh učebních pomůcek a nebude jejich případné zařazení hradit.
  8. Na základě podmínek výzvy žadatel vyžaduje realizaci otevřených kurzů mimo hlavní město Prahu.

 

V ostatních případech se plnění zakázky řídí Smlouvou o poskytování vzdělávacích služeb, jenž tvoří Přílohu č. 5 a Pravidly pro žadatele a příjemce OPZ.

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Termín zahájení plnění je podmíněn zadáním zakázky. Zadavatel si vyhrazuje právo změnit předpokládaný termín plnění veřejné zakázky s ohledem na případné prodloužení zadávacího řízení 1/2018 - 12/2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Místo dodání/převzetí plnění v případě uzavřených kurzů je Uherský Brod (sídlo nebo provozovna zadavatele). V případě otevřených kurzů to jsou prostory dodavatele vzdělávání případně opět sídlo nebo provozovna zadavatele. Tyto informace jsou uvedeny v Příloze č. 1 ve sloupci Další podmínky a poznámky.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky na realizaci jednotlivých částí zakázky I., II., III., IV., V., VI., VII. budou hodnoceny samostatně!

 

Zájemce o veřejnou zakázku může podat nabídku na jednu část, několik částí nebo všechny části veřejné zakázky, nemůže však podat více nabídek na jednu část veřejné zakázky.

 

Zájemce o veřejnou zakázku přiloží jako součást nabídky doplněnou a podepsanou smlouvu pro každou část veřejné zakázky, na kterou podává nabídku.

 

Zadavatel stanoví pro hodnocení jediné kritérium, a to je nejnižší nabídková cena uvedená v návrhu smlouvy. Váha tohoto kritéria je 100 %.

 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Základní způsobilost

Základní způsobilost splňuje účastník, který:

  1. Nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 zákona č. 134/2016 Sb.
  2. Nemá v ČR nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňová nedoplatek.
  3. Nemá v ČR nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo penále na veřejné zdravotní pojištění.
  4. Nemá v ČR nebo zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo penále na sociálním zabezpečením a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.
  5. Není v likvidaci, nebylo proti němu vydáno rozhodnutí o úpadku, nebyla proti němu nařízena nucený správa podle jiného právního předpisu a není v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

 

Požadavky a – e (1. - 5.) prokáže účastník čestným prohlášením (Příloha č. 4), na kterém bude uvedeno, že všechny tyto podmínky splňuje.

 

Profesní způsobilost

Profesní způsobilost splňuje účastník, který:

  1. Předloží výpis z obchodního rejstříku, nebo jiné evidence, v němž bude dodavatel zapsán.
  2. Doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění vztahující se k předmětu veřejné zakázky (např. Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti).

 

Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).

 

Technická způsobilost

Technickou odbornou způsobilost prokáže účastník předložením seznamu alespoň dvou významných DOTOVANÝCH dodávek kurzů či školení s obdobným zaměřením realizovaných v posledních 5 letech, s uvedením názvu kurzů, finančního plnění, kontaktních údajů na objednavatele a registračním číslem projektu – pro všechny části zakázky. Za dotovanou dodávku je považována zakázka, která byla částečně nebo úplně financována z fondů Evropské unie nebo rozpočtu ČR.

 

Doklad prokazující splnění profesní a odborné způsobilosti:

  1. Dokumenty k prokázání kvalifikace mohou být předloženy v prostých kopiích, přičemž u profesní způsobilosti nesmí být originál starší 90 dnů ke dni podání nabídky. V průběhu zadávacího řízení si může zadavatel od účastníků vyžádat originály nebo ověřené kopie.
  2. Vybraný dodavatel je povinen před podpisem smlouvy předložit zadavateli originály nebo ověřené kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace.

 

Závazné požadavky zadavatele

Požadavky a podmínky uvedené v jednotlivých částech výzvy pro podání nabídek a v jejich přílohách je dodavatel povinen plně respektovat při zpracování své nabídky a ve své nabídce je akceptovat. Neakceptování těchto požadavků bude považováno za nesplnění výzvy s následkem vyloučení, resp. odstoupení od smlouvy.

 

V Příloze č. 1 této výzvy jsou další požadavky na realizaci vzdělávacích kurzů i na osobu lektora / lektorky. Splnění těchto podmínek dodavatel prokazuje podpisem této přílohy. POZOR: Příloha č. 1 má dva listy! Před podpisem smlouvy je zadavatel oprávněn vyžádat si originály (ověřené kopie) dokumentů, které tyto podmínky prokážou. Nedoložení těchto dokladů bude považováno za nesplnění výzvy s následkem vyloučení.

 

Nabídka bude řádně čitelná, bez škrtů a přepisů.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídkovou cenou se rozumí cena nabídnutí dodavatelem (žadatelem) na realizaci příslušné části veřejné zakázky (části, které se jeho nabídka týká). Cenu doplní do krycího listu nabídky (Příloha č. 2) v českých korunách. Cena je uváděna bez DPH, dále je doplněna sazba DPH a cena včetně DPH. Cena bude doplněna i do návrhu smlouvy (Příloha č. 5) a její přílohy č. 2.

 

Nabídková cena bude zahrnovat všechny náklady související s řádnou realizací příslušné části veřejné zakázky a nelze ji změnit.

 

V případě mimořádně nízké nabídkové ceny je zadavatel oprávněn požadovat vysvětlení.

 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Požadovaná struktura nabídky:

- Krycí list nabídky včetně prohlášení o vázanosti výzvou (Příloha č. 2). 

     -- Označení části I. – VII., které / kterých se nabídka týká. 

     -- Nabídková cena v dále uvedené struktuře pro příslušnou část veřejné zakázky.

- Dokumenty prokazující splnění základní, profesní a technické způsobilosti.

- Ostatní údaje a dokumenty.

- Návrh smlouvy / smluv na každou část veřejné zakázky (Příloha č. 5).

 

Nabídku lze podat na jednu část zakázky nebo na více částí. Ve vybrané části nesmí být žádný kurz oceněn nulovou cenou.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.V přiložených souborech byl 22.12.2017 uveřejněn dokument s dotazem a vysvětlením zadávacích podmínek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

  • Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.
  • Zadavatel si vyhrazuje právo jednotlivé části VZ zrušit bez udání důvodu.
  • Zadavatel si dále vyhrazuje právo žádného uchazeče nevybrat.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 730660.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část I. Obecné IT:Krajské centrum dalšího profesního vzdělávání a Centrum uznávání a celoživotního učení Zlínského kraje, o.p.s.Nivnická 1763, 688 01 Uherský BrodIČ: 28297504zastoupeno: Bc. Denisou Hanáčkovou

    Datum podpisu smlouvy: 2. 2. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část II. Měkké a manažerské dovednosti:Eduscientas, s.r.o.Dr. Milady Horákové 1080/23, 779 00 OlomoucIČ: 29393035zastoupena: Mgr. Davidem Kryštofem, Ph.D., ACC

    Datum podpisu smlouvy: 2. 2. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část III. Technické a jiné odborné vzdělávání:Krajské centrum dalšího profesního vzdělávání a Centrum uznávání a celoživotního učení Zlínského kraje, o.p.s.Nivnická 1763, 688 01 Uherský BrodIČ: 28297504zastoupeno: Bc. Denisou Hanáčkovou

    Datum podpisu smlouvy: 2. 2. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část IV. Technické a jiné odborné vzdělávání:Krajské centrum dalšího profesního vzdělávání a Centrum uznávání a celoživotního učení Zlínského kraje, o.p.s.Nivnická 1763, 688 01 Uherský BrodIČ: 28297504zastoupeno: Bc. Denisou Hanáčkovou

    Datum podpisu smlouvy: 2. 2. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část V. Ekonomické a právní kurzy:Krajské centrum dalšího profesního vzdělávání a Centrum uznávání a celoživotního učení Zlínského kraje, o.p.s.Nivnická 1763, 688 01 Uherský BrodIČ: 28297504zastoupeno: Bc. Denisou Hanáčkovou

    Datum podpisu smlouvy: 2. 2. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část VI. Ekonomické a právní kurzy:Krajské centrum dalšího profesního vzdělávání a Centrum uznávání a celoživotního učení Zlínského kraje, o.p.s.Nivnická 1763, 688 01 Uherský BrodIČ: 28297504zastoupeno: Bc. Denisou Hanáčkovou

    Datum podpisu smlouvy: 2. 2. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část VII. Jazykové vzdělávání:Krajské centrum dalšího profesního vzdělávání a Centrum uznávání a celoživotního učení Zlínského kraje, o.p.s.Nivnická 1763, 688 01 Uherský BrodIČ: 28297504zastoupeno: Bc. Denisou Hanáčkovou

    Datum podpisu smlouvy: 2. 2. 2018

Datum ukončení: 2. 2. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 19. 12. 2017
 
Aktualizováno: 7. 2. 2018