Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání v IT

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11589

Název zakázky: Vzdělávání v IT

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 9. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Data Protection Delivery Center, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Rybkova 1016/31, Brno 60200

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Petr Klabeneš
  • Telefon: +420602663351
  • E-mail: Petr.Klabenes@dpdc.cz

IČ zadavatele: 03064247

DIČ zadavatele: CZ03064247

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Petra Hynštová
  • Telefon: +420602537885
  • E-mail: petra.hynstova@dpdc.cz

Lhůta pro podání nabídek: 18. 9. 2017 23:59

Místo pro podání nabídek:
Data Protection Delivery Center, s.r.o., Rybkova 1016/31, Brno 60200

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je školení produktu Active Directory (AD DS), instalace a konfigurace doménového řadiče, správa objektů v AD DS prostřednictvím grafických nástrojů a Windows PowerShellu, nasazení a administrace služby AD DS ve Windows Server 2016. Dále implementace sídla AD DS, konfigurace a správu replikace, implementace a správu Group Policy, či správu uživatelského nastavení pomocí Group Policy.Dále zabezpečení nasazení AD DS a uživatelských účtů, implementaci a správu certifikační služby prostřednictvím AD CS, implementaci certifikátů, implementaci a administraci AD FS a AD RMS, implementaci Windows Azure Active Directory, a monitorování, zálohování, obnovování a odstraňování případných potíží s AD DS.

Předpokládaný počet hodin vzdělávání je 39 hodin na teoretickou část, a 1 hodina na zkoušku. Délka hodiny je 60 minut. Celkový počet účastníků je 1 zaměstnanec. Dodavatel přiloží návrh harmonogramu školení i s uvedením lokality školení (město) a altarnativních termínů v případě dostupnosti více termínů stejných kursů v uvedeném časovém rozmezí.

Požadovaná náplň školení je tak vymezena následujícími tématy:

Instalace a konfigurace doménových řadičů

Základní pojmy AD DS
Úvod do infrastruktury doménových řadičů
Nasazení doménových řadičů

 

Správa objektů v AD DS

Správa uživatelských účtů
Správa skupin
Správa počítačových objektů
Administrace AD DS pomocí Windows PowerShell
Implementace a správa organizačních jednotek

 

Pokročilá správa AD DS

Přehled pokročilého nasazení AD DS
Nasazení distribuovaného prostředí AD DS
Konfigurace vztahů důvěry (trusts) v AD DS

 

Implementace a administrace sídel AD DS a replikace

Úvod do AD DS replikace
Konfigurace sídel AD DS
Konfigurace a monitorování AD DS replikace

 

Implementace Group Policy

Úvod do Group Policy
Implementace a administrace GPO
Vazby Group Policy a aplikování Group Policy
Odstraňování potíží s aplikováním GPO

 

Správa uživatelských nastavení pomocí Group Policy

 

Implementace administrativních šablon
Konfigurace Folder Redirection, instalace softwaru a skriptů
Konfigurace Group Policy Preferences

 

Zabezpečení Active Directory Domain Services

Zabezpečení řadičů domény
Implementace politik hesel a zamykání účtů
Audit autentizace
Konfigurace servisních účtů

 

Nasazení a správa Active Directory Certificate Services

Nasazení certifikačních úřadů
Administrace certifikačních úřadů
Údržba, monitorování a odstraňování potíží s certifikačními úřady

 

Nasazení a správa certifikátů

Nasazení a správa certifikačních šablon
Vydávání, odvolání a obnova certifikátů
Použití certifikátů v komerčním prostředí
Implementace a správa čipových karet

 

Implementace a administrace AD FS

Úvod do AD FS
Požadavky a plánování AD FS
Nasazení a konfigurace AD FS
Nasazení Web Application Proxy

 

Implementace a administrace Active Directory Rights Management Services

Úvod do AD RMS
Nasazení a správa infrastruktury AD RMS
Konfigurace ochrany obsahu pomocí AD RMS

 

Implementace synchronizace AD DS s Windows Azure Active Directory

Plánování a příprava pro synchonizaci
Implementace synchronizace AD použitím Azure AD Connect
Správa identit v rámci synchronizace

 

Monitorování, správa a obnova AD DS

Monitorování AD DS
Správa AD DS databáze
Zálohování a obnova AD DS

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 26200,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
1.11.2017 – 31.10.2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Školící středisko dodavatele v Brně

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnocení nabídek bude prováděno podle základního hodnotícího kritéria nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH. Nabídky budou vyhodnoceny podle absolutní hodnoty nabídkové ceny od nejnižší po nejvyšší. Nejvýhodnější je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou v Kč bez DPH.  

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč je povinen prokázat svoji kvalifikaci, tím, že předloží: doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku). Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Doklad o dosaženém vzdělání všech lektorů vzdělávací aktivity. Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě kopií. Zadavatel dále požaduje předložení ve smyslu § 79 odst. 2 písm. b) ZZVZ seznamu 3 významných služeb za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele. Zadavatel považuje za dostačující, aby byla významná služba v uvedeném období pouze dokončena. Za významnou obdobnou službu se považuje služba odpovídající předmětu plnění.  

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude řádně čitelná, bez škrtů a přepisů. Nabídka uchazeče musí obsahovat všechny požadavky uvedené v této zadávací dokumentaci, není přípustné nabídnout pouze některé soubory nebo části plnění.

 

Zadavatel požaduje, aby nabídka účastníka byla předložena v následující struktuře:

Svazek č. 1 – nabídka:

Krycí list nabídky včetně prohlášení o vázanosti výzvou dle přílohy č. 1 této výzvy;
nabídková cena v níže uvedené struktuře;
dokumenty prokazující splnění základních, profesních a technických kvalifikačních předpokladů;
popis předmětu plnění v takovém rozsahu, který umožňuje jeho posouzení z toho hlediska, zda splňuje všechny požadavky na předmět zadavatele;
ostatní údaje a dokumenty (řazení dle uvážení účastníka).

Svazek č. 2 – návrh smlouvy:

podepsaný návrh smlouvy osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka (v počtu vyhotovení dle návrhu smlouvy).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Uchazeč stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní realizaci zakázky v souladu se zadávací dokumentací. Nabídková cena bude uvedena absolutní částkou v českých korunách bez DPH, výše DPH a celkovou cenou včetně DPH.

Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady potřebné na zajištění školení (zejména náklady na odměnu pro lektora, jeho dopravu, ubytování, stravu apod.). Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.

Nabídková cena může být dále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. V tomto případě bude nabídková cena upravenou podle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění. Uchazeč je povinen zpracovat svou nabídkovou cenu do návrhu smlouvy.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče.Veškeré součásti nabídky musí být poskytnuty v jedné obálce. Všechny listy nabídky budou navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Zadavatel odešle dodatečné informace k zadávacím podmínkám, případně související dokumenty, nejpozději do 4 pracovních dnů po doručení žádosti dle předchozího odstavce.Zadavatel může poskytnout uchazečům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek a nabídky obsahující plnění nad rámec požadovaného ve výzvě.Zadavatel prohlašuje, že toto výběrové řízení není veřejnou soutěží o nejvhodnější nabídku ani veřejným příslibem.Vybraný uchazeč si musí být vědom, že je dle § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. Uvedená povinnost se vztahuje i na všechny subdodavatele, pomocí kterých bude vybraný uchazeč plnit určitou část zakázky, nebo který poskytne vybranému uchazeči k plnění zakázky určité věci či práva a bude obsahem smlouvy uzavřené s vybraným uchazečem.Veškerá komunikace mezi zadavatelem a uchazeči bude probíhat pouze a jedině písemnou formou (vč. komunikace e-mailem) prostřednictvím kontaktní osoby pro výběrové řízení, a to pouze v českém jazyce. Předložením nabídky v tomto výběrovém řízení berou uchazeči bez výhrad na vědomí, že v případě zrušení výběrového řízení, či neuzavření smlouvy s vybraným uchazečem, nevzniká žádnému z uchazečů nárok na náhradu škody ani úhradu jakýchkoliv nákladů souvisejících s účastí uchazečů v tomto výběrovém řízení a ustanovení § 1729 občanského zákoníku se tak, v souladu s ustanovením § 1 odst. 2 občanského zákoníku, na toto výběrové řízení neaplikuje.Náklady účasti ve výběrovém řízení nese uchazeč.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6, datum účinnosti od 1. 05. 2017). Na toto výběrové řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 6. 9. 2017
 
Aktualizováno: 26. 9. 2017